De ballenbak komt van de Aldi en voor degenen onder ons die graag de prijs willen weten hij kostte 24,99. We hebben er zelf via marktplaats nog 300 ballen bijgekocht, want de 250 die erbij zaten vond je bijna niet terug in de ballenbak! Marleen, ja Danique is echt een spekkie, maar kan het hebben hoor dat je dat zegt. En half 9, ja echt heerlijk hoor! Mag niet klagen. En vooral ook dat ze al 2 weken doorslaapt. Ze is alleen gisternacht wakker geweest toen was ze alle 2 de spenen kwijt en was ze het hele bed doorgekropen op zoek, ja en toen begon ze te huilen. Linka, Danique heeft echt heel veel speelgoed, dat klopt. Heb heel veel in een grote mand op zolder liggen en wissel dus veel af. Straks hebben we een mooi groot huis met veel ruimte binnen en buiten, dus kunnen we het helemaal goed kwijt worden. En ja ik weet wel dat Danique genoeg speelgoed heeft, maar kan de verleiding niet weerstaan om vanalles voor haar te kopen. En Raymond remt mij daar niet op, maar moedigt juist aan. Zo had ik vorige week die ballenbak al zien staan en niet gekocht. Tot ik er weer over begon en dan zegt Raymond, haal hem dan gauw op joh. Ja dan ga ik toch echt haha. Daisy, ik dacht ook aan de 5e of 6e ziekte inderdaad. Misschien gewoon even voor de zekerheid de dokter bellen. Vooral ook omdat je zelf zwanger bent. Ik ga nog snel even bezig voor school. Danique ligt in bed, dus rust!
Rebbel, ik weet niet welke week het was. Ze stonden hier gewoon in de winkel. Maar kon ze niet vinden in de folder ofzo. Ook bij mijn ouders waren ze niet te vinden in die aldi winkel. Dus gewoon geluk gehad denk ik En inderdaad, wat is het hier stil zeg!!!
Huh? Ik dacht dat ik wel aardig wat bij te lezen had, maar nee helemaal niet! @ Alieke: Jasper heeft ook genoeg spek hoor. Zijn pap, melk en groente gaan altijd helemaal op. Fruit zit ie een beetje mee te miepen, maar gaat er normaal gesproken ook helemaal in. Ik klaag niet hoor, beter als niet eten want dat kan behoorlijk frustreren! Thomas barst ook van het speelgoed, ik kan het niet laten en ook Jeroen houdt me daarin niet tegen. Wij hebben het vroeger thuis allebei niet breed gehad en er kon maar weinig en nu kunnen we onze mannetjes wel die dingen geven en dat doen we dan ook @ Rebbel: Da's een hele goeie van jou ivm Daisy d'r zwangerschap! @ Daisy: Wat een popjes! En er komt nog zo'n popje aan, mooi hoor! Nou dit was het alweer. Jeroen en ik gaan vanavond lekker vroeg naar bed, we zijn allebei doodop! Thomas gaat morgen weer naar de psz, dus ben ik lekker samen met Jasper. Hij was vandaag echt lief en leuk, heb heerlijk van m'n kleine mannetje genoten! Thomas was wat dwars en is brutaal... En er lijkt weinig indruk te maken op m momenteel....!
Lees wel mee, maar heb geen puf om te reageren De korte nachten breken me echt op Dacht net dan duik ik na het eten even ons bed in (Dirk moet ook slapen vanwege zijn nachtdienst), maar na 5 min begon Matthijs al te huilen. Op de een of andere manier is dat altijd als ik even bij wil komen
heey meiden ff snel een berichtje van deze kant djayden is lief vandaag en heeft aardig door geslapen vannacht.. hij zit nu bij me op schoot haha zijn tandjes staan nu echt op springen en volgens mij krijgt ie er 4 tegelijk!allemaal boven heb het gevoel dat ik weer blaasontsteking hoop het echt niet..(volgens mij mogen wij niet meer sexen van de natuur ) kusjes
Wow schatje, wat had jijal een dikke buik met 23 weken zeg! Mijn buik met 36 weken Hier ook even Danique toen ze pas geboren was En Danique nu
pff kan me niet meer voorstellen dat ik met zon dikke toeter rond liep haha Wil het zo graag allemaal nog een laatste keer meemaken! hopen dat het ons is gegund we gaan ervoor knokken!
