Hallo meiden! We zijnw weer online zie ik! Guus was GEWELDIG! Ik heb het echt super naar mijn zin gehad en kon het goed volhouden! (hoe het morgen zal zijn denk ik nog maar even niet aan.....). Jammer alleen dat ik een fossiel naast me had. Die heeft de hele avond gezeten terwijl de rest van het vak aan het danesen en aan het zingen was. Hij duwde op een gegeven moment mijn arm weg, blijkbaar was ik iets te enthousiast, maar voor ik sorry kon zeggen keek hij alweer de andere kant op. treurig zulke gevallen.... Wat doe je dan bij zo'n concert denk ik dan.... Maar goed, ik heb heel veel lol gehad. Nou nog een lekker roseetje en dan naar bed. Morgen krijgen we visite, dus moet er weer vroeg bij zijn!
goedemorgen medemama's, ik hoop dat iedereen gauw weer zn eigen vertrouwde banner heeft, want daar herken ik toch de meeste aan. @ Setteke, super dat het leuk was bij Guus Roos ligt voor het eerst in haar leven nog te slapen , ze krijgt al sinds dat ze een week of 10 is om 7 uur de fles en nu ligt ze nog te pitten. We gaan vandaag weer zwemmen met zn drietjes, Andy en ik zijn allebei gek op water en Roos gelukkig ook. Gisteravond zijn we bij mn zus en nichtje geweest, mijn zus is ook zwanger zoals sommige weten en wij gaan volgende week op vakantie en komen 28 juni terug en zij is 1 juli uitgerekend. Ik heb besloten dat ik me er niet druk om ga maken. Meestal heb ik toch wel geluk dus daar ga ik nu ook maar vanuit en zo niet.....dan is er ook niks aan te doen. tot later @ Linka , ben je nog niet wakker?
Goedemorgen dames en Petra, ja ik ben wakker ! Net ontbeten en nu zit ik ff achter pc en straks maar lekker strijken en vanmiddag naar Raalte.
Goedemorgen, Hier ging de Matthijs-wekker om 7u10, dus ik heb lekker uitgeslapen. Wat je tegenwoordig al geen uitslapen kunt noemen Dirk heeft de nacht gehad, dus hier weer een dagje met z'n 2-tjes. Het is hier tuinendag en aangezien het zonnetje lekker schijnt, zullen we wel de hele dag 't dorp in gaan. Heb er zin in. Iedereen 'n fijne zondag Liefs Silvia
@Setteke; Fijn dat het zo gezellig was. Was Hilbrand die fossiel? @Schatje; Nog getest? @Lique; Je PB is verdwenen :x, maar ik stuur zo alsnog 'n bericht terug X
Hmmmm, zien jullie mijn avatar en banner wel? @ Duster, nee, gelukkig niet. Een of andere oudere heer...
Goedemorgen allemaal, @Iedereen, bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik moet nog erg veel bijlezen, maar daar heb ik morgen wel alle tijd voor (hoop ik). Vandaag naar het huis van m'n ouders om wat te helpen met ruimen. Met de kindjes gaat alles goed, Yosyp kruipt (of glijdt) sinds vorige week de huiskamer rond. Groetjes Joyce
Ik voel me nog steeds goed. Wel 'n keer of 4 per dag hevige kramp aan de zijkant van m'n buik, maar volgens de echoscopiste kon dat zijn van het groeien van de baarmoeder. Tijdens de eerste twee zwangerschappen heb ik dat niet gehad, dus vind het eigenlijk wel raar dat ik het nu dan wel zou hebben. Volgende keer bij de vk toch nog maar even melden.
Heej Buddy, Was gezellig en niet druk want de helft van mijn vrienden bleek mijn sms niet gehad te hebben
goeiemorgen allemaal! ik kan even niet terug lezen sorry Hier gaat alles goed! heb een super tattoo gekregen van me vriend en zijn lekker naar de dierentuin geweest ik zal zo even foto's spammen Heb nog geen foto van me tattoo maar die komt snel Over het testen: ik heb op mijn verjaardag getest en was negatief..maar ben ondertussen nog steeds niet ongi.. dus we wachten nog heel even af.. Heb een hele leuke verjaardag voor de rest gehad dus gelukkig heeft het daar geen invloed op gehad.. kusjes