\/ Wat een goed nieuws Rebbel! Gefeliciteerd! Nu lekker onbezorgd van je mannetje gaan genieten en van je beebje in je buik! Knuffel! Ik ga zo het autostoeltje halen. Het merk waar het van is, Ellermeyer, maken ook de "Ferrari-stoeltjes" en ze zijn goedgekeurd en 1 stoeltje was zelfs de beste koop van de Consumentenbond, dus ik vertrouw erop dat het een goed stoeltje voor bij mij in de auto is. (Wat een lange zin en volgens mij klopt er ook geen hout van, maar jullie snappen wat ik bedoel, toch? )
@ Rebbel, super zeg! Lekker afsluiten nu en genieten! @ Puck, dat klinkt als een goede samenwerking van jou en je man! @ All, worden jullie ook zo gestoord van dat "Jan en Yolante" nieuws iedereen op m'n werk heeft het er over en op de radio steeds, bleh! Zo belangrijk is dat toch niet.
@Delilah, jaaah het is nieuws in de komkommertijd, haha!! Waar moeten ze het anders over hebben, haha!
@ Lique, echt absurd! Gister was het op het RTL nieuws tussen de oorlogen door hahaha.... Ach ja, zal wel modern zijn ofzo?! Word er alleen gestoord van om iedereen erover te horen. Maar ja, heb het er nu zelf ook over he
Sh*t, net een hele pagina vol met reacties klaar, druk ik op de verkeerde toets. Arrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggg. Heb nu even geen zin meer om opnieuw te beginnen hoor. @ My angel: wat een vreselijk bericht meid. Heel veel sterkte voor jullie. @ Sjorsje: naar nieuws over je moeder zeg. Ook sterkte. @ Rebbel: voor jou gelukkig super nieuws. Nu lekker afsluiten dat hoofdstuk en je richten op de toekomst.
Haaa lieve meiden in de komkommertijd Ik heb WEER niks teruggelezen , lees net dat Rebbel goed nieuws heeft? dat heb ik dan wel ff gelezen Ik ga donderdag solliciteren voor tandartsassistente heeeel wat anders dan ik nu doe Ben benieuwd!! Oja en ik had zo'n leuk fimpje hahaha, meiden als je denkt dat je ukkie veel kletst...het is niks vergeleken bij dit http://www.youtube.com/watch?v=sDocL7AfIRo
helaas toch slecht nieuws... net telefoon gehad het hartfilmpje is niet goed. hartspier functioneert misschien niet goed.
Zoo kwam even snel spieken of Rebbel de uitslag al had en ja dus. Onwijs mooi bericht meis =D> =D> @ Sjorsje, heh bah sterkte meid. Ga nu snel madammetje uit bed halen, lag er laat in vanmiddag omdat moeders weer de stad in moest. Score van vandaag : een jurkje, een broekje met tuniekje en een body warmer. Villa Happ had 50% korting voor VIPP klanten, heerlijk Vandaag in Hengelo geweest en ga vrijdag ook nog maar even in Enschede kijken denk ik. Nou ben er weer vandoor!
Oh k*t zeg... jeetje was je net lekker positief door de eerste berichten en nu dit. Weet je al wanneer hij voor verder onderzoek kan komen?
@rebbel,ik kwam even spieken naar nieuws van je,hehe wat verevlend,wanneer weet je meer over hoe en wat?? Hele dikke knuff...
@ Rebbel: Ik kwam even kijken en was helemaal blij met het goede nieuws, maar je bericht daarna is niet zo leuk! Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het inhoudt wat betreft de hartspier. Hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid en valt het allemaal mee... Ze hebben het over misschien, dus hou de moed erin meis! ***Hele dikke knuffel voor jou meis*** Vanmiddag lekker in de tuin bezig geweest en nog even naar een verjaardag. Ik ga nu alles even glad trekken binnen en buitenshuis, lekker douchen en bankhangen! Jeroen is naar een klant en de aapjes liggen in bed! Fijne avond allemaal! X
Even een vraagje trouwens he, gaan jullie naar de dokter als je kindje een paar dagen achter elkaar diarree heeft?
@Tesske: dat hangt er van af hoe ze zich verder gedraagt en of ze wel genoeg blijft drinken. Bij twijfel zou ik altijd even bellen.
he rebbel, wat een teleurstelling na her eerdere goede bericht. ik hoop dat ze ook snel iets aan zijn hartspier kunnen uitsluiten! knuffel! tesske, dat zou er van af hangen of ze ook koorts heeft en of ze genoeg drinkt. hoe lang heeft ze al diarree? en lijkt ze verder ziek? linka, lief dat je het vraagt! ik zie mijn schoonzus gelukkig niet zo vaak en mijn vriend irriteert zich er niet aan maar snapt wel wat ik bedoel. hoe gaat het met jou nu? beetje wisselend heb ik het idee, klopt dat? liefs, lauwie
Clautje en Lauwie, ze heeft sinds afgelopen donderdagavond diarree dus dat is nu bijna een week. Ze drinkt niet minder dan anders maar dat is nooit veel ( maar zo'n 450 cc per dag) en ze heeft vandaag thuis nog geen plasluier gehad ( op het kdv weet ik het niet, vergeten te vragen ) Ze is verder eigenlijk wel prima te pas, niet jengelig en slapjes ofzo en geen koorts.