Wat een reageeractie Miranda, hoe is dan nu met jou en kids? Oja, Marleen, ik vind zelfs ook knap van je, tot nu nog steeds niet gesnoept en gisteren appeltaart ivm verjaardag meer niet en buikspieroefening ben ik gisteravond verdorie vergeten hihi! Stom he! En Delilah, heb ik hem ook heel duidelijk gezegd, maar zegt hij altijd vergeten en over autorijden ik mag niks zeggen..... !
Hoi, Malou werd vanmorgen pas om half 10 wakker en wij dus ook.....Schrok me het apezuur haha dat het al zo laat was...Wouden vanochtend gaan zwemmen maar bij ons kun je dan beter gelijk om 9 uur gaan is het lekker rustig dus dan maar een andere keer! Wat een vies weer is het vandaag zeg bah... Marleen: ik snap je wel hoor ik zou dat ook hebben. Mijn man heeft dat ook wel eens gedaan naar een verjaardag gaan en vantevoren zeggen blegh geen zin en dan pas om half 3 snachts thuis komen....hij had tegen mij gezegd ik ben er tegen half 12 weer dus maakte me op een gegeven moment wel een beetje ongerust. Goed gedaan meis!!!!! Al 2,1 kilo er af! Super hoor! Ik ben vrijdag naar de sportschool geweest heb me ook zelf een schouderklopje gegeven! Linka: ik snap wel dat je boos bent. Delilah: Super update!!! Nu ben ik aan de beurt dus...dus dames niet teveel kletsen hoor! Duster: Ken het probleem schoonouders....hier zijn het schatten van mensen hoor en kan ook goed met ze vinden maar als ik vertel als malou iets kan dan gaat het gelijk dat kan dylano ook (mn schoonzusje haar kind) Laatst had linsey hoge koorts een paar dagen (andere dochter van mn schoonzusje) en ik zei tegen mn schoonmoeder dat ze daar niet zoveel mee doen bij de huisarts als kinderen wel goed drinken en eten en niet suf zijn. Nou bij linsey was het wel iets anders dan bij malou....Dat ik zoiets had van wat anders dan???? Mn schoonzusje heeft het namelijk zo zwaar......en 2 kinderen, een man die niet zoveel in huis doet, rotte schoonouders (een heel aparte familie heeft mn zwager) enz.... Tja daar kan ik natuurlijk niet tegenop....ach ja Zo hihi ik mn verhaal ook weer ff kwijt....
Goedemorgen meiden, wat een rotweer is het he! Bah, vind er niets aan. @Miepie: kan je je nog inhouden? Ga je echt morgen pas testen? Ik zal voor je duimen hoor meid. @Aykietje: Ach, arme Stan met zijn dubbele oorontsteking. Sterkte ermee. @Binna: mooie foto's van je trouwdag. Grappig dat Silver mostertsoep lust. Lijkt me vrij scherp voor zo'n kleintje. @Rebbel: heb je een leuk feestje gehad? En is het goed gegaan met Milan bij opa en oma? @Alieke: zozo, Danique is goed verwend met al dat speelgoed. @Philly: beterschap. @Vogeltje: jammer dat je niet mee kan. Maar ik begrijp wel dat een huis belangrijker is. Sterkte met je zieke mannen. En 5 kilo! Wow dat is snel! @Tesske: 56 Daar past Vera al maanden niet meer in. Veel plezier met voetbal kijken. @Toetie: is de afgelopen nacht beter gegaan met je mannen? Enne..ik wil ook weer daten hoor. Heb je al iemand voor de pampers? Anders wil ik ze wel hoor. @Delilah: super update hoor. En nog heel veel sterkte met je hand. @Linka: wat leuk voor Myrna. En terecht dat je boos bent op Jeroen. Drinken en rijden kan echt niet samen! @lauwie: ik doe het volgens mij bewust en onbewust. Dat maakt het echt lastig om te stoppen. Maar het gaat tot nu toe aardig moet ik zeggen. Wat ontzettend flauw zeg van je schoonzusje. :x @Naat: jammer zeg dat je niet mee gaat. @Marleen: goed bezig zeg. En knap hoor dat je weer afgevalen bent. Wow, alweer tandjes voor Jasper, leuk! Kan je Jeroen zelf niet even een sms-je sturen? @Duster: poeh, lastig verhaal. Ik laat dit soort dingen meestal langs me heen gaan. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het je op een gegeven moment helemaal de strot uitkomt. Wat vind je man ervan? @Miranda: wat ben je streng voor me, hihi. Ik ga m'n haar enzo even doen, want we gaan zo naar mijn oma. Zijn we al een heel tijdje niet geweest. Is ook meestal niet veel aan. Maar ja, zo af en toe moet je je gezicht even laten zien he. Fijne dag verder en misschien tot vanmiddag.
