Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Trouwens, heb net de makelaar gebeld en die komt volg. week voor een gesprek en waardebepaling voor ons appartement :D hopelijk is ie dan snel verkocht en kunnen we eindelijk ons droomhuissie kopen :)

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi medemoeders, ik ben er nog hoor! Ik ben weer aan het werk en lees dan even gauw bij maar heb dus geen tijd om uitgebreid te reageren.

Alles gaat zn gangetje bij ons, Roos wil alleen nog maar staan wat ik soms wel eng vind want ze valt nog wel eens en stoot dan hard dr bolletje. Hoe doen jullie dat, probeer je de hele tijd te voorkomen dat je kindje valt of leer je het zover het kan om op de bips ofzo te vallen, of laat je het helemaal los?

@ Daisy, ik hoop voor je dat het een beetje gaat op je werk, maar gaat het niet dan niet hoor, je hebt maar 1 lijf en daar moet je zuinig mee zijn, al kan werken soms wel een goede afleiding zijn

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Linka; Succes met werken in de tuin

@Setteke; Dank je, mooi speeltoestel. Vervelend dat het zo gaat als je Tymen naar de PSZ brengt. Hopelijk gaat het snel beter

@Sjorsje; Daar heb ik nog gewerkt, bij vd Valk :D

@Delilah; Heb je nog gebeld? ;) Spannend! Hopelijk word jullie appartement snel verkocht

@Daisy; Heb je de HA nog gebeld? Een hele dikke knuffel voor jou

@Marleen; Dikke knuffel. Voel je je al iets beter?

@Miepie; Veel plezier bij de sauna

@Miniki; Gelukkig gaat het al iets beter. Heb je de HA nog een keer gebeld. Wel raar dat zijn temp zo laag blijft. Vanochtend was het 6u45, maar daar ben ik tegenwoordig al erg blij mee :)

Bedankt voor jullie reacties over schoonouders. Ga het maar proberen naast me neer te leggen. Al heb ik het er vanochtend wel even met Dirk over gehad :) En voordat we er de volgende keer naar toe gaan maken we gewoon duidelijke afspraken hoe wij het willen hebben (als Matthijs in bed ligt te huilen, gaat er altijd iemand naar toe ook al zeggen we de hele tijd dat ze hem moeten laten gaan). Ik spreek van te voren gewoon af, dat als ze dit weer doen dat ik dan met Matthijs in de auto stap en naar huis rijd. Ik zal een wat assertiever worden :)

Liefs Silvia

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Petra; Ik heb geen idee, Matthijs staat nog niet en zitten doet hij alleen als ik er bij zit. Zijn ruggetje is nl. nog niet helemaal recht.....

5. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hoi,

Ik reageer even kort, ben druk en heb al 2 dagen een heel jengelig mannetje om me heen, pfff! Maar zie dat er hier meer mee te maken hebben! Bij Olivier zie ik gewoon 4 tandjes zitten die echt op doorkomen staan, hij is zo verdrietig elke keer, heel zielig.

@ de afvallers: ik heb jullie een berichtje gestuurd via Hyves, direct daarna deed hij het weer niet :evil: , maar ik hoop dat het berichtje overgekomen is.

Ik zag allemaal leuke foto's van toen en nu, wat heerlijk die kleine beebjes!

@ Tesske: Met mij gaat het goed wat afvallen en medicijnen betreft. Nu ik afval voel ik me gelijk ook een stuk prettiger, heerlijk! Lief dat je er naar vraagt!

@ Delilah: De update is super! =D> Succes met de verkoop van jullie huisje!

@ Setteke: Leuk speeltoestel! Daar kunnen ze zich vast super op vermaken!

@ Denice: Joepie volgende week de sleutel! Succes met de verhuizing!

@ Linka: Goed dat je naar de dietiste gaat, succes!

@ Daisy: Hoop dat je niet zoveel last van je bekken hebt vandaag!

