is zp bij jullie ook zo traag? we zijn in de rust van de wedstrijd naar huis gegaan, Tess was onwijs moe en kon niet slapen in het bedje daar. Ze bleef erg onrustig dus zijn we maar naar huis gegaan en nu is ze in dromenland. Wel spannend nu.. penalty's!
@schatje ik heb hem ook in bad gedaan met zwitzal zodat als er dan wel aan zou likken het niet erg zou zijn en toen goed uitgespoelt @setteke gefeliciteerd ene denk je nog aan die kleertjes !!! zaterdag
@tesske: mijn internet doet sowieso vandaag traag, heel irri. met mij vandaag heel goed hoor thnx @vogeltje: ook jammer dat jij niet komt had graag dat pindaatje van je willen zien hihi
Nog een poging Ik heb niks bijgelezen sorry , heb dit weekend gewerkt, morgen nog een avondje Wil even dit leuke filmpje delen! Giulia met de slappe lach (let niet op ons geklets ) http://s74.photobucket.com/albums/i254/ ... 0008-1.flv http://s74.photobucket.com/albums/i254/ ... VR0009.flv
Ha ha leuk die reacties op mijn foto's. Ja ik weet héél zeker dat al mijn meiden dezelfde vader hebben. Geen brutale vraag hoor Tesske. Joëlle lijkt op mij, Dionne op Gerard en Laureen wisselt een beetje. Klopt dus wel.
@Lauwie, wat flauw van je schoonzus. Lekker laten gaan joh, waarschijnllijk jalours. @Duster, jammer dat matthijs niet weer terug wilde naar bed. Mijn schoonouders (vooral schoonmoeder) zijn verschrikkelijk irri. Ga altijd met tegenzin daarheen. Bart moet contant op schoot en allerlij kunstjes doen (zwaaien, kusjes geven, fluiten) En hij lijkt alleen op mijn man, niet op mij Ik denk dan altijd maar ZOEMMMMMMMMM........ @Mieppie, half 10........ @Clautje, gelukkig vanacht weer goed geslapen. Binnabinna heeft de luiers al weggekaapt. Hoe was het bij oma? @Setteke, binna was je voor met de luiers. Ben benieuwd naar je speeltoestel! @Marleen, jammer van het vrijgezellenfeest. Kinderachtig hoor. @Daisy, ik zou even de ha bellen voor duidelijkheid. Kan idd 5e of 6e ziekte zijn. O lees net dat je naar de hap bent geweest. Beterschap! @Juud, ik word helemaal vrolijk van je filmpjes!!!!!! Zag allemaal leuke foto's voorbij komen!!! Blehhhh vandaag zo'n rotdag gehad. Bart was zo drammerig, word soms helemaal gek van hem.... Niks was goed vandaag, ben blij dat hij op bed ligt. Ben ook een beetje chagarijnig omdat ik aan het lijnen ben, vind het zo moeilijk om het vol te houden. Ik zit nu met een handje rozijntjes en mijn man heeft een heerlijke zak chips, zo oneerlijk........ Bart 1 dag oud. Bart 4 weken oud.
duster, hoop dat je al ligt te tukken en wat slaap aan het inhalen bent! linka en marleen, al bijgelegd met jullie jeroens? marleen, al 8 tandjes! heb het ff gemist maar heeft hij er last van gehad? gehaktbal, ook lekker ik weet wel dat het flauw van mijn schoonzus is, maar ik vind het toch niet zo leuk. otje doet veel dingen die haar dochter nog niet doet (tijgeren, op haar knietjes zitten, optrekken, zwaaien, klappen, wijzen etc) waardoor jaloezie best aannemelijk is. volgens mij schep ik echt niet op (vind het natuurlijk wel heel leuk wat otje allemaal kan en ben trots, maar was vantevoren al bang voor vergelijken dus doe erg mijn best dat niet te doen). ik zeg gewoon juist iets van de dingen die haar dochter goed kan of die goed gaan, beetje flauw als de reactie daarop otje uitlachen is. denk dat ik maar gewoon niets meer over haar dochter zeg... binna, sorry , dat weet ik natuurlijk best. dacht denk ik tegelijkertijd aan setteke.. ik weet nog niet of ik zaterdag mee ga. hangt er vanaf of mijn ouders komen helpen onze tuin aanleggen en hoe het deze week met ottilie gaat. silver is niet veel veranderd he? duster, ik herken wel irritaties over de schoonfamilie (zie hierboven ). ik zou haar laten kletsen en hier lekker spuien. ik kan me ergens nog wel voorstellen dat ze vooral de gelijkenissen met de eigen familie ziet. die kende ze ook als kind. al gaat dat met die krullen wel ver . als je niet wil dat ze hem oppakken dan zou ik er wel wat van zeggen. sjorsje, jouw schoonfamilie klinkt ook niet echt leuk.. miranda, lief dat je het vraagt. ik voel me al weer een stuk rustiger idd. vooral dat ik