@ Linka: ik dacht bij mezelf , laat ik nu ook eens uitgebreid reageren. ha ha Hier gaat het goed hoor. Alleen hebben Joëlle en Dionne een beetje vaak ruzie op het moment. Maar dat zal wel weer over gaan. Met Laureen gaat het ook super. Ze eet nu zonder prblemen de potjes van 8 maand. Ze kan nu ook al heel erg goed aan één handje in de box staan. Soms zelf even een paar tellen helemaal los. Ben zo trots op haar. @ Clautje: ja soms moet je streng zijn hè! ha ha
Wat gaat het snel he Miranda! Oh meiden toch, ruzie maken is nooit leuk, hihi! Hoort erbij en het gaat idd over. Jeslyn eet ook potjes van 8 maanden, gaat heel makkelijk! Korstjes ook, vind ze heerlijk. Fijn dat goed gaat daarzo!
@ Linka: kan nog leuk worden hier in huis als Laureen straks ook loopt en praat. ha ha Ik denk dat ik regelmatig even het huis uit ga vluchten. Is Myrna ook zo lekker eigenwijs op het moment?
Bedankt voor jullie reacties (ik ben er nog niet uit, dus meer reacties zijn welkom ) @Linka; Ik heb echt zoiets van ik moet niet zeuren, maar het knaagt toch. Ik zal eens een babyfoto van mij opzoeken @Sjorsje; Fijn dat je het herkent. Voor jou is het natuurlijk minder leuk Vervelend dat je er met Ard niet over kan praten. Ik heb gisteren voorzichtig bij Dirk aangekaart dat vooral zijn moeder alles op Dirk betrekt en daar gaf hij me wel gelijk in. Ben er nog over na aan het denken of ik zal zeggen dat ik er zo mee zit @Marleen @Linka; Mijn schoonmoeder heeft geeneens krullen (een hele, maar dan ook hele lichte slag) @Delilah; Ik dacht al van wie zijn ze nou, maar nou weet ik het eindelijk @Marleen; Ik denk dat ze idd gewoon trots is, maar op het moment kwetst het me echt (komt misschien ook door de vermoeidheid) @Miepie; Dat vergelijken lijkt me ook zo vervelend. Gelukkig heeft mijn schoonzusje nog geen kinderen @Clautje; Ben er nog niet uit of ik het met Dirk ga bespreken. Denk dat ik het even laat bezinken, want nu zit het me wel erg hoog. En dan zeg ik misschien dingen, die ik niet zo bedoel Toch veel plezier bij je oma @Miranda; Fijn dat het zo goed gaat met Laureen =D> Nog even ter info; De relatie met mijn schoonouder is verder erg goed
Hey ff snel berichie, heb problemen met de laptop...! Kan wel via een omweg bij programma en bestanden , maar hij wil mijn persoonlijke instellingen niet laden en het bureaublad is blanco...! @ Queenbee; heb welkomles 1 en 2 al gemaakt, maar weet dus niet wanneer ik 3 kan maken en ik las dat er allerlij regels etc. Dus zou je even willen doorgeven dat ik zsm die derde las ga maken... Morgen gaat de laptop als het goed is ff naar de winkel.... FIjne dag verder........
