Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Nog even Joëlle en Dionne vergelijken.

Joëlle 1 jaar:

Dionne 1 jaar:

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey lieve meiden,

heb even een vraag,Fenne heeft nu uitslag overal,kleine rode vlekjes,wat zou dit zijn???Zou ze daar dan al die tijd last van hebben,morgen huisarts bellen,wat denken jullie????

@duster,ik ken het wel een beetje,mn schoonouders zijn schatten hoor maar schoonma kan ook zo reageren,net of de kinderen niet van mij afkomen alleen maar van papa,soms best lullig heh,Waarschijnlijk is ze gewoon hartstikke trots joh.

@Miran,so hey wat lijken ze veel op elkaar!!!Mooi hoor!!

@Delilah, =D> voor jou,super up-date meis!!!

@Marleen,snap je toch niet heh die mannen,pfff!!!
    En dan zeggen dat vrouwen moeilijk doen,hahaha..
    Goed bezig met lijnen hoor,ga zo door!!!

@Tesske,wat een moppie zeg!
    Veel plezier vanavond en hopelijk is het droog!

@Setteke,oh leuk een speeltoestel,waar had je m vandaan???
    En wat zit er allemaal op en aan(sorry als je het al verteld hebt)

@Rebbel,ook hier nog ns een dikke proficiat meis,het is jullie zo gegund!!!

@Aykietje,ach arme Stan,beterschap meis!!
    Hoe gaattie verder met jullie?

@Linka,idd belachelijk van Jeroen,ik zou het ook niet pikken hoor!
    ---------------------------------
    Dit was het weer even voor vandaag meiden.
    Hier is het nog steeds weinig slapen,vannacht hebebn we wel goed kunnen slapen omdat de meiden bij opa en oma waren,vanavond gaan ze weer terug.
    We waren om 11.45u thuis en ze waren zo moe(hadden niet geslapen vanochtend)dus heb ze zo op bed gelegd zonder eten,voel me best lullig onder maarja ze slapen iig..
    Auto deed het vanochtend ook niet,zijn ze nu naar aan het kijken,het gaat lekker hier,heb het idee dat alles in de soep loopt,bah!

Meiden een fijne zondag met hopelijk wat mooier weer vandaag!!!

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Knappe meissies hebben jullie zeg Miranda!!

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @miranda jeetje dat is echt grapig

@marleen jeetje jammer he van zo'n vent er bij. echt erg. en zielig

@tess jeetje wat een minie mensje. zal ik eens en foto plaatsen van mijn beertje
    Silver twee dagen oud

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Het blijft leuk om foto's van andere te zien. Wat een lief humpie was Tess en Laureen lijkt inderdaad echt op beide zussen. Silver heeft nog precies hetzelfde gezichtje, wat schattig

Met mij gaat alles zn gangetje. Gisteren familiefeest gehad wat erg gezellig was en iedereen begint me sterkte en succes enzo te wensen terwijl DE BEVALLING :( voor mijn gevoel nog heel ver weg is. Heb wel een buik alsof ik op het einde loop wat ik wel leuk vind, je bent zwanger of je bent het niet.
    Roos gaat overal tegenaan staan en stoot regelmatig dr bolletje, gelukkig is ze makkelijk te troosten.
    Vanmiddag gaan we met zn drieen naar de manege, paardjes kijken

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Miranda, Joelle lijkt meer op je en Dionne op Gerard en Laureen op beide! Is altijd grappig om te zien.

Jeslyn nog geen uurtje oud:

Jeslyn nu:

Myrna, 3 jaar ongeveer:

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Myrna als baby

Myrna 6 maanden oud

Zie tandjes, begint Jes op haar lijken....

Myrna 1e verjaardag

Myrna 2,5 jaar oud.

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ Marleen, jeetje wat balen zeg dat de sfeer zo verziekt is door 1 sjikkebatje!
    Vind het ook erg sneu voor de persoon die gaat trouwen, zo wil je toch niet dat je vrijgezellenfeest verloopt.

@ Miranda, jeetje wat lijken laureen en dionne op elkaar zeg! Wat onwijs leuk!
    Joelle en laureen lijken ook wel op elkaar, maar zie in dionne niet veel vergelijkenis met joelle. Is het brutaal als ik vraag of ze allemaal dezelfde vader hebben? :oops:

@ Daisy, heeft Fenne toevallig aardbeitjes gegeten? Tess kreeg allemaal rode vlekjes toen ze aardbeien had gehad.

