Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Oh ja, vergeet het nog te zeggen. We gaan zo naar de GAMMA om de Moederfiets van de reclame te halen :D :D :D Kan ik eindelijk een stukje gaan fietsen

Vanmiddag waarschijnlijk met Matthijs en mijn moeder naar de jaarmarkt in Den Hout, dus niet te veel kletsen hè ;)

@Linka; PB je later op de dag ;)

Liefs Silvia

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Duster, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, laat je foto wel zien welke fiets het wordt! Ik heb stoere knalgele mammafiets, ben zeer tevreden mee..... heerlijk! PB zie ik wel rustig verschijnen, rustig aan hoor meis ;)

Myrna is nog steeds dolblij met haar nieuwe fiets, had via marktplaats gekocht, ben zeer tevreden!

En Petra, Roos is zo lief! Mooie foto's!

Rebbel, nogmaals dik knuff en doe rustig aan en lekker op rijtjes zetten!

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames,

@Duster, ook gebruik maken van de kortingen bij de bouwmarkten. Wij gaan zo ook heen. Moet van alles hebben en vandaag zoveel korting, altijd mooi meegenomen.

@Afvallers, jippie a jee, ik was vanmorgen weer een kilo kwijt!!

Vanmorgen veel te vroeg wakker, denk rond 6.00 uur. Nog even liggen draaien, maar nee, Djim wilde eruit. Stond om 7.15 uur al te strijk :confused: , dus de kids hebben hun mooie kleertjes nu alweer aan. Nog even voor de tv en dan op naar de Karwei

4. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Haha, oh heerlijk wij gaan dus ook naar de bouwmarkt om te profiteren van de korting...Portable dvd speler voor in de auto halen!

@ Miepie: Zeg meis, heb jij nog stiekem getest of ben je ongi geworden?

@ Rebbel: Ik had zo gehoopt dat je een nare tijd af kon sluiten en kon gaan genieten van Milan en je 2e wondertje in de maak...! Hou je taai meis, en je weet ons hier te vinden!

@ Petra: Ik kan de afbeeldingen niet zien! Jammer!

@ Juud: Weer aan de studie, pff, maar het lijkt me wel leuk! Hopelijk gaat het lukken!

@ Duster: Ik heb de fiets gezien in de folder en ik wilde het hier nog melden voor de mama's die nog op zoek zijn want deze is betaalbaar!

@ Lauwie: He bah, het is zo jammer dat je dan niet weet wat er nu was he? Ik vraag me altijd af waar dat dan weer vandaan kwam...

@ Alieke: Pff, je zult wel versleten zijn na zulke nachten. Klein spookje! We hebben hier ook onrustige nachten gehad, maar meneer heeft nu wel 8 tandjes! En onderin heeft hij net als Danique een soort blaasje ziten bij z'n hoektand, ziet er uit alsof er wat door gaat komen, het is een beetje vreemd!

@ Lique: Dat gaat goed! Hier ging het de laatste 2 dgn wat minder omdat ik toch ineens ongi werd en dus HONGER had haha. Vanmorgen op de weegschaal weer 72,4, dus was weer blij en gemotiveerd om door te gaan! We gaan over 5 weken al op vakantie en het zou toch fijn zijn als m'n kleding lekker zit, helemaal strak wordt ik toch niet meer, maar als ik me maar lekker in m'n kleding voel!

@ schatje: Hoe is het met je meis? Zie je het allemaal alweer wat zonniger?

@ Linka: Gaat het nog goed met niet snoepen?

@ Tesske: Hoe is het met Tess? Trek je op tijd aan de bel? Soms zijn ze nog heel lang gewoon vrolijk en ineens kunnen ze uitgedroogd zijn, hou haar luiers goed in de gaten hoor! Het kleine poppetje!

-------------------------------------------------------------

Goh wat is zp weer traag! Ik heb even uit m'n hoofd gereageerd, dus het kan zijn dat ik iemand vergeten ben, niet expres! Thomas gaat vandaag de hele dag naar opa en oma, ze nemen 4 kleinkinderen op sleeptouw, behalve Jasper, die blijft lekker hier. Die mag vanaf volgend jaar mee naar de moestuin! Wij gaan even naar de bouwmarkt en daarna lekker in de tuin verder. Net scheen het zonnetje maar nu is het bewilkt, jammer!

