Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
  2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    pfff meiden ik geef Philly geen ongelijk!

Ik kan het ook echt niet meer :(

Vind jullie leuk en aardig...maar tegelijkertijd frustreerd het allemaal enorm! :(

X

3. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    setteke .. ja dat had ik in gedachten ja om me bed in te kruipen maar emy is nogsteeds wakker heb net geprobeert om samen met haar op bed te gaan leggen. maar dan kruipt ze constant er vanaf.
    en tussen de middag heeft ze eventjes der ogen dicht gehad ( helemaal tegen mijn ding in ) boven op me gelegen een half uur helemaal kapot ( half 5 wakker vanmorgen :confused: ) maar ja nou ben ik kapot en kan nogsteeds niet slapen tot een uur of 5 na het eten als me vriend thuis is. als hij tenminste zin, tijd en fut heeft om haar even stil te houden tot ik ben bijgekomen.

Hebben jullie dat ook da tje de ogen s'ochtends bijna niet open krijg dat je alleen maar wil slapen slapen en slapen.. ik heb echt in de ochtend een grote beker koffie nodig en loop dan nog half te slaapwandelen.
    heb ik de laatste 2 weken. dat ik gewoon niet wakker ben te krijgen. en afgelopen twee weken heeft mijn lieve hubbie me op zondag tot half 10 uit laten slapen.

4. Brrrr.... Ik legde Tygo op de bank en ik zag bij zn been wat nats.... Toen dacht ik laten we toch maar naar boven gaan, wat zie ik... Mega poevlek op de rug... Dus bank snel met een nat doekje gepoets, terwijl hij in zn poepluier en kleren op de grond zat....
    Nou boven in de slaapkamer op de grond neergezet en het bad laten vollopen!
    Gadverdamme.... Dat was er weer 1 voor in de guinness recordboeken!
    Net broodje en crackers gehad, Tygo in bed en moeders is inmiddels ook brak...

Ik ga ff genieten in de zon en luieren, Tygo slaapt nu wel door denk ik tot een uur of 5 -6 aangezien hij al vanaf half 11-11 uur wakker is....

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou meiden, het gaat hier vandaag wat beter gelukkig. We zijn net uigebreid boodschappen gaan doen en meneer ligt nu in bed. Nou moet ik alleen nog een paar wassen gaan vouwen :(

@ philly, ik hoop dat je onze reacties nog leest! Ik vind het heel begrijpelijk dat je het soms of altijd niet kan redden om alles te lezen en te reageren. Ik zou het echt jammer vinden als je daarom weg gaat, ook ik vind het niet erg als er dames zijn die niet alles bijhouden en gewoon komen binnenvallen als ze tijd en zin hebben. Moet kunnen toch! Ik kan me ook voorstellen dat je dat niet wilt en daarom weg blijft maar goed, wel jammer natuurlijk!

@ Setteke, oh wat jammer van jullie Alpha :( Rik had vroeger ook een Alpha, hij mist 'm nu nog ;) Hopelijk heb je geen ontsteking meis!

@ Clautje, wat had jij een bescheiden buikje zeg :confused: ieder kindje is anders hoor en daar hou ik het bij als mensen commentaar hebben op iets van Wesley.

@ Denice, ik ben de laatste dagen ook erg moe terwijl ik prima slaap 'snachts (meestal) komt misschien omdat het overdag wat moeizamer gaat en drukker is met zo'n onderzoekende baby?!

@ Daisy, ik vind dat je ook behoorlijk opgewekt klinkt terwijl ik het alsnog erg vroeg dag vond voor je als ik het zo lees! Geniet lekker van je afspraak bij de vk en het stadten!

Hmmm... De rest ben ik even kwijt, sorry hoor...