@ Binna, haha wat een verschil met Tess zeg! Wel een onwijs lieve foto en wat een heerlijk grote knuistjes! Heb je ook een foto van toen silver ongeveer 3,5 maand was?
    Hieronder is Tess ongeveer 3,5 maand ( neef djayden zit er naast, 6 weken ouder)

@ Linka, Jes lijkt ook wel op d'r zus hoor, ze krijgen nu hetzelfde mondje... ik vind die tandjes toch zooo schattig!

Ben toch nog maar even snel binnen achter de laptop gekropen, laat de kerels de tent wel opzetten in de regen haha

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Heeft ze ook koorts gehad? Dan kan het de zesde ziekte zijn. En anders de vijfde ziekte. is een onschuldige vlekjesziekte, maar wel vervelend. Google er maar eens op! Beterschap en een fijne dag verder ondanks alle tegenslagen! *knuf*

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @tess hier is Silver 3 maanden

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @linka wat had myrna al veel haar. en wat een leuke foto's

@daisy wat setteke schrijft daar moetst ik ook meteen aan denken

12. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Setteke en Tesske,thanks voor jullie snelle reactis!
    Fenne heeft idd vorige week zondag aardbeitjes op dus lijkt me niet dat het daar van is?
    En koorts had ze idd eergister,moet ik dan nu toch de huisarts bellen,ook omdat ze zo slecht slaapt enzo?En ineesn uit het iets begint te huilen,jeukt het ook Setteke??

Thanks!

13. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Wat een mooie foto's zeg!

Ik ben de laatste tijd ook echt aan het denken aan vorig jaar. Met een dikke buik, Danique die me helemaal in elkaar trapte. En dan nu... Wat gaat de tijd toch snel *zucht*

Hier wat foto's van Danique in haar ballenbak! Wij hebben vannacht heerlijk geslapen. Danique was pas om half 9 wakker en wij dus ook! HEERLIJK!!!!

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @daisy van vijfde of zesde ziekte hebben ze geen last. en qua het niet slape kan je altijd de dokter bellen.

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Haha, die ballenbak, heel leuk.

Zo te zien hebben jullie zoveel speelgoed voor je kids meiden? Jeslyn niet hoor, ik vind beetje overdreven en pas als ze 1 jaar is krijgt ze dan veel speelgoed van familie vind ik al zo voldoende of ben ik nou gek?

Tesseke, ik vind Tess zo lief!

Silver is gewoon prachtmeid, ja Myrna had veel haar, zwart haar bij bevalling had ik JUIST niet verwacht, ze is donkere dan Jeslyn, maar huid van Jeslyn begint het al te verkleuren....... ben benieuwd.

16. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Binna,thanks!!! ;)
    Ze grijpt ook nog ns naar haar oortje dus bel morgen gewoon voor de zekerheid..
    Lekker ding hoor die Silver :thumup:

@Alieke,volgens mij heeft Danique het heel goed naar haar zin in de ballenbak,leuk!!!

@Linka,hier hebben ze wel veel speelgoed maar ik heb de helft nog op zolder gezet,alles op zn tijd idd,teveel vind ik ook niet goed.

Ben er weg van meiden!

17. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Linka: Je bent hartstikke gek ;)! Grapje hoor. Jasper heeft aardig wat speelgoed, maar het meeste gekregen! Wat is Myrna een popje om te zien op de foto's!

@ Alieke: Half 9?! Heerlijk lijkt me dat! Danique is echt een lekker spekkie om te zien haha (goed bedoelt he), Jasperis echt een beer!

@ Daisy: De 5e ziekte heeft een lange incubatietijd en daardoor kan ze al jengelig geweest zijn. Rode vlekjes van verschillende formaten en vaak gaat het gepaard met koorts en jeuk.
    Bij de 6e ziekte hebben ze vaak eerst een paar dagen hoge koorts en daarna komen de rode vlekjes pas en kunnen ze oor- of keelpijn krijgen.

18. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant

Fenne en Linne na 1 dag :D

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @dais: ik wil je niet bang maken meid, maar wel even naar de ha bellen! de 5e ziekte is namelijk gevaarlijk voor zwangere vrouwen! maar volgens mij alleen in het begin van de zwangerschap!

liefs rebbel

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @alieke: wat gaaf die ballenbak! :D waar heb je die vandaan?

liefs rebbel

Deel Deze Pagina