Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Juud: 8,5kg, wat een licht gewicht! Jullie gaan dus ook niet mee. Ik baal er ontzettend van...Ik denk dat Jasper al over de 10kg heen gaat hor :oops:

@ Setteke: Wat een eigenwijs die Silke...van wie heeft ze dat? :)! En als er helemaal geen stukjes in zitten? Jasper is ook een apart geval hoor. Hij eet als een dijker, maar soms ineens zo miepen...! Ik ben wel blij dat hij zo bezig is want dat gefrustreerde gejengel ben ik af en toe echt zat. Net viel Thomas en ik kon niet eens vertsaan wat het ventje zei omdat Jasper er door heen lag te jengelen en ik had even zoiets van hou op met jengelen en ga dan :oops:

@ Delilah: Jasper gaat alleen maar hard achteruit en in de rondte en is enorm gefrustreerd dat hij niet vooruitkomt!

@ Linka: Wat ben jij crea zeg! En wat een lekker eigenwijs bekkie heeft Jeslyn!

------------------------------------------------------------------------------------------
    Ik heb al 2 dgn geen reet uitgevoerd, hopelijk heb ik morgen meer energie! Van al dat binnen hangen word ik niet vrolijker. Maar Thomas had ineens weer zere oortjes en ook verhoing dus ben de deur maar niet meer uit gegaan. Hij gaat steeds vaker naar boven naar zijn slaapkamertje om te spelen. Helemaal trots dat hij alleen naar boven en naar beneden mag! Hij wordt over 10 weken alweer 3 jaar! Pff, wat gaat het hard!

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi meiden,
    Ik heb lekker gezwommen vanmorgen (leuk is het hè Arri, enne Chantico ben je nu al wezen zwemmen?). Roos probeerd de hele tijd over me heen te klimmen dus dat vind ik dan wel zwaar. Daarna hebben we ons nieuwe kleine babytje erkend en een paspoort laten maken voor Roos.
    Ik ben nu wel een tikkie moe van de hele week hard werken en rennen en vliegen

@ Linka, schattige foto van Jeslyn en wat heb je je kast mooi gemaakt!

@ Setteke, Roos is ook niet zo gek op appel maar des te meer op peer, misschien vind Silke appel gewoon niet zo

3. Elfya

Elfya Niet meer actief

@Kimm: jeetje, dat ziet er wel heftig uit op de foto. Gelukkig is hij alweer thuis.

@Setteke: leuk dat het zo goed klikt! En een appel durf ik ook nog niet aan hoor. Vera heeft net wel een stuk mango zitten eten. Dat is lekker zacht.

@Marleen: balen zeg, dat je voor niets heen en weer gereden bent. Ook wel een beetje dom van die vrouw!

@Juud: echt jammer dat je niet mee kan. :(

@Linka: mooi gepimpt hoor.

Mijn mannetje is alleen naar zijn bedrijfsuitje gegaan. Zit dus de hele avond alleen (nou ja met Vera dan natuurlijk). Wordt lekker badderen en bankhangen denk ik. :)

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @Daisy, sterkte meis... ik hoop dat je het snel iets minder zwaar gaat hebben.

@ Rebbel, een streep is een streep toch? gefeliciteerd meis en ik hoop dat nu alles goed gaat!

@ Moniki, aaah arm kind, fijn dat jullie weer thuis zijn.

@ Weet niet meer wie het vroeg van het tumortje, ze benoemde niet of ze kwaad of goedaardig bedoelde. Zelf heb ik een paar jaar terug wel een slechte gehad en ik ben ontzettend bang dat het bij Tess ook mis is. Maar vooralsnog probeer ik er van uit te gaan dat het 'maar' een cyste is en dat het simpel te verhelpen is... :cry:
    De reden dat we tot de 26e moeten wachten is dat het volgende week helemaal vol zit en ze donderdag en vrijdag niet geopend zijn (weekend ivm hemelvaart)

@ Alle foto's die langs zijn gekomen waren weer erg leuk! wat een scheetjes zijn het toch allemaal.

Vanmorgen zijn we begonnen met provoceren ( half schepje maar..) en het was meteen misseboel, dus daar zijn we meteen weer mee gestopt.
    Verder heb ik niet zoveel te melden, ben onwijs moe de laaste dagen en heb niet zo veel puf voor een lange reageer reactie, sorry!

