Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hier net de HA gebeld.. moet straks weer urine brengen en nu gaan ze er ook een kweekje van maken om te kijken waarom het elke keer terug komt..

Dus denk dat ik vanaaf weer aan de antibiotica zit
    :(

groetjes

2. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    owh meiden ik ben helemaal hyper !!!! JAAHHH MAANDAG KRIJGEN WE DE SLEUTEL !!!! YES YES YES YES !

DUSSS ben ff niet meer online tenzij ik even met bammetje en thee uit rust ! ik ga snel weer bezig. ik blijf inpakken. en overal staan dozen. IK BEN ZOOOO ONGELOOFLIJK DRUK EN HYPER !! pfff emy stuiterd ook in het rond ! :D =D> :) :p

wat een werk nog allemaal als ik in het rond kijk pfffffff

3. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Goedemorgen meiden,

ben nog niet geheel bijgelezen hoor, hier nog steeds druk met een ziek mannetje. Zag wel het geweldige nieuws dat Rebbel zwanger is. Super meid, van harte gefeliciteerd!!

Met Silvan gaat het redelijk. Hij begint weer wat te eten en heeft ook alweer praatjes. Maar in plaats van koorts is hij nu steeds erg koud. Z'n temperatuur zit nu telkens rond 35-36 graden.

Ik heb de kinderarts weer gebeld en die zegt warm houden, dus daar ben ik druk mee, maar blijf het wel vreemd vinden. Het kind ligt met een slaapzak, 2 dekens, een kruik en een muts op in bed, maar echt warm worden ho maar. Straks maar weer even bellen denk ik.

@Lauwie Er werd in het ziekenhuis alleen gezegd dat ie een virus zou hebben. En er zaten lichte ontstekingswaarden in z'n bloed. Maar ja, verder ben ik daar ook niet veel wijzer van geworden. Hij was uitgedroogd door het niet willen drinken, diarree en overgeven. Ik heb zelf het idee dat Silvan misschien de 6e ziekte heeft (gehad), want op vrijdag kreeg hij ineens uitslag op z'n lijf. Sorry trouwens voor de late reactie...

Nou ja, in ieder geval gaat het wel steeds beter, blijf het alleen vreemd vinden dat ie zo moeilijk warm te krijgen is.

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Denice, wat fijn dat je over 'n week al in het nieuwe huisje kan.

@Delilah, dat klinkt niet leuk, zelfs erg frustrerend. Ik zou het zoveel mogelijk proberen te negeren.

@Schatje, hopelijk is het iets onschuldigs waardoor het telkens blijft terugkomen.

@Moniki, fijn dat het al wat beter gaat.

5. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Zo, heb in ieder geval even de update gelezen (superrrr gedaan Delilah =D> )....
    Sorry als sommige opmerkingen van me inmiddels een beetje achterhaald zijn :oops:

@Toetie Wat grappig dat Bart hebbe zegt, heeft ie dat van jou?? ;) Silvan zegt papa en mama, boem en ja, hihi. Hier Pampers 4 en 4+ voor de nacht. En ik denk dat we die ook nog wel een tijdje kunnen gebruiken!

@Bumba Hier dezelfde twijfel over een tweede! Het kriebelt wel heel erg, maar zolang ik nog twijfel houden we het nog maar even bij oefenen :D

@Denice Lekker he dat tegenstrijdige advies van het cb! Ik heb het de vorige keer aangegeven op het cb dat iedereen daar wat anders zegt, toen kreeg ik alleen als reactie 'tja, we zitten niet helemaal op één lijn met onze communicatie'. Nou, daar kunnen we wat mee. IS Emy nog zo humeurig??

@Petra Fijn dat het hoesten minder wordt! Dan pies je hopelijk ook niet meer zoveel in je broek! En Roos nu al op zoek naar de tampons, hahaha. Fijn dat je zo geniet van alles!

