@my angel: vreselijk nieuws meid, heel veel sterkte gewenst met dit verlies @arri: gewoon op je gevoel af gaan, als jij het af en toe gezellig vind dan lekker door gaan en als je het prima vind zo dan stop je. aan jou de keuze @sjudith; ach maak je niet druk, wat ik al eerder zei, vind knap dat we hier nog kletsen na zoveel maanden. had verwacht dat ik na de geboorte er wel genoeg van zou krijgen, maar af en toe toch nog wel leuk. maar aan alles komt een eind natuurlijk
Jeetje My, wat erg zeg! ben helemaal sprakeloos nu... ik wens jou familie, en in het bijzonder je broer en schoonzus, heel heel veel sterkte toe met dit verlies.
My Angel, tjeetje wat verschrikkelijk, dat is al 2e keer in je familie, dat is oneerlijk Sterkte en knuff! Wat lieve foto's van Janna! Scheetjes! Miranda, zou ook gaan bellen, hahaha! Lachen!
Ik dacht ik ga toch nog even proberen te reageren, vond het zo lullig, maar ik ben helemaal ontdaan.... @ MYAngel: Ik vind het echt vreselijk en heb de tranen in mijn ogen staan. Ik heb er echt geen woorden voor... Het spijt me alleen vreselijk dat de wereld soms zo oneerlijk is! Heel erg veel sterkte met dit verlies, voor jou en de familie! Oja Linka: Go Jeslyn! Goed gedaan van je meisje hoor!
ZP blijft traag maar omdat ik alleen maar 's avonds kom spieken zal ik toch even moeite doen om te reageren @ Schatje, ik zou de HA weer bellen en verder onderzoek eisen. Aangeven dat je je ongerust maakt en graag wilt weten wat er aan de hand is. ( je probeerd ook weer zwanger te raken toch?) @ Chantal, leuke banner! en volgens mij was Elmo bij de kruidvat? @ Petra, jammer dat het nu toch zwaarder word meis. @ Denice, jeetje wat een gedram zeg met de woningbouw. Wist helemaal niet dat je bij huurwoningen alles zo netjes moest afleveren. Wij hebben een koopwoning dus kan je niet helpen met ervaringen/tips. @ Philly, jammer dat je weggaat.. wel begrijpelijk. Zal je zo nog even terug pb-en. @ Binna, kun je niet een tussenstukje bij het armbandje aan laten zetten? @ Sjudith, ik heb geen idee welke buggy je het best kan nemen. Wanneer gaan jullie weg en waar naartoe? @ Marleen, goed dat je je badje hebt verkocht. Ik geef dat van ons denk ik ook maar aan mijn zwangere nichtjes..ben ik in 1 klap van alle pruttel af En had ik al gezegd dat ik het knap vind dat jasper weer een boterhammetje had gegeten? @ Setteke, wat sneu dat Silke zo moest hoesten en ik hoop dat jij snel van je kiespijn af bent. En veel plezier met je nieuwe auto, wij rijden ook Ford en hij start altijd Zou het fruit gewoon even laten voor wat het is en het over een tijdje nog eens proberen, kijken of ze het dan wel wil. @ Daisy, hoe was het bij de vk? @ Clautje, mooie cijfers hoor! Vera is ook niet zo groot/zwaar he @ Duster, goed dat je nog een poetsadres hebt joh! Grr wat is het toch onwijs traag... zit te wachten tot de volgende pagina is geladen. Ooh krijg een error dus ik laat het hier even bij denk ik Ja hij doet ut weer dus toch nog ff verder. @ Schatje, gefeliciteerd met Djayden's 3e tand! =D> ( hier nog steeds niets ) @ Linka, wat knap van Jeslyn zeg! @ Arri, Als je haar niet wakker hoeft te maken voor de BV dan kun je toch gewoon nog lekker doorgaan? Als jullie er beide van genieten zie ik niet in waarom niet. @ Miranda, zooo dan dat gaat makkelijk.. een dochter erbij! @ Happy, ik zou het bed wel op de laagste stand doen nu. @ Binna, foto van je nieuwe look? Zo nu was ik er geloof ik wel doorheen..