over een jaar pas weer naar de tandarts hoef. jij werkt toch bij een tandarts? zie jij wel eens mensen die net zo bang zijn als ik? leuke foto's van je meiden! grappig dat laureen van allebei wat heeft! miepie, het lijkt wel nationale-spuien-over-de-schoonfamilie-dag lucht wel lekker op he? clautje, goed bezig met niet bijten! volhouden he? chantal, succes met je laptop! setteke, hihi, bedankt! ik vind otje ook veel leuker! balen dat het gesnotter aanhoudt! tesske, qua maat: het is idd maar waar je begint. van minder dan 44 naar 62 is waarschijnlijk hetzelfde als van 56 naar 80. als ze maar groeit toch! wat een mooi poppetje!en stiekem wel heel schattig zo klein! was de bbq leuk? daisy, wat een baaldag! weet de ha dat jij zwanger bent? of maakt dat niet uit omdat het voor volwassenen niet besmettelijk is? enneh je meiden krijgen wel te eten toch? dan maakt het toch niet uit als ze eerst slapen en dan eten als ze meer moe zijn dan honger hebben? dat doe ik ook petra, vallen en stoten hoort bij leren staan en lopen, maar lijkt me niet leuk om te zien. wel fijn dat ze makkelijk te troosten is. wat vond ze van de paardjes? linka, wat een leuke foto's allemaal. wat had myrna veel haar!
Miranda, ik heb dus goed geraden, hihi! Schatje, als het niet lukt om af te halen kan je gewoon met Scout op doen en met natte doekje om die nat te maken en boenen en laten drogen en dan is weer schoon. Hopelijk kan je wel afhalen... Leuke foto's zag ik voorbij gaan! Nou me vriendin was hier, was gezellig, lekker vanouds! Slaap lekker voor straks. xx
Ik lig helaas nog niet te slapen. Ik slaap heel licht, word echt overal wakker van En aangezien Dirk zich boven nog klaar aan het maken is voor zijn werk kan ik toch niet slapen.... Dus ik ga snel zijn brood smeren en dan is hij hopelijk beneden. Kan ik hopelijk lekker slapen Welterusten!
ik word gek van het verspringen. blijkbaar schrijf ik te lange berichten... alieke, danique zit echt te genieten in haar ballententje he? leuk! linka, wij hebben veel babyspeelgoed gekregen (rammelaars en knuffeltjes). voor deze leeftijd hadden we eigenlijk niets. we hebben stoffen blokken en bij de kruidvat wat fisher price speelgoed gekocht. vooral het vormenstoofje (emmertje met blokjes in verschillende vormen die ze straks door de deksel kan doen) vind ze nu heel leuk. ik koop vooral dingen waarvan ik denk dat ze haar helpen in haar ontwikkeling. en ook nog geen dure dingen. bij haar verjaardag krijgt ze wel wat groters (al weet ik nog niet wat). daisy, wat lief! fenne en linne zo bij elkaar! die kleine handjes zo samen! mijn nichtje kan ook elk moment bevallen van haar tweeling. spannend! schatje, aan de cranberrysap! dat helpt toch tegen blaasontsteking? wat heb je toch een mooi mannetje! jenny, ja dipjes zullen er ook zeker komen. en dan maar aan toegeven.. jouw internet ook al zo irritant? ik heb al opnieuw opgestart maar het gaat niet echt sneller. tesske, ik lees ook niet zo vaak voor als ik zou willen. ze lijkt boekjes nu wel heel leuk te vinden, maar op doordeweekse dagen is de tijd zo kort. en ik heb er niet echt een routine in.. betekent dat dat jullie de voeding vergoed krijgen? dat zou wel heel fijn zijn! toetie, wat een lieve foto's! en helpt het als ik trots op je ben (met je rozijntjes)? linka, wat leuk dat je een leuke avond had! ------------------------ worden jullie ook zo gek van dat gedraai bij het verschonen van een luier? ottilie haalt wat slaap in vandaag! tot 8.45 geslapen en toen van 11 tot 14! en eind van de middag nog 1,5 u. ze is ook wit met walletjes van alle slaaptekort van de afgelopen weken. in oei ik groei las ik dat gemiddeld 4 weken duurt en er zitten er nu 3 op dus ik heb goeie hoop. ik begin ook steeds meer te merken wat ze leert. ze vindt kiekeboe ontzettend leuk en begint dat ook zelf te spelen met ons en ze herkende een poes in een boekje en gaf die een kusje (zo lief!). vanmiddag bij de kinderboerderij keek ze haar ogen uit. vandaag ging ze weer zelf staan door zich op te trekken aan de leuning van de bank. ze was zo trots op zichzelf en er zo leuk bij aan het giechelen!
