lique pfff nou ik word nog steeds gek van het krabben hier.. emy leg nu wel te slapen weer een 10 minuutjes geleden op bed gelegt. kijken hoe lang dat is.
Delilah, ja leuk , ik wil hem wel zien. tuurlijk ligt het aan het montuur, is helemaal waar. Denice, natte kompressen, azijn?
@ alieke; wat een grote meid weer, hardstikke mooi! Jammer van dat zwemmen, hopenlijk komt ze daar snel overheen anders ga straks ook zo met tegenzin... @ delilah; zo dat lijkt wel erg leuk, vind mexx wel leuk... Zag alleen dat Roosendaal voor mij ruim 2 uur rijden is... :S Ga je zelf ook? @ denice; niet krabben!!!
@ Chantal, ik had gezegd dat ik geen kaartje hoefde omdat het voor mij ook gewoon tever is maar ik bedacht net misschien wil iemand 'm hier wel. Of iemand die in de buurt woont. Ben er nog nooit geweest maar ik zag een prijslijst en het was wel allemaal goedkoop en ook voor baby's zou er kleding moeten zijn dus voor de liefhebber? Pb me maar dan stuur ik het kaartje op. Met dit kaartje mag je daar met 3 personen naar binnen
Oh, ik heb ook nog een kaartje voor Mc.Gregor maar dat is morgen al in Waalwijk dus die kan ik niet meer opsturen, iemand uit omg. Arnhem zou 'm evt. kunnen ophalen?!
@ delilah; Oh vandaar.... Is in ieder geval idd wel een mooie uitnodiging, wat goed dat je eraan dacht om die hier te posten, als het niet zover was, had ik zeker interesse gehad. Jammer!
ja denk er net ineens aan, anders had ik die uitnodiging van Mc.Gregor ook wel eerder hier kunnen neerzetten. We hebben heel vaak zule uitnodingen, ook van andere merken die wij vervoeren dus zal er voortaan aan denken om het hier te vragen Bedacht het me nu ineens omdat ik zag dat er ook babyspul bij was. En bij baby's denk ik aan zp!
krab me nog altijd kapot heb washandjes erop gedaan. maar helpt maar eventjes zit ik dan met twee koude washandjes op me arm brrrr.. nou heb k beetje van het krabben dat zo rauw stomme trut dat ik ben. Ik ga nooitmeer in de zon zitten buiten.. pffff ik haal wel factor 50 bij de apotheek voor albino mensen . heb nu 40 voor mensen met rode haren. maar die helpt nog niet
haha denice, jij hebt ook wel soms van die dingen... Heb je geen koude aftersun thuis? Zet je t ff in de koelkast ofzo? @ delilah; dat is wel heel mooi zulke dingen, mc gregor vind ik ook errrug mooi... Maar helaas belastingcentjes zijn nog niet binne, anders had ik bij je op de stoep gestaan morgenvroeg Ik hoor het in ieder geval graag als je weer een keer iets hebt, altijd interresant ok nog ff wat werk verrichten... Fijne dag dames!
Meiden!! in 2 dagen tijd meer dan 20 pagina's vol gelult... SCHAAM JULLIE (A) nee hoor geintje... ik zal zo snel mogelijk alles weer bij lezen. Even snel ego. Gisteren heeft mijn vader bij Renkum een ongeluk gehad met de auto. Hij remde af voor het stoplicht wat op groen was gesprongen maar het verkeer kwam niet op gang dus mijn vader remde af. (http://www.gelderlander.nl/voorpagina/a ... ngeval.ece) en die achter hem zat merkte het niet op tijd. Dus boem.. Resultaat is te zien op de fotos ? best wel erg schrikken ik hoorde het gisteravond rond 10 uur en ben toen gelijk maar in de auto gestapt om van Enschede naar Ede te rijden. Naar het ziekenhuis. Gelukkig is hij nu wel weer thuis heeft wel een nacht in het ziekenhuis moeten blijven. Hij heeft wel veel spierpijn maar denk dat de klap dit weekend nog wel komt en de weken erna. Pff ben dr gewoon minder om ook nog ? Over 26 minuten ben ik vrij verheug me op het weekend morgen naar aalsmeer en zondag heerlijk keer weer met zn 4en. Tot snel lieve dames?
kimm jeetje nou hopen dat tie snel van die spierpijn af komt van die klap. die foto jeetje is het die groene auto ? of is dat de gene die niet zat op te letten. pfff.. sorry dat je zoveel bij moet lezen meid... chantal ik heb de aftersun weg gegooit een zondag die was van vorig jaar en die stonk een beetje blegh en moest nog werken. stond een groot deel in de keuken toen. dus stond ik boven de wok loempia's te bakken en had al lange mouwen aan gedaan voor de warmte zeg maar dat stoom en hitte van de wok maar dat deed me een zeer. en maandag ging ik helemaal kapot. doet nu geen zeer meer maar is gewoon jeuk heb toch liever denk de pijn weer. heb maar net even afgespoeld met water en bepanthen er weer opgesmeerd. misschien dat ik het een beetje vettig moet houden? ja heb altijd van die dingen ik weet het ik ben echt zo ene die altijd wel wat heeft iets stoms struikelen over eigen voeten denken dat ik nog niet boven ben met de trap en vervolgens toch boven zijn en nog een tree naar boven willen zetten en dan finaal op me giegel gaan. of de douchebak instappen als de cremespoeling is gevallen en de bak vol leg en dan uitglijden en gordijn mee nemen naar beneden dat de haken je om de oren heen vliegen en de stang op me hoofd valt. zulke momenten en dingen heb ik iedere week. t komt gewoon op me af zulke dingen.