@Binna Nog gefeliciteerd met jullie eerste trouwdag! Wij hebben onze eerste trouwdag helaas in het ziekenhuis moeten vieren vorig jaar (2 dagen nadat Silvan geboren was), dus hopelijk hebben jullie een leukere dag gehad!

@Setteke Wat goed dat het geregeld is met je werk en je opleiding. Spannend hoor!
    Is Silke nog zo verkouden of gaat het inmiddels weer wat beter? Fijn dat gewone melk bij de boterham geen probleem is! Weet ik dat ook weer ;)

@Vogeltje Hoe gaat het met Toby? Knapt ie alweer wat op? Wat lief dat Toby ook mama zegt!

@Clautje Hoe gaat het met het niet-nagelbijten? En fijn dat Vera zo vrolijk is! Lijkt me echt grappig dat ze tegen alles zwaait!

@Puck sterkte meid. Hopelijk wil het een beetje lukken met afvallen en sporten!

@Linka wat goed meid dat je met Myrna wil gaan afvallen! Wanneer gaan jullie naar de dietist?

@Queenbee Sterkte met de oom van je man!

@Schatje Hele dikke knuffel voor jou meid! Hopelijk gaat het snel allemaal wat beter. Wel fijn dat de hormonen aanslaan! Hoe is het nu met Djayden?

@Delilah Hebben jullie een aerosleep matras gekocht omdat Wesley op z'n buik slaapt? Sorry, even gemist volgens mij. Hoe gaat het nu met je hand??

@Jenny Hoe gaat het meid?
    En heb je je tieten alweer gevonden?? ;)

Ik plaats dit eerst maar even voor ik het straks kwijt ben.....

6. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Goedemorgen dames!

Ff snel een reactie van mij! Hoop niet dat zp de hele week zo traag blijft want dan wordt het nogal een gedoe met die update... :(

Hier alles goed! Malou heeft heerlijk geslapen was even om half 6 wakker maar ff speen in doen en heeft ze geslapen tot half 8. Ze krijgt op dit moment 6 tandjes door...dus niet zo gek dat ze er zon last van heeft.... In haar mondje is alles behoorlijk rood en een beetje opgezet.

Vandaag ga ik met mijn man naar de zwaluwhoeve! Hihi heb hem eindelijk een keer zover gekregen dat hij een keer mee wil. Hij wil het wel een keer proberen.(moet ook eerlijk zeggen durf met zon buik die ik nu heb eigenlijk ook alleen met mn man heen...erg he... :oops: ) Al mn vriendinnen zijn allemaal zo superslank.....

moniki: Raar ja dat hij steeds zo koud is! Ik zou ook idd even de arts gaan bellen daarover. Hoop dat het snel beter gaat met silvan! dikke knuffel!

denice: Beetje rustig aan doen he denice! [-X straks krijg je nog scherven van al dat gestuiter! ;)

schatje: jammer ja dat je weer aan de antibiotica moet.. Wat leuk ja dat hij de baby van de week is! Hoe werkt die site eigenlijk?

sjorsje: Beterschap met lianne!

delilah: Hey meid maar heb je zelf een idee waarom je het zo zwaar vindt op dit moment? Of heb ik daar overheen gelezen? :oops: Jammer genoeg helpt negeren vaak wel het beste....Dikke knuffel meid!

rebbel: geloof nou maar dat je zwanger bent! Hoop voor je op een gezonde zwangerschap!
    Nou ikke nog....stiekum gisteren gestest maar niks te zien. Wacht nu gewoon af tot dat ik wel of niet ongesteld wordt. Nog geen gevoel van ongesteldheid maar ja dat kan nog wel. Moet eigenlijk woensdag ongesteld worden....Ben benieuwd....

binna: Sterkte bij de tandarts...brr ben ik niet zon favoriet van...en veel plezier met het zwemmen. Enne fotos waarvan?

daisy: Maar kun je zo nog wel werken dan? Echt vervelend hoor dat je zo slecht slaapt! Dikke knuffel!

lauwie: Wat een lieve fotos....haha otje en met haar doperwtjes...

