hoi mieden, zo dat was even afkicken van de zw pagina. Gisteren een paar keer geprobeerd maar ik werd gek van de traagheid. Delilah, ik hoop toch zo dat je een goede nacht hebt gehad en dat het vandaag weer een beetje beter gaat! streepjescodesspaarders Echt zo onwijs aardig dat jullie mee willen sparen! Ik heb er nu al 90!!! Dus Setteke, het einde begint in zicht te komen. Heb nu ook eindelijk door hoe ik de streepjescode er makkelijk af krijg (dank binna) Met Roos gaat alles zoals het moet, vandaag extra werken dus ze gaat geknuffeld worden bij haar opa en oma. Ik had gisteren ineens te veel gedaan dus ik ga vanaf nu een stapje terug doen. Ik kon bijna niet meer lopen van de pijn in mijn rug, wat een ellende. Nu na het slapen gaat het wel weer, maar ik doe maar even rustig aan op het werk. @ Daisy zoals je kunt lezen had ik tot gisteren nul komma niks kwaaltjes maar ik geloof dat ik maar eens rekening moet houden met de zwangerschap. Ik heb ook zo een enorme buik alsof ik op klappen sta. Ben benieuwd hoe het gaat op vakantie over een maand hoop dat het vliegtuig me houdt
Pff, jullie worden dus ook gestoord van zp! Ben blij dat ik niet alleen ben ! @ Delilah: Da's netjes! En heeft Wesley lekker geslapen (en jullie)? @ Rebbel: Het blijft toch spannend wat betreft de uitslag he?! Al denk ik niet dat ze a teveel bijzonderskunnen melden, maar ja wie ben ik! @ Tesske: Groter geworden? Oh bah! Ga op je strepen staan meis en hopelijk kunnen jullie eerder terecht! @ Setteke: Zie je wel, komt best goed met Tymen! Leuk he tandjes... Ben blij dat ze er hier weer door zijn. Het zijn er nu al 8! Zou het nu ff stoppen? @ Puck: YEAH!! Ga zo door meis!!! @ Juud: Sorry meis,ik heb een bloedhekel aan buggy's, dus heb er ook geen verstand van @ Petra: Heb je al een 2e stoel aangevraagd haha Ik heb wederom een dwarse peuter vanmorgen. Jeroen wenste me al succes toen hij de deur uit ging... Ik ga nu van zp af want ik irriteer me mateloos!!!
sorry meiden heb nog niet alles bijgelezen.. Ff ego: gister urine ingeleverd en er kwam geen blaasontsteking uit.. ze hebben er ook geen kweek van gemaakt vind ik wel een beetje vreemd.. Maar plas nu weer bloed en het doet ongelooflijk veel pijn.. wat moet ik hier nou mee? kusjes
Nou, wij hebben heerlijk geslapen! Tot vanmorgen 07.30 uur dus dat is wel lekker! Verder lijkt zp vandaag weer iets sneller, of juig ik nu te vroeg @ Schatje, ik zou het toch maar even verder laten nakijken dan! Kan toch niet normaal zijn dat je bloed plast. @ Tesske, wat vervelend van dat knobbeltje meis, hopelijk helpen ze je snel! @ Petra, denk maar goed aan jezelf en je kleintje! Altijd maar door blijven hobbelen is niet goed hoor! Je bent wel zwanger! En ik heb 66 streepjescodes op het moment dus ik zla ze sturen naar je! Hoeveel hebben jullie spaarders er eigenlijk nodig? @ Setteke, succes vandaag dan, gaat je wel weer lukken meis! Grrrrrr... Wesley deed vanmorgen heeeeeeel vrolijk.......Totdat papa de deur uit was neemt hij me nou in de maling of wat het toeval?