Oh ja, @ Juud, niet wegblijven omdat je het niet kan bijhouden hoor! Geeft toch niks. Ik hou ook niet alles bij en er zijn dagen dat ik helemaal niet kom en ga dan ook echt niet alles teruglezen. Als ik tijd en zin heb klets ik mee en als jullie dat niet bevalt hebben jullie pech ;) :)

Zo... Ga nu weer snel wat doen, fijne dag meiden

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zp is niet zo traag maar krijg wel steeds errors en nu dus een dubbel bericht :oops:

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ juud, ik snap dat je dat frustreert, maar voor mij hoef je je niet lullig te voelen! Klets lekker mee op het moment dat je wel kunt. En dan hoef je heus niet al die pagina's terug te lezen. Klets gewoon mee met wat op dat moment speelt. Neemt niemand je kwalijk! Er zijn genoeg meiden die meer tijd hebben (zoals ik.....) en wel veel kunnen reageren. iedereen krijgt zijn antwoord en anders de vraag nog maar een keer stellen. Bovendien hebben we een supergoede update waarin je alle bijzonderheden kunt lezen zodat je toch een beetje bij bent! Maar ook die hoef je natuurlijk niet verplicht te lezen!

We waren het toch laatst eens geworden dat we moeten ophouden met ons schuldig te voelen als we niet altijd kunnen reageren? Nergens voor nodig! Het is hier hartstikke gezellig zoals het is. Met meiden die veel schrijven, maar ook met meiden die minder schrijven. En ik denk dat dat juist ons cluppie zo gezellig maakt. Er is afwisseling in de gesprekken juist door al die verschillende mensne en hun frequentie dat ze hier komen!

Dus juud (en ook Philly) lekker hier blijven!

Zo Setteke heeft gesproken.... ;)

8. Oeh, denice en setteke, klinkt niet goed, veel beterschap...!

@ delilah, ben het helemaal met je eens, gewoon komen als je tijd hebt en meekletsen als je geen tijd hebt om terug te lezen... Is gezellig, juud!

Nou ik ga echt ff in de zon, die er nu ineens niet meer is??? Hmm. En aardappels schillen!

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Dank je meiden :oops:

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh en Denice, ik ken het! Ik heb de luxe dat ik bijna elke dag kan uitslapen tot 8 uur. En ik lig altijd voor 12 uur dus minimaal 8 uur slaap. En nog ben ik een zombie....

@ Delilah, het doet het ook wel zeer hoor! Maar de overweging is gemaakt omdat we veel goedkoper kunnen rijden en ik wil niet in de Alfa rijden. Veeeeel te groot en ik zit op 1 of andere manier altijd met de pedalen en de ruimte daarboven in de knoei! Mooi dat Wesley een iets beter dag heeft! hier nog zo'n mopperkind hoor!

Silke wil nog steeds geen fruit. Wat ik ook probeer. vers, potje, maakt niet uit! Ze huilt alleen maar! ik denk dat ik maar een paar dagen niks ga geven. Kijken of het kwartje dan uiteindelijk weer valt.... :(

11. SETTEKE HAS SPOKEN!!!
    =D>

En nu luisteren ja!!!

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Setteke, ja soms moet je keuzes maken met je verstand en met je portemonee ;) ipv je hart... Maar jullie hebben nu toch ook een mooie auto uitgezocht weer! Neem maar lekker een ijsje voor je zere mond! En misschien is het een idee om even geen fruit te geven nee?! Wesley heeft geen geduld voor z'n fles. Is veel te druk met van alles om zich heen dus drinkt even en dan laat ie 'm liggen. Ik laat 'm nu maar spelen en leg de fles steeds in de buurt bij 'm dan speelt hij en drinkt tussendoor nog even en zo komt ie toch op!

@ Chantal, schilse en zonse! Ik ga vouwen :( en als Wes dan nog slaapt ook maar even chillen met m'n billen, helaas niet in een bubbelbad maar gewoon op de bank of buiten ;)

14. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Juud WOESAAAHHHHH rustig blijven en blijven ademen. ben weer op msn he zag nu net pas bericht van je. sorry

15. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Zo, Olivier kreeg straks met moeite zijn laatste drinken naar binnen, zo moe was hij. Hij slaapt nu ook al even, dat is wel fijn voor hem. Hij moest straks nog weer heel hard huilen, vond het zo zielig :( Het is hier echt "Jantje lacht, Jantje huilt" de hele tijd...

@ Setteke: Dat is balen dat je nu ook last van je oor krijgt, hoop voor je dat het niet erger wordt! Sterkte ermee! En een nieuwe auto! Wanneer komt ie? En ja, je mag mijn nieuwe buddy ook wel zijn hoor, gezellie! :D

@ Judith: Gewoon blijven komen hier hoor! Maakt toch niet uit, dan reageer je maar 1 x in de week of 2 weken. Dat nemen we jou en Philly en alle andere mama's echt niet kwalijk hoor!