Duster: heb je wel een beetje goed geslapen nu?

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Oh lekker naar de sauna. Ik wil ook (maar dan alleen op badpakdagen en dan wil m'n man weer niet want in badpak naar de sauna schijnt niet goed te zijn).

8. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    sjorsje: gelukkig kent niemand me daar dan durf ik wel...hihi...

9. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    @Arri Fijn dat Hanne geen last heeft van d'r tandjes en dat het brood eten zo goed gaat! Nu alleen de warme hap nog!

@Marleen Oei, ook al zo'n gat in je hand, haha. Ken het probleem helaas. Ben je nog meer wortels tegengekomen? En hoe gaat het met Thomas' oorontsteking? =D> voor Jasper! (z'n boterham)

@Miranda Wat goed dat Laureen weer is goedgekeurd op het cb! Wanneer krijg je de foto's van school?

@Lauwie Hoe is het met de eczeem van Ottilie? Is het al wat minder geworden?
    En voorlezen doe ik hier elke avond voor het slapen gaan, tenzij hij bijna omvalt van de slaap.

@Miepie Heb je al getest??? Of is het daar nog te vroeg voor?
    Heb je verder nog iets gehoord van die 'vrienden'?

@Duster Matthijs nog steeds zo'n vroege vogel? Hier is het eigenlijk standaard 7.00 uur dat Silvan wakker wordt, tenzij hij wat later op bed lag. Hoe later hij naar bed gaat hoe eerder hij wakker is. Jammer dat het teveel uren waren!

@Kimm Balen van je slechte cijfer! Wanneer heb je de volgende toets?
    Wat goed dat Ticho al bijna zindelijk is!

@Chantico Slaapt Ise nog steeds wat langer door de vuilniszakken? En ruik je nog steeds vreemde dingen??

@Alieke gefeliciteerd met de zwangerschap van je zus! Wanneer wordt je tante?? Erg leuk Danique in de ballenbak!

@Tesske luxe hoor, kunnen kiezen uit 3 banen! Dat hoor je niet zo veel meer, haha.
    Hoe gaat het met Tess?

@Daisy dikke knuffel voor jou meid! Gaat het slapen nog steeds zo hopeloos? Silvan slaapt 's morgens 2 uur (van 9 tot 11) en 's middags 2 uur (van 13 tot 15)en gaat dan om 19.00 uur naar bed.

@Chantal Sterkte met alle onderzoeken meid en dat je hopelijk snel weer wat beter in je vel zit! Wat leuk dat je hebt gefietst met Tygo! Deze week wordt het ook weer mooi weer, dus dan kun je weer lekker met hem gaan fietsen!

@MyAngel Wat verdrietig dat een derde kindje wordt afgeraden meid. Ik heb denk ik even gemist waarom... Hoe gaat het met Ayoud en MY?

@Brechtje Gefeliciteerd met jullie huis!

@Happy Spannend een nieuwe baan, gefeliciteerd! En ik vind de groeilijst zelf erg leuk om te zien. Super dat je dat doet trouwens!

@Lique Akelig he dat knarsetanden? Ik kan er ook absoluut niet tegen!

@Naat Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!

Meiden, ik heb m'n best gedaan maar het kan zijn dat ik iets of iemand per ongeluk vergeten ben! Sorry daarvoor :oops:

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Uiteraard weer drama op de PSZ. Alleen ging hij nu pas huilen toen ik zei dat ik weg zou gaan. de vorige keer huilde hij al toen we aan kwamen fietsen. Het houdt hem echt heel erg bezig, want hij blijft vragen of ik hem wel weer kom ophalen. Dus ik vertel hem pas vlak van te voren dat hij naar school gaat. Als ik dat de avond van tevoren al doe slaapt hij gewoon niet. En het gekke is dat hij het wel heel erg leuk vindt, als hij eenmaal weer tot bedaren is.

