Sjorsje, heel veel sterkte en gecondoleerd. Setteke, wat fijn dat beter gaat met Tymen en leuke foto's en leuke jurkje, dat heeft Jes ook, hih! Hele dag bezig geweest in tuin, ben helemaal kapot, ja veel opgeknapt enzovoort en plantjes en fonteintje gekocht en noem maar op. Slaap lekker meiden!
Ok meiden ik ga het even goedmaken met een reageeractie, aangezien ik me momenteel toch wat verveel @ Petra, hoe gaat het met je rug? Al wat beter, zeker wel bijna verlof? Of iig er aan toe Of is het door de Yoga verbeterd Wat een heerlijk meisje is Roosje, en ze krijgt al een hoop haar!! Net als Giulia Oja welke manage werk jij? Mss komen we eens langs, Giulia is gek op dieren!!! @ Daisy, gaat het ook met jou rug al beter? Lukken de dutjes , nu je een daggie ouder bent lukt dat vast beter @ Linka, ik vind je de laatste tijd wel een stuk positiever , of iig rustiger overkomen? Klopt dit? @ Puck, ooo ik zou gek worden thuis! Ik vind die paar dagen per week heerlijk hoor, maar ben ook blij met mijn werk Hoe is je autostoel En hoe was de apenheul? Wel ff spammen he @ Miepie, hoe was het shoppen in Grunnen @ Bina, hoe was de camping meid? Ik mis je wel hoor @ Delilah, hoe is het met de kleine vent? Giulia slaapt ook wel eens tussenin en ik merk dat ik soms een soort smoes verzin dat het kan Vind het toch wel fijn dat poppetje dicht bij me @ Clautje...nog steeds koppijn?? @ setteke, is Tymen al wat beter? Vind zieke kindjes zoooooooo zielig Wat een heerlijke foto's leuk om te zien hoe die 2 met elkaar spelen! @ Lique, wij vragen houten speelgoed, vooral die treinenbaan van Ikea vind ik super En we willen graag een V-tech laptop @ Rebbel, hoe gaat het nu? Is de uitslag al zeker van de hartspier? En zoja, hoe ernstig is het? @ Mar, zie ik jou en de apen nog voor onze welverdiende vakantie En jij ging toch ook aan de studie of was het alleen een plan @ Lauwie, jij ook al een vervelende schoonzus nou wij kunnen er over mee praten @ Tesske, hoe is het met de kleine? Nog diarree? @ Alieke, zingen? Dat wil ik horen hahah, alleen jammer dat het in de nacht is! Hoe was de afgelopen nacht? Hoop dat je bent bijgekomen! @ Miranda, wat verdien jij per uur als ik mag vragen Want ik verdien nu zeker niet slecht! @ naat, ik snap je heel goed! En ik spreek je nog wel eens via sms oid @ Buddy, wij lullen al genoeg en zijn al van elkaar op de hoogte @ Queen, wat doe je bij je kids aan op de bruiloft @ Channie, hoe is het meid? @ all, Als ik iemand ben vergeten sorry!!! Heb mijn best gedaan! ben morgen vrij, dan helaas weer zaterdag tm maandag werken! Nu ga ik pitten!
