clautje voor nagelbijten dan moet je bijtex halen. moet je met een soort plastic kwastje zoals nagelak op je nagels smeren en dan laat je het wel uit je hoofd om nog aan je nagels te bijten getver het heeft mij 100 % genezen van nagelbijten ik deed dat ook heel erg. ik merk nog wel als ik zenuwachtig ben dat ik afentoe nog 1 nagel eraf bijt maar niet meer zo heel kort. ik weet doet ontzettend zeer. ook een middel daartegen is nep nagels nemen of acryl nagels. af vallen. ja een onderwerp waar denk nooit over uitgesproken is he maar afvallen meiden echt als jullie willen afvallen begin vandaag er nog mee niet wachten tot weet ik veel sint juttemus ofzo. gewoon nu beginnen. goed eten. groenten fruit eten en rijst laat de aardappeltjes voor wat het is 2 keer per week is goed en een flinke bak rauwkost of sla ernaast naast je eten. drink 2 kopjes thee zonder suiker tussen door een stukje ontbijtkoek als je trek heb en drink minstends 1,5 liter water op een dag. ga een blokje om wandelen met de kleine. haal kleine boodschapjes met de fiets of lopend en breng de kinds ( als je die heb ) naar school of kdv met de fiets of lopend. sta een uurtje eerder op ga 4 keer de trap op en af. en neem tijd om te eten. vooral tijd voor je eten is belangrijk. misschien een bakje yoghurt als toetje zonder suiker doe er eens voor afwisseling stukjes fruit in. en je komt een end hoor !! geloof mij..
nog even over het brood ik heb echt echt echtttt alles geprobeert. en dan zegt het cb van je moet gewoon een korstje geven in de handen dat doe ik al 2 maanden ! ik probeer het echt iedere dag. dopen in melk, roosteren, iets erop van worst /leverworst/jam/pasta alles eigenlijk alles wat er op kan eet ze en lik ze er vanaf en het brood dat smeert ze in der haren of gooit ze op de grond. en als het perongeluk een keer wel der mond in gaat dat kruimeltje nou dan spuugt ze alles onder alsof ik een heel brood naar binnen geschoven heb. ik hou ook erg van krentenbollen daarom had ik dat ook geprobeert maar ze wil hem niet heel en niet half wel vast houden en likken maar bijten echt niet en stukjes ervan precies het zelfde als gewoon brood. spugen spugen en nog eens spugen. nou lust ze wel afentoe een plukje brood van een hard bolletje. maar ook 3 stukjes en 4e gaat ze ook spugen. snijkoek lust ze ook. beschuit sopt ze op totdat het uitelkaar valt, vervolgens gaat ze er mee spelen en smeert ze het overal. crackers doet ze niks mee ... ja op de grond gooien. waar ze ook zit of bij wie ze is of hoe ik het brood ook geeft. *zucht* t lukt gewoon niet.
hoi meiden, zwaai vanaf mn werk! @denice en miepie; als je zwanger wil worden moet je wel wat meer doen dan alleen maar hopen en duimen @ daisy; meid wat heb je het zwaar met die nachtrust... pfff.... En ook idd een emotionele periode en als je moe bent versterkt dat natuurlijk alleen maar... Dikke knuffel! @ rebbel; ik zeg ook streepje is streepje, alvast voorlopig misschien gefelicitieerd!!! Rest, sorry, het blijft niet zo hangen, mooie fotos gezien... lees vluchtig omdat ik op werk zit! Tygo zwaaide vanochtend naar papa toen hij wegging, dus het was geen toeval! En gaf hem ook uit zichzelf 3 kusjes, zo lief... En daarna gaat ie dan hardop lachen... Alsof het een spelletje is... Morgen gaan we waarschijnlijk wat leuks doen, mijn vriends kinderen zijn er nl. weer en zondag is de finala van FC Twente dus is hij de hele dag weg... Dus een goedmaker omdat ze zondag hem smiddags en savonds niet zien en ben ik de hele dag alleen met 3 kids... Ben al moe als ik er aan denk.... Wil iemand op de thee komen? @ Juud, waar ben je en hoe is het? @ Binna: idem dito? Meiden, ik ga ff plassen...