Goedemorgen meiden, gisteravond weer met migraine naar bed gegaan. Grrrrr! Maar nu gaat het wel weer redelijk. Ik ben heerlijk vrij vandaag en ga straks met Vera naar het CB. Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Vooral omdat Vera naar mijn gevoel nog niet heel veel kan. Maar misschien valt dat mee. Ik heb nog niet op mijn nagels gebeten. Tenminste...heel af en toe betrap ik mezelf er wel op, maar dan stop ik meteen!!! #-o Ik moet heel veel terug lezen zie ik. Nou, daar gaan we maar weer dan. @Chantalchannie: wat een coole banner heb je gemaakt. @Marleen: oh wat kunnen mannen toch dom zijn zeg. Een zo'n kneus die dan het hele vrijgezellenfeest verziekt. Ik heb ook nog een leuk verhaal over de vrijgezellendag van een vriend van ons. Maar dat vertel ik later wel. Of misschien heb ik het al een keer verteld? En Jasper gaat ook al kruipen, kanp hoor =D> @Daisy: hoe is het met Fenne? Is ze al wat opgeknapt? @Linka: Vera heeft volgens mij ook niet overdreven veel speelgoed. Ik wissel het vaak af, zodat ze steeds wat anders heeft om mee te spelen. @Juud: hahaha, die filmpjes. Heb trouwens nog niet op je sms gereageerd omdat ik al op bed lag met hoofdpijn. @Lauwie: Vera is ook zo'n draaikont als ik haar wil verschonen. Af en toe wordt je er GEK van. @Binna: hoe was het bij de tandarts? @Delilah: wat een lastige fase. Even doorbijten meid, het gaat vast snel weer beter. En ik heb Vera ook wel eens een zetpilletje gegeven hoor. Daarna ging het echt veel beter met haar. @Sjorsje: ach, hoe is het nu met Lianna? @Denice: gefeliciteerd. Nu kun je echt aan de bak in je nieuwe huissie. @Moniki: arm mannetje. Ik zou gewoon blijven bellen hoor. Het is toch niet normaal dat hij het zo koud blijft houden. @Miepie: was het leuk in de Zwaluwhoeve? Ik zou mijn man echt niet meekrijgen. je zou toch al kunnen testen trouwens??? @Petrabr: Vera staat nog niet, maar ik denk dat je je kindje moeilijk de hele dag in de gaten kan houden. Af en toe zal ze best wel op haar bolletje vallen. Heel vervelend natuurlijk, maar wat doe je eraan? Het enige wat je kan doen is kussen er omheen leggen. maar dat helpt ook niet altijd. @Myangel: heel veel sterkte meid. Voor jezelf en je schoonzusje natuurlijk. @Happy: fijn dat je het zo leuk hebt gehad. @Rebbel: ik ga heel hard voor je duimen voor goede uitslagen. [-o< @Tesske: ik hoop dat je eerder terecht kunt. Want dit is toch wel een beetje eng. @All: wat een leuke foto's kwamen er weer voorbij. Zo, dat was het weer even. Ik ga nu een lekker koppie thee zetten en even helemaal niets doen. Groetjes!
hey meiden ik heb alleen deze pagina gelezen het is net als wat iedereen schrijf wordt gek van zp @setteke ik heb ook zulke leuke kleertjes via mp. leuk shopen he daar heb een stoer tuinpak van vingino en een rokje @Petra graag gedaan. liefs sabrina
ZP is hier niet traag vanmorgen! @ Clautje, Iederkindje is anders hoor! Ik vind niet dat een cb daar direct wat over moet zeggen als ze nu nog geen dingen doet die leeftijdgenootjes misschien al wel doen! Ik moet vlg. week dinsdag naar het cb, ben ook erg benieuwd maar dan vooral naar de groei.
ZP is hier nog steeds erg traag. Hij blijft ook heel erg achter met typen en ik zie geen banners! Bleh! Ik heb net mijn badje + standaard, luieremmer en wattenpot verkocht! Weer wat de deur uit! Ik krijg steeds meer ruimte op zolder haha! @ Schatje: Ze gaan toch zeker wel verder kijken?
@delilah: ik maak me er verder ook niet druk om hoor. Vera is een heerlijk meisje wat de dingentjes gewoon op haar tempo doet. Ze is altijd superlief en vrolijk en huilt bijna nooit. Ik ben alleen nieuwsgierig wat gemiddeld is, zeg maar. Omdat je hier soms best wel een vertekend beeld krijgt volgens mij.
