delilah, bedankt voor je update! toetie, ottilie zegt ook hebbe grappig! bumba, wij wachten bewust nog even met een tweede kindje, ondanks dat ik vorige keer niet zo snel zwanger was. ik was en ben bij otje zo bewust blij en aan het genieten, dat ik dat bij een eventueel 2e kindje ook weer graag zou willen. denice, ik heb (ik denk na de 20 weken echo's) van de meiden die toen meeschreven uitgerekend hoe vaak de chinese kalender goed voorspeld had. het was net iets minder dan de helft (48% ofzo). petra, fijn dat je hoesten beter gaat en alles goed was bij de vk binna, gefeliciteerd! wat knap dat silke ook al weer kan gaan zitten! setteke, zijn je kinders al weer wat fitter? vogeltje, wat een vreemde allergie! is zijn huidje alweer genezen? succes zaterdag met het huis! clautje, bijt je onbewust of merk je het wel maar kun je niet stoppen? puck, wat leuk nijntje thema voor zijn verjaardag. wat ga je allemaal doen voor zijn verjaardag? ik heb er nog helemaal niet over nagedacht. alleen over wanneer ik het wil vieren. noura, nogmaals succes! linka, ik zag je foto's. heel leuk! wat ben je lekker crea bea! queenbee, kun je hier nog een linkje naar je filmpje doen? ben benieuwd! schatje, lastig he zulke periodes waarin ze ff zichzelf niet lijken. ik houd de moed erin door te denken dat het tijdelijk is (en nu maar hopen dat het waar is ) delilah, appelstroop geef ik eigenlijk nooit omdat het zo'n rotzooi geeft . maar als het de enige manier was dat ze brood zou eten zou ik het natuurlijk wel doen. wat naar van je hand. lief dat rik thuis bleef! jenny, ben benieuwd hoe het nu met je gaat. weet niet of je het vervelend vindt als ik ernaar vraag. misschien word je wel gek van die vraag. arri, ik geef soms brood bij het avondeten, bijvoorbeeld als wij ook stokbrood bij het eten hebben. zou dat niet helpen om er tussendoor hapjes avondeten in te krijgen? marleen, heb je de knoop voor komende zaterdag al doorgehakt? wat een grappige verhalen van afgelopen week! miranda, mooi dat laureen goed gegroeid is. ben benieuwd naar de foto's! miepie, het gaat om 0,3 gr temp stijging na je eisprong. soms stijgt je temperatuur verder bij een zwangerschap, maar soms blijft ie zo hoog ipv dat ie weer omlaag gaat zoals wanneer je ongi wordt. je merkt er dus niets van (ik in iig niet) spannend maandag! duster, jammer dat vroeg wakker worden. als otje voor 7 u wakker wordt, kan ik haar na een voeding bijna altijd weer terug leggen. vanochtend was het 6.42 en na de voeding weer geslapen tot 9.30 (en wij ook lekker). misschien een keer proberen? wel jammer als je dag al zo vroeg begint. kimm, succes met je vak! chantico, ben je druk? hebben de vuilniszakken zo goed gewerkt dat je aan de verduisterende gordijnen gaat? sjudith, beterschap! ik vind het ook lastig om alles bij te houden naast 32u werken. alieke, gefeliciteerd met je zus! leuk zo'n ballenbad! tesske, gaat het weer goed met tess nu jullie weer met provoceren gestopt zijn? rebbel, gefeliciteerd! daisy, hier ook ineens een dramanacht na de pillen. op dagen dat we vrij zijn geven we het niet. volgende week maar ff kijken op het kdv (al gaat ze maar 1 dag). knuffel! philly, beterschap! chantalchannie, wat lief wat tygo doet om contact te zoeken! zie het helemaal voor me, smelt! my angel, hoe voel je je nu over het advies om niet aan een derde kindje te beginnen? brechtje, klus ze! sjorsje, succes met alle drukte! happy, leuk je nieuwe baan. over ruim een week gaan wij naar het cb. ik zal pb-en! lique dat knarsetanden is hier met 6 tanden nog steeds niet gestopt (die 7e tand komt maar niet door) naat, succes met alle geregel! moniki, wat vervelend, silvan in het ziekenhuis! wat had hij eigenlijk? ik bedoel hoe kwam het dat zijn temperatuur zo schommelde en hij uitdroogde? aykietje, wat naar van die oorontstekingen. hoop dat het snel opgelost is met buisjes!
