Rebbel, ik was zo blij voor je toen ik het eerste bericht zag!! Maar wat een narigheid zeg!!! Heb je enig idee wat het inhoudt? Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat. Wat zijn de volgende stappen? ik wil je enorm veel sterkte wensen in deze zo spannende tijd! ik hoop echt dat het mee zal vallen!!
Bah Rebbel wat een vervelend nieuws! Ik was vanmiddag ook zo blij voor je en nu dit... Ik hoop dat jullie snel precies horen hoe of wat...Dikke knuffel! @ Delilah: Ja ik word ook gek van dat soort nieuws Als we ons daar ook nog druk over moeten gaan maken! @ Judith: Dat is leuk tandartsassistente! Succes met je sollicitatie! @ Tesske: Ik zou ook al je het niet vertrouwd even gaan bellen. Je kunt altijd even vragen wat je moet doen, dan zeggen zij wel of je moet komen ja of nee... Wij gaan morgen een dagje uit met z'n 3-tjes. Naar de Apenheul of Burgers, denk dat het Apenheul wordt. Wie was daar laatst toch ook geweest, Moniki? Is het bevallen of zal een dierentuin met bijv. de Ocean toch leuker zijn? We maken er in elk geval een gezellig dagje van Ik ga nog even sporten! Fijne avond!
@ Puck, ik maak me op zich geen zorgen maar ze vonden het op het kdv wel erg lang duren en dat heeft me even aan het denken gezet dus ben ik wat op gaan zoeken op internet. Nouja zolang Tess nog vrolijk is zal het wel goed gaan.
tesske, dan zou ik niet nu de hap bellen, maar morgenochtend even aan de assistente van de ha vragen wanneer ze tess met die klachten willen zien. meestal hebben ze dan een advies wat je kunt doen en waar je op moet letten. als je het zelf niet vertrouwt zou ik aansturen op een afspraak en anders hun advies opvolgen. succes!
Dank voor de reacties. Mijn broertje heeft de eerste 110 km. erop zitten, pff wat een toppertje zeg! Vandaag om half 9 vertrokken en was vanmiddag rond half 5 op de overnachtingsplek. Morgen fietst hij 105 km en is dan als het goed is aan het eind van de dag in Tilburg om te overnachten. Ben benieuwd hoe het met zijn kont gaat
@ Rebbel, wat vervelend dat het niet bij je positieve bericht is gebleven Weten jullie al hoe het nu verder gaat? Een dikke knuffel voor jullie in ieder geval! @ Tesske, volgens mij is het niet zo erg als ze maar voldoende blijven drinken maar als het lang duurt zou ik toch even de ha bellen, ik ben ook benieuwd naar de kont van je broer zo hey, dat klinkt raar @ Puck, veel plezier morgen met wat jullie gaan doen! Burgers ken ik natuurlijk wel goed als echte "Ernhemer" maar de apenheul niet. Maar waar je ook heen gaat zal het sowieso lekker zijn, even eruit! Nou, Wesley was vrolijk vandaag toen we thuis kwamen van het kdv! Heeft zich weer prima vermaakt. Hij had vandaag ook weer 4 keer gepoept en de laatste dagen steeds 1 of 2 keer, misschien zat dat wel dwars? Pffff... Je blijft je dingen afvragen bij zo'n kleintje. Hij ligt nu lekker in bed en Rik gaat vanavond weg dus ik duik er vroeg in.......... Denk ik... Dat zeg ik altijd en dan is het nog 23.00/00.00 uur...