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    tesske, wat een stress met dat knobbeltje! en dat provoceren al zo snel weer reactie oproept.. dikke knuffel hoor!

setteke, hier ook zo'n eigenwijze smurf met van lepeltjes eten. ik geef gewoon stukjes appel. kokhalsreflex zit nog best ver voorin. en dat deed ze ook snel niet meer.
    mango is hier idd favoriet en in de bonus bij de ah volgens mij!

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik zit net eens op de hyves( foto's) van sjudith te kijken maar jeeetje je zou toch niet zeggen dat daar 9 maand geleden een kind uit is gekomen :confused:

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam

:rolleyes: welke foto's heb je gezien :p die van pas geleden of van 2 jr terug :)

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Buddy; Ik zie dat je de 23e niet meegaat :cry: Maar goed dat we de 28e afgesproken hebben ;)

@Marleen; Hoera voor Jasper :whistle:

@Moniki; Beterschap

Verder wel gelezen, maar geen puf om te reageren.....

Vandaag dan toch eindelijk met de buggy terug gegaan naar de winkel. Ik moest hem meteen achterlaten en het zou zo'n 2 à 3 weken duren. Ik zeg; Ik kan hem helemaal niet missen, ik MOET volgende week naar de dierentuin. Kan je niks anders regelen dan. Dan kom ik hem volgende week wel brengen. Maar die meneer vond dat niet verstandig, omdat de kans groot is dat hij dan nog meer beschadigd, dus heb ik een leenbuggy :D :D :D :D Eigenlijk krijg je die alleen als het binnen de garantie valt, maar ik heb de buggy van mijn zus, dus hij is al 6 jaar oud

9. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Juudje: Je figuur van nu is ook niet gek hoor meis! Mijn buik (en de rest behalve m'n theezakjes :oops:) zijn groter!!! Haha!!! XXX

Oja, ik las net op hyves dat Steve en Binna morgen 1 jaar getrouwd zijn! Heb ff een krabbeltje achter gelaten bij d'r!

Meiden fijne avond!

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi!

@lique: ik meld me op tijd hoor! ;) ik doe eerst een gewone denk ik, kijken of die dan duidelijker is!

@puck: het gelukt, ga nu niet meer testen hoor! ;)

@marleen: wat goed van jasper!! :D

@setteke: perzik misschien? geef ik Milan ook en zijn nu ook vers te krijgen!

@noura: dank je! :D ik hoop dat de streep hier ook snel duidelijker word!

@linka: leuk gedaan meid! :D

@tesske: dank je! ik hoop dat ik morgen een dikkere streep heb! ;)

nou meiden hier niks te melden!
    heb last van steekjes, maar geen ongi gevoel ofzo...
    we wachten morgen maar af!

liefs rebbel

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

sorryyy :oops: heb jullie twee dagen verwaarloost. maar had het erg druk.
    Woensdag heb ik de hele dag geverft. e visite gehad. gisteren gewerkt van 7 tot half 5 en toen om half 7 tot 9 uur vergadering en toen vandaag weer van 8.30 tot half 7 (omdat een ouder te laat kwam :evil: ) dus heb niet bij gezelen. sorryyyy
    wel deze laaste twee en zag dat juud niet mee gaat :(
    en linka erg leuk gepimpt. waar heb je die stippen vandaan of hoe gedaan. want dat wil ik ook met haar keukentje gaan doen

Liefs sabrina

12. oooooohhhh, ik ben moeeeeeee

13. Ja linka; zag ze ook voorbij komen, echt heel mooi gedaan hoor!!!

14. nou ik heb nog wel even wat leuks over Tygo te melden!
    Hij heeft bij het KDV toen ik kwam, mij 2 keer echt geknuffeld, terwijl ie dat nog nooooit heeft gedaan. En toen we weg gingen heeft hij de leidster ook een kusje gegeven en gezwaaid! En ook vanavond de hele avond kusjes gegeven, volgens mij ziet ie het nu als een spelletje :)

