Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    das wel mooi idd!
    hier geen bruinverlies meer sinds gisteravond! alleen nog wat slijm vanmorgen net een tamponcheck gedaan en er zat niks op gelukkig.
    ik heb gister ook 3 kwartier gefietst wat ik normaal nooit doe, misschien moet ik dat nu ook maar niet doen! haha! ik heb tenslotte wel een gevoelige baarmoeder.

we hebben een jacuzzi gekocht opblaasbaar, maar ik denk dat ik er beter nog niet in kan gaan of wel?

liefs rebbel

2. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Zo hehe, even ingesteld dat ik weer een mailtje krijg als er gereageerd is want ik moest steeds zoeken...!

@ Rebbel: Volgens mij kan dat geen kwaad hoor...

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Even tsjekje of de avatar nu transparant is..

4. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ja vind het ook een gedoe miranda ! die nieuwe site. hoe vaak moet ik nu nog een nieuwe banner enzo maken??
    pfff had eerst al moeite ermee om die hele site te snappen kan ik nu weer opnieuw beginnen? kon me gister ook al niet inloggen. moest nieuw wachtwoord aanvragen want de oude deed het niet heb 5 keer geprobeert gister jah en toen kon ik niet meer inloggen. en nu vandaga weer geprobeert paar keer kreeg ik error in beeld ik denk verdorrie wat is dit nu weer !!! maar nu eindelijk hier.
    nou ik moet nog even bedenken hoe ik dit nu allemaal weer gaat doen. misschien laat ik alles zo wel staan hoe het nu is.

hier heb ik even een rust dag ingelast. liep gister echt op t randje gewoon. zoooooooooooo moe door alles gedoe. regelen, emy verzorgen, huis schoonmaken opruimen en inpakken, nieuwe huis schilderen hier en daar zooi opruimen en weer schoonmaken, en dan me werk er nog even tussendoor ook. nou had het even helemaal gehad gisteravond.

even verhaaltje wat ik kwijt moet hoor.
    gisterochtend met emy erbij en kenny ,we zouden eerst paar boodschappen doen was totaal niks in huis. ik had me daar een honger kiepte bijna om. belde kenny zn vader onderweg op hij stond voor de deur voor de douchewand op te hangen. ik zeg kan ik asjeblieft eerst eventjes broodjes halen ?? dan kan ik wat eten. maar neeee dat moest niet want hij moest naar het huis anders stond zijn vader te wachten. pfff ok ik afzetten begon emy te huilen die had ook honger dus ik mee huis in emy eten geven. eindelijk klaar met eten geven...

eventjes paar dingetjes opruimen, kastjes leeg ruimen van de keuken omdat die van de muur af gehaald moet worden maandag ik denk kan ik morgen ( vandaag ) rustig aan doen. ben ik bezig even opruimen. komen ze beneden ja die past niet je heb deverkeerde gepakt. Ik zeg nee die bak is 89 en die douchewand is van 87 naar 89 te verstellen. dus die past. nee die past niet is niet goed. ik zeg ga dan een nieuwe halen en begin niet tegen mij te zeiken. dus hun met die douchewand naar de winkel.
    is die niet op vooraad. moeten we tot woensdag wachten !!
    dus die maar weer besteld.
    dus zijn ze terug van de winkel ik inmiddels chagerijnig emy chagerijnig. geen kinderwagen of auto die ik kon gebruiken om brood te halen ( is te ver lopen met emy in de armen , 10 kg denk ik nu ) en half 2 in de middag.
    ik zeg gaan we nu dan even boodschappen doen?? ik heb nogsteeds honger en anders hebben we vanavond ook niks te eten. nee ik ga nog even schilderen zegt tie . nou ik was woest ik zeg verdomme mag ik hier ter plekke neer vallen van de honger ofzo. Ik denk stik er maar in ik ga naar huis. kom ik langs de winkel ik denk ga ik even brood halen. leg me portomonee nog in het nieuwe huis ! GRRRRRRRR...........
    nou dan maar niks eten. dan maar naar huis. komt kenny eindelijk thuis half 4. zegt tie nog doodleuk jij eet bij de chinees he?? ik zeg nee we gaan heir eten en jij gaat nu naar de winkel !
    grrr.. MANNEN!!! echt als kenny geen honger heeft en ik wel kan het hem soms echt niks schelen als er niks in huis is maar als hij honger heeft en er is niks dan moet ik direct opspringen en eerst eten maken of eten halen.