Ja ik werk bij een tandarts. Wij zien regelmatig mensen die echt heel bang zijn. Het helpt vaak als je rustig de tijd neemt en duidelijk afspreekt wanneer we moeten stoppen (en als de tandarts het niet ziet moeten wij als assistentes opletten toch?). Meestal gaan de behandelingen bij ons heel goed, zelf bij kleine kinderen. Erg vervelend dat jou tandarts zo te werk gaat. Erg vreemd dat zijn temp. zo laag is. Kan me heel goed voorstellen dat je niet weet wat je hier mee aan moet, anders gewoon de arts blijven bellen hoor. Ik hoop dat het snel beter gaat met Silvan. Oja ik weet nog niet wanneer we de foto's van school krijgen, ik hoop snel. ha ha Helaas nog geen postieve test in handen........... Ik zou nu ook gewoon afwachten anders blijf je aan het testen. Veel succes meid ik blijf nog even door duimen hoor) Laureen is ook regelmatig hard tegen de spijlen van de box gevallen, ook wel even huilen natuurlijk. Ik heb haar gewoon laten gaan, want ze ging steeds staan. Nu lukt het haar heel goed om zelf weer te gaan zitten en valt ze eigenlijk niet meer om. Hier is het dus helemaal goed gekomen. Dikke knuffel voor jou meid. Snap heel goed dat dit allemaal erg moeilijk is. Ik duim voor je schoonzusje hoor. Zo dit was nog van gisteren waar ik op wilde reageren, de rest komt vandaag nog hoor. Ga me nu eerst omkleden want Laureen moet naar zwemles.
hey meiden ZP is traag en doet het thuis heel slecht, dus heb niet alles meegekregen zal alleen My Angel: sterkte meis, klinkt allemaal heel heftig en ik ga voor je duimen als zp thuis zo slecht blijft doen dan word het lastig, maar ben er zaterdag gewoon bij hoor ik ga weer werken toedels
Goedemorgen! Hier vannacht een brullend meisje! ze moest zo hoesten en bleef er bijna in dus papa had haar even uit bed gehaald. Ik heb haar nog een lepeltje hoestsiroop gegeven en toen terug in bed. Brullen dus, want Silke vond dat de dag wel was begonnen! Een half uur lang volgehouden, toen is ze weer gaan slapen. Auwauwauw, ik heb kiespijn. "gelukkig" moeten we morgen naar de tandarts. Ik kan zelf het gaatje zien zitten, dus weet wel zeker dat ik aan de beurt ban voor de boor! Bah, ik haat dat, maar de hele ag zo'n zeurende pijn in je mond is ook drie keer niks. Hier is zp weer een beetje minder traag! @ Chantal, leuke banner! Heb je goed gemaakt! @ Puck, ik heb er nu gelukkig nog geen last van, maar ben benieuwd hoe het vanavond is! @ juud, ik heb voor Silke een Babyrelax Teknika. Gekregen bij een abo op de Kinderen. Hij rijdt super en is lekker licht. Winkelwaarde ligt op 70 euro. Te doen, vind ik. @ petra, komt de man met de hamer nou toch? Je gaat nu zo'n beetje het derde trimester in, toch? In het tweede voelt het alsof je de hele wereld aan kunt, in het derde ga je merken dat je toch echt zwanger bent! Wat betreft het vallen, ik vang Silke niet altijd op, ze moet ook leren dat vallen pijn doet, maar als het echt hard gaat aankomen vang ik haar een beetje op en laat haar dan zachtjes vallen, zodat ze het wel voelt, maar er niets aan over houdt! @ marleen, ben je er alweer? Ik heb hier ook een dwarse peuter. He is de laatste dagen weer veel erger. Niet luisteren, uitdagen en hij begint weer met slaan! Bij Silke zit tandje nummer drie nu al bijna een maand te wrikken. Sneu hoor! heb je weer een paar centen verdiend? @ Schatje, weer bellen hoor! Bloed plassen is niet gezond! Ik snap ook niet dat ze het niet even op kweek hebben gezet. Soms zie je zo niks in de urine, en als je het op kweek zet blijkt er wel degelijk wat aan d ehand! @ Delilah, ja daar lijkt het wel op! Ook dat hoort erbij meid, papa wel leuke en mama niet! je kunt het ook zo bekijken, bij jou kan hij zichzelf zijn en dus chaggie, bij papa niet en doet hij net alsof er niks aan de hand is. het gata me allemaal ook wel lukken hoor, ik laat me niet kennen! @ tesske, en kan je al eerder terecht met Tess/ Snap dat je het eng vindt! @ Binna, Vingino durf ik niet eens naar te kijken. we hebben hier een klein kledingwinkeltje voor baby's met Vingino, ik heb gezien wat het nieuw moet kosten. Hoe mooi ik het ook vind, het is me echt te duur. En naar mijn idee moet je er tweedehands nog veel geld voor betalen. Of valt dat mee? @ Clautje, succes op het cb. Silke is ook niet zo'n snelle hoor!