sjorsje, wat een verdrietig nieuws! je schreef van de week al dat het niet goed ging. was het toch nog plotseling voor jullie? het zal voor je vader ook wel ontzettend moeilijk zijn. heel veel sterkte deze dagen en ook voor de komende tijd. knuffel! toetie, gelukkig was dat laatste huilen heel kort in haar slaap. voordeel was dat ze vanochtend lekker uitsliep en we haar de hele nacht niet gehoord hebben. vanavond was het weer bal. we gingen met een hele vriendengroep bbq-en bij vrienden met een kindje van een maand ouder (die ging ook niet slapen) en ottilie was weer helemaal overstuur als we haar in bed legden. beneden zat ze vrolijk bij iedereen op schoot en naar iedereen te zwaaien en te lachen. om 22u naar huis gaan rijden en zelfs toen viel ze niet in slaap! toch al lang voorbij baby bedtijd. wat schattig, gras voor de geitjes! brechtje, kan me voorstellen dat je je bijna zorgen gaat maken. ondanks dat ottilie ook snel is, denk ik ook wel eens ' al kindjes die dat kunnen!' dat vind ik ook wel het nadeel van zo'n forum (naast dat het veel te veel tijd kost ) dat het automatisch zo'n vergelijk gebeuren wordt. ieder kindje volgt zijn eigen tempo en leert op zijn eigen manier en op een ander gebied. ik merk dat ik ook ga aarzelen om hier te schrijven als ottilie weer iets kan, maar ik ben ook gewoon zo trots. setteke, wat een flauwe reactie van je familie. dat is precies wat ik bedoelde van mijn schoonzus. je hoeft toch niet tegen jullie te zeggen wat je er van vindt? best onaardig! bovendien is een beetje verplaatsen in waarom jullie hiervoor kiezen en enthousiast doen niet te veel gevraagd voor je familie toch? stom hoor! sjudith, vertel eens van je schoonzus dan? leuk een treinbaan die wil ik ook! nou ja otje dan linka, ook de hele dag in de tuin gewerkt! ik ook! ben samen met mijn vader een terras aan het aanleggen. wat voor fontijn heb je? ik zou graag in de tuin een steen willen waar water uit komt in het midden wat er weer afloopt. heb alleen nog geen mooie gevonden. meiden van de meeting, zaterdag komen mijn ouders helpen om de rest van het terras aan te leggen. ik kies er toch voor om thuis in de tuin aan de slag te gaan. jammer, ik had echt bedacht om als otjes slapen beter ging, te komen. hoop dat jullie een hele gezellige dag hebben en nog eens afspreken zodat ik jullie toch nog eens ga ontmoeten! fotootje van vandaag =D> :
Berechtje, je hoeft niet je zorgen te maken zoals Petra zei! Juudje, ik ben stuk postiever en rustiger idd, nog even om gelukkig te zijn, ik ben heel blij met meiden. Dank je meis! Mooie reageeractie! Lauwie, Luagna watervalletje hebben wij dat, in tuintje, grind op tuintje want ik heb geen zin in om tuintje met planten hebben omdat ik hekel aan heb om te tuineren, alleen potten planten vind ik heel leuk. Maar goed, die Luagna hebben wij bij Groenrijk gekocht met lampjes, heel mooi! Wij gaan binnenkort Lougne kopen voor in tuin! (bank en fontuail) Wij zitten al te wachten op bedrijf die ons zou mailen als de tegels binnen zijn (oud hollands) want achter in tuin helemaal achter is nog niet klaar (wij hebben vorige jaar hele tuin met planten en palen weggehaald, Jeroen heeft vroeger door bedrijf laten maken waar ik niet zo mooi vond en Jeroen ook, wij willen ruimte in tuin voor 2 meiden) Dan is tuin hartstikke klaar!!! Oh wat heb ik nou hoofdpijn, door raam dicht tijdens slapen, Jeroen ook. Asprine ingenomen. Nu ff aan koffie en daarna ontbijt op tafel en samen met meiden ontbijten.
Goedemorgen dames, ik heb alleen even de laatste twee pagina's bijgelezen hoor. @Setteke: fijn dat het beter gaat met Tymen. En flauw hoor dat je familie zo reageert. Wij hadden hetzelfde alleen juist omdat we een Alfa gekocht hadden. Leuke foto's heb je weer gespamd. @Juud: spannend hoor zo'n sollicitatie. Heel veel succes alvast. Met mijn koppie gaat het wat beter. Hopelijk ben ik er nu weer voor een tijdje vanaf. @Lauwie: jammer dat je niet komt zaterdag, maar we spreken heus nog wel eens af. Maak er maar een mooie tuin van zaterdag. En wat een schattige foto van Ottilie. @Linka: sterkte met je hoofdpijn. @meiden van de meeting: hebben jullie er al zin in? Het wordt echt supermooi weer! Ik ben wel heel benieuwd naar jullie hoor. Wij hebben gisteren voor het eerst gefietst met Vera. In het begin keek ze alleen maar naar Gerards fiets (vooral de trappers en het wiel). Later kreeg ze door dat haar stem trilde door het fietsen over de steentjes. Sinsdien is ze niet meer rustig geworden maar heeft de hele rit zitten "zingen". Echt geweldig. 's Middags zijn we nog even naar de opening van het strandseizoen geweest in Hoek van Holland. Is altijd er gezellig met kraampjes, muziek en oude bekenden. Het zonnetje scheen heerlijk, dus dat was prima te doen. 's Avonds kwamen de buren nog even gezellig langs. Al met al een drukke maar gezellige dag. Vandaag hebben we afgesproken met de vriendengroep om wat zaken voor onze vakantie af te spreken. Om alvast in de sfeer te komen, nemen we allemaal een Italiaans gerecht mee, jammie!!! Ik ga nu even douchen. Tot later!
