Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @rebbel, haha, het blijft spannend he!! Kom je je wel even optijd melden morgenochtend, en heb je een digitale in huis gehaald?

@Moniki, oh wat vervelend. Wel fijn dat hij nu weer goed drinkt. Ik hoor het wel heel vaak om me heen de laatste tijd. Beterschap voor je kereltje

@Chantal, lekker aan het spacen van al die medicijnen, haha!! Als je je maar beter voelt, toch?

@Denice, ja gelijk beginnen en volhouden en bewegen, dat is inderdaad waa het om gaat! Maar de knop moet echt om, anders gebeurd er niks, nee.

@Marleen, het is mij ook al eens gelukt, dus het moet kunnen!!

2. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hey kletskonten! :D

Wat hebben jullie weer lekker gekletst en nu heb ik geen tijd om op alles te reageren...

@ Daisy: Een hele dikke knuffel voor jou! Kan me voorstellen dat het voor jou een hele heftige tijd is...

@ Rebbel: Oei spannend! Vraag me af of je echt tot morgen kunt wachten hahaha :)

@ Moniki: Pff dat is niet niks dat Silvan in het ziekenhuis lag van de week. Gelukkig zijn jullie weer thuis. Beterschap!

Sorry meiden ik ga weer even verder hier. Misschien heb ik vanmiddag nog even tijd.

O ja vergeet ik bijna te zeggen....ik ben 1 1/2 kilo afgevallen afgelopen week!
    \:D/ En ik heb vanmorgen ook alweer gesport, goed bezig al zeg ik het zelf! :) :) (En jij ook Marleen! Las in de gauwigheid dat jij ook al weer buikspieroefeningen gedaan had! =D> )

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Puck, da's geweldig =D>

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh ja... Vergeet ik Daisy helemaal :( ik had je berichten gelezen. Meis, ik kan me zo goed voorstellen dat je er af en toe even doorheen zit! Ik vind 1 kindje/handenbindertje soms al zo zwaar als je nachten in de weer bent laat staan jij met je zwangere buik en 2 kindjes. Knuffel voor jou meis! Ook nu je bezig bent met Merel, het zal dan even extra moeilijk zijn op dit moment. Sterkte meis!

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @rebbel: oh super meid, weer spannend!!!!!!!!!!!!!!!

@denice: haha die meid van jou is me er eentje, als ik mylan zelf zijn brood laat eten dan gaat hij de honden voeren, dus ik doe steeds een stukje helemaal in zijn mond

@naat: van harte met je nieuwe huisje, spannend

@puck: mooi 1,5 kilo dat schiet tenminste een beetje op, volhouden hoor

ik vind altijd grappig te lezen dat jullie je eisprong voelen, ik heb dat echt helemaal niet. vind ook niet erg hoor

oja ben bij CB geweest

9175 gram en 72,5 cm

alles was goed en hij mag smiddags wel gewone melk bij zijn brood, vind ik wel fijn

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Puck, wat geweldig! =D>

7. Elfya

Elfya Niet meer actief

@Denice: thanks voor de tip. Ik ga het proberen.

@Puck: =D> goed gedaan meid.

@Daisy: ik had een beetje over je bericht heen gelezen geloof ik. Maar heel veel sterkte in ieder geval.

@JennyS: mooie cijfertjes.

Little Vera ligt inmiddels weer op een oor. Laat ik de kattenbak maar eens gaan schoonmaken dan. Blehhh!

8. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

JJJJJAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jasper heeft op 2 hapjes na een hele boterham gegeten!!!!

Sorry hoor, maar hier ben ik zoooooooo blij mee!!!

@ Chantal: Ik heb allemaal nog van die kleine k*t klusjes liggen die ik eigenlijk eens zou moeten doen... En dat was ik gisteren al van plan en vandaag weer een poging. Er zijn er 2 gelukt... :rolleyes: :)

@ Juud: Meekletsen als je tijd hebt meis, en als je zin hebt de update leszen en ben je weer bij! X

Maar nu ga ik zometeen een ritje naar Cappelle a/d IJssel maken om een skelter op te halen :oops:. Ik had een bod geplaats van 15,- en er ging nog iemand akkoord ook! Nieuw zijn deze rond de 60/70,-!

