Binna of anderen die morgen mee gaan, hebben jullie een 06 nummer voor me? Zodat we kunnen bellen als dat nodig is ( file, ongeluk noem maar op ) Had het nummer van binna in mn pb box staan maar die kan ik niet openen.. #-o
Ik wil mijn 06 wel doorgeven, maar dat zet ik niet op het forum. Wie mijn nr. wil moet me even een mailadres doorgeven! Jullie krijgen de groetjes van Binna vanaf de camping!
Ik wil mijn 06 wel doorgeven, maar dat zet ik niet op het forum. Wie mijn nr. wil moet me even een mailadres doorgeven! Jullie krijgen de groetjes van Binna vanaf de camping!
Hey meiden, @Sjorsje,jee meis,gecondoleerd met jullie grote verlies! Veel sterkte gewenst!! @Rebbel,hoe is het met jullie? @Juud,wat een mooi filmpje,gaat zo wel erg hard heh! @Puck,gefelicteerd met Olivier zn 10 maanden!! @Lauwie gefeliciteerd met Otje dr 9 maanden!! @Tesske,fijn dat je de voeding vergoed krijgt zeg! --------------------------- Was even een kleine poging Gister was ik jarig en heb vandaag mn verjaardagscentjes al uitgegeven,hahah. Gistermiddag ook even met de meiden wezen fietsen,leuk leuk!!Ze hadden de grootste lol! Vandaag de zolder opgeruimd en behang besteld,zooooo leuk! Zo ff eten en morgen weer werken... IK wil jullie allemaal een heel veel plezier wensen morgen!!!!
Huh dat is raar, kan nu wel weer mn inbox openen dus heb nu tel.nr van binna en jenny, dankje! Ooh ja heeft een van de dames nog belang bij een ongeopende pot nutrilon 2 HA ? Mag je zo mee nemen, anders gooi ik 'm weg... Ik ga er snel weer vandoor, tot morgen allemaal!
Meiden van de meeting: Heel erg veel plezier morgen! En wel even foto's showen hier he?! Baal ontzettend dat wij er niet bij zijn.... Ik heb morgen officieel een vrijgezellenfeest, maar doordat het bij de mannen niet helemaal goed gegaan is, is er wat onenigheid, waar ik me liever ver buiten hou, maar ja die sukkel heeft wel 3x uitgehaald naar mijn vent! Ben benieuwd.... @ Juud: Ach kijk dat popje nou! Wat stoer!
@ Setteke, ik heb je een pb gestuurd. Vind het wel fijn als ik nog iemand kan bereiken morgen, mocht er iets tussen komen. @ Daisy, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! @ all die ik morgen zie, tot morgen! @ all die ik niet zie, jammer hoor fijne avond allemaal!
@Judith, goeie reageeratcie zeg! Hoe kan je ooit aan 800 stemmen komen? Ik ben op een stem of 15 blijven hangen... Allemaal vriendjes politiek. Leuk filmpje, heeeeel knap!!! Nog even nonchalant met 1 handje @Lauwie, wat zijn die kleintjes toch ondeugend. Niet willen slapen, maar wel lekker bij iedereen op schoot Soms heb ik echt het idee dat ik in de maling word genomen. Jammer dat je niet naar de meeting komt... Leuke foto, wat een bos met haar Gefeliciteerd met Otje haar 9 maanden. @Clautje, o leuk fietsen met Vera! Ik wil ook fietsen.... Moet maandag naar het cb, dan zzal ik eens 'goedkeuring' vragen. klopt jou banner wel? @Marleen, ben je nog lekker in bad geweest? Veel plezier morgen op het vrijgezeelnfeest. @Arri, wat gaat het snel he? Knap van Hanne! =D> @Alieke, hopelijk vanacht een betere nacht. Leuk dat je vriendin gaat trouwen. Lekker geshopt? @Tesske, fijn dat je voorlopig niet meer hoeft te provoceren en lekker door mag gaan met de pepti. Gelukkig krijg je het nu vergoed. Wat goed dat tess nog maat ietsie onder de lijn van de groeicurve zit. @Puck, gefeliciteerd met Olivier zijn 10 maanden! @Duster, aaah jammer dat je niet komt morgen Hoe is het verder met je? Kan je nog een beetje rusten? @Daisy, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. @Setteke, ik heb je een pb gestuurd.
Joehoe! And we're back! Wilde toch ff kijken hoe het eruit zou zien.. Valt me mee, moet wel ff weer wennen, maar dat duurt maar eventjes.. Ga nu gauw verder The Haunted Mansion kijken hoor, kom morgen weer langs! Iedereen een fijne avond! Xx
hoe vaak hebben jullie gecheckt of je er al op kon???? Ik ging vanmorgen toch gelijk kijken. Ga nu eerst banner enzo zoeken en ik ben blij dat we er weer op kunnen
Heb net mijn banner er weer in gezet, maar zie hem soms wel en soms niet.. vreemd.. Ach, kijk morgen wel weer verder! Xx
Nu kan ik dus echt niet meer reageren op de laatste week. Moet wel wennen zeg Hey ik zien mijn banner niet