Goeiemorgen meiden, @ Sjorsje: Meis, het is toch nog sneller gegaan als ik gedacht had! Gecondoleerd en heel erg veel sterkte met dit grote verlies, voor jou en je familie! @ Naat: Jammer meis, maar ik snap het wel! Hopelijk laat je af en toe nog eens ff weten hoe het met jullie gaat! @ Juud: Oh, dat zat er al aan te komen he, ze wilde zo graag zelf op staan Studie...mmm, ik denk als Thomas op school zit en Jasper naar de psz gaat dat ik daar pas tijd voor heb @ Setteke: Oh bah, mijn schoonfam deed ook zo lullig over onze vorige auto, echt niet leuk!Gelukkig gaat het met Tymen weer beter! Je kindjes zijn leuk! @ Linka: Zo dat klinkt goed hoor je tuintje. Hopelijk krijgen we een mooie zomer en kunnen jullie er lekker van genieten! Bah wat hebben we toch veel naar nieuws de laatste tijd hier! Meiden die stoppen met schrijven, dierbaren die overlijden, zieke kindjes... Het wordt tijd voor meer babynieuws ! (maar niet hier )! Al hebben we natuurlijk net Rebbel weer aan het lijstje toegevoegd, maar haar nieuws wordt een beetje overschaduwt door de zorgen om Milan. Hier gaat alles lekker. Thomas is uit logeren, maar was wel blij dat ik gisteren nog even kwam. Hij wilde eerst met mij mee naar huis maar is toch bij opa en oma in slaap gevallen. Jasper kruipt vrolijk de kamer rond en vermaakt zich stukken beter! Zijn tandjes komen nu allemaal goed in het zicht en het is echt een bekkie vol! Jasper gaat zometeen weer naar bed en ik ga lekker in bad. Daarna boodschappen doen en ga ik maar eens naar Thomas. Alhoewel mijn schoonmoeder van plan was om m vandaag ook nog daar te houden , maar ik geloof dat ik dat te lang vind Fijne dag allemaal! X
Clautje, leuk leuk! En dat Vera ook leuk vond om te mee fietsen. haha Marleen, maar is goed dat je Thomas niet had meegenomen naar huis gisteren hahaha! Kon je ook even bijkomen
Goedemorgen! Even snel een vraagje: Olivier is verkouden, maar begint nu ook te hoesten, zo erg dat hij er wakker van wordt. Wat kan ik het beste gebruiken voor hem, iets van VSM? Ik ga zo naar het dorp dus dan kan ik het gelijk meenemen... Alvast bedankt!
Jeetje, het eerste wat ik lees is het nieuws van Sjorsje... Meid, gecondoleerd met dit grote verlies en heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie!
Meiden, kan iemand mij vertellen wat nu precies de bedoeling is voor morgen BURGERS ZOO? Hoelaat is er afgesproken en hoelang blijft iedereen bijv.?