zo nou daar was ik eventjes hahaha... werd net gebelt (woningbouw ) is het goed als we nu langs komen?? dus die komen over een 20 minuutjes ongeveer. Nou ben benieuwd wat zeggen. want kenny heeft de afzuigkap eraf gehaald he 2 week geleden ofzo. en nu hadden we dat stuk niet geschilderd daarachter. nu was dat dus een groot wit vlak geworden. hij gisteravond nog om 10 uur staan verven in de keuken omdat vlak ook limoengroen ( is onze keuken hihi ) te maken. Vandaag haalt tie nog speciaal voor de deurknoppen ververwijderaar of zoiets.want die zitten nog beetje hier en daar met verf. nou en dan verders vind ik t eigenlijk wel goed. de mensen die hier in komen te zitten over een maand... als het allemaal goed loopt. die hoeven van mij niet in een kant en klaar net gewit met latex huis te zitten. ik vind dat hun ook wel wat mogen doen hier in huis. in het huis waar wij in gaan is alles ouwe muk wij moeten ook veel doen nog daar. maar ja we zullen het zien. misschien vinden ze die kleuren die wij hebben hier , slaapkamer antraciet met mint groen, woonkamer bordeaurood, keuken limoengroen, emy der kamer bruin met beige. wel helemaal niet mooi hahaha. kunnen ze nog gaan schilderen. ga ik hier niet alles bij werken natuurlijk. als we voor 18 juni nog geen nieuwe bewoners voor dit flat hebben die zijn weze kijken moeten we echt echt echt ALLES meenemen.... het laminaat ook pfff. hihi en de rolgrodijnen hallelujaahh door die slechte muren hier hebben we de schroeven in de muur moeten kitten die krijgen we er volgens mij niet af hahaha. Nou emy leg weer op bed . hele ogen rood van het wrijven. en ik ben stront verkouden ,misselijk, pijn in me keel en knallende koppijn. dus vandaag niet zoveel doen beetje uitzieken hier op mn bank. bedenken waar ik me douchewand gaat halen voor mijn nieuwe badkamer. moet een beetje goedkope zijn die niet over de 200 euro is heeft iemand ideeen of ene gezien ofzo ?
Goedemorgen meiden, @Juud,ik kan je ook niet helpen,succes met het uitzoeken! @Petra,ja dat zat er aan te komen heh meis. Wat een heerlijk vooruitzicht zeg,ik heb het gemist denk ik,waar gaan jullie naartoe? Enne rustig aan heh!! @Tesske,groter,jee wat naar. Hopelijk kan je snel komen en weet je meer want dit is echt niet leuk zo. Knuff voor jullie.. @Rebbel,morgen dus de uitslag,mn duimen draaien hier hoor,maar ik denk(hoop)dat jullie positief nieuws gaan krijgen!! @Schatje,raar hoor,ik zou gewoon nog ns bellen. @Delilah,wat fijn dat jullie goed geslapen hebben,heerlijk is dat heh!!! En hoe is het nu met Wesley,weer wat vrolijker? @MyAngel,ik wens jullie erg veel sterkte meis en mn duimen draaien voor je nichtje.... Knuff.. @Moniki,en weet je al wat meer??? @Chantal,mooie banner!!! Wel rustig zonder jou @Clautje,met Fenne gaat het weer een heel stuk beter,gelukkig. We weten niet wat we meemaken nu,heerlijk zo hoor,geen gehuil maar ow at was ze zielig en nog steeds voel ik me een beetje schuldig omdat we alles maar op de tandjes gooide... Hoe is het nu met je migraine? @Jenny,werk ze! @Setteke,ieuw kiespijn,daar wordt je niet vrolijk van! Alvast succes morgen!!! En jee wat een nacht voor jullie... --------------------------------------------- Wij hebebn ook heerlijk kunnen slapen,Linne is een paar keer wakker geweest en Fenne pas om 04.30u,ik heb ze gelijk bij ons in bed gelegd en toen is ze weer verder gaan slapen,Linne werd om 05.45u wakker en viel dus niet meer in slaap dus dat was weer brullen,om 7.30u lagen ze weer in bed en daar liggen ze nu nog.. Mama heeft heel veel kunnen doen al,heb zelfs het gras gemaaid en de tuin opgeruimd,krijg ineens zoveel energie van dit mooie weer!! Fijne dag meiden,ik ga vanmiddag naar de vk,daarna even stad in alleen,heerlijk....