T/m zondag 20% korting op kinderkleding bij v&d online, de code is weekend20 :D

5. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Hoi Meiden.

Laat ik nou net als Philly al even met dezelfde gedachte lopen.
    Dus ook ik zal het hier maar netjes melden.
    Ik zal niet meer reageren en misschien af en toe nog eens langskomen om even te lezen hoe het met jullie gaat.

Met mijn 32 urige baan heb ik gewoon geen tijd om te lezen, laat staan reageren.
    Het is de laatste periode meer een ergenis geworden, omdat ik het niet bij kan houden.

Ik wens jullie allemaal alle goeds voor de toekomst.
    Ik vond het super met jullie te schrijven, te delen en adviezen uit te wisselen.
    Wellicht spreek ik een aantal van jullie nog via hyves.

Nog even een hele kleine reactie.

Daisy: Van harte gefeliciteerd meis!

Rebbel: Wat een vervelend nieuws, heel veel sterkte en hopelijk ga je snel zekerdere tijden tegemoet. *** Dikke knuf***

Toedeloe allemaal!!!

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Ik dacht gisteravond, ik ga maar vroeg naar bed, stel dat we weer zo'n nacht krijgen.... ik lag nog maar net of Tymen begon te hoesten en hield niet op. Slokjes water, hoestsiroop, niets hielp. Maar met een uurtje viel hij in slaap en hebben we heerlijk doorgeslapen, slechts 1 keer naar Silke die haar speen kwijt was.

Nog even over de meeting. We komen niet voor groepskorting in aanmerking, omdat we met minder dan 20 volwassenen zijn. Maar het is wel zo dat als je je kaartjes online bestelt je een korting van 1 euro per kaartje krijgt. Bovendien hoeven we dan niet in de rij te staan bij de kassa! Dus misschien een idee? Hier een link: http://burgerszoo.nl.colo2.netmasters06 ... brubriek=5

- 23 mei
    1 vol en 1 kind Jennys
    2 vol en 2 kind Setteke

1 vol en 1 kind Delilah
    2 vol en 1 kind binna
    1 vol en 1 kind Toetie,
    1 vol en 1 kind miranda

1 vol en 1 kind Duster
    1 vol en 1 kind miepie28
    1 vol en 1 kind channie
    2 vol en 1 kind Clauwtje
    1 vol en 1 kind Happy

2 vol en 2 kind kimm heb haar gehyvest maar nog geen antwoord

=============
    14 kinds en 17 vol

Oke dus dan gaan we naar Burger zoo.
    Zullen we daar om 11 uur afspreken

klopt het dat deze mensen allemaal mee gaan. willen jullie het echt even goed door geven. niet dat we daar staan te wachten op mensen die niet komen. pb me anders even.

7. brechtje20

14 jan 2009
    40
    0
    0
    hoi allemaal,
    even weer vlug een levensteken van me, heb maar een klein stukje terug gelezen sorry!!!
    maar we zijn nu druk bezig met de spullen overbrengen naar het nieuwe huis,dus druk, druk, druk.
    Met kim gaat alles prima, ze logeert bij mijn ouders en heeft het prima naar haar zin daar al zal ik blij zijn dat we lekker in ons nieuwe huisje kunnen slapen.

Als ik zo hier en daar al lees dat er een aantal kindjes kruipen en/of lopen dan ga ik me toch een beetje zorgen maken om kim, zij doet helemaal nog geen poging om te kruipen en/of optrekken en wordt toch bijna 10 maanden?!?!?!?
    of maak ik me onnodig zorgen????

o ja ik ben vorige week vrijdag naar de tandarts geweest voor een wortelkanaalbehandeling, ik had zo'n tandpijn :( , maar ik had gehoopt dat ik na die behandeling van de pijn verlost zou zijn maar we zijn nu bijna een week verder en ik heb nog steeds behoorlijk pijn,en soms een kloppend gevoel, heel mijn kaak doet zeer, dus zit aan de pijnstillers,weet iemand of dat erbij hoort?

