AAAARRRRGGGGGGGHHHHHHH wat is zp traag. Had net met moeite een reageeractie in elkaar geflansd, weg is ie........... SHIT Nou nog even snel uit het blote hoofd. @Petra, ik heb Bart leren vallen. Aan 2 handjes vast houden, en op z'n kontje laten ploffen. Dit eindeloos herhalen. Hij kan nu heel goed staan en dan weer gaan zitten, hurken of op z'n knietjes zitten. @Setteke, Bart was zeker flink. 4280 gr. Leuk een nieuwe auto, hopelijk gaat het door! @Schatje/denice/chantal, beterschap!!! Dikke knuf allemaal. @Mieppie, spannend! MOrgen testen? @Judith, wij hebben de Mutsy spider vind hem niet zwaar. Hij mag trouwens als handbagage mee in het vliegtuig. Niet weg gaan hoor, gewoon lekker lezen en schrijven wanner je zin hebt. @Philly, jammer dat je weg gaat meid. @Duster, gefeliciteerd met je poetsadres. @MY angel, wat een vreselijk bericht. Heel veel sterkte voor jou en je familie. Hele dikke knuffel. @Clautje, mooie cijfertjes! En leuke foto's, die laatste is erg ondeugend. @Linka, =D> voor Jeslyn! @Binna, hahaha grommen? Filmpje! @Tesske, wat vervelend dat je niet eerder terecht kan voor het onderzoek. Hopelijk is het allemaal onschuldig. Wat stoer van je Broertje! @Rebbel, succes morgen met de uitslag. Zal vast wel goed zijn! @Lauwie, wat leuk dat zelf Otje kiekeboe speelt! @Sjorsje, jammer dat je niet meegaat. Heel veel sterkte met je moeder! Niet zoveel te melden vandaag. Heb gewerkt, bleh. Morgen nog een dagje en dan weer lekker vrij! Slaap lekker allemaal!
de pagina is weer sneller, maar nu moet ik werken Ik heb dus nu even niet de tijd om op iedereen te reageren die zo lief naar me heeft gevraagd of antwoord heeft gegeven op het vallen en opstaan van de kindertjes Gisteren heb ik een tikkie rustiger aangedaan en dat heeft gelukkig geholpen. Ben niet naar de wei gelopen( is een kleine km), heb niks gesjouwd en het gaat dus een stuk beter met mn rug. Vandaag nog werken maar dan 4 dagen vrij!!! @ rebbel eindelijk is het woensdag, ik kan me voorstellen dat het voor jou leek alsof het nooit woensdag werd. Ik hoop echt dat je vandaag alles weet wat je wil weten en niet dat ze weer iets kwijt zijn ofzo. In elk geval succes @ Daisy en Sjorsje, hoe is het met jullie babykamer? al begonnen? @ MYangel, wat een verschrikkelijk nieuws, wat een verdriet zullen jullie hebben
@My Angel; Wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte voor jou en de hele familie @Philly; Jammer dat je weggaat. Al begrijp ik het heel goed.Ik kan het op het moment niet bijhouden en daar voel ik me al rot door @Sjorsje; Heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk knapt je moeder weer op.