chantal maar moet nog even geduld hebben we kunnen nu wel klussen maar t heeft nu geen nut nog. pas rond de 21e hahaha
Oh ben nog druk aan het bijlezen hoor ben op blz. 1935 @ LIque, ik zei het verkeerd. Je kreeg er een reserve bril of zonnenbril gratig bij, je kon dus kiezen. Ik was in totaal 250 euro kwijt.
@ clautje; succes met het stoppen van nagelbijten!!! @ delilah; hoe gaat het met je hand? @ denice; oh klus je alleen als je een mogelijke eisprong hebt??? Hahahaha! Mijn vriend heeft in zijn huwelijk daar nogal een nare ervaring aan overgehouden... Ze hebben 3 kinderen gekregen en hij vertelde me ook vaak dat hij het idee had, dat hij alleen als spermadonor is gebruikt. Heel af en toe mocht het als het dan persé moest maar verder was het alleen als ze een kind wilde.... Daar bedoel ik niet mee dat jij dat doet hoor, hahaha! Was gewoon een informatieve anekdote van mij, hahaha! Ik ben of high van alle medicijnen of ik heb vernieuwde energie gekregen doordat ik wel tevreden ben over hoe cordaat de cardioloog gister mij aanspraak en behandelde. Gewoon rechtdoorzee, dit dit dit is het, dat vind ik en zo gaan we het doen... Geen vaag gedoe... Ivm bezoek aan longarts heb ik ook gedacht dat ik toch maar braaf mijn astma medicijnen elke dag moet slikken dus heb alarm op mijn telefoon ingesteld daarvoor, dus die ingenomen plus die voor de bloeddruk en nu hebben die chemische stoffen een feestje in mijn bloedbanen!
Hoi meiden, Hier een heftig weekje achter de rug. Silvan heeft van de week in het ziekenhuis gelegen met uitdrogingsverschijnselen en een temperatuur die constant schommelde tussen de 34,5 en 40,5 graden. We zijn nu net weer thuis, met Silvan gelukkig! Hij is nog niet beter maar hij drinkt wel weer zelf en z'n temp blijft ook redelijk constant. Hoop gauw weer een beetje mee te kunnen kletsen, maar ben nu doodop en ga straks effe lekker tukken als m'n mannetje slaapt. Liefs Monique
@ Naat: Fijn dat het allemaal goed gaat met het huis! En jullie hebben ruim de ijd om te verkopen, da's ook wel erg fijn in deze tijd! @ Delilah: Oh mannen moeten zich er ook niet mee bemoeien ! Heb je er nu nog last van? @ Miepie: Ik ben jaloers dat ze zo goed brood eet! Ik snapte geen bal meer van je verhaal, dus heb geen idee wanneer je kunt testen ! Ik ben helemaal niet met dat soort dingen bezig, dus vandaar denk ik @ Lique: 20kg in een jaar is te doen hoor. Ik ben in een klein jaar ooit eens 19kg afgevallen. Veel bewegen hielp bij mij het meeste, want lekker eten daar hou ik van ! @ Moniki: Jeetje meis, dat is niet mis! Hopelijk blijft het goed gaan met Silvan! Beterschap! Wat Binna en Juud betreft; Die zijn volgens mij vandaag allebei zoiezo aan het werk. En ik denk dat Binna volop bezig is met haar evt pleegkindje en ff wat anders aan d'r hoof heeft. Juud werkt volgens mij bijna elke ma, wo, don en vrij, dus die heeft het ook druk! Ik ga ook weer eens wat doen
Hai moniki, Wat vervelend te horen... Dat zal idd een zware week zijn geweest. Ga lekker uitrusten, blij dat het met Silvan weer beter gaat!!! Dikke knuffel voor jullie beiden...!
moniki beterschap met silvan !!! is heftig zeg uitdroging pfff. chantal .. nee hoor wij doen ook gewoon voor de lol hoor hahaahhahhahhahahhah niet dat we alleen de 21 flink te keer gaan. normaal iedere dag hahahahahaha.... hihi * schaam * schaam * maar we hebben het gewoon zo druk dat we echt zoiets hebben in de avond blij dat we stil kunnen leggen in bed zo moe dat we zijn.