Ik ga weer aan de arbeid, misschien dat we a.s. weekend in ons nieuwe huis kunnen slapen en heb dan weer wat meer tijd om te reageren.
    sorry dat ik niet zoveel reageer!!!!

iedereen een fijne dag en een hele dikke knuffel!!!

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    geen zorgen maken hoor! Is echt nergens voor nodig. we hebben het er al een paar keer over gehad, maar het is logisch dat we hier vaak praten over wat je kindje al kan en zelden over wat je kindje niet kan. Zou ook een heel gek verhaaltje worden: " Roos heeft vandaag niet gelopen, niet op handjes en knietjes gekropen en geen tanden". ;)
    Elk kindje doet alles op zijn of haar eigen tempo en dat komt als het goed is vanzelf. Probeer te genieten van het praktische, dat helpt mij. Nu Roos zelf kan staan moet ik de hle tijd bij haar in de buurt zijn, schattig hoor maar echt niet praktisch

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey allemaal!

Heb niet echt teruggelezen hoor, maar zag het berichtje van Rebbel wel voorbij komen...

@Rebbel; Heel veel sterkte voor jullie! En een hele dikke knuff! Hoop dat alles gauw weer goed komt!

===

Ben niet veel online te vinden meer, omdat we druk bezig zijn met de voorbereiding van het huwelijk van mijn zwager aanstaande donderdag.. valt zoveel te regelen! Kan helaas niet vertellen wat allemaal, omdat mijn aanstaande schoonzusje ook op dit forum zit... Maar het wordt super in elk geval! ;)

Met onze oom is het nog steeds zozo.. Nog steeds wachten op een donor.. Gisteravond was ik bij hem in het zkh en hij zei; 'dat wachten duurt lang, echt lang hoor..' Helaas kunnen we niets meer doen dan afwachten en duimen en dat doen we dan ook! Gelukkig voelt hij zich verder goed enzo, klepte me gister de oren van mijn hoofd af, dus zolang dat allemaal nog goed gaat ben ik al blij!

Nou, ga ff weer verder hoor!
    Dikke knuff voor iedereen en een fijne dag vandaag!

Xx

10. Goeiemorgen meiden, wilde ff zwaaien en zag Rebbels nieuws:

Meid, ik kan me niet voorstellen wat je nu voelt... Ook al blijkt het niets te zijn, je zit nu natuurlijk in grote onzekerheid, verdriet, verwarring, omdat je niet weet of die kleine kerel gezond is of niet...
    Heel veel sterkte de komende weken met zn drietjes, probeer te genieten en je gedachten te verzetten. Tot die echo, kan je toch niets doen!
    Dikke knuffel voor jullie allemaal!!

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @sjorsje: jammer dat je niet komt, sterkte met je moeder

@duster"hoop dat je weer wat slaap krijgt, kan je geen hulp vragen?

@setteke: zo dus je had het gister ook wel een beetje gehad lees ik, jammer is dat hè

@lique: geen idee wt je kan vragen, ik vraag niks denk ik. ze komen toch wel met van alles haha ze zoeken het maar uit

@rebbel: super nieuws meid, fijn weekend ;)
    oh jeetje meis lees net dat het hartfilpje niet goed is, wat klote zeg ;( en nu?

@delilah: haha jan en yolanthe, wat een hype hè. vind wel grappig

@tesske: mylan heeft norovirus gehad en rota, maar ben nooit naar de dokter geweest dus...
    (poep zelf getest op werk) als ze goed drinkt en reageert goed dan is het ok
    meestal is het maximaal 8 dagen, bij langer dan kan ze het niet zelf wegkrijgen zeg maar en dan dus naar de dokter

@naat: doei meis, het was gezellig

@brechtje: de ene is later dan de andere, zou me niet druk maken. komt vast wel ;)

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ha meiden!

Heb weer gewerkt :(

Maaaar heb even egonieuws!!!!

Giulia heeft een paar stapjes gelopen achter haar rollator :) zooo knap :D :D :D

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ Sjudith, leuk zeg tandarts assistente! Heb je daar al een diploma voor?
    O zie net dat je daar dan een opleiding voor mag volgen, leuk hoor!
    Hoe werkt dat dan? zoveel uur in de week werken en 1 dag school?