Hey meiden, Nou papa is met Fenne toch even langs de hap gereden,ze zat ook zo aan haar oortjes en ze schreeuwde het uit,echt zo zielig Ze schijnt een virus te hebben wat vanzelf over gaat,als het over een paar dagen niet over is moeten we terug,ow wat heb ik medelijden met mn kind,arme Fenne... Het is wel besmettelijk maar niet voor volwassenen.Dus grote kans dat Linne het ook gaat krijgen,wachten maar af. De meiden zijn nu weer naar opa en oma,mama gaat zo naar bed en papa maakt het ook niet al te laat vandaag. Ow er was naar de auto gekeken maar helaas,hij doet echt helemaal niks meer ,morgen even monteur bellen,gaat WEER geld kosten,belastingcenten zijn zo op. @Rebbel,dank je voor je pb meis. Nu weet ik nog niet of het de 5e of 6e ziekte is,hij had het alleen over een virus???? @Marleen,mmmm kan niet wachten tot ons poppetje er is Jullie ook al vroeg naar bed,heerlijk!!! Geniet morgen van je dag! @Duster,dat is altijd zo idd,dikke knuff... @Schatje,niet te hopen voor je bah! Ach arme Djayden,4 tegelijk ook nog Wat een knapperd zeg! @Aliek,wat een mooie buikfoto! En wat een lekker moppie zeg.... Ik moet ook weer nodig een buikfoto maken,ga aan Lars vragen of hij dit gelijk wil doen(is toch rust met voetbal )
Meiden klein vraagje: van de week heeft djayden heel erg overgegeven in zijn Quinny Zapp buggy.. nu hebben we hem twee keer helemaal schoongemaakt maar het blijft stinken is het mogelijk met deze buggy om de hoezen eraf te halen? zodat ik ze kan wassen? kusjes
Meiden klein vraagje: van de week heeft djayden heel erg overgegeven in zijn Quinny Zapp buggy.. nu hebben we hem twee keer helemaal schoongemaakt maar het blijft stinken is het mogelijk met deze buggy om de hoezen eraf te halen? zodat ik ze kan wassen? kusjes
schatje ik denk toch wel dat je die eraf kan halen helemaal of niet ??? Ik heb de wagen zelf niet misschien ff googlen of in het gebruiksaanwijzing boekje kijken ?? als het niet lukt een flinke scheut wasmiddel met wasverzachter op een doekje en een nagelborsteltje?? en dan boenen maar hihi
@lauwie; het gaat wel met me hoor, bedankt voor het vragen. word er niet moe van hoor dipjes zullen nog wel eens komen, maar dat hoort er zeker bij. @naat: jammer dat je volgende week niet meegaat, had je graag willen zien @schatje: ja de bekleding kan in de was. en is alleen lis te krijgen als je de bugge een beetje ingeklapt houdt. succes leuke foto's meiden
@schatje hij is er van af te halen en dan op de hand te wassen. dan laten drogen op de wagen. heb het ook eens gedaan. wij hebben ook de quiny zapp
Even een reageer reactie op de geweldige update! @ Bumba, Wij gaan so wie so niet voor een 2e kindje via de natuurlijke weg @ Denice, de chinese kalender klopte zowel bij Tess als bij Djayden ( neefje) @ Petra, wat onwijs leuk dat opa zich zo goed red met zijn kleindochter! =D> @ FF, geniet nog even van je vakantie en ik ben erg benieuwd hoe jij en Britt het vliegen hebben ervaren?? @ Vogeltje, ga zo door met het afvallen zeg, knap hoor! @ Clautje, oooh wat schattig dat Vera in de auto zwaait naar alles wat voorbij komt. Enne...blijf van die nagels af he! @ Puck, merk je al verschil nu met de medicijnen? @ queenbee, ik duim dat er snel een geschikte donor is meis. @ Delilah, hoe gaat het nu met je hand? heb je het verbonden met parafinegazen? @ Jenny, meis hoe gaat het nu met je? @ Marleen, hoe gaat het nu met de boterhammetjes? @ Lauwie, ik lees bijna nooit voor Tess zit wel vaak in haar wipper bij het voorleeskwartiertje op het kdv, telt dat ook? @ Miepie, morgen kun je testen toch? ik hoop op een positieve test! Die schildklier is mooi balen he, ik heb euthyrox gehad maar daar werd k ontzettend benauwd van. Nu gebruik ik geen medicatie meer en het afvallen is een drama, heb me er maar bij neergelegd en werk er wel hard aan om in ieder geval niet nog meer aan te komen. Heel veel succes met de strijd tegen de kilo's. Ooh ja waar woon jij trouwens? @ Chantico, ben je al bij de HA geweest? @ Sjudith, gewoon lekker mee lezen hoor en als je tijd/zin hebt reageren. Kan me voorstellen dat het niet bij te houden is, ik hoef gelukkig geen 32 uur te werken maar heb met mezelf de afspraak dat ik alleen 's avonds even achter de laptop kruip en dan is het idd moeilijk bij te houden met al die kletskousen hier. @ Daisy, wat een schattige foto zeg! Wat was het geboortegewicht van jou dames en met hoeveel weken zijn ze op de wereld gekomen? @ Philly, hoe gaat het nu met je? @ Chantal, Als je weer een baal dag hebt waarbij je alleen bent en je opgesloten voelt wil ik best een langs komen met Tess als je daar zin in hebt? Enschede- Goor is prima te doen @ My angel, nogmaals een dikke knuffel na het vervelende nieuws bij de gyn. Heb je het al een beetje een plaatsje kunnen geven? @ Happy, gefeliciteerd met je nieuwe baan! En gewoon de gewichten bijhouden als ze je pb-en en anders niet @ Lauwie, nu we weer gestopt zijn met provoceren is Tess weer helemaal haar vrolijke en wakkere zelf Dus hiermee is wel bewezen dat ze toch echt kma heeft. En trek je niets van je schoonzus aan joh, otje is vast beter in andere dingen.
Heb beschrijving gezocht op internet staat wel hoe je die eraf kan krijgen maar niet dat hij ook in de wasmachine mag. Ik zou hem gewoon eraf halen dan en misschien in de douchebak of wasbak ofzo even afspoelen met veel water en beetje wasmiddel. Hoop dat hij dan niet meer stinkt. hier nog een beschrijving hoe je die hoes eraf kan halen. Bekleding verwijderen Zet Quinny Zapp in halfopen stand. Maak haakjes los. Schuif bekledingsstopjes uit goot. Maak bekleding aan voeteneind los en schuif de bekleding uit goten.