Zo ik ben er ook weer, wat een gedoe zeg. Moest al 2 keer een nieuw wachtwoord opvragen. Snap er niks van. Verder niet veel gelezen. En heb dus ook een heel deel gemist. Jammer hoor, dat er zoveel berichten en dus ook foto's enz verdwenen zijn. Fijne dag allemaal en ik zal eens kijken of ik de lijst nog kan vinden
Schatje, Jammer dat het negatief was..... Juudje, balen dat de helft van vrienden geen smsjes hadden ontvangen, ben je al druk aan het voorbereiden? Duster, lekker dat je uitgeslapen hebt Goedemorgen Debbie, hoe laat is het daar dan?
ik ga er weer vandoor moet vandaag werken helemaal geen zin haha maar jah morgen weer een dagje vrij kusjes fijne dag allemaal!
Goeiemorgen, Wat een gedoe weer... Ik had m'n banner opgeslagen, maar nu kan ik m weer niet plaatsen. Probeer ik een nieuwe te maken kom ik weer niet op die website. Nu heb ik er geen zin meer in haha, dan maar ff zonder! Ik hoop wel dat het voorlopig ff klaar is met verhuizen hier hoor, moest gisteren gewoon afkicken haha! @ Setteke: Gezellig zo'n dooie naast je, gelukkig had jij het wel naar je zin! @ Juud: Ben je lekker verwend met cadeau's gisteren? Al klaar voor vertrek? Heerlijk naar de zon...!!!
@linka Het is hier 1 uurjte later dan bij jullie (in NL nu 10 uur, hier 11 uur). kBen dus gewoon lui, en met wakkere uk kan ik niet veel eigenlijk. Eergisteren wilde ik met afgrijsen iets melden hier, maar toen was ZP dicht... Ukkie had een dikke bromvlieg in haar mond. Ik kon hem er nog net uitvissen. Ze had hem ergens gevonden. Gelukkig zijn er wat minder vliegen (sh*t, daar is er weer eentje) want de koeien om het huis zijn weg omdat de regens begonnen zijn. BAHBAHBAH, die vlieg! En vanmorgen vonden we een dooie muis in de huiskamer: de kat was bezig geweest. YAKKIE Nou, ja, 1 geluk, die muis heeft niet in ukkies mondje gezeten Zo, even een banner regelen nu...
@ Schatje, gaaf hoor die tattoo! @ Mar, ja heb bizar veel zakgeld van zwager gehad en een opblaaskrokodil! We moeten nog inpakken, maar ik heb geen puf te beginnen! Weet ook niet waar te beginnen! Met zo'n ukkie vind ik het erg moeilijk!
Hey! Nou, ik heb weer een avatar en banner. Het was even zoeken, maar het is gelukt! Wij krijgen zo visite. Een vriendin van me met haar vriend en hun twee kids. @ Schatje, wauw, mooie tattoo! En die foto van jullie gezinnetje zijn ook leuk! Werkze! @ Juud, weet je wat ik wil? Een opblaaskrokodil, whahahaha! Oh bah, inpakken, heb ik ook altijd een vreselijke hekel aan! Ik maak altijd lijstjes, anders weet ik zeker dat ik de helft vergeet! @ Debbie, ieuw!
Meiden, hoe krijgen jullie je banner van bump-and-beyond weer geplaatst? Ik zit het te proberen, maar het lukt me niet... Ik zal wel iets heel doms over het hoofd zien denk ik haha, maar het was vanmorgen ook weer zo vroeg hier...
hoi meiden, @tess: jeetje wat balen, nog geen zekerheid dus! ik duim heel hard voor jullie meid! nee, omdat ik de echo voor het bruinverlies heb gehad stelt het me toch niet helemaal gerust idd! maar het is al wel een heel stuk minder nu, dus ik hoop dat het anders nog van de inwendige echo komt woensdag... als het morgen nog is zal ik wel even naar mijn gyn bellen. weet iemand of je dan in bad mag? wij hebben gister een jacuzzi gekocht (opblaasbaar) maar ik ben er nog maar niet in geweest! @schatje: wat balen dat hij nega was, maar ik blijf duimen! liefs rebbel
och rebbel wat lees ik nu, bruinverlies, maar bruin is wat ze zeggen oud bloed he, en alleen rood bloed is niet goed, en zelfs dan wil dat nog niet alles zeggen (ik kan er over meepraten) en als het je niet lekker zit gewoon morgen even bellen, vaak laten ze je dan toch even komen voor een echo, lijkt me toch fijn even gerustgesteld worden he bah schatje nega, ik ga ookblijven duimen voor je zo ga nu even terug lezen
@ setteke: nee deze is van zp zelf. Ik kan niet op de site van bump and beyond komen en wat ik opgeslagen had werkt ook niet, snap er geen hol meer van eigenlijk...