Nou en het klinkt in het echt ook, denk dat ik er weer een vriendinnetje bij heb! Onze kinderen hebben heerlijk gespeeld en wij hebben heerlijk geklept. Binnenkort maar eens weer! ik heb wel terug gelezen, maar niet alles onthouden. Even denken.... @ Denice, huis-, tuin- en keukenmiddeltjes die helpen bij verbranding door de zon zijn komkommer en yoghurt! Van yoghurt en lappen kun je compressen maken. Komkommer in schijfjes op de huid. @ Delilah, hou wel in de gaten of het niet gaat infecteren.... @ Kimm, jeetje meid, dat is ook wat! Sterkte ermee! @ Alieke, Danique ook al boven de tien kilo! Die meiden van ons doen het goed! @ juud, jammer dat het door alle drukte niet lukt om hier te zijn. Maar ik snap best dat het je frustreert. kom af en toe maar even lekker ego vertellen, leuk om te weten hoe het bij jullie gaat! Is Zp bij jullie ook zo traag?
Zo, ik ben bijna klaar hier. Even hier neuzen... @ Alieke: Dus Danique is ook weer goedgekeurd op het CB, mooi! Jammer dat ze het zwemmen even wat minder vindt... @ Lique: Ook al op brillenjacht? 8) @ Marleen: Dat is leuk voor 15,-! En bevalt hij? @ Delilah: Dat zijn nog eens leuke uitnodigingen! Mexx is leuk en Mc Gregor ook, alleen zag ik laatst van Mc Gregor de prijzen van kinderkleertjes ... @ Denice: Balen dat je zo last hebt van je armen! Kan ook niet zo gauw iets verzinnen wat je eraan zou kunnen doen. Misschien even contact opnemen met een apotheek, misschien hebben zij nog een tip? @ Chantal: Werk ze nog effies! @ Kimm: Zo dat is schrikken! Gelukkig is hij weer thuis, beterschap! @ Setteke: Wat leuk dat het zo klikte! Grappig om te zien hoe je dan weer nieuwe contacten opdoet En Toetie: ik heb het poloshirt van H&M ook binnen gekregen----> leuk! Ga nog even weer verder...
@ Sjorsje, ik heb je een pb gestuurd, zal straks de uitnoding op de bus doen voor je! @ Setteke, ik zal goed opletten en zp is bji mij ook traag ja @ Puck, ja Mc. Gregor is altijd duur ja... Daarom is het leuk om na zo'n outlet te gaan dan is alles goedkoop of iig goedkoper. Van Mc. Gregor weet ik geen prijzen. Ik zag dat je bij Mexx voor baby's alles kon kopen voor 5 euro en een zomerjas 15 euro en een winterjas 25 euro en voor volwassenen tussen de 10 en 25 euro voor kleding en voor de jassen dan ook 35-50 euro, als je er van houdt is dat wel leuk natuurlijk! Alleen dan moet je maar hopen dat je wat leuks kunt vinden want ik hoorde van collega's dat mensen er wel lopen te graaien! Maar dat verschilt nogal.
Nou als er iemand hier van de domme dozen acties is dat ben ik het... Ik naar Cappelle a/d IJssel gereden, kom ik daar, niemand thuis! Ze was de hele middag thuis, dus ik een mailtje gestuurd ik ben er rond half 2... Sta ik daar niemand thuis... Tot kwart voor 2 gewacht maar toen werden de kids wakker en ben ik naar huis gereden. Heb ik thuis een mailtje van haar wat verstuurd was om 10 voor 2, dat ze net thuis was... AAAHHH!!! Nu kan ik dus vanavond weer terug... Die skelter stond gewoon in de tuin en ik was bijna in staat om die tuin in te klimmen en 15,- neer te leggen, maar ja dat vond ik net weer ff iets aso . He bah wat een naar beeld van dat ongeluk, bbrrr, heb gewoon kippenvel! Hier is zp ook traag. Ik moet af en toe stoppen met typen omdat de tekst zover achter loopt...
@ Marleen, daar zou ik nou heeeeeeeeeeeeel sjachie van kunnen worden. De hele middag thuis = ook echt de hele middag thuis toch?! Snap dat je dat ding zowat uit de tuin had gegrisd! Ze had het zelf vast niet erg gevonden als je geld had achter gelaten maar ja, de buurt had wel wat anders gedacht natuurlijk