ottilie, nog geen week oud: ottilie vanavond doperwtjes aan het eten: zo vond ze het ook wel makkelijk
hoi meiden! @dais: dan zal het wel meevallen meid, ik neem aan dat de arts het anders wel had gemeld! hopelijk gaat het snel weer beter met je kleine meid, verschrikkelijk als je kleintje zo ziek is! knuffel @schatje: hier draaien mijn duimen overuren voor je meid! hier vanmorgen nog een test gedaan! de vorige keer was de 2e streep op nod niet echt donkerder geworden en heb toen een digi test gedaan die zei zwanger dus ik dacht dan zit het wel goed, maar achteraf toch niet! dus nu wilde ik persé een donkerdere 2e streep! en die heb ik gekregen! ik zal hem vanavond in mijn album zetten, maar mannetje moet me daar even bij helpen ivm een nieuw programma op de pc. ik ga werken, fijne dag allemaal! liefs rebbel
Mogguh! @Rebbel,jaja meid,het is echt waar hoor,je bent zwanger!!!!!!! Ik was zelf niet meegeweest naar de hap en Lars had niet gemeld dat ik zwanger ben,straks maar even bellen voor de zekerheid. @Lauwie,wat een schatje is Otje,en jammie jammie die erwten,hahah.. Succes met je nichtje,spannend zeg,hoe ver is ze nu? @Duster,en lekker geslapen? @Linka,fijn dat het gezellig is geweest! @Toetie,mooie foto's van Bart! @Juud,ach wat een moooooiiiiie filmjes,geweldig!!! @Tesske,Fenne woog 2785gr en Linne 2820gr,ze zijn met 37,4weken geboren met een geplande ks. @Miepie,en heb je je in kunnen houden met testen????? Toi Toi Toi! ----------------------------- Vannacht was ik weer om 03.45u wakker en niet meer kunnen slapen,wan ellende...Ga nu werken(hopelijk hou ik het vol,heb weer mega last van mn bekken ) en ik hoop dat ik snel weer met wat leuker nieuws kan komen,wordt er ook niet vrolijk van,al die nare berichten van mezelf maar het is nu even zo,helaas..... Fijne dag!!!!
heey meiden we hebben hem al twee keer uitgesopt( wel nog helemaal in elkaar) maar je blijft het ruiken Kusjes
goeimorgen meiden pfff moet vandaag naar de tandarts en dan daarna lekker zwemmen en even kijken of de foto's leuk zijn. liefs sabrina
@dais: dan zou ik idd maar even bellen voor de zekerheid, dan weet je het zeker! wat vervelend dat je weer zo slecht hebt geslapen en last van je bekken hebt! doe je het wel rustig aan? echt aan jezelf denken hoor! en hier gewoon lekker van je afschrijven! knuffel. @schatje: aaah wat lief! @binna: succes bij de tandarts en daarna veel plezier met zwemmen! ben nu echt weg! doeidoei
Goedemorgen meiden, ik moet nog even terug lezen om te kunnen reageren maar zit echt met m'n handen in het haar... Wesley heeft voor de zoveelste dag al meteen weer vanaf vanmorgen alleen maar zin in mopperen niks is goed, hij zeurt echt heel overdreven en hangt gewoon aan m'n benen als ik 'm negeer dus volgens mij probeert hij me heeeeeel erg uit! Hij zit echt als een klein kind dat geen snoepje krijgt te krijsen. Hoe moet ik daar nou mee om gaan? Ben dagen moe en kriebelig en dan ga ik op 'm mopperen en dat wil ik niet... Ik vind het op het moment zo zwaar
Goedemorgen allemaal, @Rebbel werk ze. Vandaag een dagje thuis met Lianna ipv werken. Lianna was gisterenavond ziek geworden. Ze voelde 's middags al wel erg warm, maar ik dacht dat dat gewoon van de moeheid was. Ze ging ook zo lekker bij m'n moeder in d'r armen hangen. Op weg naar huis zijn we nog lekker gaan eten bij van de Valk in Gilze-Rijen, maar Lianna hoefde alleen haar fristi en wat appelmoes. Wij al blij dat we geen kindermenu besteld hadden voor haar. Zijn we op weg terug, ze dut wat in en ik hoor ineens een raar geluid. En jawel hoor, ze moest overgeven. Alles zat onder. Thuis heb ik 'r eerst in bad gedaan en daarna d'r temperatuur gemeten, 39,1. Voor de zekerheid een zetpil gegeven en vanochtend was d'r temperatuur 37,6. Is toch ook nog verhoging? Vandaag maar even rustig aan doen.