Goedemorgen, Wij hebben ook weer goed geslapen! Overdag is het u veel drama maar 's nachts slaapt hij gelukkig. Het lijkt alsof als eerste een hoektandje doorkomt, wel apart volgens mij want hij heeft nog geen boventandjes... We zullen zien. Hij zit nu heerlijk te spelen op het kleed. @ Judith: Wij hebben ook een MacLaren, een hele fijne buggy! Op Mp kun je vaak wel mooie vinden! @ Marleen: Succes met je dwarse peuter vandaag! En mooi weer wat verkocht! @ Schatje: Bah wat vervelend dat je niet weet wat je hebt... Beterschap! @ Delilah: ook al zo lekker geslapen! Fijn dat dat nog kan ondanks dat ze overdag zo aanwezig zijn, kunnen wij ook even bijkomen @ Clautje: Succes bij het CB! Waarom zou Vera nog niet genoeg kunnen? Elk kindje is anders, niets van aantrekken hoor! @ Miranda: Veel plezier op zwemles! @ Setteke: Oei kiespijn dat is niet fijn! En Silke had er goed last van vannacht zo te lezen, gaat het nu weer wat beter met haar? @ denice: Beterschap! @ Daisy: Wat fijn dat je ook lekker hebt geslapen! Fijne dag vandaag! Ik ga er vandoor, Olivier kruipt de hele kamer rond en gaat nu een beetje ondeugend worden Hij ligt nu al aan mijn voeten te lachen, een teken dat ik al te lang achter de computer zit hahaha... Doeg!
@ Miranda/lauwie, ik ben ook niet zo'n held bij de tandarts hoor! Komt omdat boren en dat soort dingen bij mij echt heel erg veel pijn doen, gaat letterlijk door merg en been. ik heb hele gevoelige tanden, daar zal het wel van komen. Ik wil ook beslist een verdoving hebben! dan maar een lamme mond! De tandarts die vroeger de praktijk deed was nogal hardhandig. Mijn moeder is ook niet zo'n fan van de tandarts, en hij heeft haar een keer zo'n pijn gedaan dat ze het uitgilde. Toen ging hij bovenop haar zitten ( ), en zei dat ze zich niet zo moest aanstellen en dat het moest gebeuren. Gelukkig is die tandarts nu met pensioen. We hebben nu een buitenlandse. Hartstikke lief. Gelukkig maar, want ik zie er nog steeds niet echt naar uit..... @ Myangel, sterkte meisje! @ Jennys, gezellig meid!` @ Denice, hihi, om 22 uur nog verven! Ik hoop wel dat er gauw nieuwe huurders gevonden worden, hoef je hopelijk niet alles mee te slepen! @ Daisy, nou 1 zo'n nacht stelt niks voor bij die nachten van jou! Ik moest echt even aan je dneken vannacht toen Silke zo lag te brullen! @ Puck, gek is dat eigenlijk, want idd hoesten hebben ze altijd 's nachts vooral last van!
nou meiden ze konden niks vinden.. echt heel vreemd.. want is toch niet normaal dat ik bloed plas? heb de hele tijd een branderig gevoel beneden en alles doet me zeer.. Ze hebben wel antibiotica gegeven omdat het niet meer uit te houdenw as... kusjes
schatje is het niet gewoon een infectie die opgetrokken is in je nieren of je blaas? dat is als het een hartnekkig virus is ( blaasontsteking ) en als je dan te lang wacht trekt dat op. hebben ze een echo gemaakt van je nieren en blaas??? bloed onderzocht denk ik wel he. en urine ook.. konden ze dan echt helemaal niks vinden?? ik heb een keer een onderzoek gehad. moest ik zo catheter ofzo in me piesbuis ( weet neit hoe ik dat netjes moet zeggen hahaha ) en deden ze vloeistof erin via dat slangetje en gingen ze foto's maken. hebben ze dat bij jou ookgedaan?? dat kwam omdat ik echt iedere keer een blaasontsteking had en niet de normale antibiotica hielp bij mij er tegen. het was zelfs zo erg dat er misschien een operatie voor nodig was. kan nu nogsteeds maar ik zit er niet op te wachten om een operatie te hebben nu. dus heb het toen afgeslagen van geef mij maar iedere maand een antibiotica kuurtje. meiden ik heb een vraag he kan ik misschien ook op een ander topic doen maar dit gaat ietsje makkelijker he. 20ste mei ben ik volgens die calculator beetje vruchtbaar he en dan 21 ,22 en dan 23e eisprong en dan 24e voor de zekerheid ook nog klussen. maar wanneer moet ik nu eigenlijk dan beginnen met klussen?? vandaag al ? of morgen pas...? of overmorgen of pas met de eisprong?