Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  2. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Chantal; Ik zie er ook tegenop om in m'n eentje zo'n eind te rijden. Ben er ook nog niet helemaal uit of ik ga :( Mijn buggy is al een paar maanden kapot. Ik heb één zwenkwiel voor en daar was de linkerveer van gesprongen. Ik heb een keer eerder verteld dat ik er mee terug zou gaan, maar toen kwam het er niet van. Maar ondertusdsen was de rechterveer ook gesprongen :oops: Dus voordat het helemaal kapot is, toch maar even laten maken ;)

@Binna; Knap van Silver! :thumup:

@Happy; Alleen aanpassen als je een PB krijgt. Ze weten dat ze de gegevens naar jou moeten versturen

X

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Buddy, vind zoooooooo jammer :sad:
    Maar ik zie jullie de 29e weer YEAH!!!! Gezellie, dussss wie wil nog meer hahaha :p in ons ieniemieniehuisje ;)

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Buddy; Het was toch de 28e????

X

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @chantal: ik zal het in kleur zetten als ik goed nieuws heb! ;)
    pfff... spannend hoor!

truste meiden!

liefs rebbel

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Rebbel; Ik hoop dat je goed kan slapen ;) Heel veel succes morgen.

Liefs Silvia

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
  8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    O wij hebben zo'n slaapzak en die rits is idd niet goed!
    Ga hem gelijk terugbrengen :)
    Had hem in de aanbieding haha nu krijg ik de volle mep terug ;)

Nou ik moey het weekend weer werken!

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    JAAAAAA!! nu geloof ik het pas! :D
    de 2e streep is nog niet even dik als de controlestreep, maar hij is duidelijk aanwezig! :whistle:

gister moesten we hem nog zoeken! ;)

hopelijk houdt ons kleintje zich nu goed vast! [-o< [-o<
    een 3e keer zou ik niet trekken...

liefs rebbel

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Wat een goed nieuws REBBEL het is je zo gegund, nu nog die goede uitslagen krijgen en dan kun je hopelijk alleen nog maar positieve dingen krijgen. wanneer ben je uitgerekend? is dat dan in 2010, dat klinkt nog ver weg maar is het zo.

Verder heb ik eigenlijk niks te melden. alles gaat goed, voel me goed, dussssss
    fijne dag allemaal

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Rebbel; Nogmaals van harte gefeliciteerd! Het is jullie echt gegund

Matthijs sliep altijd tot 8u30 :D Sinds een week of 2 heeft hij dat aangepast naar een uur of 6u15 :( . Denken jullie dat die een fase is (sprongetje?) of dat het met iets anders te maken heeft (misschien omdat het eerder licht wordt) Het is niet vd honger, want hij krijgt z'n fles toch pas om 8uur

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    thanks meiden!:D

ik heb de vorige keer getest na mk en toen was ie negatief, nu is de streep een stuk donkerder dan gister, ik hoef dan niet te twijfelen of het nog van de mk is toch?

@petra: ik ben volgens zp op 24 januari 2010 uitgerekend!

@duster: zou een sprongetje kunnen zijn, ik ben niet anders gewend, hier mel meneer zich meestal om 6.30! ;)

liefs rebbel

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dank je wel Binna, maar ik heb gisteren toevallig gezien bij Zeeman met gewone stippen, dus niet met beertjes erbij want die heb ik ook.

Duster en juudje, jullie hebben nu goed contact he? Super!

Goed dat ze de slaapzakken terug willen hebben, pfff.... maar gelukkig heb ik niks van V&D.

Rebbel, dat hoop ik ook heel erg [-o< ik duim voor je! Hou je vast kleintje [-o<

14. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Rebbel: Meis nog een keer van harte gefeliciteerd!

15. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    goedemorgen!!

Hanne was om half 8 wakker, dus de zaterdag begint voor mij ook redelijk vroeg! Nog even spelen en dan gaat zij ook weer slapen. Dus dan duik ik er misschien ook nog even in.

Rebbel, nogmaals: van harte gefeliciteerd!! Ik vind het echt enorm gaaf voor je en ik hoop dat alles goed gaat!! Het is wel ongelooflijk hoe je snel je weer zwanger bent, zeg!! Echt prachtig!!!

Linka, dat wilde ik nog zeggen; bij de zeeman heb je rose hoes met witte stippen!! ;) Ik zag ze daar liggen en dacht gelijk aan jou. maar ben daarna niet meer op het forum geweest.

Duster, ik weet het niet. Bij hanne gebeurt het eigenlijk nooit.

O ja, nog een paar nieuwe dingetjes:
    - Tand nr 2 is door: links onderin (voor mij wel wat onverwachts, want heb er weer helemaal niets van gemerkt!!! :D)
    - Hanne kan echt goed zelfstandig zitten. Ze kan nu ook echt spelen op die manier.
    - En... Hanne kan zelf gaan staan door zich op te trekken aan de box of het bedje! YEAH!!
    En ondanks dat ik het leuk vind en prachtig vind om te zien, gaat het allemaal wel erg snel!!

Meiden, ik ben zo blij met mijn lieve meidje. Ik hoor zo vaak dat ze zo vrolijk en lief is. Huilen? wat is dat?? ze vindt alles prima. Eten en drinken, het gaat allemaal goed. De ene keer wat minder als de andere keer. Maar ik heb echt geen problemen met eten of drinken (brood bijv, tuitbeker of wat dan ook). Slapen zonder enige twijfeling!
    Sorry, maar het is echt een eitje nog voor ons.
    Ik wilde dit even kwijt. Ben zo trots en blij!!
    Ik begrijp dat het niet zo leuk berichtje is voor mensen bij wie het minder gaat!! Maar ik wil jullie dan ook dubbel zo hard een hart onder de riem steken. En ik wens echt iedereen zo gemakkelijk kindje als ons meidje!

ik heb nog wel wat plannen voor vandaag.
    Dus ik ga ervandoor en weet niet of ik vandaag nog hier langs kom. Misschien alleen om bij te lezen.
    En anders tot maandag!!

Groetjes, Arri

16. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Rebbel, gefeliciteerd. Super zeg. Ga voor je duimen dat alles goed gaat.

Arri, lekker he zo een makkelijk kind. Hier ook hoor. Oke brood eet ze niet echt, maar dat maakt me niet uit. Verder is ze bijna altijd vrolijk. Huilt bijna niet.
    Vind het ook erg mee vallen het ouderschap. Slapen doet ze ook super goed. Dus wat willen we nog meer he!
    Maar inderdaad de moeders die het zwaar hebben wil ik zeker een dikke knuffel geven.

Zo ga zo alles inpakken en dan vertrekken we na het slaapje van Janna lekker voor een lang weekend weg. Zie en spreek jullie maandag of dinsdag weer.

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@rebbel van harte gefeliciteerdddd

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Arri, ja gisteren was ik ff bij Zeeman en toen zag ik DAAR liggen en heb snel meegenomen ;)

(lekker goedkoop 2 eurootje)

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Happy, veel plezier!

20. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    linka, dat scheelt dan een heleboel he!! leuk!!

Happy, fijne vakantie!! (waar gaan jullie heen?)

ik duik nog even lekker mn bedje in!!

Doeii

Deel Deze Pagina