zo moest ik even kwijt.

vandaag ben ik dus WEER alleen thuis en kenny is weet ik veel doen in dat huis geen idee. en hopen maar dat hij optijd thuis komt want ik moet zo weer werken.

nog meer nieuws :
    EMY DER DERDE TANDJE IS DOOR !!!

hopen dat we nu wel eens kunnen doorslapen ! vannacht was ze nog 2 keer wakker.

owhja en ben 2 dagen overtijd nu...
    moest ik ook even zeggen.

5. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    weet je hoe lang ik hier over heb gedaan om dit bericht te maken en het op het scherm te krijgen !!! 1 uur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    sorry meiden maar echt t word me nu echt gewoon teveel.

7. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    #29847 denicepino, 7 jun 2009
    Laatst bewerkt: 7 jun 2009
    waar slaat dit nou weer op !

zet ik na dat lange bericht nog twee berichten erop die zie ik op het scherm ook verschijnen kijk ik nog een keertje zijn ze verwijderd!!!

maar ik zei dus dat ik het helemaal heb gehad op dit moment !

en nou zie ik ze weer wel

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hier geen problemen met de site tot nu toe!

@marleen: thanks voor je reactie!

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoe kan je je weer abboneren op een onderwerp?

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Hmm.. niet dus.. dan ga ik nog maar ff aan de knutsel.. BRB!

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Hier geen problemen, ja, alleen dat mijn avatar niet doet wat ik wil..

Enne, Denice, 2 dagen overtijd? Spannend!

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Even een ego-momentje hoor tussendoor;

Britt ging net helemaal zelf staan door alleen maar met 1 handje mijn hand vast te houden! :D

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Goeiemiddag meiden.
    Duster wat goed dat mathijs kan kruipen zeg!
    Sjudith wil je alvast een hele fijne vakantie wensen.
    Setteke, tof dat Guus zo leuk was..kun je een beetje lopen vandaag??

Pff ik heb een pesthumeur vandaag!:x

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou meiden, ik heb jullie ook weer gevonden! Moet nog wel even wennen weer hoor en een banner maken maar dat komt een andere keer wel.

Hopelijk heeft iedereen een lekker weekend!

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hoera voor Matthijs!!!!!! Jeeeeeeeeeeeeeeej knappe jongen!! :D

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @duster jeee wat goed van Mathijs

@queen jeeej wat knap van Brit

@Teske jeetje meis dat is minder (maar soms lucht het wel op)

@denice jeeetje wat een gezeur. en 1 dag over tijd toe maar

@schatje spanend dat je nog niet ong bent. en leuke tatoe

@setteke wat super dat je zo genoten hebt.hoe i het vandaag met je

@marleen oeps ook al sjagie

@juud al vast een fijne vakantie. heb je al in gepakt. en welke buggie heb je nou?

liefs sabrina

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    jeeee me foto doet het

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Jeej Binna!

Even mijn avatar checken...

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    dubbel...oepsie...

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik zie geen banner

schatje, gewoon vragen hoor morgen, daar zijn ze voor.
    ik mocht altijd langs komen.
    en ik heb bij de laatste 2 zwangerschappen heel veel bloedverlies gehad, echt rood. bij saf zelfs in de 7e week en ook met buikkramp. maar het is allemaal goed gegaan.
    en bij anissa nog erger bloedverlies zelfs, liep altijd met maandverband. de gyn heeft ook van alles nagekeken, placenta lag voor, en de baarmoedermond was ook erg gevoelig, slijmvlies wat normaal binnen zit zat wat aan de buitenkant.
    maar er zijn best veel vrouwen met bloedverlies, en het is vaker niet wat dan wel

Deel Deze Pagina