Hallo!!!! Ik ben er ook weer. Had het echt te druk de afgelopen dagen. Heb net de laatste 2 pagina's gelezen. De rest krijg ik niet meer bijgelezen. Rebbel, zoveel goed nieuws, maar helaas ook nog minder goed nieuws. Ik hoop dat ze snel verder kunnen onderzoeken en dat jullie snel meer weten. Heel veel sterkte! Sjudith, spannend een sollicitatie. heb je diploma tandartsassistente of krijg je die daar? Delilah, lekker zoveel poepbroeken. Danique heeft dat ook wel eens. Lijkt wel of ze de hele dag poepen dan. Fijn dat Wesley vrolijk was op kdv. Puck, veel plezier morgen waar je ook naar toe gaat! Tesske, zou misschien vrijdag even bellen naar de ha. Kan toch niet zo horen lijkt me. Setteke, wat vervelend zeg dat Tymen last heeft van zijn oortjes. Hopelijk slaapt hij vannacht wat beter. Ik heb al een paar rot nachten achter de rug. Danique ligt de hele nacht te zingen en te kletsen, dan begint ze weer te huilen, dus weer erheen, speentje bij haar neerleggen en dan is het weer kletsen, zingen en ga maar door. Dan slaapt ze weer even 3 kwartier en dan zijn we weer ruim een half uur ana het zingen, daarna huilen en het begint weer van voor af aan. Dat nu al 3 nachten achter elkaar. Ik ben doodmoe. Raymond is er de afgelopen nachten ook veel uitgeweest, maar ja je bent toch telkens wakker. Daarbij komt dat we inspectiebezoek hadden op school, heel spannend, dus door die spanning was de nachtrust ook niet geweldig. Al met al ben ik nu dus helemaal kapot en ben ik blij dat ik even 4 dagen vrij heb. Danique heeft last van een doorkomende hoektand. Tand nummer 3 was ook een hoektand en nu nummer 4 lijkt er ook aan te komen. het lijkt net of er een soort blaasje op haar tandvlees zit. Hoop dat die snel doorkomt. Heb vanavond uit wanhoop maar dentinox gekocht en gesmeerd. Gebruik normaal gengigel, maar ik dacht nu toch maar wat anders proberen, ik weet het ook niet meer. Hopelijk slaapt ze vannacht lekker. Ik duik zo ook mijn bed in om even bij te tanken!!!
@ alieke, balen dat je er ff doorheen zit STERKTE de komende dagen En dat diploma KRIJG ik niet maar ik mag er wel voor naar school als ik tenminste wordt aangenomen! dames op mijn hyves niks zeggen hoor :O heb mijn baas op hyves
@ Rebbel: he bah, toch nog naar nieuws, hopen dat je hier snel duidelijkheid over krijgt. Nogmaals sterkte meid. @ Sjudith: leuk hè tandartsassistente (ben ik ook). Kan je al wel vertellen dat de opleiding niet moeilijk is hoor. Duimen dat je wordt aangenomen. @ Alieke: gatsie wat een rotnachten hebben jullie. @ Delilah: ha ha Wesley is een echte poeperd op het moment. Kan je ook behoorlijk last van hebben hoor.
hoi meiden, het is gewoon nog erg onduidelijk, het zegt nog niks wat ze hebben gezien omdat het moeilijk te boordelen is en daarom willen ze een echo doen om te kijken naar de hartspier, maar ze hebben wel wat gezien waardoor ze die echo willen maken denk ik.. ik weet het allemaal niet meer.ik ben ontzettend verdrietig en bang... ze moeten niet aan mijn mannetje komen hoor! ik zal hier ook even niet zijn, ik moet even alles voor mezelf op een rijtje krijgen. lwe gaan weer hele onzekere tijden in, de afspraak voor de echo hebben we nog niet, maar kan weer een x aantal weken gaan duren.. liefs rebbel
@ Rebbel, jeetje had toch zo gehoopt dat je vandaag een periode kon afsluiten waarin afwachten en onzekerheid zo een grote rol heeft gespeeld. Ik hoop toch zo dat het wachten nu niet lang duurd, veel sterkte en kijk maar wanneer je weer komt forummen Ik ben naar mijn eerste zwangerschapsyogales geweest, het is een hele leuke groep en het lijkt me erg gezellig voor de volgende weken. Roos is flink aan het oefenen en zegt papapapapa en dan heel hard AAP. @ Sjorsje en Daisy, ook nog niet echt aan de babykamer. Bij mij ligt alles klaar maar het moet er nog op (behang) of in (meubeltjes). begin er nou wel zin in te krijgen hoor om het klaar te maken. @ Sjudith, echt een superleuk filmpje!!!