Goedemorgen meiden! Hier een prima nacht! Over de meeting: Om 11 uur aanwezig bij de ingang van Burgers Zoo. daar wachten we op elkaar. Wie gaan er mee: 1 vol en 1 kind Jennys 2 vol en 2 kind Setteke 2 vol en 1 kind binna 1 vol en 1 kind Toetie, 1 vol en 1 kind miranda 1 vol en 1 kind miepie28 1 vol en 1 kind channie 2 vol en 1 kind Clauwtje 1 vol en 1 kind Happy 1 vol en 1 kind Tesske meiden die nog niet zeker weten: 1 vol en 1 kind Delilah 1 vol en 1 kind Duster 2 vol en 2 kind kimm heb haar gehyvest maar nog geen antwoord Wat is de bedoeling? ik denk gezellig even met elkaar door de dierentuin slenteren, even met zijn allen wat eten en dan nog weer even door de dierentuin. Iedereen mag zo lang blijven als hij wil, de dierentuin is open tot 19 uur. Dus hoelang je blijft ben je vrij in. Ik kom later nog even kletsen. Moet me eerst aan huishoudelijke taken wijten....
Oh ja Puck, ik heb geen idee. Ik heb wel eens iets gehoord over Tussikind? Ik heb altijd gewone hoestsiroop van Daro voor kinderen.
@ all, sorry dat ik even niet overal op reageer hoor maar ben vandaag 'n beetje druk thuis. Oeps, we zouden geen sorry meer zeggen he @ Setteke, dankjewel voor je info! Ik ben er bij, bij deze de knoop doorgehakt. Wil jullie graag een keer zien! Misschien dat ik niet zo lang blijf als de rest maar dan heb ik in ieder geval even wat met jullie kunnen kletsen! 11 uur, bij de ingang. Je kunt me herkennen aan Wesley in de buggy Fijne middag meiden, hopelijk is het straks mooi weer, nu is het hier nog niet zo prachtig.
@Sjorsje, jemig meid, toch nog snel gegaan. Heel veel sterkte de komende tijd! @Puck, ik gebruik ook Tussikind! @Rest, geniet van het mooie weer!! En voor de dames die elkaar morgen zien ook heel veel plezier!
hallo, Even gauw, wil namelijk een hele stapel strijk weghebben!! :S Allereerst, Sjorsje, wat een vreselijk nieuws en wat een groot gemis! Ik wens jullie ontzettend veel sterkte toe in deze moeilijke tijd nu je zonder moeder verder moet! rebbel, hoe is het nu met jou?? Puck, over verkoudheid weet ik niets van. Hier nog niet meegemaakt. Delilah, ik ga niet mee naar de meeting, maar volgens mij was er 11 uur bij de ingang afgesproken. Nog een nieuwtje van mijn kant; hoewel ik twijfel of ik het vertel, vanwege onzekerheid of twijfels bij andere moeders!! Maar laat ik vooraf zeggen: ieder kindje doet wat hij of zij op dat moment wil en kan. Dus ieder z'n eigen tempo!! Hanne kan inmiddels vanuit lig gaan staan! ze trekt zich dan eerst op tot de knietjes en gaat daarna staan. Ze vindt het nu ook reuze interessant om op de knietjes bij de boxla te spelen. En nu het grootste nieuws: vandaag heeft ze haar eerste stapjes zelfstandig aan de boxrand gezet!! Het gaat snel.... de afgelopen 2, 3 weken is er zo veel geleerd!! ongelooflijk! maar van een sprongetje hebben we nog geen last gehad!! nog even verder hard nadenken op wie ik nog kan reageren, wat heb ik nog onthouden! Sjudith, spannend een eventueel nieuwe baan! hopelijk word je aangenomen! marleen, ja he, elke keer van die nare berichtjes. het viel mij ook op. was volgens op het forum toen we zwanger waren ook een periode. ineens allemaal nare dingen. setteke, wat een flauwekul zeg om zo te reageren! echt flauw. niets van aantrekken joh!! lekker iedereen met de tuin bezig. en wij hebben maar 2 balkonnetjes!! en de een ligt vol klusspullen en de ander is al klaar. leuk met viooltjesn en petuniaatjes. Wat doen jullie met kindjes die constant gaan staan in de bed? Hanne doet dit namelijk. Ze spookt van alles uit, terwijl ze wel moe was. om vervolgens een tijd erna pas in slaap te vallen. Elke keer goed leggen heeft geen zin, want ze trapt direct de dekens los en gaat weer verder waar ze gebleven was. nog tips?? slaapzak heeft geen zin. uiteindelijk valt ze dus wel in slaap. groetjes en een fijne dag vandaag!! (vrije dag? Partners vrij? Ik heb wel vrij, maar mn man niet ) Arri
