Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Sjorsje, gecondoleerd met het overlijden van je moeder. Hoop dat jullie nog wel afscheid hebben kunnen nemen van haar! Heel veel sterkte voor de komende tijd.

Voor de rest even wat ik nog uit mijn hoofd weet!

Setteke, fijn dat het wat beter gaat met Tymen. Hoop dat ie snel weer helemaal opgeknapt en vrolijk is! En wat een leuke foto's zeg!

Lauwie, Wat een superlueke foto zeg! Ik vind Otjes krulletjes zo leuk ;)

marleen, een bekkie vol met tanden. Bij Danique schiet het nog niet op. Haar tandvlees is net een maanlandchap met overal deuken en bulten, maar doorkomende tandjes nog niet gezien. Hbe het idee dat hoektand lnksboven en voortand eraan komen. Hoektand rechts is er al door (met als gevolg dat ze net dracula lijkt ;) )

Tesske, gewoon even bellen joh. En wat dan nog als ze denken zo'n zeikmoeder. Jij kan het toch niet helpen dat Tess wat vaker ziek is als een ander. Het gaat om jouw meisje, en wat een ander denkt maakt niet uit joh!

Arri, wat knap zeg van Hanne! Danique kan nog niet eens kruipen. Die draait rondjes om haar as en gaat achteruit, maar vooruit ho maar!

Puck, ik heb ook wel eens tussikund gehad van vsm en ook een 7 daags kuurtje. Hd niet het idee dat het supergoed hielp eigenlijk. Had ook de ha nog gevraagd en die vertelde dat al die middeltjes toch geen goede werking hadden. Maar ja ik geloof mijn ha niet altijd. Zou even vragen bij DA ofzo. Die geven wel goed advies, tenminste hier wel!

De rest weet ik niet meer
    Even nog ego :)

Danique was vannacht weer erg veel wakker. Ik denk toch echt dat het de tandjes zijn, maar weet het ook niet meer. Wordt er wel erg moe van moet ik zeggen :( .
    Uiteindelijk is ze rond een uurtje of 3 in slaap gevallen om om half 8 weer wakker te worden.
    Maar tot 3 uur was het elke 3 kwartier huilen huilen huilen.
    Ze ligt nu nog even lekker te slapen.
    Vanmiddag komt een vriendin en gaan we kleren kopen. Mijn vriendin gaat over 2 weken trouwen en natuurlijk zoeken we voor Danique supermooie kleding uit. LEUK!!!

Ik ga nu maar snel even mijn huis een beetje opruimen, nieuwe was aanzetten, was opvouwen enzovoort. vandaag toch alleen in huis tot vanavond 10 uur. Manlief moet werken.

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @setteke: typische weer voor mannen om te gaan miepen over auto haha lekker laten kletsen. jullie rijden er in niet zij.

@duster: sorry nooit meegemaakt dat hoesten maar vsm zal vast wel wat hebben

@arri: die van mij blijft nog braaf liggen in bed, dus geen idee

@tesske: het is heel typisch, maar een hardnekkig virus geeft echt maar max 8 dagen diarrhee en dan is het ineens zo goed als over. komt goed dus

@alieke: shopse!! ze heeft wel last van der tandjes hè, zielig hoor

3. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Yeah de hoektand is door! Eindelijk! :rolleyes: Het is wel apart trouwens, hij heeft 2 ondertandjes, maar nog geen boventandjes en nu dus al wel een hoektand...

En ik heb de assistente van de ha gesproken (moest even bellen ivm uitslag van mijn uitstrijkje---> was helemaal ok! :D ) en toen heb ik gelijk even gevraagd wat te doen met de verkoudheid. Zij raadt ook het kuurtje van 7 dagen aan voorlopig. Als hij koorts krijgt of echt ziek ervan wordt moeten we gelijk bellen, er heerst een virus.

@ Arri: Wat goed van Hanne! Olivier zat van de week ineens op zijn knietjes in de box, ook helemaal zelf gedaan! Hij gaat nog niet staan in bed dus ik heb nog geen tips voor je...

@ Alieke: Sterkte met Danique! En succes met opruimen, ga ik zo ook maar doen...

@ de meiden die morgen naar Burgers gaan: Veel plezier met z'n allen! We zien de foto's hier wel op het forum ;)

Ik ga Olivier brood en drinken geven en daarna ga ik ook strijken. Mijn man zou niet zo laat zijn vandaag dus dan wil ik het al af hebben.

Fijne middag!