Nou, gisteren hebben de kids proefgedraaid op het speeltoestel. Hier wat foto's:

11. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    zo was ik eventjes al stuiterd hier achter de pc.

emy is niet meer humeurig gelukkig :D alleen gister opeens ze wilde zoveel eten. steeds schreeuwen . en ik denk heb je honger dan ja hoor een fles op weer. daarna groenten, danoontje, fruit heeft ze ook nog op en een boterham !!! jaja jullie zien het goed toen weer een fles en in de ochtend pap die bleef eten. nou gisteravond legde kenny haar in bed. en opeens in een straal omhoog spugen zo op kenny bed helemaal vol ook vloer deur. en toen rende die dus met haar naar de badkamer nou ja gang kenny helemaal onder tot in zijn nek en op zijn sokken. en toen spuugde ze nog de muur onder die bleef aan de gang.
    en toen eindelijk in de badkamer alles uit gedaan zette ik haar even zonder luier op de grond op haar voeten. begon ze nog te piesen ook over mijn sokken en in een straal tegen me broek aan :confused: dus alles was vol kots en pies. en toen dacht ik ik heb alles gehad ... NOT!!! toen begon ze in de douchebak te poepen. jaja lekker fris was t niet alles rook vies zuur door de kots en naar poep in de badkamer. hele huis stonk. nou ze is na het bad in slaap gevallen en vanacht nog 3 keer wakker geworden. en vanmorgen is niks meer aan de hand vrolijke zelve en net in bed gelegt. na ik met kenny de huur heb opgezegt bij woningbouw van dit huis.

en dat alles gister na het werk he dat spugen. bah bah kom je ook thuis hihi :p

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi hoi...

@ Moniki, met mijn hand gaat het wel hoor! Wesley ging idd steeds op z'n buik liggen en vaak met z'n gezicht helemaal in het matras vandaar het aerosleepmatras. Gelukkig gaat het met Silvan de betere kant op!

@ Miepie, ik weet niet waarom ik het zo slecht kan hebben. Ik moet zeggen dat Wesley eigenlijk altijd wel makkelijk is geweest en als hij dan zo'n druildag had dan kon ik daar altijd al slecht tegen maar nu is het gewoon iedere dag zo. En niks helpt, ik heb 'm laatst genegeert en hij gaat gewoon echt aan me hangen. Dus ik op de bank zodat hij niet bij me kon maar tot kokhalzen toe bleef hij krijsen :( Uiteindelijk is het vanmorgen nog wel gegaan. Maar ik heb het gevoel dat ik steeds met 'm in gevecht ben. Luier verschonen kan ik nog amper, hij is zo berensterk. Maar misschien ligt het wel voor een grootdeel aan mijn eigen instelling..... Geniet jij maar lekker van je dagje zwaluwhoeve! Er is ook "mietjesdag" op een dinsdag, mag je in badkleding ;) dan ga ik wel :)

@ Setteke, leuke foto's!

@ Denice, spannend joh, bijna de sleutel. LEUK! Klinkt als een smerige boel bij jullie gister maar ook wel weer grappig hahaha

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ tesske, jeetje, ja, wat een minimensje! Tymen had bij de geboorte ook maat 44. Ik had dat niet eens, gelukkig kreeg ik nog wat kleertjes in maat 50 kado. Die waren wel te groot, maar dan sloeg ik de mouwtjes en pijpjes wat om. maar eigenlijk ging hij daarna best snel groeien. Met 9 maanden had hij maat 74/80, net zoals Silke. Oh enne Heerneveen heeft gewonnen.... :p Jeetje, die foto van Tess en haar neefje! :confused:

@ marleen, hoe was het met jeroen toen hij thuis was? Nog erg boos? Lullig hoor van zo'n kerel! Maar ja drank..... :rolleyes:

@ Miranda, hahahaha, een kameleon.... Maar je hebt wel gelijk. Laureen past zich aan aan het zusje wat in de buurt is.....