ff een nieuw bericht want ik werd gek van het verspringen. de eczeem van otje gaat goed. vaseline helpt goed! en ze gaat de laatste dagen op de bank staan! trekt zich op aan de leuning. vind ff mijn schoonzusje stom. ze ging otje uitlachen omdat ze op haar tenen staat (ipv op platte voeten) en omdat ze niet netjes eet. haar dochter (1 dag ouder) doet dat dus wel. maar ja, die kan weer andere dingen niet en daar ga ik toch ook niet om lachen? zal wel jaloersigheid zijn, maar ik vind het toch niet leuk.
Vanochtend was het zelfs 5u45. Verschoond en toch maar weer terug in bed gelegd, maar helaas. Ik heb hem zijn fles gegeven en nu gaan we beide weer ons bedje opzoeken. Hoop zo dat ik nog een paar uurtjes mee kan pikken [-o< Liefs
Duster, volgens mij lig je al op 1 oor? Lauwie, wat flauw dat ze ging uitlachen, jaloerzie... alle kindjes zijn anders, netjes eten is ook niet zo goed voor kindjes want ze worden dan zenuwachtig als het moet (lees als ze ouder zijn) Ik ben boos op Jeroen, hij is aan het werk, maar hij liet ontbijtkoek op aanrecht, helemaal open, fles bier niet op (van gisteravond laat) en liet zijn bord liggen op salontafel en hij had gisteravond best wel wat gedronken (hij zei dat hij niet veel dronk en hoofdpijn had) maar hij ging dan wel rijden! Wat denk je, ik ben nogal pissig, maar hij doet makkelijk over omdat het klein stukje is (neej hoor 11 km) maar sorry meiden dat ik weer zeur, maar hier kan ik ff opluchten...
heey meiden @rebbel: gefeliciteerd!als de test donkerder word dan hoef je je geen zorgen te maken.. @linka:dat had ik dan ook wel geweten van die aankleed kussen hoes @clautje: ja het is echt een ramp met de boventandjes.. hij heeft er heel erg last van @miepie: heb je je nog kunnen vermaken gister? @aykietje: wat zielig voor je mannetje hoop dat ie snel weer opknapt.. en dat van dat olifantje hebben we hier wel een keer meegemaakt is leuk om te zien @tesske: maat 56? pff dat is voor djayden al lang geleden haha @marleen: Het gaat wel.. we komen er wel weer overheen Ennuh SUPER UPDATE!
Ik moet helaas ook afzeggen voor de meeting. Wij zijn zo druk met vanalles te regelen voor het huis, dat het mij gewoon weg niet gaat lukken om een hele dag op pad te gaan. Sorry.
Goeiemorgen meiden, Hier was het ook weer 6u vanmorgen. Thomas stond klaar wakker naast me... Jasper sliep nog dus ik heb de tv aangezet voor Thomas en heb nog 3 kwartier liggen dutten voordat Jasper wakker werd. Had echt even moeite om wakker te worden! @ Delilah: Meis, wat een super update! Goed gedaan! @ Duster: Welterusten @ Linka: Oh, bah ik heb daar ook zo'n hekel aan en ik snap dat je boos bent. Ik kan daar ook heel slecht tegen! Mijn Jeroen is in Antwerpen, als het goed is, ik heb alleen een berichtje gehad dat ze onderweg waren en heb daarna niks meer gehoord! Meestal belt hij wel even dat ze goed aangekomen zijn... Ik snap wel dat het een vrijgezellenfeestje is en dat ze in de feeststemming zijn, maar hij had toch wel even wat kunnen laten weten?! Of ben ik nu een zeur??? @ Lauwie: Oh dat is wel heel flauw! Waarschijnlijk doet Otje iets wat haar dochter niet doet en moest ze het ergens mee compenseren , sta er lekker boven meis! Ik heb al een aardig bergje strijk weg, maar er hangt boven nog genoeg wasgoed, bleh! Gisteren heb ik bij Ikea 2 grote fotolijsten gekocht en daar moet ik nu nog wel even foto's voor uitzoeken, in totaal 30! De fotolijsten die ik had hangen waren formaat 13x18, maar nu moet ik foto's 10x15 hebben, dus heb weer wat te doen. Ook kan ik maandag weer een berg ontwikkelde foto's ophalen, dus kan weer plakken! Verder ben ik druk bezig met opruimen, dingetjes ophangen, etc. Lekker aan het veranderen in m'n huis! Oja, enne....weer 0,6kg kwijt! Ben nu in 1 week 2,1kg kwijt! En heb elke dag buikspieroefeningen gedaan ! Ben best een beetje trots op mezelf !