@Arri, ik laat Bart gewoon lekker staan. Op een gegeven moment gaat hij toch slapen. Als hij slaapt leg ik hem goed. @Puck, ik gebruik altijd tussistin en nissykind forte 7 daagse kuur. Die combinatie is echt super voor verkoudheid en hoest. Als ik dat gebruik is Bart maar 1a2 dagen verkouden en hoesten. @All, kom vanavond even op de rest reageren! Doei
Heb netjes gelezen maar ben de helft alweer kwijt, mark is vrij vandaag maar werd net gebeld dat er storing is dus die is voor een klant bezig gegaan en toen kon ik ff niet verder lezen @ Puck, ik gebruik altijd eerst een paar dagen tussikind druppels van vsm en als dat niet voldoende helpt fluimucil junior, maar dat laatste is vooral voor het slijm. En het bedje iets schuin omhoog zetten brengt vaak ook iets verlichting. Tess had vanmorgen nog wel dunne ontlasting maar niet meer zo waterig dun als gister, dus ze zal het ergste nu wel hebben gehad. Ik was helemaal vergeten dat we vanmorgen nog een afspraak hebben bij de dokter om te wegen en om overleg te hebben over haar kma en hoe ze nu eet #-o Dus ik ga madame er uit halen en kom later vandaag nog wel even terug denk ik. Zo niet dan ben ik morgenochtend om 11 uur te herkennen bij de ingang: Blond haar, dikke kont en heel schattig meisje in de buggy En Chantal staat bij me maar ik weet niet waar je haar aan kunt herkennen
Kan ik helaas niet zeggen of laten zien, aangezien mijn aanstaande schoonzusje ook op het forum te vinden is... Ik zal na hun bruiloft wel ff wat foto's showen! === Mogguh allemaal! Hier een rustig dagje vandaag, voel me niet zo op en top zeg maar... kop vol snot, koppijn, wat last van mijn keel.. blergh! Mannetje is vandaag vrij en is lekker in de tuin bezig, puinruimen. Werd ook wel weer tijd, haha! === Oh, ff iets anders! Zie net de mededeling bovenin staan dat vandaag gestart wordt met de overgang naar de nieuwe forumsoftware.. Verhuizing in aantocht! === Bij deze voor iedereen die het nodig heeft; *KNUFF!* En deze is voor iedereen; Een fijne dag vandaag! *Zwaai!* Xx
Over de meeting: Om 11 uur aanwezig bij de ingang van Burgers Zoo. daar wachten we op elkaar. Wie gaan er mee: 1 vol en 1 kind Jennys 2 vol en 2 kind Setteke 2 vol en 1 kind binna 1 vol en 1 kind Toetie, 1 vol en 1 kind miranda 1 vol en 1 kind miepie28 1 vol en 1 kind channie 2 vol en 1 kind Clauwtje 1 vol en 1 kind Happy 1 vol en 1 kind Tesske 1 vol en 1 kind Delilah meiden die nog niet zeker weten: 1 vol en 1 kind Duster 2 vol en 2 kind kimm heb haar gehyvest maar nog geen antwoord Wat is de bedoeling? ik denk gezellig even met elkaar door de dierentuin slenteren, even met zijn allen wat eten en dan nog weer even door de dierentuin. Iedereen mag zo lang blijven als hij wil, de dierentuin is open tot 19 uur. Dus hoelang je blijft ben je vrij in. Kaartjes: Kunnen bij de kassa gekocht worden, maar kunnen ook online besteld worden: http://ticketing.wheretocard.nl/burgerszoo Als je online besteld krijg je 1 euro korting per kaartje. Parkeermunten moeten wel bij de kassa gekocht worden! Normale tarieven Normaal 18 Kinderen (4 tot en met 9 jaar) 16