Nu ben ik alleen de kluts kwijt..had ik nou al geschreven dat we toch tot dinsdag moeten wachten? Nouja zo ja dan nog maar een keer. De HA had gebeld naar het ziekenhuis maar die hebben morgen alleen nog plaatsen vrij voor spoedjes en ze zijn donderdag en vrijdag gesloten dus we moeten helaas toch wachten Normaal kan ik wel heel goed van het positieve uit gaan maar ik kan de negatieve gedachten dit keer niet wegdrukken, ben zo bang dat het goed mis is met ons meisje. Overdag gaat het wel omdat ik druk ben met werk en andere dingen maar vooral 's avonds in bed begint het gepieker en heb afgelopen nacht zelfs gedroomd dat al haar haar ( wat nog helemaal niet veel is ) was uitgevallen van de chemo Mezelf maar eens even een schop onder mijn gat geven en dwingen van het beste uit te gaan. Morgenochtend vertrekt mijn broertje op de fiets naar Frankrijk, cool he!?
@ My angel: Wat verschrikkelijk! Gecondoleerd en heel veel sterkte... @ Miranda: Wat een leuke foto's! En is je extra dochter al naar huis? @ Schatje: hier is tandje nummer 3 ook heel hard bezig om door te komen, maar tot op heden is hij nog niet door... @ Happy: wat een leuke foto's van Janna! En wij hebben het bed en de box ook naar beneden gedaan. Wij zijn net uit eten geweest met z'n 3-tjes! Het was eigenlijk voor de 1e keer dat we even spontaan een hapje gingen eten. Olivier vond het superleuk en zat maar om zich heen te kijken. We zijn naar het steakhouse gegaan waar we als het nodig was naar huis konden gaan en het eten in een doggybag mee konden nemen, maar het was niet nodig! Nog een vraagje: Krijg het krantje van Karwei binnen en daar staan autostoeltjes in van Ellermeyer. Kent een van jullie deze stoeltjes en hebben jullie er ervaring mee? Ik zou hem eventueel willen gebruiken in mijn auto. Ze zijn zo in de aanbieding! Fijne avond!
hoi meiden, dank jullie wel voor al het duimen! @myangel: wat verschrikkelijk!!!! ik heb hier geen woorden voor... ik wens jou, de ouders en fam heel veel sterkte! ik krijg steeds een error krijg! de site is echt zo traag! niet leuk meer zo... ik ben er dus maar weer vandoor, zo gauw de site weer normaal doet zal ik weer meekletsen! morgen de uitslag van Milan! hoop ik tenminste! jullie horen het wel... liefs rebbel
@MyAngel, wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte voor jou en je familie. @Rebbel, veel succes morgen met de uitslag. @Puck, ik ken het stoeltje niet. @Juud, wij hebben de Take Off van de baby-s winkel, was 199 euro. Superklein op te vouwen, maar misschien buiten jullie budget.
Myangel, wat een vreselijk bericht! Wat zijn sommige dingen toch oneerlijk! Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen met dit verlies! Voor de rest kom ik morgen weer kletsen, de site is me nu veel te traag! Fijne avond en alvast welterusten voor straks!
@my angel: Wat erg heel veel sterkte de komende tijd.. @tesske: we proberen inderdaad weer zwanger te raken.. het bloed plassen word al wat minder.. gelukkig kusjes
My Angel, wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Heel veel sterkte de komende tijd. Wat kan het leven soms oneerlijk zijn. Een hele dikke knuffel voor jou en je familie. Rebbel, ga voor je duimen. Sterkte voor morgen. Maar geloof er in dat het allemaal wel goed is. Tesske, oh wat erg dat je nog zo lang moet wachten zeg. Zeker omdat het ook zo hard groeit. Sterkte er mee en een dikke knuffel. Puck, geen ervaring met het stoeltje. Heb zelf een maxi cosi priori voor in de auto. Maar gebruik nu nog de maxi cosi.