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ff een vraag meiden, wat vinden jullie er nu van dat baby vd maand iemand 800 nog wat stemmen heeft? Heb de mod gevraagd er naar te kijken maar heb niet het idee dat ze me serieus nemen. Ik heb namelijk het idee dat dit gewoon niet eerlijk verdiend kan zijn! Ik gun iemand zeker een overwinning hoor :D Maar zo :rolleyes:?

5. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Sjorsje Gecondoleerd met je moeder en wat is het nog snel gegaan zeg.

@ Rebbel Ik hoop dat het uiteindelijk nog blijkt mee te vallen aan zijn hartspier.

@ Arri Wat goed van Hanne zeg mag je trots op zijn.

@ Judith Ik hoop dat het iets wordt met de sollicitatie en wat knap dat Guilia al loopt achter haar rollatortje.

@ Setteke Fijn dat Tymen zich al wat beter begint te voelen.

@ Naat Wat jammer dat je niet meer komt maar ook ik kan het wel begrijpen.

Even ego:

We zijn gisteren voor het eerst met Toby gaan fietsen was zo leuk.
    Heb ook even een vraagje Toby kan zich dus heel goed van rug naar buik rollen maar hij wil niet terug rollen hoewel hij dit wel kan. Als hij dus nu op zijn buik ligt blijft hij net zolang huilen totdat ik hem terug rol, of zou ik hem toch gewoon zelf moeten laten terug rollen.
    Nu weet hij dat ik het wel voor hem doe en doet hij het helemaal niet, maar ik vind het ook weer heel zielig om hem dan maar te laten huilen en hopen dat hij zelf gaat rollen.
    Wat zouden jullie doen, vind dit echt zo moeilijk.

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juud, ik vind het hele baby van de maand oneerlijk! Gewoon vriendjespolitiek! En ik kreeg zelfs een keer een pb van iemand die ik helemaal niet ken met de vraag of ik wilde stemmen op haar baby :rolleyes: ik stem altijd op de baby die ik het leukst vind! Ook al staan er 10 baby's tussen van meiden waarmee ik klets, anders is het toch niet eerlijk!

@ Vogeltje, tja... Lastig. Ik denk dat als je 'm niet helpt hij het uiteindelijk wel zelf gaat doen maar kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt als hij dan zolang huilt! Mijn neefje ging op een gegeven moment zitten alleen viel telkens om en ging dan huilen, mijn schoonzusje was dagen druk om 'm steeds weer rechtop te zetten en toen had ze gelezen op 'n forum dat ze 'm gewoon moest laten, hoe lastig dat ook was en diezelfde dag nog kon hij zelf weer overeind komen... Maar ik denk dat je het dan ook wel spuug en spuugzat moet zijn dat je iedere minuut moet helpen, anders hou je dat niet vol :D

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    vogeltje, ik zou hem voordoen hoe hij terug kan rollen. dus wel hem terugrollen, maar zoals hij het zelf ook zou doen (dus met je hand in zijn kruis (klinkt een beetje raar :rolleyes:)vandaaruit maakt hij ook de beweging. ) en je zou een keer kunnen kijken of hij het zelf doet als je een poosje wacht, maar als ze eenmaal goed gefrustreerd zijn dan worden ze volgens mij niet initiatiefrijker..

net 2 vriendinnen met hun dochters van net 1 te lunchen gehad. was heel gezellig!

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    sorry dubbel

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    vogeltje, ik zou hem voordoen hoe hij terug kan rollen. dus wel hem terugrollen, maar zoals hij het zelf ook zou doen (dus met je hand in zijn kruis (klinkt een beetje raar :rolleyes:)vandaaruit maakt hij ook de beweging. ) en je zou een keer kunnen kijken of hij het zelf doet als je een poosje wacht, maar als ze eenmaal goed gefrustreerd zijn dan worden ze volgens mij niet initiatiefrijker..

net 2 vriendinnen met hun dochters van net 1 te lunchen gehad. was heel gezellig!

