Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Dames, help! Silke wil geen fruit meer. Zo gauw ik met een potje aankom gaan de kaken stijf op elkaar. dan maar vers fruit dacht ik, ik heb haar een partje appel gegeven. Doodeng, want ze bijt er veel te grote stukken af die ze vervolgens niet kwijt kan worden. dan maar raspen. Maar nee hoor, moet ze niet. Wie heeft er een goede tip? Welk vers fruit kan ik geven, behalve banaan. Mandarijntje, zou dat al kunnen?

@ marleen, oh ja, wat goed van jasper dat hij brood heeft gegeten! Maar waarom ben jij een domme doos? Die mevrouw van die skelter had niet moeten zeggen dat ze er de hele middag was! Dus zij is de domme doos.....

2. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Setteke verse aardbei in kleine stukjes. Vind Toby ook heerlijk.

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, geraspte appel, geprakte aarbeien (mag volgens mij niet voor een jaar maar ik doe het toch),peer, banaan, kiwi... Ik denk alles gewoon beetje prakken of raspen..Succes

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wesley vind aardbeien ook heerlijk. Of een hele rijpe peer prakken maar ja, dat duurt wel even natuurlijk als ie eerst moet rijpen :rolleyes:

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Oja en manderijntjes zit ik ook over te twijfelen... Misschien door de midden past het net...

en misschien zelf een lepel in de hand geven, zodat ze denkt dat ze zelf iets doet????

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Geraspte appel wilde ze niet. Zo gauw het van een lepeltje komt moet ze het niet. ze wil wel uit het vuistje eten, maar ik vind het een beetje eng..... Of ben ik nou zo'n muts....

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Setteke, dat zou ik ook eng vinden. Een appel is best hard.

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

En als je een hele berg geraspte appel voor haar legt zodat ze er zelf mee kan knoeien?

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Heb ik ook geprobeerd. Ze doet niets in haar mond en zit er alleen maar mee te gooien.... Nou net heb ik haar hele dunne partjes appel in haar handje gegeven en dat ging aardig goed. Zo nu en dan verslikt ze zich nog flink, maar het komt er ook keurig weer uit als ze hoest. Maar het blijft eng. Ik ga morgen maar ander fruit halen zoals peer, kiwi en mandarijnen. ik heb even gekeken en die kreeg Tymen ook rond deze leeftijd.

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Delilah, :confused: jij hebt gewoon meer dan 80000 berichten gepost! Dat is het dubbele van mij, en ik doe niks anders dan hier rondhangen.....

11. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Setteke: 80000 is wel erg veel ;)
    Jasper wil ook bijna geen fruit eten, maar wel de varianten met yoghurt! Net bonbebe peer met yoghurt, janken dat het op was! Stukjes appel vind ik ook best eng hoor.

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Setteke, zo blijf je proberen... Ik heb een blik perzikken gehaald vd week, wilde ik eens proberen. Mijn berichten, tja... :rolleyes: toen ik zwanger wilde worden/net zwanger was zat ik hier hele dagen te kletsen met meiden in een ander topic. Nu nog hoor maar wel minder als toen. Toen zaten er meiden bij die ook hele dagen achter de pc zaten en maar beppen met elkaar en toen ging het vlug ;) we zeiden ook wat een kippenhok hier zeg en sindsdien ben ik Delikip en daarom had Queenie het laatst ook over haar haan/man ;) :) blijft grappig

13. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

OOOOHHHH, Jasper gaat vandaag of morgen eindelijk echt kruipen ipv buikschuiven. Hij trok net z'n benen onder z'n kont en kwam vooruit, gelijk lachen! En hij gaat nu ook eindelijk zijn voetjes stevig op de grond zetten en proberen stapjes te nemen, als ik m vast heb natuurlijk he. Zo leuk!!!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Marleen, wat goed! Leuk he, Wesley ging ook echt op z'n knietjes vd week maar daarvoor was het iets te glad op de houten vloer en hij had ook geen stevige broek aan. Maar dat buikschuiven gaat bij hem echt snel, zo grappig om te zien!

Sjonge, ze zijn alweer bijna een jaar zo joh :rolleyes:

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Leuk he, jeslyn is al aan het oefenen of haar zal lukken, ben benieuwd wanneer ze echt gaat kruipen!

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Zoooo Giulia is weer ff goed gekeurd :p

74 cm en 8,5 kg :p

Dunne wurm ;)
    Dinsdag een belafspraak over het niet eten. Hoefde me nog geen zorgen te maken aangezien ze er goed uit ziet,maar moet onderhand wel meer binnen gaan krijgen.

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hiihi judith het is gewoon een eigenwijze, maar wel lastig ja dat niet willen eten

over stukjes eten, zachte peer? appel even koken, dan word die ook zachter en dan de stukjes?
    niet te veel drama van maken, ze willen ons ook nog wel eens uittesten, ineens is dat dan weer over

daisy dikke knuffel voor jou meid. deze dagen zijn vast zwaar, en mischien voelen de meisjes het ook wel een beetje aanje. kinderen zijn heel gevoelig.

rebbel wow, een voorzichtige proficiat.
    ik had toen ook een heel lichte streep, maar was er toch echt een. dag erna was die nog heel licht, en de dag daarna, was die er echt

jaaaaa ben klaar met werken voor vandaag
    straks kindjes op halen

oh ik vind die outlet kaartjes ook wel leuk voor de toekomst. ben best wel fan van mcgregor, voor safouane.

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Slecht nieuws helaas...wij gaan de 23e NIET mee ivm werk en ik met geen mogelijkheid kan ruilen! Vind het echt heel erg :(

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Marleen, ook met yoghurt moet ze niet (meer). wat goed dat Jasper nou zoiets heeft dat er meer is in de wereld en dat hij dat nou maar eens wil gaan ontdekken......!

@ Delilah, er zit wel veel kunstmatig toegevoegde suiker in perziken in blik.

@ juud, jeetje zij is idd slank! Silke was deze week 10.230 gram bij 76 cm. En ik vind dat zij er al steeds slanker uit gaat zien! Ik vind het heel jammer, zoals ik net al op hyves zei!

@ Noura, ik denk ook wel dat het een beetje uitproberen is. Wat een fijne leeftijd is het toch, dat ze door krijgen dat ze je kunnen testen... :rolleyes:

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0

Kast opgepimpt

Kapstok ook opgepimt!

Deel Deze Pagina