Rebbel, ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht meis! En ik hoop op een super goede uitslag. Ik schei er mee uit voor vandaag, het leest echt niet lekker zo.
my angel, wilde je heel veel sterkte wensen voor je neefje, maar lees dat hij overleden is. wat een verschrikkelijk nieuws! jullie zullen er wel kapot van zijn. een dikke knuffel van mij! wilde op wat dingen reageren, maar ben nogal geschrokken van het nieuws van my angel. hoop dat ik het nog weet. tesske, vervelend dat jullie niet eerder terecht kunnen. kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, zeker als je zelf een keer een kwaadaardig knobbeltje hebt gehad. ik vind dat je je hier in ieder geval heel sterk houdt! en dat het groeit zegt niets over wat het is, he? cystes groeien ook! hou je positiviteit vast! ook een dikke knuffel voor jou! philly en juud, wat alle meiden hier al zeggen, ook gezellig als je af en toe reageert of laat weten hoe het met jullie gaat! maar alle begrip als de verslaving te veel botst met het tijdgebrek! philly, ook jammer dat je stopt omdat je een van de laatste bv mama's bent (en arri, noura en ff toch?) en renske ook niet uit flesjes drinkt, maar ja zoveel kletsen we daar eigenlijk niet meer over ik kom wel af en toe op de hyves spieken! en juud, handig je buggy vraag. ik heb precies dezelfde vraag. ik ga eens op zoek naar de titanium! arri, als jij er nog van geniet, zij nog drinkt en ze nog alle gezonde afweerstoffen binnen krijgt, dan zou je ook nog door kunnen gaan. wat jij wil.. ik zou trouwens je bedje al wel naar beneden zetten en niet wachten tot je er achter komt dat hanne zelf van lig naar zit naar staan kan. happy, ik zou m naar beneden zetten. ik zie geen reden om m hoog te houden en een belangrijke reden om m omlaag te doen. hihi, wat hebben jullie lekker geslapen! miranda, mijn tandarts deed nog wel zijn best, maar we hadden een misverstand. ik reageer een beetje heftig op alles wat daar misgaat. nu baal ik weer van dat hij zei dat hij het niet aardig vond dat ik zei dat hij niet reageerde op mijn hand. wil eigenlijk volgende keer daarom weer naar een ander truus/miranda, haha, wat grappig dat voetjes masseren! setteke, bah kiespijn en naar de tandarts, geen goeie combi. (ik heb eigenlijk alleen pijn als ik ervandaan kom ) normaal heb ik kalmeringspillen voor de tandarts, maar dat mag niet in combi met bv succes morgen! clautje, ik ga volgende week naar het cb en ik bereid me ook al voor op gezeur. niet over wat ze kan maar over dat ze geen pap van kv maar bv krijgt. heb al uitgezocht wat ze zou moeten wegen. ben in staat om daar een paar hele kritische vragen te gaan stellen! fijn dat ze tegen jou zeiden dat je je geen zorgen hoeft te maken (ook al wist je dat zelf al wel!) leuke foto's! vooral die van net na de geboorte is prachtig! oh ik weet het niet meer... blijf het toch ook lastig vinden om niet zo te kunnen reageren als ik zou willen! otje speelt zo schattig kiekeboe! alles houdt ze voor haar hoofd (ook een vieze slab ) om er dan met een grijns achter vandaan te komen!
Ik moet helaas nog afzeggen voor de meeting voor zaterdag. Het gaat met m'n moeder ineens erg hard achteruit. Mocht het zo zijn dat het vrijdag ineens toch veel beter gaat, dan ga ik alsnog mee, maar ik reken er eigenlijk niet op.
@My Angel, heel veel sterkte meis, wat een vreselijk nieuws!! @Sjorsje, heel veel sterkte de komende dagen. Ik hoop voor jullie dat het meevalt, als dat nog mogelijk is. @REst, ik ga morgen weer reageren!