@ Chantal: :D Dat was heavy stuff zo te lezen! ben je alweer een beetje bijgekomen? :)

@ Delilah: Fijn dat het beter gaat vandaag met Wesley! Succes met de was, hier is het nog niet droog dus kan er nog niets mee...

@ Denice: Soms lijkt het hoe meer je slaapt, hoe vermoeider je wordt. Volgens mij komt dan een soort diepliggende moeheid naar boven, snappie? Ik heb het ook hoor!

Ik heb alweer gesport vandaag =D> , ben zo goed bezig al zeg ik het zelf! :oops: :)

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Puck, wat goed van jezelf! Je mag ook best trots zijn hoor! Ik had 2 wassen weggevouwen en toen stopte de droogtrommel dus ik dacht al "daar komt de volgende" :( maar de opvangbak voor het water was vol dus hij moest nog even. Nu stopt ie net weer, dus mag toch nog even aan de bak ;)

Ik zat net even buiten en we hebben een vogelkooitje hangen waar bijna ieder jaar koolmeesjes in komen, die zijn pas druk voor hun kleintjes zeg! Die beestjes vliegen echt de hele dag!! op en neer met voedsel! En wij maar denken dat wij druk zijn voor onze kids ;)

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Puck, knap dat sporten!!

@ delilah, ik begin zo aan de 3e was opvouwen :(, leuke vrije dag :(

18. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Hey dames niet teveel kletsen he! Als zp elke dag zo traag is dan wordt het nog wat met mn update zeg.... :( Zondagavond poging gedaan wou zp niet en maandagavond ook nog heel even geprobeerd was ie ook heel traag...
    Ben nu aan het werk en ja hoor nu doet ie het wel goed....grr.. :evil:

Gisteren een heerlijk dagje gehad! Was echt heel lekker en zelfs manlief vond het wel lekker! 1 keer per jaar vond hij genoeg maar ik vind dat al heel wat!

Over het testen: Ik durf niet zo goed. Ben bang dat ik me weer eens vergis en niet zwanger ben. Vorige keer toen uiteindelijk bleek dat het pco was was ik er bijna stellig van overtuigd dat het waar was. Had zelfs symtomen...maar goed blijkbaar hield mn lichaam me toen voor de gek.... :(
    Voel nog geen ongesteldheid aankomen maar goed het kan natuurlijk ook zijn dat ik niet ongesteld wordt...
    Vorige keer met malou was ik toen 4 weken zwanger en had toen getest op mn nod. Dus misschien dat ik morgen gewoon de test waag!

Philly/juud: Gewoon blijven hoor! Snap jullie probleem maar lees maar wat setteke zegt zo is het! Altijd welkom hier! Ook ik kan het altijd niet bij houden maar lees gewoon af en toe alleen of als ik tijd heb reageer ik!

Setteke: hoop voor je dat het snel weer beter met je gaat! Niet dat jij straks ook niet komt zaterdag! Leuke auto he ford focus wij hebben ook zo een gekocht!
    Moeilijk zeg dat silke geen fruit meer wil. Hier wou onze madam vanaf donderdag geen middagfles meer.....Tot gisteren dat oma aan het oppassen was toen dronk ze hem weer helemaal leeg.... :confused: :(

Puck: goed he alweer gesport!!!!!

delilah: fijn dat het beter gaat! Kop op hoor meid!

chantal: Heerlijk zeg....Ga maar ff lekker luieren!

Zo moet nu gaan krijg zo een intake van een sollicitant...blegh...

19. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Hoi meiden.
    Miranda en Laureen waren hier zonet. Ik heb ff weer mooie foto's van onze kids gemaakt.

Zie hier Laureen en dr vriendje Lars.
    Laureen en Lars

Schatje......masseer jij me voeten even??

Groetjes Jeanette

20. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Hey juud hoe gaat het met het klussen voor een brusje?
    Leuk is dat he vrij zijn en dan het huishouden.... Gelukkig deze week een dag extra vrij kan ik mooi dan ff de was doen!

Deel Deze Pagina