@ Daisy, wel goed dat jullie Fenne toch nog even hebben laten nakijken. Heb je de huisarts nog gebeld of het voor jouw beeb ook schadelijk kan zijn? Het is een speeltoestel met een toren waar je dmv een trapje, klimwand of touwladder op kunt klimmen. er zit een glijbaan aan en een schommel. zeg meg meissie, je moet je niet gaan lopen verontschuldigen voor je minder leuke berichten. Zo is het nu eenmaal op dit moment bij jullie. Kun je wel net doen of alles helemaal leuk is, maar dat is het niet! Lucht je hart maar lekker hier, dat is goed voor je! jeetje, wat waren je meisjes klein zeg! *zucht*

@ Binna, tja, die meiden van ons waren niet bepaald minimensjes he? hahaha! :) Ik heb je kleertjes klaarliggen, maar herinner me er vrijdag nog maar even een keer aan! Tot nu toe was ik het nog niet vergeten..... =D>

@ Linka, jeetje, wat een mooi meisje was Myrna toen ze kleiner was! (nu ook wel hoor, zo is het niet, maar het valt me gewoon op!) Die ogen, wauw! Ze is wel veranderd, heeft nu een veel volwassener uitdrukking! Ja, mijn kids hebben idd veel speelgoed. Maar Silke speelt vooral met dingen die van haar broer zijn geweest. Het is Tymen die er steeds meer bij krijgt! :rolleyes:

@ Alieke, wat leuk, zo'n kleine meisje tussen zoveel ballen!

@ Duster, knuffel voor jou, je hebt het nodig volgens mij....

@ Schatje, he bah nee, niet weer blaasontsteking. Goed dat ze het nu op kweek gaan zetten! Ik heb het al eens eerder gezegd, maar schatje, die buik! :confused: Ik zou de bekleding eraf halen en in een sopje zetten.

@ Juud, wat een ontzettende lachebek! Ik moest zelf ook heel hard lachen! daar word ik nou zo blij van! ik wilde dat Silke dat deed, maar nee hoor, die krijg ik niet aan het schaterlachen!

@ Toetie, Bart was ook een flinke jongen bij zijn geboorte zeker? Die tweede foto vind ik heel erg mooi!

@ Lauwie, Silke blijft ook geen tel meer stil liggen bij het verschonen. Handig met een poepluier....... :pale: Hihihi, die foto dat ze doperwtjes op stofzuigt! :)

@ Rebbel, wen er maar aan meid, je bent echt zwanger!!!

@ Delilah, het hoort bij de leeftijd! Verlatingsangst. Het is een fase, die weer overgaat, maar het is echt niet leuk nee! Irritant zo'n blok aan je been beestje!

@ Sjorsje, beterschap voor Lianna. waren ze op je werk wel een beetje begripvol?

@ Denice, gefeliciteerd meid! En denk je wel om je hart? bah, bah bah, pies poep en kots! dan heb je het ook allemaal weer gehad!

@ Moniki, wat raar dat Silvan steeds zo koud is! raar dat de kinderarts er zo lakaniek over doet! Hier nog steeds snot en ze blaft als en zeehond! :rolleyes:

@ Miepie, veel plezier in de sauna! Heerlijk! wanneer ga je nou testen?

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Denice dus jij mocht gisteren ook aan de poets :)

Setteke, ze zei alleen dat ze het van m'n verlofuren af zou schrijven. Verder vroeg ze nog naar morgen en heb ik gewoon aangegeven dat ik dan kom werken. Ik denk dat Lianna morgen wel weer fit genoeg is om naar het kdv te gaan.

15. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

@ Juud: Wat een leuk filmpje van Giulia!

