owh vergeet ik helemaal te zeggend at die man net is geweest... pffff de keuken vond hij niet zo goed met die beschadegingen van de schroeven van de afzuigkap. hebben we helemaal dicht gemaakt zo met spul en overgeschilder en nog niet goed. nu moeten we in de keuken of dat stuk nog gaan behangen ( we hebben daar geen behang meer van van dat vlies behang) of we moeten we voor kiezen hele keuken behang er vanaf.... JUUD NEEE OPRUIMEN !! JA ECHT ??? moet ik komen helpen
hoi meiden Hier ben ik weer even. Ik heb besloten dat ik niet meer mee ga lezen en schrijven hier. Het kost me te veel tijd om alles bij te houden en soms scroll ik overal wel doorheen, maar dat vind ik niet eerlijk t.o van mensen die wel de tijd hebben/nemen om op mij te reageren en te vragen hoe het met ons gaat. Ik ben blij dat ik deze bijzondere periode met jullie heb mogen delen. Hoe verschillend we ook zijn, we zijn allemaal mama, of het nou voor de eerste, tweede, derde, vierde of laatste )) keer is. En hoewel iedereen het niet altijd eens is hebben we toch respect voor elkaar. Was de hele wereld maar een forum Maar er is een tijd van komen en een tijd van gaan en voor mij is het mooi geweest. Voor wie toch een beetje in contact wil blijven; voeg me gerust toe op Hyves, laat eens een krabbeltje achter en ik zal regelmatig proberen foto's van Renske te plaatsen. Maar ik zet vanaf het vinkje "abonneren" uit, dus zal hier niet meer te vinden zijn. Ik vind het alleen lullig om ineens helemaal weg te blijven, vandaar mijn afscheidsbrief aan jullie (wat een gevoel voor drama heb ik he...) Ik wil jullie bedanken voor veel plezier, jullie luisterend oor/oog, knuffels, tips en adviezen en gezelligheid. veel liefs Philomeen en Renske p.s. laatste keer spammen met ons trolleke dan maar
Kom ook ff goedemorgen zeggen, alleen deze pagina ff snel gelezen! Laptop startte normaal op vanochtend, nou vrij normaal.... Tygo heeft zn fruithapje op dus we gaan even fietsen of lopen, ben er nog niet uit... @schatje; meid ik zou sowieso meteen een afspraak maken bij de HA en aangeven dat je pijn hebt en bloed plast, want dat is in ieder geval niet normaal. Dan is het misschien geen blaasontsteking, maar misschien iets anders. Wel naar de HA gaan hoor! Ik dacht dat het gister aan mijn laptop lag, van de traagheid van zp, maar ik begrijp dat iedereen er last van had... Nou wij zijn weg... thanks voor de complimenten voor de banner! Tot laters.....
Hey meiden @setteke soms is het te doen. had nu een rokje voor 8 eurp en een broek voor 10 euro oee bah kies pijn. mijn moeder is ook bang voor de tand arts en echt stom maar maandag kregen we gewoon zomaar een ander. achter af niet erg want het was een hele fijne tandarts erg anders dan ze vader. dus nu zeiden we al bij deze blijven we @juud goed zo @petra dat is wel minder dat je nu wel last krijg @daisy wat fijn dat je een goei nacht hebt gehad. suces en veel plezier vanmidag @denic iertand he dat gezeur van de woningbouw. ik werd er toen ook helemaal gek van @Jenny wordt ook gek van zp hoor @marleen lekker he steeds een beetje weg @puck grapig dat ie alleen onder tandjes heeft Silver nog niks jaaa ze is ook met iets langzaam @schatje wel raar dat het niks is. wel fijn dat je even goed een ab kuur hebt @rebbel ik heb een kaarsje voor jullie aan staan en duim heel hard. @tesske jeejte wat naar dat ie groter is. en heb je de afspraak kunne vervroegen @chantal mooi banner en leuk he dat scrapen @miranda lekker gezwommen ??? @philly heel begrijpelijk maar wel jammer. ga je zekker eens krabbel en spieken bij je foto's zo ben me toch een partij moe. mischien straks wel even een dutje doen. als Silver weer naar bedje is. nu wordt ze net wakker broodje eten. en dan even naar de kruitvat voor luiers en een armbandje bij de juwelier. die van haar is gewoon te klein liefs sabrina
Sorry meiden, werd emo toen Philly kwam zeggen dat ze niet meer komt...... Heel begrijpelijk, maar kom zeker langs bij je hyves meis!
@ Philly: Jammer dat je weggaat hier! Ik begrijp het wel, maar het is wel jammer... Kom je hier heel af en toe nog eens spieken, dat zou leuk zijn! Bedankt dat je mijn buddy was! Veel geluk met je man en je kindjes! Liefs van mij en Olivier!
