Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    sjorsje,
    heel veel sterkte meid! knuffel!

dank jullie wel meiden voor de lieve woorden.

liefs rebbel

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Sjorsje wat vreselijk nieuws, Gecondoleerd. Heel veel sterkte voor aankomende tijd

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Sjorsje en familie, heel veel sterkte in deze tijd!

4. Elfya

Elfya Niet meer actief

Sjorsje, wat vreselijk. Gecondoleerd. En ik wens je heel veel sterkte toe in deze zware periode.

Liefs Claudia

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Sjorsje, meid wat vreselijk erg! Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen de komende tijd!

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

En rebbel, ik lees net een berichtje van jou en vroeg me af of ik jou al sterkte had gewenst? Bij deze wil ik je heel veel sterkte wensen. Houd moed, meid, hopelijk is er niks aan de hand! *knuf*

Ik kom vanavond nog wel even kletsen!

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Sjorsje; Jeetje... Tja, wat kan ik hier nou op zeggen? In elk geval heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke periode... Een dikke knuff voor jou!

8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Sjorsje: meid wat vreselijk.
    Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen voor de toekomst
    .

Die kloppende pijn na een zenuwbehandeling kan een aantal dagen aanhouden (omdat ze toch bezig zijn geweest met die tand/kies) maar moet na een aantal dagen echt beter worden.
    Zo niet kan het nodig zijn dat ze nog een keer extra gaan vijlen in de wortelkanalen of een sterker medicijn in moetensluiten.
    Wij zien dit op het werk regelmatig hoor, maar laten die mensen wel komen.
    Als ik jou was zou ik toch maar even bellen als de pijn morgen niet over is.

Ik weet ineens niet meer waar ik verder op wilde reageren. :(

9. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

@Sjorsje, o wat vreselijk. Gecondoleerd met je moeder. Ik wens jou en je familie heel veel strekte en kracht toe in deze moeilijke tijd.

@Lauwie, heeft Ottilie nog een beetje geslapen? Of is het de hele nacht doorgegaan?

@Petra, leuke foto's. Wat heeft roos superschattige schoentjes aan.

@Duster je mag Matthijs brengen wanneer je wil hoor! Hoe is het met z'n vingertje? Lekker gefietst vandaag?

@Lique, jeetje jij was vroeg wakker.

@Marleen, bedankt voor de v&d tip.

@Naat, jammer dat jij ook al weg gaat....

@Setteke, jammer ik kan niet printen, dus kon geen online kaartjes bestellen.

@Brechtje, het is echt niet goed dat je nog pijn hebt na een wortelkanaalbehandeling. Het kan zijn dat er een onsteking zit of dat de zenuw nog niet dood/eruit is. Even je tandarts bellen!

@Queen bee, succes met de voorbereidingen. Hopelijk is er snel een donor.

@Tesske, leuk dat jullie komen!!!! Hoe is het met de diaree?

@Judith, haha nu al een rolator? Knap van Giulia!

@Puck, lekker aapies wezen kijken? Lekker patatjes!

@Happy, dat was zeker op tijd! Knap dat ze met slaapzak en al is gaan staan.

Vandaag naar de kinderboerderij geweest! Het was zo leuk, was m'n camera vergeten. Balen. Ik had Bart in het gras gezet tussen de babygeitjes, hij vond het zo leuk. Lekker even door het gras gekropen achter de geitjes aan. Op een gegeven moment ging Bart gras plukken en aan de geitjes geven :D

Morgen m'n papa ophalen van het vliegveld. Hij heeft door spanje gefietst. Ben benieuwd of hij vind dat Bart veranderd is. Hij heeft hem toch 5 weken niet gezien.

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

- 23 mei
    1 vol en 1 kind Jennys
    2 vol en 2 kind Setteke

1 vol en 1 kind Delilah
    2 vol en 1 kind binna
    1 vol en 1 kind Toetie,
    1 vol en 1 kind miranda

1 vol en 1 kind Duster
    1 vol en 1 kind miepie28
    1 vol en 1 kind channie
    2 vol en 1 kind Clauwtje
    1 vol en 1 kind Happy

2 vol en 2 kind kimm heb haar gehyvest maar nog geen antwoord
    1 vol en 1 kind Tesske
    =============
    15 kinds en 18 vol

Oke dus dan gaan we naar Burger zoo.
    Zullen we daar om 11 uur afspreken

klopt het dat deze mensen allemaal mee gaan. willen jullie het echt even goed door geven. niet dat we daar staan te wachten op mensen die niet komen. pb me anders even.