@ Marleen: Ook al zo'n drukke start vanmorgen... Hopelijk ben je gauw van je hoofdpijn af!

Dat was het even, ik ga een boterham eten en dan hier weer verder...

Fijne middag!

6. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    pff sorry voor al mijn ego berichten hoor !! :D ga weer aan de bak hier.

7. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Haha, Denice, je moet toch ook je ei kwijt! Enne...je staat nog steeds op online... :^o ! Ga eens aan de bak ;)

@ Puck: Ik had hier ook zo'n jengelig mannetje en sinds gisteren is het echt weer een vrolijk ventje, de tandjes zijn door!

@ Linka: Lekker in de tuin werken is goed voor de lijn ;)! Schijnt bij jullie ook zo lekker het zonnetje?

@ Moniki: Ik vind koorts bij die kleintjes niks, maar een lage temp eigenlijk nog minder. De arts doet er wel erg makkelijk over. Het kan heel goed de 6e ziekte zijn.

@ All: JASPER HEEFT WEER EEN HELE BOTERHAM OP!!! Ik ben zo blij!!!
    Ik denk dat die 4 tandjes m echt in de weg gezeten hebben. Hij is weer zo leuk en lief! En... hij kan een soort van vooruit kruipen haha. Hij trekt 1 knie onder z'n kont en komt vooruit, erg vreemd gezicht haha! Gisteren duwde hij zich op en zat bijna op z'n knietjes... Zou hij het dan nu allemaal door gaan krijgen...

8. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    marleen ja ik moet iets gaan doen. ik heb eigenlijk zp hele dag aanstaan op de computer net zoals msn en meestal hyves ook nog. dus als ik mailtje hoor binnekomen eventjes snel erachter kruipen hahaha. maar ik moet echt wat doen maar ik weet echt niet waar ik moet beginnen.

heeft iemand al eens verhuist van huurhuis naar huurhuis? of zijn het allemaal koopwoningen... vraag me eigenlijk af of de verhuurder ( woningstichting ) eigenlijk zo laat mag melden dat we volgende week de sleutel krijgen. dat lukt toch niet dat huurder ( ik) dan in 1 week zich kan voorbereiden en overal naar toe kan bellen overal zit een opzeg /verhuis termijn van een maand op. dan loopt alles straks toch fout?? ik bedoel dan cz,belasting, gemeente, telefoon,tv, internet, waterschaps gevalles dat moet toch allemaal geregelt worden minimaal 1 maand van te voren of ben ik nu gek. dat lukt nu niet meer. omdat ik eerst geen precieze datum had. deze is namelijk al 2 keer verschoven. als ik dus de huur had opgezegt nog voor week 19 zodat we in week 19 het nieuwe huis hadden met een week of 2 ruimte om te verhuizen. dan had ik nu op straat gestaan met me boeltje. want dan had dit huis vorige week dus leeg moeten zijn. nou moet ik nog 1 hele maand huur gaan betalen .. pfff waar haal ik dat nu weer vandaan.

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

zou het humeurige van onze kindjes dan toch door al die tandjes komen?! Ik ben Wesley echt een beetje aan het vermaken. Probeer zoveel mogelijk in huis te doen als hij slaapt en als hij wakker is maar veel samen spelen. Hij lag net in een badje vol ballen dat vond meneer wel leuk.

@ Marleen, wat goed zeg een hele boterham! Beterrrr!

@ Denice, en? Aan de bak inmiddels?

@ Puck, vervelend he die tandjes! Ik zal blij zijn als ze er allemaal door zijn hier! Hahahaha... Hij heeft er pas 2 :rolleyes:

@ Petra, tja... Opgroeien gaat met vallen en opstaan maar als ze hard valt elke keer zou ik het toch wel in de gaten blijven houden. Wesley staat ook en in de box vind ik het prima daar liggen zoveel kussen en kleden dat het wel goed gaat maar aan tafel blijf ik er wel bij!