@ Rebbel: Als je streep steeds donkerder wordt dan ben je echt zwanger meis, geloof je het nu eindelijk??? ;)

@ Miepie: Ik ben jaloers...de sauna...HEERLIJK!!!

@ Setteke: Zo is het niet leuk he om m weg te brengen. Gelukkig gaat het meestal goed zodra je de deur uit bent. Het is ff een fase. Straks danbaal je ervan dat ie amper tijd heeft om je gedag te zeggen. Ik kan nog net een kusje krijgen, maar verder word er niet meer naar me omgekeken! Gelukkig gaat ie wel weer graag mee naar huis :D
    Mooi speeltoestel! Dat wordt veel speelplezier!

Verder ben ik het alweer kwijt. Heb vanmorgen echt een rot start. Thomas dwars en heeft weer een bult op zijn hoofd, wat nog mijn schuld is ook, Jasper wilde niet slapen en nu heb ik hoofdpijn. BLEH!!!

16. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Oja, Daisy, het klinkt mij meer als de 6e ziekte dan de 5e...
    En volgens mij is het beide een soort virus. Doe je verder ff lekker rustig aan meissie?!

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @setteke het gaat niet lukken je er vrijdag nog aan te hereneren want wij gaan woensdag camperen.

nou reageer strask meer me meisje is wakkr

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Moniki, ik ga op 3 juni om half 3 naar Dieste, net een afspraak gemailt die persoon, nou ben benieuwd!

Nou wij zijn even naar karwei geweest voor tuin halen, wij zijn al mee bezig....

Fijne dag!

19. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    belt de woningbouw net op om een vooropnamen te maken. dus alles op schrijven wat er nog moet gebeuren hier in dit huis, of er behang af moet. nog iets gemaakt moet worden ofzo. en of er dingen overgenomen kan worden door de nieuwe bewoners hier. Ik zeg maar dat hebben jullie vorige maand al gedaan. wist tie niks van. ik zeg ja toen kwamen jullie met zijn tweeen of wij wel geschikt waren voor het nieuwe huis. of het echt nodig was. en of er dingen overgenomen kunnen worden. alles is toen opgeschreven. en was geregelt zo. Toen heeft mijn vriend dus al vrij meoten nemen van het werk. en nu denken jullie weer dat hij vrij neemt van zijn werk?? ( moet getekent worden door kenny onder aan dat papier en ken ik niet doen voor hem he ) dus hij moet vrij nemen. nou lekker is dat he. en niet 1 tijd zeggen he. tussen half 9 en half 12 JAH das rekbaar he. dus moet tie 1 hele ochtend vrij nemen.
    alsof hij uren over heeft ofzo.
    maar ja alles voor t nieuwe huis he. in ieder geval is de nieuwe badkamer en wc af een woensdag en komen er dan nieuwe sloten op de deuren te zitten. en maandag dan eindelijk die sleutel. en dan kunnen we schuren ververven, spul op de muur doen en laminaat leggen beneden en boven en op zolder de vloerbedekking. juud werd al gek van het plannen van mij zij ze net hahhaha, alles is al geregelt hoeft alleen maar start sein te geven

ben ik nu gek dat iedereen zegt omdat ik alles regel al van te voren. of is dat nu juist goed?

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Setteke, dus ik ben niet de enige die het heel irritant vindt? Ik vond/vind mezelf echt een slechte moeder omdat ik er zo slecht tegen kan. Maar ik ben nogal een druk/stresserig type van mezelf die altijd 100.000 dingen ziet die gedaan moeten worden en dan word ik zo onrustig als het niet lukt. Als ik ze laat liggen word ik ook onrustig, beetje lastig figuur dus ;)

Wat vervelend ook voor jou om 'm zo te moeten weg brengen naar de psz! Voor jou is het ook een fase, hopelijk zijn we er beide snel doorheen!

Deel Deze Pagina