@ Puck, en wat is het geworden? was het leuk?

@ Delilah, en is het gelukt om vroeg naar bed te gaan? ;)

@ Alieke, ik hoop dat je het weekend wat bij kunt tanken meis!
    ( en dat die ellendige tandjes er snel door zijn ;) )

@ Rebbel, hele dikke knuf meis..Kun je ook afspreken dat je gebeld word als er tussendoor een keer een echo uitvalt? Zodat je misschien eerder terecht kunt?

@ Petra, haha papa en aap dat is een leuke combi ;) en wat knap dat Roos zelf kan staan!

@ Toetie, ze heeft vandaag 1 plasluier gehad :rolleyes:

@ Duster, hoe is het met het vingertje van Mathijs?

@ Queenbee, veel plezier donderdag! en ik duim heel hard dat er nou toch snel een donor komt hoor.. wat duurt het lang zeg.

@ Jenny, morgen in dag 8 dus dan bel ik anders toch maar even de dokter. Wil liever niet bellen, voel me soms al zo'n zeikmoeder met een kind dat altijd wat heeft :rolleyes:
    Maar als het nodig is dan is het nodig he .

@ Sjudith, wat onwijs goed van je kleine grietje zeg!! =D> =D>

Ooh ja zoals het er nu uit ziet komen Tess en ik ook zaterdag.
    Tess is qua benauwdheid goed te pas dus dan kan ze wel mee. :D

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    meiden, ik wil jullie even wat doorgeven

zojuist kreeg ik een smsje van sjorsje, haar moeder is vanmiddag overleden.

nogmaals sjorsje, heel heel veel sterkte en kracht de komende tijd, voor jou en je familie!

15. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ach nee Sjorsje! :cry: Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je familie...*Knuffel*

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    las wat over jullie rebbel en ben even gaan zoeken, meid, heel veel sterkte! en ik duim dat ze niet goed hebben gekeken en dat jullie snel goed nieuws hebben

17. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Oh Sjorsje, wat erg. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je familie.

Hele dikke knuffel Liefs Gwen

18. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ik wilde alleen even vertellen wat we vandaag gedaan hebben, lees ik het bericht over de moeder van Sjorsje...

Wij zijn toch naar de Apenheul gegaan en Olivier vond het super! Foto's staan op onze hyves. We gaan binnenkort zeker weer naar een dierentuin, hij vindt het zo leuk...

En we zijn net terug van het tuincentrum, daar hebben we nog plantjes voor de voortuin gehaald, die ik morgen in de tuin ga zetten.

@ Naat: Jammer dat je ook vertrekt :( Je komt toch nog wel eens een kijken nemen?

Ik ga eten klaar maken voor Olivier. (Wij gaan zo patatjes eten 8-[ )

Fijne avond!

19. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Rebbel, wat erg dat het toch een negatieve uitslag is. Zeker ook omdat de rest zo goed was. Vind het zo erg voor je.
    Nog langer in onzekerheid. Kan me indenken dat dat echt een hel moet zijn.
    Wil je dan ook erg veel sterkte wensen. En ga voor jullie duimen dat er snel toch nog goed nieuws gaat komen.

Over die gene die weg gaan, jammer, maar begrijp het zeker wel. Vind het ook jammer dat ik niet alles bij kan houden. Maar het is niet anders. Vind het nog steeds leuk om te lezen en te schrijven. Wens jullie veel succes in jullie verdere leven. En geniet lekker van jullie kleintjes.

Verder weet ik het niet meer sorry.

Hier gaat het redelijk, volgens mij krijgt Janna weer tandjes, want ze loopt soms echt om niks te gillen. Heb er dentadox (of zoiets) op gedaan en nu gaat het weer beter.
    Verder heb ik gisteren het bedje naar de laagste stand gedaan en dat was maar goed ook, want vanochtend trof ik haar staand aan in bed. En dat nog wel in haar slaapzak.

Wil jullie verder een hele fijne dag wensen.

Oh ja en heb al zin in zaterdag!

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Jeetje sjorsje... gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd

Deel Deze Pagina