@ Happy: fijn dat je weer terug bent (en dat je het leuk hebt gehad natuurlijk) @ Chantal: leuke banner (heb ik begin van dit jaar ook gemaakt bij pspmama's maar heb te lang niks meer gemaakt dus nu ben ik weer uitgeschreven haha) Nou Tygo heeft het wel druk met al die nieuwe dingen leren. @ Delilah: netjes dat je een pakketje hebt gekregen nav je "heerlijke" toetjes. @ Rebbel: alvast heel veel succes voor morgen meid. Ik hoop dat de uitslagen allemaal goed zijn. @ Tesske: kan je al eerder met Tess naar het ziekenhuis? Kan me heel goed voorstellen dat je hier niet te lang mee wil wachten. @ Queenbee: jij ook een fijne dag vandaag @ Sjudith: ik kan je niet helpen met een buggy (geen verstand van) Goed dat je aan het opruimen bent zeg. @ Petra: hoe is het nu met je rug? Begin je toch eindelijk te merken dat je zwanger bent. ha ha Toch maar een beetje minder doen de laatste weekjes @ Marleen: ook van mij VEEL SUCCES MET JE DWARSE PEUTER Ik heb mijn badje nog steed niet verkocht, mijn zolder blijft volgens mij gewon vol staan. ha ha @ Schatje: erg vreemd dat er niks bijzonders uit het urine onderzoek kwam. Er moet toch iets aan de hand zijn zou je denken. Hopen dat de ab kuur iets gaat veranderen. @ Jenny: we brengen je zaterdag wel op de hoogte van de laatste dagen, ok? @ Setteke: vervelend dat Silke zo moest hoesten vannacht. Ahhhhhhhhh kiespijn is niet leuk. Hoop voor je dat je snel geholpen word. @ Daisy: fijn dat je weer een beetje enrgie hebt. Nu niet direct te véél gaan doen hè. Veel plezier bij de vk vanmiddag. @ Denice: vervelend zeg dat je nog met de keuken aan de slag moet. @ Philly: heel jammer dat je hier niet meer gaat komen meid. Ik heb ook weinig tijd maar vind het toch erg leuk om zoveel mogelijk mee te lezen. Maarrrrrrrrrrrr gelukkig is er nog hyves. @ Binna: ja we hebben heerlijk gezwommen. De foto's van vorige week waren erg leuk en heb ze ook besteld (de juf had een onderwater camera mee). Nou ik ga weer weg, moet mijn meiden van school halen. Misschien tot later.
philly jammer dat je weg gaat !!! t was heel gezellig met jou hier op het forum !! knuffel aan renske ! sorry dat ik niet op iedereeen reageer vanmorgen. ben nu echt ziek gewoon nu. en ik weet niet hoe ik moet hangen, zitten of leggen. net moest ik rennen naar de wc. last van me buik niet normaal. hoofdpijn, misselijk pffff en nu net dat we gaan verhuizen en moeten inpakken nog aan de diaree nu.. ( bah ) ben zo moe he. denk ik ga zo even leggen. emy sliep ook ... maar ik was net in me bed en hup wakker was ze. dus maar eventjes wachten nog...
@ Philly: Goh meis, jammer hoor! Maar ik respecteer je keuze. Het is helaas voor meerdere mama's niet te doen. Ik vind het persoonlijk niet erg dat je niet op alles kunt reageren, maar als jij je er niet prettig bij voelt dan houdt het op! @ Setteke: Thomas is brutaal, spuugt en is gewoon echt alles aan het doen wat niet mag. Hij is gelukkig vanmorgen bij z'n vriendje aan het spelen! En morgenochtend gaat hij naar 1 van zijn nichtjes. Ze boden het allebei zelf aan en dan zeg ik geen nee Kan ik tenminste eens lekker met Jasper spelen en wat in huis doen @ Denice: Het is verdorie een huurhuis en het hoeft toch niet perfect achter gelaten te worden?! Wat een gedoe! @ Dais: Meis, wat ben ik blij dat je weer zo opgewekt klinkt. Ik heb echt respect voor je! @ Binna:Weer shoppe ! Ik ben ook zo vreselijk moe, erg irritant! Ik zie het de laatste dagen vaak maar net 21u worden en lig dan in coma! @ Juud: Jij en opruimen? Dan heeft Angelo vast weer zijn taken niet uitgevoerd en ben jij de lul! Nou ik zal vast de helft wel vergeten zijn maar ik heb een klein aapje op schoot en dat typt niet zo makkelijk! Ik heb trouwens weer 35,- ontvangen dus kan weer shoppen Ik heb gisteren bij Bas v/d Heijden kappa schoentjes gekocht voor Jasper, 10,-! Achteraf had ik ze ook beter voor Thomas mee kunnen nemen...misschien vanmiddag maar ff doen, want zijn nikies zien er niet meer uit!
