Oh, wat is lars zo lief! Laureen natuurlijk ook hoor, een prachtmeid, ooit zullen ze gaan trouwen, hihi!
@ Miepie, ik had het vorige week ook met de update! Zat er een keer helemaal klaar voor maar zp werkte totaal niet mee, op m'n werk deed ie het wel en aangezien er thuis weinig van kwam heb ik ook op m'n werk een groot deel gedaan doe maar wel een test meis! We zijn allemaal nieuwsgierig en nu maak je jezelf ook gek met de gedachte "zou het?" @ Juud, fijn he! Heb er ook al 3 weggevouwen, nu zit er 1 in de wasmachine en er ligt nog een witte was dan ben ik er weer door voor nu. Was zaterdag ook door de was maar moet je zien. 5 wassen weer in 3 dagen tijd....... @ Truus/Miranda, leuke foto's! Het is hier prutweer, soms is de zon er en denk ik ik doe de zonnenschermen naar beneden en dan is het weer bewolkt... Ik doe ze toch maar naar beneden. Wes is wakker, mooie tijd ben weer wieberen dames!
@seteke mischien zo'n zakje knijp fruit wat. Silver vind het super intresand en voor onder weh is het makelijk
meiden ben ik weer even.. Was vanmiddag even naar mijn oma gegaan om even met zijn drietjes boodschapjes te doen.. toen we de boodschappen hadden gehaald zei ik tegen mijn oma dat ik weer naar huis ging ik was helemaal niet lekker.. Ben naar huis gegaan djayden broodje en flesje gegeven en toen zijn we samen naar bed gegaan.. en we hebben in totaal wel anderhalf uur geslapen! Voel me nog steeds beroerd.. kusjes
@philly: jammer meid dat je afscheid gaat nemen van ons geniet lekker van je kleintje en ik spreek je op hyves wel weer! @juud: ik snap het wel dat frustrerende gevoel.. ik heb dat af en toe ook.. maar dan denk ik morgen is er nog een dag en dan reageer ik wel weer kusjes
Hoera, Jeslyn kan van zitten naar buik draaien om te tijgeren! En ze krijgt EINDELIJK een tandje op komst! Nog eventjes dan gaat ie door!!!!!
Meiden, even van mijn kant een vraagje: Ik geef Hanne nu 's morgens na haar broodje en 's avonds voor het slapen gaan nog borstvoeding. De laatste is puur omdat ik het nog zo'n fijn momentje vind! En niet omdat ze het per se nodig heeft. Nu heb ik gister het uitgeprobeerd: Hanne is zonder borstvoeding naar bed gegaan. En ja hoor, vanmorgen werd ze keurig om half 8 wakker. Dus de voeding is niet meer noodzakelijk. Wat vinden jullie? Moet ik nu gewoon stoppen? Het enige waarom ik door zou willen gaan, is omdat ik het zelf zo;n heerlijk afsluiting vind van de dag. verder wel meegelezen, maar niet opgeslagen! ben druk! gister de hele dag aan de andere kant van Nederland geweesst bij een vriendin. zij heeft een dochtertje van 3 dagen jonger dan Hanne. Zo leuk!!! Groetjes, Arri
Nou moe, gaat iedereen nu weg bij zwp! [-X Ik kan het hier soms ook niet bijhouden maar dat kan me niet schelen. Ik lees wat ik lezen wil en als ik er tijd voor heb reageer ik, anders maar niet. Je bent hier voor je plezier, tijdverdrijf of hoe je het noemen wil. Voel je nergens toe verplicht meiden. @ Schatje: tandje nr 3 JOEPIE! @ Linka: bedankt voor je complimentje over het schattige stel. Wat goed allemaal van Jeslyn. @ Miepie/Juud: jullie maken het spannendddddddddddddddddddd Meer weet ik even niet. Nog even iets: Ik heb er een dochter bij!! Een vriendinnetje van Joëlle heeft ruzie met haar moeder en mag niet meer thuis komen. Nu moet ze hier dus wonen. De dames vertellen het allemaal héél serieus joh. Ga zo maar even een moeder opbellen denk ik. Ben bang dat het hier dan wel heel erg vol wordt in huis.
Miranda, te grappig. haha. Ik vind het ook jammer als er mensen weg gaan, maar kan het me wel voorstellen. Heb nu al weinig tijd en als ik dalijk 30 uur weer ga werken wordt het helemaal drama. Maar ja dan lees ik alleen wat ik kan lezen. Net even lekker met Janna geslapen. Manlief heeft een foto gemaakt, zal ik zo even spammen. Arri, als je Hanne er niet voor wakker hoeft te maken, dan kan je toch lekker nog even borstvoeding blijven geven. Kijk als je haar echt uit bed moet halen en wakker maken is het misschien iets anders. Janna krijgt hier ook gewoon nog een fles. Ze heeft een keer doorgeslapen, maar dat kwam omdat ze toen niet lekker was en ze al helemaal klaar in bed lag. Linka, wat goed van Jeslyn dat ze van zit naar lig kan. En leuk een tandje, dat wordt tanden poetsen. Oh ja Janna kan nu dus ook zelf gaan staan in bed, als ik haar gewoon neer leg. Echt snap niet hoe ze het doet, maar ze doet het. Dus nu maar altijd met slaapzak aan neerleggen. Moet het bed dan nu ook op de laagste stand? Verder loopt ze continu rondjes in de box, zo grappig.
@ Happy: wij hebben het bed van Laureen ook op de laagste stand staan. dan weet je zeker dat er niks kan gebeuren.
Happy, dank je wel voor jouw antwoord. Ik hoef Hanne er niet voor wakker te maken. Maar ik vind het gewoon een beetje lastig... Wanneer moet ik stoppen met bv? Ik kan ook niet eindeloos doorgaan toch? En nu heeft Hanne het niet meer nodig, maar dan is nu de vraag... moet ik stoppen? Ik zou als ik jou was het bedje lager zetten. Hanne's bedje staat nu op de middelste stand. Hanne kan nog niet vanuit lig naar staan, maar wel van zit naar staan. Helemaal laag is nog niet nodig bij haar. maar dat lijkt me bij jou nu toch wel.
@arri Ik zou lekker door gaan. zolang ze niet te (dik) om het maar zo te zeggen er van wordt en jij niet wil stoppen waarom zou je. somige mensen geven tot 2 jaar bv. en je hebt zelf al gemerkt dat er dus eigelijk geen echte voedings stofen in zit die ze als honger nodig heeft. @happy ik zou zekker het bedje op de laagste stand zetten dan weet je zekker dat er niks kan gebeuren. hun hoofd is nog altijd het zwaarste dus als ze ver over de rand gaat hangen kan ze vallen @miranda en hoe is het met je nieuw dochter Nou hier was me schoon moeder net op visite die is bij me nichtje proefmodel voor knippen. ik heb me haar lekker geverf weer een tintje lichter zomer komt er aan. en heb een groment meisje hier. ze ligt in haar ballen bad maar te gromen erg grappi. ze had een potje van olvarit alle carte maar dat vondt ze niet super nou scheeld weer want ze zijn wel duurder
Meiden het heeft een eeuwigheid geduurd voordat ik de 3 pagina's geopend en gelezen had en heb geen zin meer om te reageren Het duurt me veel te lang Fijne avond allemaal! X
Hi meiden, Voor de gene die mijn geplaatste bericht WEL hebben gelezen... Vanmiddag is de zoontje van mijn schoonzus overleden, hij mocht maar 4 dagen oud worden!! We zijn verscheurd van verdriet!! zo oneerlijk Heb geen puf om te reageren...Sorry MY Angel