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Puck, goed hoor!! Heel goed!!!

@Jenny, mooie cijfers!! Dus nu over op melk en brood en vit D gaan geven.

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey!

Heb heel vluchtig teruggelezen.. heb er geen tijd voor om alles te lezen helaas.. heb ook niet echt de puf om veel te lezen.. wachten nog steeds op een donor voor onze oom... we blijven duimen..

===

Zag wel snel dat Rebbel waarschijnlijk zwanger is? Super zeg! Alvast van harte! En ChantalChannie, ik zal ff in de gaten houden of je er al bij bent, leuk hoor! ;)

===

Xx

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @lique: vit d hoeft nog niet volgens mij want hij krijgt in de ochtend nog 210cc melk en savonds 250cc dus das toch nog wel voldoende?

12. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    wordhier gek van de jeuk.. die stomme verbrande armenvan mij ook.. jeukt zo erg lijk wel alsof ik vlooie heb zo jeukt het hihi.

en toen was het volgende week ofzo :D jaaaaahhhh :)

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Queenie, sterkte meis!

@ Lique, had je het nog allemaal meegrekegen van de brillenactie en kosten?

14. Elfya

Elfya Niet meer actief

Hoera, =D> voor Jasper.
    En dat is een koopje zeg, 15 euro voor een skelter.

15. @ marleen; JOEPPPPIEIEEEE voor JASPER! Grote vent!
    Wat had je erop gedaan?
    En 2 klusjes van de vele k*tklusjes... :( Succes dan maar...!!!

@ juud; oh dat heb ik ook wel is.... Frustrerend dat je niet bij kan blijven of goed kan reageren etc... Meid doe lekker rustig an!
    Ik val je wel lastig op de hyves ;) Hahahaha!

ok ben het alweer kwijt, net even overleg hier nl.

@ clautje; Gezellie!!!

Oh en idd marleen 15 euro voor een skelter... Echt een koopje!
    Als je niet met je neus in die espritwinkel zit dan wel op MP he, hahaha!

@ queenbee; heb nog geen toelatingsmailtje gekregen ;) Moet nog gekeurd worden, hihihi!

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Haha, ja dat zal het wel zijn!

===

Je kan merken dat het etenstijd is zeg, hihi! ;)

Xx

17. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo!!

Wij waren vanmorgen ook op cb en Danique weegt 10580 gram en is 73,5 cm
    Alles was verder helemaal goed. Ze kon heel mooi op haar billetjes zitten volgens de arts
    en verder ook alles prima in orde.

Toen zwemmen. Nou Danique heeft er geen zin meer in> Vorige week huilen en nu weer mopperen. Hadden veel kleintjes een periode van volgens de zwemjuf. Komt doordat ze diepte gaan zien en het dan toch eng gaan vinden. Het grappige is dat zodra we het liedje op het einde zingen Danique begint te lachen en als we in de bubbels napraten ze dan weer haar vrolijke zelf is. Vind het wel heel vervelend en jammer zo. Gelukkig is ze niet de hele les jengelig, maar toch

Ik hoor mijn magnetron piepen, het eten is klaar. Ga het dus snel opeten.
    Reageer later vandaag of morgen wel weer.

Zal Happy nog een pb sturen met de cijfertjes

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @DElilah, ja hoor, alles meegekregen. Dacht alleen bij een andere voor 170 een bril en zonnebril op sterkte te kunnen scoren, dus ik zoek nog even verder! Maak je een foto, zodat we kunnen zien wat voor mooie bril je nu hebt?

@Alieke, ook boven de 10 kilo, gaat super met onze kindjes!!

@Marleen, mooi prijsje, en is het wat?

@Denice, moet ik even krabben?

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zijn er hier meiden die van Mexx houden trouwens? Ik kan een kaartje krijgen waarmee je naar de outlet kan, goedkoop inkopen doen dus je mag er met 3 personen heen, zaterdat 6 juni in Roosendaal?!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lique, ligt denk ik ook aan welk montuur je kiest, ik heb er nu een van esprit. Ik wil wel een foto van m'n bril maken :)

Deel Deze Pagina