sorry, maar de rest is helemaal langs me heen gegaan. Ik zit er op het moment echt weer helemaal doorheen. Het slaapgebrek breekt me weer op. Heb vaak het idee dat ik overal alleen voor sta. Hoe is dat met de andere moeders die niet buiten huis werken? Wilde gisteren nog in bad, maar helaas werd dat me ook niet gegund. Matthijs heeft de hele tijd liggen huilen. Waar ik dan weer gefrustreerd door raak omdat Dirk moet slapen Ik dacht echt dat ik gek werd. Totdat Dirk wakker werd heb ik zitten huilen en daarna heb ik Matthijs naar Dirk gebracht met de mededeling dat ik hem even niet meer wilde zien Zo verschrikkelijk om zo over je kind te denken. Nu ik het opschrijf moet ik er gewoon weer om huilen Dit is ook de reden dat ik nog niet door heb gegeven of ik meega naar de MEETING. Ik hoop dat een paar dagen vroeg naar bed me goed doet, zodat ik er zaterdag toch bij kan zijn Liefs Silvia
dank je wel meid, het leek idd wel een eeuwigheid te duren... nu hopelijk alles binnen en goed nieuws! al weet ik dat het zo kan zijn dat 1 bloedwaarde nog niet binnen is... fijn dat het nu weer wat beter gaat met je rug! doe het maar rustig aan meid! @sjorsje: jeeetje... sterkte meid! liefs rebbel
Goedemorgen, @MYAngel,jee at een verschrikkelijk nieuws zeg,wat is het toch oneerlijk allemaal! Ik wil jou en jullie familie heel erg veel sterkte wensen met dit grote verlies... Dikke knuff.. @Sjorsje,ook al minder nieuws,hopelijk gaat het snel weer wat beter met je moeder!! Sterkte! @Duster,ach meissie toch,ik zou ook Matthijs een dag wegbrengen en iets voor jezelf gaan doen hoor meis,kan Dirk niet een dag vrij nemen? Knuff... @Rebbel,spannend dagje vandaag!!! Hopelijk hoor je snel wat dan hoef je niet heel de dag in spanning te zitten. @Tesske,jee nog tot Dinsdag,pffff.Ik kan me voorstellen dat je je zo druk maakt maar idd probeer de dingen wat positiever te zien,zo maak je jezelf alleen maar gek! Dikke knuff voor jou.. En idd stoer van je broer zeg!! @Philly,jammer dat je niet meer komt kletsen meissie,maar ik snap het wel hoor... Ik ga je volgen op hyves! @Linka,wowie die Jeslyn!!!! Leuk leuk! @Petra,ghoed dat je rustig aan gedaan hebt meis!!En blijven doen heh!! Wij zijn nog steeds niet begonnen we moeten de kamer nog leeghalen en dat gaan we vrijdag doen,10 JUni komt de kamer binnen iig,spannend weer! En jullie?? ---------------- Vannacht weer een supernacht gehad,JOEHOE!!!!!! Ik ga er nu 2 in bed leggen!!!
Ow ik vergeet helemaal te vertellen dat alles geodgekeurd is bij de vk!! Ik moet middagdutjes gaan doen,hahahh,ik zeg zal moeilijk gaan met 2 meiden van 10 maanden en toen was het stil,en ook niet te zwaar tillen,jaja makkelijk hoor.....
Duster, kunnen we even mailen? Ik herken zoveel in je, vreselijk veel! Daardoor ben ik in depressie gegaan, slaapgebrek, oververmoeiendheid en overspannen, kreeg ik dan daardoor de depressie en angsten, dus ik vind ook vreselijk moeilijk en heel erg zwaar met 2 kindjes, geloof mij nou, het is GEEN luxe leven hoor..... Op dit moment ben ik nog niet helemaal gelukkig in deze gezin alhoewel ik veel van ze hou..... maar door medicijnen gaat op goede kant op. Dik knff en je weet heel goed dat ik voor je klaar sta! Nou goedemorgen Dames, @ Petra, heel goed van je! Denk ook aan jezelf. Lekker 4 dagen vrij, lekker bijkomen met Roos en Andy. @ Sjorsje, sterkte! Het is oneerlijk! @ Lauwie, gaat het nog met je na je schoonlus? Zo net lekker ontbeten, en ga zo lekker tandenpoesten en dan Myrna wegbrengen. Oja voor afvallers, ik merk het al, ik ben langzaam aan het afvallen, Jeroen zei het al dat iets beter gaat met mijn buik! Hoera! Doorbijten en bijna 2 weken geen snoep! Alles light en probeer zoveel mogelijk geen vet of zo! Knap van mij hoor! Toen ik nog geen kindjes had kon ik zoveel eten wat ik wilde, Myrna erbij en na paar jaar kon ik wel weer eten wat ik wilde, nu kan ff niet meer..... komt door medicijnen idd. Nou fijne dag dames en werk ze als jullie moeten werken! xx
Daisy, vervelend he! Probeer in het weekenden zoveel te uitrusten, kan Lars even overnemen! Dik knuf, ze hebben idd makkelijk praten!