goedemorgen dames! Nou het speeltoestel staat! Het viel een beetje tegen dus uiteindelijk stond het pas tegen 21 uur gisteravond. Tymen heeft er nog niet op gespeeld, het is hier kloteweer! Dus foto's volgen later! Wij hebben vanmorgen uitgeslapen tot 8.45 uur. Luxe hoor! @ rebbel, idd megavruchtbaar. Je mag wel oppaasen als je even geen kindjes wilt..... Ik ben ook altijd heel voorzichtig, ik ben ook zomaar zwanger! @ Sjorsje, wat leuk, hebben jullie weer een uitje. @ Miepie, heb je je nog een beetje vermaakt gisteren? Oh wat lekker uitgeslapen! wel jammer van het zwemmen, maar ach, dat komt wel weer! @ Aykietje, arme Stan! Buurmeisje van ons heeft ook altijd oorontsteking en ook verschillende keren buisjes gehad. Sneu voor die kindjes! @ Binna, wat een mooie jurk had jij op trouwdag! Ik zie niet eens dat je zwanger was op de foto's! Ik vind het ook erg jammer dat onze meetingclub zo uitdunt! Maar wij komen wel, tenzij er iets heftigs gebeurd ofzo! @ Rebbel, oh leuk, hoe vond Milan het logeren? En papa en mama? @ Alieke, foto's!! @ Duster, ze is niet echt schor meer, maar ze rochelt als een oud mannetje! In jouw geval zou ik Matthijs pas de fles geven als hij honger heeft en hem 's avonds ietsje later naar bed doen, zodat hij 's ochtend wat langer slaapt (hopelijk). Nee man, Matthijs heeft mijn krullen! jeetje wat een irritante mensen! mijn schoonmoeder leeft niet meer, maar die had ook zo kunnen zijn. @ Vogeltje, wat jammer dat je niet meegaat! Maar ik snap het best! wat bedoel je precies dat jet het moeilijk hebt? Doordat je mannen ziek zijn en je alles alleen moet doen? Want dat is ook wel heel erg pittig! Of zit je iets anders dwars? (als je erover wilt praten tenminste) @ tesske, dat is dan weer confronterend idd, door die moeilijke start! En ook weer een fase waar je langzaamaan afscheid van neemt! Voor mij is het wel de moeite waard om spulletje te verkopen via MP. Ik heb sinds ongeveer 2 weken al voor 25 euro verkocht! Tja het is wel veel werk, maar ik kan er wel weer andere spulletjes voor ze voor kopen. Maat 56, jeetje, dat heeft Silke maar een paar weken gepast! ze heeft nu 74/80! @ Toetie, lekker zo'n snurkende kerel, ik ken het helaas.... Ik weet niet of je al iemand hebt voor die pampers, maar als je op de meeting komt wil ik het pak wel overnemen! @ Delilah, top-update meid! @ Linka, oh enig, die eenkennigheid! Hier ook! Oh wat irritant van Jeroen, er lekker ene bende van maken! *zucht* @ naat, jammer, dat je niet mee gaat! @ Marleen, sjonge, daar kan ik best heel boos om worden als ze niet laten weten hoe het gaat! Ze snappen gewoon niet dat je je zorgen gaat maken als je maar niks hoort! maar omgekeerd moet jij eens wegblijven zonder te bellen ofzo! Dan is het huis te klein! wat goed dat je zo lekker bezig bent met afvallen! @ Lauwie, we snotteren nog steeds, bah! Mooi dat de eczeem opknapt! Jeetje, wat een naar mens die schoonzus van jou! Klinkt idd als jaloezie en daar heeft ze alle reden toe want Otje is veeeel leuker! @ Miranda, wat fijn dat Laureen het zo lekker doet. En wat betreft Joelle en Dionne, dat zal idd wel een fase zijn!