Nou, de makelaar komt maandag voor een gesprek en waardebepaling, best spannend... Hopelijk kiezen we het juiste moment. We hebben nu al zolang gewacht omdat dat verstandiger was. Wat best moeilijk is als je eigenlijk wel weg wil. Dus hopelijk gaat het dan nu toch gebeuren

10. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Hoi meiden,

de arts belt me vanmiddag nog even terug; hij had nu een spoedgeval.
    Het zit me ook echt niet lekker. Met koorts weet ik wel (een beetje) hoe of wat, maar met zo'n lage temp... Ik heb echt geen idee hoe dat kan en wat het doet... Silvan is normaal helemaal niet kouwelijk...

De assistent zei wel dat de ene reageert met verhoging en de andere met verlaging. Jah, maar ja, wat moet ik er nou mee?

De uitslag op z'n lijfje wordt trouwens wel hard minder. Nu z'n temp nog en dan ben ik weer blij!

Oh ja, heb nog cijfers van de kinderarts van afgelopen vrijdag. Had vandaag naar CB gemoeten, maar dat hebben we maar uitgesteld. Hij woog 9985 gram en 80 cm (zal Happy effe pb-en).

@Marleen Way to go Jasper!!! =D>

@Setteke leuk speeltoestel!! Zoiets lijkt me ook leuk voor Silvan als ie straks wat groter is.

@Linka hartstikke goed dat je een afspraak hebt staan bij de dietiste!

Poeh, zp is niet vooruit te branden. Probeer het straks nog wel een keer.
    Ik ga nu eerst even eten.

11. Marleen2109

@ Moniki: Ik dacht dat een lage temp helemaal niet goed is, maar je HA reageert er heel normaal op... Ik snap t niet meer! Ik snap wel dat je het niet zo'n fijn idee vind! Jeetje 80cm alweer? Wat een reus haha!

@ Delilah: Spannend hoor! Ben benieuwd!

@ Denice: Meis, ik heb echt geen idee hoe dat zit met huurhuizen. sorry! Zijn de huizen van dezelfde woningbouw? Dan is dat met de huur toch wel te regelen en bij de meeste instanties kun je een hoop op internet regelen qua verhuizing. Succes meis!

Ik zit te wachten tot Thomas wakker wordt... Moet even siroop halen voor de kids en gelijk even langs het kruidvat...

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Denice, wat een verhalen weer meid. Wat betreft het aangeven wanneer je de sleutel krijgt. Tja dat kan zo snel gaan. Maar daar staat tegenover dat je er meestal niet binnen een dag intrekt toch? Eerst beetje klussen en natuurlijk ook de aansluitingen van een en ander overzetten. Of ben je van plan binnen een week te verhuizen? Moet je nu al je oude huis uit?
    Nou in ieder geval succes ermee!!

13. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Gedver, m'n senseo moest opgestuurd, maar ik geloof dat ik vergeten ben hoe ik 'normale' koffie moet zetten, blegh!

Enne Marleen, ik snap 't ook niet meer! Geef mij maar koorts (bij wijze van dan he...).

14. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey lieve meiden,

@Setteke,ach dat lijkt me idd echt niet leuk zo om weer naar huis te gaan..
    Mooi speeltoestel zeg,zou ik ook wel willen maar zoveel ruimte hebben we niet,hebben we wel maar dan houden we weinig tuin over :(

@Delilah,ik snap je ook wel hoor,en zeker omdat je het niet gewend bent dat gejengel.
    Maar ik dnek nu ,ow wat zielig dat ik zo moe van Fenne werd,ze is gewoon ziek en ze kunnen niks zeggen,wat is het soms toch moeilijk allemaal heh!!
    Knuff...
    Enne succes met jullie appartement verkoop!