@ Rebbel: Veel succes vandaag! Hopelijk zijn alle uitslagen binnen en is alles helemaal in orde! @ Sjorsje: Jeetje , heel veel sterkte en beterschap voor je moeder en je familie! @ Petra: Werk ze vandaag! @ Duster: Ik begrijp wat je bedoeld, ik ben ook een thuisblijfmama. Zou je Matthijs even een paar uurtjes aan iemand anders over kunnen laten? Pronbeer dan een beetje ontspanning te zoeken door een boek te lezen, lekker in bad te gaan, etc. Dan voel je je vast een stuk beter! Knuffel! @ Daisy: weer zo goed geslapen! Super! =D> En alles goed bij de VK, ook helemaal super! @ Linka: You go girl! Ik ga hier een klein stinkend (hele erge poepbroek ) mannetje aankleden... Fijne dag!
Bedankt, jullie lieve reacties doen me goed @Rebbel; Heel veel succes vandaag! @Daisy; Gelukkig heb je weer een goede nacht gehad. Fijn dat alles goed was bij de VK. En rustiger aandoen lijkt me idd niet erg makkelijk met 2 kleine meiden. @Puck; Doet jou man wel veel voor Olivier als hij thuis is? Dirk doet Matthijs wel eens in bad (hij is dan meestal werken), maar hem eten geven doet hij zelden. Tegenwoordig ga ik vaak alleen boodschappen doen rond etenstijd, dan moet hij wel @Linka; Je bent een schat. Je weet toch dat je mij altijd mag PB-en. Ik ga zo zwemmen, maar stuur je daarna wel een PB. Dirk kan wel een dag vrij vragen op zijn werk, maar dan delen ze de dagen eromheen zo in dat hij die ene dag nodig heeft om bij te komen. Hij is al vanaf zondag aan het werk, vrijdag is hij 1 dag vrij, maar daarna moet hij weer tot Pinksteren werken Gelukkig heeft hij dan bijna een week vrij (in 't midden vd week moet hij 4,5uur werken ) Maar dat duurt nog zo lang...... (En daarna moet hij meteen weer 8dagen werken) Ik heb geprobeerd mijn zus te bellen of ze vanmiddag een paar uurtjes op kan passen, maar ze neemt niet op . Ik zal het straks nog eens proberen, maar ze heeft het meestal druk En mijn moeder is helaas een dagje weg, dus dat gaat ook niet lukken
Goedemorgen! Hier een goede nachtrust gehad en malou net naar de oppas gebracht. IK ga vandaag winkelen in groningen. Moet nog allerlei dingen hebben voor de vakantie. Duster: Hey meid toch kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Ik werk dan wel 3 dagen maar als malou dan de woensdag de hele dag jengelig is dan geef ik malou ook aan het eind van de dag aan mn man en zeg ik red je er maar mee. Ik wordt er soms ook wel eens moe van als ze zo jengelig is. Kan me daarom ook goed voorstellen als je alle dagen bij huis bent het je nog meer kan opbreken! Dikke knuffel van mij en malou!Zou het wel heel leuk vinden als je zaterdag kwam! Rebbel: heel veel succes vandaag! Zo ik ga naar `grunnen` lekker shoppen!