- 23 mei 1 vol en 1 kind Jennys 2 vol en 2 kind Setteke 1 vol en 1 kind Delilah 2 vol en 1 kind binna 1 vol en 1 kind Toetie, 2 vol en 2 kind Joyce 2 vol en 3 kind Miranda, 1 vol en 1 kind Duster 1 vol en 1 kind miepie28 1 vol en 1 kind channie 2 vol en 1 kind Clauwtje 2 vol en 2 kind kimm ============= 17 kinds en 18 vol Oke dus dan gaan we naar Burger zoo. Zullen we daar om 11 uur afspreken klopt het dat deze mensen allemaal mee gaan. willen jullie het echt even goed door geven. niet dat we daar staan te wachten op mensen die niet komen. pb me anders even.
Goeimorgen meiden jeetej ik vindt het wel jamer dat er zo veel meiden toch niet mee gaan. @linka kan me voor stelen dat je bos bent, @marleen oo als ik jou altijd hoor over je strijk wordt ik zo blij dat ik nooit strijk @lauwie pssstt mijn meisje heet Silver en die van Setteke Silke. en sjongen jongen wat eens stome schoonzus je gaat er toch niet om lachen en zo ie zo ieder ze eigen op voeding. jullie doen toch een beetje a rapley Zo ja dan is het inderdaat iets viezer omdat ze alles zelf doen @duster en nog lekker geslapen Jeetje wat een taken weer. wou vandaag gaan fiets en dan een ijsje halen. en gisteren waren we ook wezen fietsen en toen langs paardjes gegaan en dat vond Silver erg leuk dus wou er vandaag weer langs.
Binna, zo dacht ik ook zo over over de weer, wat een takkeweer, kan je niet gaan fietsen, had zin in! En Marleen, je bent geen gezeur en jij wil gewoon zekerheid weten, dan word je niet meer ongerust, zo dacht ik ook over, gisteren zei mijn Jeroen dat hij even naar feestje ging maar hij kwam om ong 1 uur thuis als ik goed heb, zei hij vanmorgen, nou lekker he! Gelukkig viel ik in de slaap.
@ Linka: Ik heb gewoon goed geslapen gelukkig, maar er spookte wel even van alles door m'n hoofd. Het is eigenlijk niks voor Jeroen want hij weet hoe ik ben, maar ja....We wachten maar af! @ Binna: Balen he van dat weer!! Vandaar dat ik maar wat ben gaan strijken, ik moet nu nog van alles opvouwen, maar ben het zat haha! Ik ging net Jasper uit bed halen en ik kreeg weer een vette bigsmile en ik dacht he...weer witte puntjes, en nu onderin...? En ja hoor: tandje 7 en 8 zijn gewoon door!
Ik heb helaas niet meer geslapen Ik heb wel geprobeerd Matthijs op bed te leggen, maar hij wilde alleen maar spelen Dus hij heeft lekker liggen huilen tot ik hem er maar weer uit heb gehaald. VRAAGJE Ik heb schatten van schoonouders, maar ik ga me steeds meer aan ze ergeren. Als ze Matthijs zien willen ze hem altijd vasthouden. Ik snap het wel ze zien hem maar 1x in de week of 1x in de 2 weken, maar als hij lekker op de grond ligt te spelen (genieten) kan je toch ook van hem genieten. Daarbij proberen ze hem constant opa, oma en papa te laten zeggen (mama komt niet in hun woordenboek voor) Matthijs lijkt natuurlijk ook alleen op papa. En als iemand zegt dat hij iets van mij heeft lijkt hij ineens op zichzelf Gisteren beweerde mijn schoonmoeder zelfs dat hij haar krullen heeft (terwijl ik toch echt een volle bos krullen heb) Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar het is nu al zo'n lang verhaal Het is zelfs zo erg dat ik nu al op zie tegen Pinksteren (dan gaan we daar eten) Herkent iemand dit? Moet ik het maar gewoon laten gaan?