@Petra,hier gaan ze nog niet staan.Maar idd als ze hier vallen of zich stoten dan kijken ze gelijk mijn kant op en als ik net doe of ik het niet gezien heb is het goed maar kijk ik dan beginnen ze te huilen,hahah..
    En het ging redelijk op mn werk,het is zeker lekker om er even uit te zijn,maat het wordt nu wel echt zwaar hoor,heb jij er nog geen last van?Ik zal van de week echt ns een buikfoto plaatsen maar men hij is zo groot :confused:

@Duster,daar zijn ook cursussen voor heh,ik heb ns gehoord van iemand dat diegene er echt veel aan heeft gehad!

@Moniki,wat raar idd,ben benieuwd wat ze zeggen.
    Hier ook uitslag enzo en het is dus de 6e ziekte bij Fenne..

@Miepie,en heb je al getest?Veel plezier!!!

@Linka,werk ze in jullie tuin!

@Puck,ook al een jengelig kind,succes!!

@Marleen,fijn te horen dat het zo goed gaat met Jasper,heerlijk genieten nu heh!!
    Jij had zo arts kunnen zijn,hahaha ;)

@Denice,succes meissie!!!
    ----------------------------------
    Lars heeft net nog gebeld met de arts van gister,het is dus de 6e ziekten en kan geen kwaad bij zwangere vrouwen,gelukkig!!!
    Werken ging op zich wel oke,nu ff hier wat opruimen en dan straks de meiden ophalen,heb ze echt zo gemist :cry: maar ben op het moment ook wel heel errug emo..
    Morgen weer naar de vk :D en deze week gaan we ns beginnen met opruimen,kamertje leeghalen en verven en behangen,het komt nu ineens wel heel dichbij allemaal,gaat veelste snel,hadden jullie dat ook bij je 2e/3e kindje??

15. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ow Juudje,ik doe het even zo want jee wat is zp traag!
    Hartstikke lief je berichtje,doet me geod hoor.
    En JAAAAAA ik ben echt aan verlof toe,hihi....

Thanks lieverd!

16. Marleen2109

@ Daisy: Het gaat vreselijk hard als je zwanger bent van een 2e/3e/4e, etc. De 1e ben je veel bewuster mee bezig, bij een volgende zwangerschap ben je druk met de andere kid(s) en met andere dingen lijkt het wel. Als het eenmaal geboren is gaat dat gewoon door, helaas. Ik vind het weleens jammer dat het zo snel gaat! Dus toch de 6e ziekte, ik had al een vermoeden gezien de verschijnselen. Ach ze krijgen het allemaal een keer en het kan maar weer achter de rug zijn! Dat je emo bent is logisch rond deze periode. Denk lekker aan jezelf en je meisjes en geniet er zoveel mogelijk van!

@ Moniki: succes met koffie zetten haha! En ik begrijp wat je bedoelt!

Zo ik ga eens even eten koken... doperwten met worteltje en een vega burger, bleh... Maar ja het is voor een goed doel...hoop ik!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Meiden, geven jullie wel eens een zetpil bij doorkomende tandjes? Wesley gilt echt de hele tijd. Is hij wat aan doen en dan gilt hij en stopt z'n vinger in z'n mond. Word er gek van en je kunt niks voor 'm doen, hij wil ook niet getroost worden dus ik vraag me af of ik 'm een zetpil kan geven ofzo? Hij probeert zich gewoon te vermaken maar het lijkt wel of hij gewoon steeds pijn heeft in z'n mondje :(

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Delilah, ik zou het gewoon proberen

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Dankjewel Petra... Ik ga dat dan maar 'ns doen ja...

Heb 'm van ellende maar in bed gelegd net want bij alles was het huilen :cry: Ik had me zo ingesteld op een betere dag vandaag door me niet zo druk te maken om het huishouden en gewoon met 'm bezig te zijn maar zelfs dan is niks goed. Voel me echt een zwakkeling dat ik er zo slecht tegen kan, bleh... Ik ga eten koken...

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Petra, wil je me trouwens je adres pb'en voor de streepjescodes?!

Deel Deze Pagina