hey meiden @rebbel heel veel sterkte voor vandaag wachten duurt altijd erg lang @duster tja het spijt me dat ik het zeg. maar ik vindt dat je het dirk wel makelijk maakt. oke hij moet snachts werken en heeft ze slaap nodig maar jij werkt over dag (want met mathijs en huishouden en je werk is ook werken ) en ook jij hebt je slaap nodig. mijn eerste gedachten is laat hem maar eens wat meer doen. en bv een uurtje minder slapen zodat jij ook aan je rust komt. sorry het klinkt denk ik wel heel hard maar anders ga jij er aan onder door en dan zal ie alles moeten doen. Ennn wel komen he zaterdag is ook een stukje ontspaning @daisy wat zijn ze ook altijd makelijk bij de vk tegen mijn zeiden ze ook mevrouw u mag niet zo veel tillen. ik zeg hoe doe ik dat ik werk in de kinderovang. o ja dat is dan wel moeilijk nou dan moet u colega dat maar doen. ik zeg ja nee dat is eerlijk ik met verlof zei in de ziektewet. @setteke wil jij voor mij een beetje in de gaten houden of er nog meer meiden af zeggen. zodat we weten op wie we wachten. nou meisje ga even naar de markt. en dan kom ik mischien nog even langs. daarna lekker weg tot zondag naar de camping. liefs sabrina
- 23 mei 1 vol en 1 kind Jennys 2 vol en 2 kind Setteke 1 vol en 1 kind Delilah 2 vol en 1 kind binna 1 vol en 1 kind Toetie, 1 vol en 1 kind miranda 1 vol en 1 kind Duster 1 vol en 1 kind miepie28 1 vol en 1 kind channie 2 vol en 1 kind Clauwtje 1 vol en 1 kind Happy 2 vol en 2 kind kimm heb haar gehyvest maar nog geen antwoord ============= 14 kinds en 17 vol Oke dus dan gaan we naar Burger zoo. Zullen we daar om 11 uur afspreken klopt het dat deze mensen allemaal mee gaan. willen jullie het echt even goed door geven. niet dat we daar staan te wachten op mensen die niet komen. pb me anders even.
Goedemorgen lieve meiden! @ My Angel, sterkte! @ Duster, meis toch... Je hebt echt even een moment voor jezelf nodig joh! Ik weet precies hoe het voelt als alles je even teveel is en je je dan ook nog schuldig voelt om Matthijs maar je bent ook maar een mens! Voel je aub niet schuldig joh omdat je even genoeg van 'm had! Hopelijk kan iemand even op 'm passen vandaag! In ieder geval goed van je dat je oppas zoekt om even tot jezelf te komen! Succes meis! @ Daisy, whooooeeehaaaa... Niet zwaar tillen en 'smiddags slapen met een tweeling van 10 maanden tja... Krijg je er ook hulp in huis bij dan Nou, ik hoop dat je het wel af en toe doet als de meiden slapen 'smiddags want het is natuurlijk wel goed voor je om even wat rust te nemen nog maar dat zal niet makkelijk zijn Fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad! @ Petra, goed van je dat je het wat rustiger aan hebt gedaan! Werkse nog even en dan lekker even vrij en genieten! @ Sjorsje, sterkte meid! @ Tesske, meid wat een spanning en onzekerheid! Ik zou me ook zorgen maken, hopelijk is het voor je gevoel snel dinsdag en valt alles mee! @ Happy,leuke foto's van jou en je meisje! @ iedereen die ik vergeet sorrrrry... Deed het even uit mijn blote, vermoeide hoofd. Ik zit inmiddels op mijn werk en vannacht was het raak bij ons. Wesley sliep onrustig vanaf een uurtje of 1 toen hoorde ik 'm al steeds geluid maken en om 3 uur werd hij helemaal bang en overstuur wakker... Dus toen heeft hij bij mij gelegen, hij was helemaal van de kaart en ontroostbaar... bij mij ging hij lekker dicht tegen me aan liggen en zei hij heeeel zachtjes steeds "papa-paapaaaaa" hahaha... We hebben daarna wel goed kunnen slapen maar je ligt toch niet zo als anders natuulrijk. Vandaag even werken en dan weer vrij tot volg. week woensdag
@ BURGERS ZOO, Meiden, ik zou wel graag willen gaan maar ik heb 'savnods een etentje en overdag eigenlijk nog een kinderverjaardag van m'n nichtje maar goed daar kan ik ook wel een keer wegblijven natuurlijk maar ik vraag me af wat precies de bedoeling is. Gaan jullie de hele dag naar Burgers en konden we daar nog ergens iets huren of wat? Dan kan ik even kijken hoe ik het kan combineren nl.
@Puck: ik ken dat merk ook niet. @Rebbel: succes vandaag met de uitslag. @Sjorsje: heel veel sterkte met je moeder. Ik snap wel dat je daarom niet mee gaat. Maar wel jammer natuurlijk. @de rest: ik kom later nog wel even kletsen. Heb nu geen zin, heb namelijk (alweer!!!) last van hoofdpijn.