Oh Duster, ik zou echt aan ergeren hoor..... vervelend, krullen, jij hebt bos krullen hoor! Heerlijk! Gewoon oor in en uit alhoewel is heel erg vervelend en probeer het om hun minder te zien, maar tsja, weet het niet wat je wilt. Of waarheid spreken? Of babyfoto van jezelf pakken en hun laten zien dat Matthijs ook van je heeft?
@ Duster: Haar krullen !!! Sorry,maar die heeft hij toch echt van jou hoor, wat een doos!!! Hoe is de relatie tussen jou en je schoonouders verder? Als het normaal gesproken goed gaat dan is ze gewoon super trots op haar kleinzoon en heeft ze het niet eens in de gaten, als jullie normaal gesproken niet zoveel met elkaar hebben dan probeert ze je denk ik te stangen door te zeggen dat hij zo op hun lijkt. In beide gevallen moet je er lekker boven staan meis! Tenzij dat het je echt vreselijk dwars zit, maar meestal worden er dan weer dingen gezegd waarmee je elkaar kwetst en dat is het gewoon niet waard! Wat betreft het oppakken, daar zou ik wat van zeggen, want als ze eenmaal in hun spel zitten moeten ze hem daar niet uithalen omdat je ze hem even lekker vast wil pakken. En als zijn moeder zijnde mag je dat best zeggen!
Ik herken het wel hoor. Mijn schoonouders zijn ook zo. Alleen zien ze de kindjes niet zo vaak. Wij gaan er alleen naartoe met verjaardagen en bij ons komen ze ook eigenlijk nooit. Lianna leek sprekend op het zoontje van hun andere zoon (echt niet dus) en Yosyp lijkt sprekend op Ard toen hij klein was (zou kunnen). Lianna heeft rood haar en dat kan ze alleen van m'n schoonmoeder hebben, terwijl in mijn familie meer roodharigen zitten (incl. m'n vader en zus toen ze klein was). En het ergste vind ik dat ze tegenover anderen altijd roepen hoe geweldig het is om kleinkinderen te hebben, terwijl ze ze haast nooit zien. Er zelfs geen moeite voor doen. Tja, en wat je er aan kan doen. Ik laat het maar gewoon en probeer me er niet aan te ergeren. Met Ard kan ik het er in ieder geval niet over hebben, want zijn ouders lijken wel heilig ofzo.
@Lauwie; Wat flauw van je schoonzus. Probeer er gewoon boven te staan @Delilah; Super Update =D> @Linka; Dikke knuffel!Snap wel dat je boos bent. @Marleen; Ik snap dat je trots op jezelf bent. Ga zo door En ik vind je echt geen zeur. Hij kan toch wel even eenn berichtje sturen. Tandje 7 en 8? Jasper heeft er zin in
Hoiiiiiiiiii ben ik er toch vanmorgen! Gaaaaaaaaaaap! Ben vannacht toch nog in de weer geweest voor Wes. @ Linka, ik zou ook boos zijn op Rik als hij zo zou doen als jou Jeroen je moet je rommel opruimen en als je drinkt niet rijden! @ Marleen, voor jou ook weer vroeg dus gelukkig kon je nog even blijven liggen. En zoveel tandjes al joh Wesley's 1e is er net door en nr. 2 volgens mij nu net wel of nog net niet... @ Duster wat vervelend........ Ik vraag me ook af hoe je relatie normaal met ze is anders zou ik er wel wat van zeggen misschien, je blijft je alleen maar ergeren en straks barst een keer de bom?! Maar goed, het is en blijft lastig, misschien een keer met een grap iets zeggen waardoor het wel duidelijk is wat je bedoeld?! Wat oppakken betreft: mijn schoonmoeder wil ook steeds knuffelen met Wes terwijl Wesley helemaal geen schootjezitter is maar bij m'n schoonmoeder wil hij het wel. Als hij aangeeft dat hij het niet meer leuk vindt, grijp ik gewoon in en als hij speelt laten ze 'm ook wel spelen meestal. Ik heb meer zoiets dat ik het gewoon laat gaan omdat ze zo gek met 'm zijn en Wesley zelf heel goed aangeeft wanneer hij iets zat is. Trouwens; volgens mij heeft ie de krullen van mij hoor! Ik zag het meteen
Oh ja... @ Marleen, supergoed van jezelf joh! Ik ben trots op je! =D> @ lauwie, heel flauw van je schoonzus inderdaad! Het lijkt mij ook jaloezie anders doe je dat toch niet?! Ik zou er VER boven gaan staan meid! Geniet jij maar lekker van jou Otje en laat haar lekker links liggen!