@miranda leukk. ben benieuwt naar de foto's @all heb weer leuke foto's op me hyves. van ons banjertje
marleen dat dacht ik dus ook ik denk ja kom op ik kom ook niet in een kant en klaar huis. maar als er al een beschadeging van bevoorbeeld een schilderij in de muurzit moet je dat al bij werken. nu heb je voor een afzuigkap grotere schroeven nodig natuurlijk. maar omdat die muur zo brokelt ook als je er ook maar iets in wil schroeven moest er kit bij gedaan worden nou met die schroef eruit draaien ging die muur mee. wij bijwerken en verven nou was het nog niet goed. ok en je ziet een beetje kleur verschil van de verf nieuw en oud maar jeetje zeg wat baal ik nu daardoor. omdat ik dacht dat we alleen in het nieuwe huis moesten klussen. nu moeten we nog geld uit gaan geven voor het huis wat straks niet eens van ons is.
Ben weer klaar met poetsen (nou ja, hier moet ik nog wel 't eea doen ) Ga eerst Matthijs zijn eten geven en dan kom ik lezen/reageren.... X
@Marleen: zozo, dat ruimt lekker op! @Jenny: werkse! @Setteke: heh bah, kiespijn. Dat kan z'oooooooon pijn doen. Gelukkig moet je morgen al langs de tandarts. @Denice: beterschap, doe maar lekker rustig aan vandaag. @Daisy: het gaat al een stuk beter met de migraine. Hopelijk blijft het weg vandaag!! Veel plezier in de stad. @Schatje: gaan ze nog andere testen doen? @Juud: en...is het al netjes bij je thuis?" @Philly: wat jammer zeg. Maar ik snap het wel hoor. En je kan natuurlijk altijd even stiekem meelezen of alsnog reageren als je dat wil. Vera is weer goedgekeurd op het CB. Ik had een invaller en ik heb nog nooit zo snel weer buiten gestaan. Het is dat ik nog wat vroeg, anders had het helemaal niet langer dan twee minuten geduurd. Maar goed, de cijfertjes: 8365 gram en 71,5 cm. Ik zal Happy nog even pb-en. Ik hoefde me niet druk te maken om het niet kruipen e.d. Maar dat deed ik ook niet echt, was alleen even nieuwsgierig.
Ik zou eigenlijk terug komen om te lezen, maar ik heb besloten dat ik liever in bad ga liggen Daarna mijn moeders haar verven en boodschappen doen. En vanavond zal ik er ook niet zijn, want Dirk is 1 avond vrij Ik zou morgen eigenlijk een gesprek hebben voor een nieuw poetsadres, maar ik kon geen oppas vinden. Dus gisteren terug gebeld en toen hebben we het tel. besproken. En nou kan ik gewoon volgende week al beginnen
Meiden wilde ook even komen kletsen, maar hier zit er 1 hevig te scheten, drukken en blubberen in zijn loop stoel :S Dus ik ga zn luier verschonen en dan samen even eten, hij een broodje, ik 2 crackers met filet americain....! Oh, heb net een heel leuk liedjesboek van sesamstraat voor 4,95 bij de kruidvat gekocht, zo leuk! En ik zag laatst knuffels van sesamstraat in een folder, gaat me vooral om Elmo, heeft ie ook een pyama van, maar ik weet niet meer waar ik het gezien heb, iemand een idee? xxx
Philly: nou meid het was gezellig en geniet heerlijk van je kleintje Ik vind ook knap dat ik na negen maanden hier nog steeds schrijf haha ben niet zo'n volhouder normaal hoor
Nou, ik krijg nou ook al last van mijn oor! Het kraakt en knapt en het is net alsof het loopt. Ik hoop niet dat het een kaakontsteking is ofzo! Dat is nog minder! En ik hbe nog een nieuwtje: we hebben een andere auto gekocht! Een zwarte Ford Focus van 2002. Morgen nog even proefrijden en dan maar verdere afspraken maken! Ik had deze auto gisteravond op internet gevonden en Hilbrand leek het wel wat, die heeft alles geregeld. Dus onze geliefde Alfa gaat weg.... @ Philly, he bah, dat vind ik nou echt heel erg jammer! Ik begrijp je wel hoor! Maar ik wil wel even zegen dat ik het helemaal niet erg vond dat je niet uitgebreid reageerde! Ik vind het veel te leuk om van jou te lezen hoe het met jou en Jelle en Renske gaat. Voor mij hoef je hier niet weg te gaan ook al betekent dat dat je alleen maar ego-verhaaltjes plaatst! Maar goed, het is jouw keuze en ik snp je redenatie! Maar ik vind het erg jammer! @ Binna, oh ja, 8 tot 10 euro is niet veel geld voor Vingino! zal vandaag je hyves nog even checken! @ Puck, als je een nieuwe buddy wilt, ben ik beschikbaar hoor! Ik heb er al twee, maar er kan altijd meer bij! @ Miranda, spam je die foto's even? @ Marleen, wat een prachtige tijd toch, die peuterpuberteit..... @ Denice, lekker je bedje in meid! Kun je morgen misschien weer vol goede moed verder! @ Clautje, netjes gegroeid! mooie foto's! @ Duster, oh lekker in bad! Ik wil ook!!! @ Chantal, heb ik niet gezien! ik weet wel dat zeeman ook wel regelmatig Sesamstraatspullen heeft!