@Petra, fijn dat je je weer wat beter voelt. @Duster, wat vervelend dat je er zo doorheen zit meid. Heeft je zus nog kunnen oppassen? Anders breng je Matthijs maar hier hoor, dan mag jij lekker uitrusten. Ik was Bart vorige week ook echt helemaal spuugzat. En ineens is die vervelende fase over en heb ik weer een superlief kind..... GEFELICITEERD met Dirk zijn nieuwe baan! Heerlijk regelmatige diensten! @linka, wat goed dat het zo lekker gaat met afvallen! @Binna, veel plezier op de camping @Clautje, vervelend dat je steeds zo'n hoofdpijn hebt. Is daar een oorzaak voor? @Setteke, beterschap voor thijmen! Hopleijk knapt hij snel weer op en komen jullie naar de meeting. Hopelijk word het geen wortelkanaalbehandeling...... @Lique, wij vragen een hobbelpaard, schommel en een zandbak (2 van die halve blauwe schelpen opelkaar) voor Bart zijn eerste verjaardag. Van ons krijgt hij een (duw)fietsje @Delilah, dat was een lekker nachtje. Wat lief dat hij papa zei. @Rebbel, wat een vervelend nieuws..... De vooruitzichten waren zo goed. SHIT. Dus nog meer onderzoeken? Hele dikke knuffel! @Judith, leuk tandartsassistente (ben ik ook geweest) Ga je in een praktijk in rotterdam solliciteren? Toch niet instelling voor mondzorg? Iedergeval heel veel succes! Haha dat kindje, daar word je toch knettergek van.. @Tesske, heeft ze genoeg plasluiers? Of alleen diaree. Bij goede plasluiers en een vrolijk kindje zou ik n iet naar de dokter gaan. Anders wel. Voor de zekerheid even bellen? @Puck, de apeheul is wel heel erg leuk! @Delilah, lastig he dat onze kleintjes nog niet kunnen praten. Zo is het altijd maar gissen waarom ze vervelend/boos/verdrietig enz zijn. Ik denk ook vaak, o misschien was dit het wel of een sprongetje of een tandje Geen idee..... @alieke, wat schattig dat Danique zingt 's nachts. Minder prettig voor jou nachtrust. Hopelijk helpt de dentinox. Pffff slaapt Bart sinds lange tijd weer eens uit, moet ik toch vroeg m'n bed uit om te werken BLEH! Hopelijk slaapt hij morgen weer uit [-o< Morgen lekker vrij Slaap lekker allemaal
@REbbel, jemig meid, wat vervelend nu! Heel veel sterkte weer met deze onzekerheid @Chantal, ja helaas zijn dit soort dingen allemaal al in huis, dat heb je met een 2e. Vandaar dat ik wat advies vroeg, haha! @Dames, geniet van de vrije dagen en mogelijk lang weekend!!!
ben tot half 11 bezig geweest ottilie in slaap te krijgen. niet non-stop, het is tussendoor ook een paar keer een kwartiertje stil geweest. uiteindelijk is ze op schoot in slaap gevallen. vraag me af wat er was. gelukkig kon ik het geduld opbrengen want vriendlief is op stap. setteke, aan de ene kant goed nieuws (nu geen boor aan te pas gekomen) aan de andere kant spannend of het straks erger is dan een gaatje of dat de ontsteking weer over gaat. rebbel, had ook zo voor je gehoopt dat het nu klaar was. misschien valt het straks mee, maar de onzekerheid nu duurt al veel te lang. succes met alles op een rijtje krijgen en een dikke knuffel! ps: je weet dat wij je ook graag helpen om het op een rijtje te zetten, he? ook alle begrip als je liever een poosje niet komt! sjudith, grappig filmpje idd! petra, hihi, aap! leuk dat je een leuke groep hebt! ik heb nog steeds af en toe contact met een aantal meiden van mijn gymgroep. toetie, ik hoop dat je lekker uit kunt slapen morgen! morgen eindelijk in onze zandbak-tuin aan de slag! en heerlijk 5 dagen vrij met mijn kleine smurfje! slaap lekker allemaal!
@Toetie; Bedankt, wanneer kan ik Matthijs brengen @Tesske; Ik wil je niet ongerust maken hoor, maar hou de plasluiers erg goed in de gaten. Matthijs is ook weleens bijna uitgedroogd geweest en hij was nog hardstikke vrolijk. 's Ochtends had de HAP hem nog naar huis gestuurd (ze twijfelde) en 's middags is hij met spoed opgenomen in het ZH. @Rebbel; Hè bah, wanneer mogen jullie nou eindelijk gaan genieten. Al die onzekerheid. Een hele dikke knuffel! @Petra; Leuke foto's @Lauwie; Heeft ze nog geslapen @Alieke; Ik lag er ook al zo vroeg in, heerlijk hè? Een beetje bijgekomen? Onze kat heeft golfballetjes om mee te spelen (is echt het enige dat hij leuk vindt ) Nou had Matthijs er net 1 gepakt , sloeg ermee op de grond (tegels) en toen zat zijn vingertje ertussen. Zo zielig Ik heb ze meteen opgeruimd Liefs Silvia