@ Miepie: Mijn schoonouders hadden ook altijd zo'n leuke opmerking wat betreft Thomas (mijn schoonzussen hebben alleen maar meiden): Het is toch anders, want wij zijn meiden gewend... De laatste keer heb ik gezegd dat ik het een vervelende opmerking vind. Thomas is ruim 2,5 als je er nu niet aan gewend bent dan gaat nooit meer gebeuren. Ik was echt boos! Mijn schoonmoeder had zitten beweren dat Thomas ADHD heeft... Dus ik was al vrij geirriteerd op dat moment! @ Miranda: Geen wortels meer op de grond, want hij loopt lekker met zijn luier aan en daar zat net een gehaktbal in Ruziende meiden, pff, dat gaan wij niet meemaken, hier wordt het waarschijnlijk gelijk beuken @ Delilah: Ik moet vaak zo lachen om jou reacties, heerlijke humor! @ Chantal: heb je geen virus binnengehaald op je laptop? @ Clautje: Als ik sms dan had er waarschijnlijk wel een nare ondertoon gezeten in mijn berichtje en ik had geen zin om z'n avond te verpesten. Maar ik verwacht zometeen toch wel wat te horen.... @ Linka: Af en toe iets snoepen mag best hoor, en appeltaart kan ik ook niet weerstaan Ik had gisteren zo'n trek in chips, maar ik heb een klein schaaltje japanse mix genomen, heel verantwoord a la Sonja.
Ik kom vanavond misschien nog even terug om de update te lezen en te reageren, heb nu alleen even snel gescrolled naar bijzonderheden @ diegene waarvan kindjes maanden terug al uit maat 56 waren, Tess had bij de geboorte maat 44 aan en daarvan moesten pijpjes en mouwtjes omgekruld worden Dus dan is het niet zo heel vreemd dat ze nog niet zo lang 'uit' de 56 is toch? Ik heb de kleertjes ( 2, 5 vuilniszak vol!) maar aan mijn nichten beloofd. Zijn beide zwanger en moeten er samen maar om vechten als ze beide een meisje krijgen of een ervan Er zijn een paar kleertjes die ik echt niet weg kon doen dus die bewaar ik op zolder. Hier nog even een foto van Tess waar ze tussen de 1,5 - 2 weken oud was. Wat gaat dat toch snel he..kan me bijna niet meer voorstellen dat dit nog maar 8 maand geleden was Ga me nu snel douchen en dan de partytent op zetten voor de bbq ( wat een pokke weer is het hier, bij jullie ook???)
Chips, Marleen? Dat durf ik niet nemen, hahaha ! Neem liever cracker, fruit of volkoren ontbijtkoek !
Nou er is dus precies gebeurt wat ik wel verwacht had... Het vrijgezellenfeestje is verziekt doordat er eentje teveel gezopen had en baldadig werd, lekker volwassen en leuke vriend maar niet heus... Ze hadden een pot gemaakt voor het bier en eentje dacht dat het oneerlijk ging omdat er gratis champagne geschonken werd, wat hij niet door had, dus die sukkel dacht dat iedereen van zijn geld champagne liep te drinken. Jeroen en iemand anders probeerde hem te kalmeren en toen hij heeft hij naar beide uitgehaald, maar hij was zo blauw dat ze m allebei konden ontwijken. Ze zijn nu onderweg naar huis en sfeer was niet best. Mannen...
Haha, arme mannen! Zo gaat nou eenmaal als ze teveel hebben bezopen denk je dan ook niet aan om rekening meehouden, het is heel erg vervelend ook voor Jeroen en ook door persoon die gaat trouwen!
Even laten zien dat Laureen een cameleon is: Dionne: Laureen: Ennnnnnnnnnnnnnn Joëlle: Laureen: Grappig om te zien hoe zo'n kleintje veranderd in een aantal maanden. Trouwens Joëlle en Dionne hebben NOOIT op elkaar geleken.