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    zooo lauwie was het zo gezellig :) 3x je bericht haahha

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Daar was ik weer even snel voor een update.
    We krijgen de nutrilon pepti nu vergoed en kon meteen 2 pakken ophalen bij de apotheek, dat scheelt mooi rond de 75 /100 euro in de maand ;)
    Normaal gaan ze weer provoceren als kindjes een jaar zijn maar dat gaan ze bij Tess uitstellen omdat zij zo heftig reageerde met deze provocatie.
    De cijfertjes zijn ook weer binnen; 70 cm lang, 43 cm hoofdomtrek en 7,510 kg.. helaas wel ongeveer 30 gram afgevallen in 1,5 week. Maargoed dat kan natuurlijk ook goed komen door de diarree.
    Haar lengte komt in ieder geval nu heel erg mooi mee, ze zit qua lengte nog maar ietsie onder het gemiddelde!!
    De flesvoeding moet wel omhoog, we gaan nu proberen om toch s'middags ook een flesje van 90 cc bij de boterham te doen, we moeten dan eerst terug naar een halve boterham (anders zit ze waarschijnlijk te vol) omdat de fv belangrijker is.
    De dokter was het met mee eens dat haar eczeem een stuk is afgenomen =D>
    Over de diarree, de dokter vond het gunstig dat de ontlasting al iets dikker werd en wou nu nog niets ondernemen.. als het in het weekend weer slechter word moeten we wel even bellen.

@ Arri, En is de strijk weg? ;)
    Wat onwijs knap van Hanne zeg! En dit moet je gewoon blijven delen hoor, zou toch gek zijn als je dit niet zo kunnen melden omdat andere moeders misschien ongerust worden.

@ Setteke, wat een belachelijke reactie zeg... probeer je er niets van aan te trekken en ik zou gewoon vol trots mijn auto showen.

@ Queen, ben benieuwd naar de foto's na donderdag ;)
    Beterschap met je kop vol snot!

@ Alieke, heh wat balen zeg dat danique niet lekker doorslaapt 's nachts.
    Ik hoop dat het je vanacht beter gegund word!
    En ben je geslaagd voor leuke kleding?

@ Sjudith, tja ik hou so wie so niet zo van verkiezingen waarbij stemmen nodig zijn..vind het vaak allemaal vriendjespolitiek. ;)

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    hmmm mijn banner doet het niet :(

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik zie 'm wel hoor sjudith??

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    :oops: ik denk dat ie t pas doet als ie zegt dat ie mijn bericht geplaatst heeft..

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    oh ja, ottilie vandaag 9 maanden! dan zou ik eigenlijk helemaal ontzwangerd moeten zijn he? zo voelt het nog niet met overtollig vel (en vet) op mijn buik en borstvoeding geven.

hoe gaat het eigenlijk met de andere bv mama's en kindjes? hoe vaak voeden jullie nog op een dag? drinken ze veel ander drinken? uit (tuit-)bekers?

ik ga weer aan mijn terras bouwen :D

16. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Vergeet ik het belangrijkste :oops:

:whistle: Olivier is 10 maanden vandaag! :whistle:

En Lauwie: Gefeliciteerd met Ottilie! En jij met het feit dat je nu officieel ontzwangerd bent! ;) :)

Ik heb de strijk en de rest van het wasgoed weggewerkt, straks nog even dweilen en dan weekend! Mijn man is al thuis, we gaan nog wat plantjes in de tuin zetten...

Fijn weekend!

17. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

GGRRR< error en bericht weg!

@ Vogeltje: Jasper heeft ook de hele boel bijelkaar gebruld omdat hij niet terug kon/durfde te rollen en als ik m hielp dan bleef hij maar brullen net zlang totdat ik m oppakte. Het duurt even maar blijf m helpen en dan komt het vast goed!

@ Juud: Allemaal vriendjespolitiek! Ik heb ook geen banner!

@ Tesske: Fijn dat de voeding vergoedt wordt! Wat een popje met d'r 7,5kg!

@ Arri: Wat goed van Hanne! Heb even geen tips voor je!

@ All: Sorry m'n bericht van daarnet is niet geplaatst en ik weet niet alles uit m'n hoofd meer.

Jasper zit steeds te gilen naar me. Hij heeft door dat ik dan reageer :(
    Thomas is weer thuis en was doodmoe. Hij ligt al 3u te slapen!!!

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik moet helaas meedelen dat wij morgen niet komen :cry: :cry: :cry: Heb gisteren een moederfiets gekocht en aangezien ons vakantiegeld en ons belastinggeld nog niet binnen is, zit dit er helaas niet meer in. Voor degenen die wel gaan; HEEL VEEL PLEZIER! WE WACHTEN OP DE GEZELLIGE FOTO'S!

19. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo allemaal.

Heb vandaag al een kaartje voor morgen gekocht bij de AH. Met airmiles. Scheelde toch weer 3 euro.
    Heb al zin in morgen. En zoals het er nu uitziet wordt het goed weer. Dus dat is alleen maar goed.

Verder niks terug gelezen, krijg elke keer error enz. Word er gek van

Deel Deze Pagina