Even reageren hoor, Als eerste waren er erg veel leuke foto's en filmpjes te zien. @ Toetie: Laureen zegt vaak "lekker" en "kijken". Of dat helemaal bewust is weten we ook niet, wel komt de timing vaak goed uit. ha ha @ Bumba: als je nog twijfelt of je al voor een 2e moet gaan zou ik het nog niet doen. Denk hier lekker rustig over na. @ Denice: volgens mij klopte de chines kalender bij ons één keertje niet. Echt super wat Emy allemaal al kan, Joëlle was ook zo'n snelle dame. @ Petra: was alles goed bij de vk? (weet niet of ik daar iets van gelezen had). Leuk dat opa ook alleen wel op Roos wil passen. @ FF: wil je ons niet gek maken met heerlijke vakantie foto's terwijl wij hier in de regen zitten!! (geniet er lekker van hoor) @ Binna: nog gefeliciteerd met jullie 1 jarige jubileum @ Setteke: super dat alles op je werk nu geregeld is. Straks lekker helemaal opnieuw beginnen. @ Vogeltje: hoe is het nu met Toby? Zo hee, 5 kilo afgevallen. Goed hoor! @ Clautje: Je moet NU stopen met nagelbijten!!!! @ Puck: alles al compleet voor de 1e verjaardag? (ben ik nog helemaal niet mee bezig ha ha) @ Linka: vervelnd als je 's morgens eerst moet opruimen in huis. Leuke verrassing voor Myrna hebben jullie zeg. @ Schatje: vervelend dat Djayden last heeft van izjn tandjes @ Delilah: super up-date hoor! Hoe is het met je hand?? @ Jenny: hoe is het met je meid? @ Arri: super dat je zo aan het genieten bent van je meisie. Heerlijk is dat hè. @ Marleen: wat goed dat Jasper brood heeft gegeten. Nog last van wortels gehad?? (ha ha ik kon het niet laten hoor) @ Lauwie: hoe gaat het nu met je? Voel je je al weer een beetje rustiger? @ Miepie: ben je al flink aan het sporten gegaan? Verder spannende dagen voor je. @ Chantico: hoe is het nu bij jullie? @ Sjudith: gaat het nu met Giulia en het alleen laten op de slaapkamer? Ik kan heel goed begrijpen dat het lastig bijhouden is als je zoveel werkt. @ Alieke: waar blijven de foto's van het ballenbad? Ben erg benieuwd. Leuk dat je zus zwanger is. @ Tesske: zo hee, wachten tot 26 mei. Dat duurt nog lang, hopen dat de uitslag goed is. @ Rebbel: GEFELICITEERD MEID. Nu maar hopen dat dit kleintje zich goed vasthoud. Het is jullie gegund hoor. @ Daisy: ik snap je gevoelend heel goed meid. Blijft altijd een lastige week hè. Extra dikke knuffel voor jou meid. @ Philly: beterschap @ Chantal: goed dat je helemaal nagekeken word. Bloeddruk dus nog steeds zo hoog. Super dat het fietsen met Tygo zo leuk was. @ Happy: ik zou het erg leuk vinden als de lijst bijgehouden zou worden. @ Lique: hier gelukkig nog geen knarse tanden (helemaal geen tanden kan je ook zeggen ha ha). @ Naat: ik hoop dat jullie het huis verkopen binnen 2 jaar. Zou moeten lukken toch? @ Moniki: jee Silvan in het ziekenhuis gelegen. Hoe gaat het nu met hem? @ Aykietje: Stan heeft wel erg vaak oorontsteking, goed dat je bent doorgestuurd. Nou volgens mij heb ik alles van de up-date gehad.