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo meiden, daar ben ik dan weer!

Eerst maar even ego. Met Tymen gaat het een stuk beter. De ontsteking is doorgebroken en dat scheelt heel veel pijn. Hij is wel moe enzo, maar niet ziek meer. Vanmorgen zijn we even naar de Mediamarkt geweest. Externe harde schijf gehaald zodat de pc hopelijk weer wat beter functioneert. Ook nog even langs de babydump om te horen hoe het zit met een spijl bij de box willen hebben. Vanmiddag hebben de kids vreselijk lang geslapen en daarna zijn we nog even bij mijn ouders geweest. Gezellig! Alleen baal ik een beetje van mijn vader en broertje. Zoals jullie weten hebben wij nu een Focus gekocht en blijkbaar is dat not done! Wij waren de eersten met de Alfa, en daarna volgden mijn vader en broertje. Leuk de hele familie aan de Alfa. Gezellig allemaal bij de club. Maar nu hebben wij een Focus gekocht en dat zinnigt niet. Ze hebben alleen nog maar rottige opmerkingen gemaakt! In plaats van dat ze blij voor ons zijn dat wij blij met die auto zijn. Ze hoeven die auto niet leuk te vinden, dat maakt me niks uit, maar ze kunnen toch wel een beetje enthousiast reageren? Hilbrand vertelt heel enthousiast iets en krijgt dan alleen maar zure opmerkingen! Ik had ook al zoiets van als we die auto straks hebben gaan we hem ook niet meer showen, aangezien ze toch niet blij kunnen zijn! Maar ik baal er wel van!

@ Juud, wat leuk! Hoe kom je nou zo bij tandartsassistente?

@ Naat, jammer dat je weg gaat, maar ik snap het wel! alle goeds voor jou, je mannetje en je kleine meisje!

@ Puck wij hebben ook patatjes gegeten!

@ Happy, ik heb ook zin in zaterdag! Jeetje, janna ook al staan! Silke vindt het al liggend nog wel best!

@ tesske, leuk dat je toch mee gaat!

@ Toetie, jeetje door Spanje gefietst! Knap hoor!

12. ToetieL8

@Setteke, fijn dat Thijmen weer is opgeknpat. Jammer dat je fam. zo stom op jullie nieuwe auto reageert. Lekker laten gaan joh. Misschien rijden ze zelf over een paar maanden/jaren ook wel in een ford. Dan kan jij lachen.

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nog even spammen hoor!

Mijn 2 schatjes

Lekker ouwehoeren!

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Toetie, ja dat zou ik ook moeten doen, maar dat wil niet zo! Wij zijn altijd enthousiast en blij voor hun met dit soort dingen. We zeggen wel tegen elkaar dat we iets niet mooi vinden ofzo, maar dat zeggen we niet tegen hun. Omdat ik vind dat dat geen toegevoegde waarde heeft. Laat mensen lekker blij zijn met wat ze hebben!

15. ToetieL8

@Setteke, vind ik ook hoor. Smaken verschillen nou eenmaal. Maar net wat je zegt, hou het lekker voor je. Leuke foto's vooral die eerste.

O leuk de vliegende panters zijn op tv!

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heej meiden!

Ik moet eerst nog solliciteren he :)! En waarom dit...tsjaaaaa :rolleyes: ben die onregelmatige diensten meer dan zat!!!!

17. ToetieL8

@Judith, tandartsassistente is echt een leuk beroep. Ik ben het ook 2 jaar geweest. Maar kon na mijn zwangerschap geen passende baan meer vinden, dus ben ik maar weer wat anders gaan doen. Welke praktijk ga je solliciteren? Hoe is het met je? Eet Giulia nog steeds goed?

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Toetie, Sanicare op het Noordereiland, enne verdient het ook een beetje :p

19. ToetieL8

Sanicare dat ken ik wel. Heeft een oud collegaatje van mij gewerkt. Ik verdiende €15,- bruto per uur. Ik had geen opleiding of diploma's. Wanneer moet je?

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Toetie, ik ga donderdag! ben benieuwd :D
    En ik heb nu 14 euro :)

Deel Deze Pagina