@ marleen; verder alles goed Veel te doen? @ miepie; ik weet dat met dat tempen en dagen ook allemaal niet, heb me er ook nooit in verdiept, is niet nodig geweest, dus weet het echt niet met dat soort dingen!
@moniki: oh erg is dat he meis! dikke knuffel voor je mannetje en slapa maar even lekker bij! @denice: ieder dag?!!! nou dat halen wij hier niet hoor! maar ook niet alleen tijdens de eisprong! @chantal:succes zondag! hier net weer naar die test liggen loeren! er staat echt wel een vaag 2e streepje... nu mag ik niet maar kijken van mezelf, morgen nog maar eens testen! vanmiddag moet ik weg, dus dan heb ik afleiding!
@Denice: Bijtex werkt inderdaad goed. Maar alles smaakt op een gegeven moment naar dat spul. En ik weet zeker dat Vera het dan ook in haar mond krijgt. En het is vies!!!! dat wil ik haar niet aan doen. Ik zal het op eigen kracht moeten doen, denk ik. Lastig dat Emy geen brood wil. Het enige wat ik kan zeggen is blijven proberen (maar dat doe je al). En verder moet je je er niet te druk om maken hoor. Verder eet ze toch wel goed? @Chantalchannie: ik wil best een keer langs komen hoor. @Moniki: jeetje meid, dat is nogal wat. Gelukkig zijn jullie nu weer thuis. Sterkte. Met de hoofdpijn gaat het iets beter gelukkig. En nog niet gebeten.
Meiden ik ben er wel! heb het ff gehad met het forum omdat het als 32 uur werkende moeder werkelijk niet bij te houden is! En het me alleen frustreerd zo! Vandaar dat jullie me niet veel zien!
@ Setteke, ik had er direct blaren op dus is zeker wel tweedegraads... Heb het plastic van de roerspatel er wel bijna helemaal af kunnen krabben, auw! Wat vervelend dat je oppas ziek is, hopelijk klikt het live ook! @ Rebbel, wow! Wat spannend zeg! Alvast gefeliciteerd! @ Moniki, jeetje wat een week. Sterkte en hopelijk is hij snel weer opgeknapt! @ Marleen, hahaha.. Mannen moeten zich zeker niet met je kookkunsten bemoeien hahaha.. Hij wilde het eigenlijk wel afmaken voor me omdat ik er zo vermoeid uit zag en hij dacht dat hij met zn mouw misschien m perongeluk in het vuur had geschoven. Met die speciale gaasjes die ik er nu op heb doet het gelukkig niet veel pijn. Maar er zitten wel flinke blaren op! Nou, verder ben ik nu al weet ik hoelang druk geweest emt de update onder werktijd.... ga snel wat doen.
rebbel ja iedere dag weet je wat juud zeg ja jullie zijn nog jong hahaha. hey uhh niet gaan testen he foei nou kijk je weer is niet goed hoor niet kijken. oei oei oei ik zag je gluren. morgen mag je weer... streepje is echt streepje hoor hoe licht ook !!!! clautje. heb je al eens geprobeert om een je nagels af te plakken met sport tape?? gewoon een strookje als een pleister. blijft zitten als het nat word enzo. en geen vieze smaak. heb ik ook een tijdje gehad.
@delilah: auw! je hand verbrand! knuffel! @clautje: goed zo meid! fijn dat je hoofdpijn al wat minder is! @denice: ik zal het niet meer doen!haha! maar wachten tot zondag gaat iig niet lukken!