@ setteke; tygo heeft dat ook iets van anderhalve maand geleden gehad dat hij de fruithap niet meer wilde... Erg frustrerend, heeft iets van 2 weken geduurd ofzo, heb zelfs het cb nog gebeld omdat hij daarna zn groentehap ineens ook niet meer wilde....
    Je hebt van die dingetjes (onder andere bij baby-dump) is een houder waar je fruit in kan doen, zo kunnen ze wel van stukken fruit snoepen, maar geen grote stukken binnenkrijgen...
    En ik heb Tygo al banaan met kiwi geprakt gegeven, ze wil natuurlijk niet van een lepel... Prikken aan een babyvorkje (van plastic) is dat een optie om te proberen? En als je zo'n houder interresant lijkt, wil ik wel ff voor je zoeken hoe dat ding heet...

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    - 23 mei
    1 vol en 1 kind Jennys
    2 vol en 2 kind Setteke
    1 vol en 1 kind Delilah
    2 vol en 1 kind binna
    1 vol en 1 kind Naat80
    1 vol en 1 kind Vogeltje,
    2 vol en 2 kind Joyce
    2 vol en 3 kind Miranda,
    1 vol en 1 kind Duster
    2 vol en 1 kind miepie28,
    1 vol en 1 kind channie
    2 vol en 1 kind Clauwtje
    2 vol en 2 kind kimm
    1 vol en 1 kind Toetie
    =============
    19 kinds en 21 vol

Oke dus dan gaan we naar Burger zoo.
    Zullen we daar om 11 uur afspreken

klopt het dat deze mensen allemaal mee gaan. willen jullie het echt even goed door geven. niet dat we daar staan te wachten op mensen die niet komen. pb me ander even.

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Oke en nu nog even wat leuks vertelen over Silver

woensdag was me moeder op viste en toen was ik in Silver haar nek aan het blazen en in een keer gaat ze het terug doen zo leuk. de hele tijd deed ze het steed terug. oooecht zo lief

en ze kan van staan zelf weer gaan zitten ben zo trotss

17. @ duster; wat fijn dat je een leenbuggy hebt!
    Had niet meegekregen dat er iets mis was met die van jou...

@ clautje; gaat het al beter met de migraine?
    Ik ook weer alleentjes op de bank, mannetje is uitgenodigd voor een biertje in de buurtkroeg....

@ marleen; heb je nou nog al die k*tklusjes niet uitgevoerd vanmiddag? :)

@ tesske; geeft niks, hebben we allemaal wel is...

@ all: tegenwoordig moet ik berichten wel 3-4 keer lezen voordat iets tot me doordringt of dat ik denk, oh ja dat stond er ook nog daar wilde ik op reageren...
    pfff, kost nog meer tijd...

@ binna; op hyves bedoelde ik de informatie die je hebt gekregen over hoe en wat rondom een pleegkindje, maar ik wist niet of ik het daar wel op kon zetten....

@ puck; hoe is het met jou en lieve ollie (sorry vind ik zo leuk om te zeggen). Heb je al fotos van de nieuwe kamer?

@ petra; ja de klimfase is hier ook volop aan de gang, kost enorm veel energie, zeker voor jou! Ga je lekker een beetje uitrusten dit weekend?

18. @ binna; wat schattig van dat blazen, leuk he dat ze je dan nadoen...
    En dat is ook goed dat ze zelf kan gaan zitten! Silver die zit niet stil met haar billetjes :) !

En alvast heel veel plezier morgen!!! ;)

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @chantal o je kan het daar ook wel zeggen hoor. Niet iedereen weet het maar ga ook niet iedereen persoonlijk inlichten op me hyves. maar valt wel mee met wat me moeten lezen. Hebben 9 junie een bij komst zal dan wel meer info krijgen

20. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Chantal: Hihi 't is ook een Olliebollie :) Dat zeg ik altijd tegen hem :oops:

Maar het gaat goed met hem hoor. Zijn kamertje is nog niet af, de laatste weken zijn we te druk geweest om het af te maken, wel jammer... Dus nog geen foto's, sorry...

@ Rebbel: Wat goed van je dat niet nog een test gedaan hebt. Duim voor je morgen!

Ik ga zitten, ben de hele dag druk geweest met van alles, ben moe en ga lekker zitten...

Fijne avond!

Deel Deze Pagina