wat goed van brit! en matthijs go go! goed zo queen bee wat heb jij een gave grote banner ik moet nog een banner maken maar kom er niet aan toe... zit nu op mijn dochters laptop, mijn zoon zit op mijne om huiswerk te maken.... pfff tegenwoordig is veel huiswerk op de pc. ben er niet altijd zo blij mee, de verleiding voor de pubers is erg groot om op msn te gaan. en als ouder is het zo veel moeilijker controleren
@Noura; Dankje.. snap alleen niet waarom mijn avatar kleiner is dan die van jullie... @Binna; Welke afmetingen heeft jouw avatar?
Zo, de visite is weer weg en de kindjes liggen in bed! Wat lief dat jullie allemaal naar me vragen. Het gaat goed met mij hoor! Geen centje pijn aan het bekken! Wel last van mijn rug, maar dat is meer spierpijn van het dansen.... Ik heb eigenlijk helemaal geen problemen met de site. ok, moest een nieuw wachtwoord aanvragen, maar verder vind ik het wel netjes en overzichtelijk. Alleen raar dat we geen foto's meer in berichten kunnen plaatsen en maar 1 smiley mogen gebruiken. We hebben trouwens wel mooi wat pagina's "kado" gekregen! Wat ik helemaal vergeet te vertellen, Silke krijgt vier tandjes tegelijk! Er zat al steeds een zijtand te drukken, maar nou zag Hilbrand ineens streepjes waar de voortanden komen. Misschien was ze daarom steeds zo hangerig! Wie had afgelopen week de update, of hebben we die deze week niet? @ Denice, denk je om jezelf meisje! Je moet straks wel kunnen genieten van jullie huisje! Ik ben erg benieuwd hoe het wordt! Denk je dat je zwanger bent? @ Binna, aah, toch weer je vertrouwde profiel! @ Debbie, volgens mij ben jij hartstikke goed bezig! Het is even een kwestie van tanden op elkaar, maar dan heb je straks je avonden weer voor jezelf! Tja, mijn meisje is altijd al flink geweest! 4460 gram en 54,5 cm bij de geboorte en nu dus al over de tien kilo en 76,5 cm! @ Duster, heeej, wat goed van Matthijs! Op zijn buik of op handen/knietjes? @ Happy, aah, wat een schatje dat ze zo lief in haar bedje op jou gaat wachten! @ Linka, als je een bericht typt kun je onderaan dat bericht aangeven of je e-mail notificaties wilt! @ Miranda, adem in, adem uit! Heb je toevallig internet explorer 8 via Hyves geinstalleerd? Dan krijg je hyves nl als startpagina. @ rebbel, gelukkig meid! Komt vast goed met je ukkie! Hoe is het met Milan? Volgens mij mag je best in die jacuzzi. Als je een bericht typt kun je onderaan dat bericht aangeven dat je e-mail notificaties wilt ontvangen. @ Queenbee, jee wat goed van Britt! @ tesske, het gaat goed met me! Hoe is het met jou, hoe komt het dat je zo'n humeur hebt!
@Setteke; Zo! 4 tegelijk! Ik vond Britt al veel met haar 2 tegelijk, hihi! Fijn dat je geen last meer hebt van je bekken!
@ Bina we hebben de Hauck buggy speed sun. Ideaal ding! En ze zit er ook super in! En heb mijn kleren al op bed klaar gelegd,dat is het @ Setteke, fijnd at het beter gaat meid!
Hmmzz... heb de afmetingen nu goed staan.. maar zie dat er niks van te lezen is... zal later nog wel ff weer aan de frutsel gaan. Eerst douchen! Tot later! Xx
@ Juud: Kom je er nog uit meis? Ik was ff vergeten dat jullie gingen vliegen! Dan kun je aanzienlijk minder meenemen ja... @ Rebbel (dacht ik) Bij je profiel en dan bij opties kunnen aanvinken of je een mailtje wilt ontvangen als er na jou gereageerd wordt, dan ontvang je vanzelf elke keer een mailtje, vind ik erg makkelijk. Alleen werkt het nog niet... da's dan weer een beetje jammer. @ Setteke: Misschien was al die beweging juist wel ff goed voor je bekken haha. Ik vind het trouwens wel irritant dat je de foto's niet gelijk meer ziet... Ik was net even pantoffels van m'n vader gaan ruilen. Mijn vader kan alleen op die dingen lopen en mijn moeder was stad en land afgeweest, maar kon ze niet vinden en ik had ze gevonden, was alleen het elastiek al kapot... Kon ik weer terug. Maar er was een man neergevallen en hijnwas buiten bewustzijn. Toen ik er voorbij liep zag ik zijn hand liggen en ik schrok me kapot, alle kleur eruit, volgens mij lag hij gewoon dood te gaan, verschrikkelijk! Vanavond op Rijnmond maar even het nieuws kijken. Bbbrrr...
Nou er stonden 3 mensen van de beveiliging bij, maar stonden op de hulpdiensten te wachten... Deden dus zelf verder niks! Ik kan zo'n man ook niet helpen, maar je zou toch verwachten dat hun dat wel kunnen? Het was in ieder geval erg vreemd!
Ja best wel ja! Voor hetzelfde kan zo'n man gered worden als er iemand met hartmassage begint. Bovendien hebben veel winkels zo'n AED kastje (defibrillator). Heb je er nog iets van gelezen? waar was het precies (welke stad)?
ja best vreemd idd, ook beangstigend, het zal je maar overkomen anissa zat net op haar knietjes, toen ik binnenkwam, dus al aanmoedigen, maar ze ging weer op haar buik verder ik zie ook een tandje weer die op doorkomen staat. haar voortand. nu heeft ze nog een draculalook, het lukt me alleen niet het op de foto te krijgen
Nou pfff we gaan 8 dagen....dus heb nu 6 heel zomerse setjes (jurkje met spaghettibandjes en luierbroek) 6 broeken en 6 shirts, en dan 2 vestjes en 5 rompers, en een lading sokjes, bandana's/zomerhoedjes en 1 zwembroekje en 1 badpak. Moet genoeg zijn he maar ik denk zelfs dat ik wat broeken weg laat
ik denk dat je met 3 broekjes ook wel safe zit, het is zo gewassen toch? sokjes heb je met een paar toch ook genoeg? als je de ors en zonnebrand vooral niet vergeet hoe zijn de temperaturen daar nu?? hier is het de komende week bagger, komt niet boven de 20 graden
@marleen & @setteke thanks kVoel me alweer wat vrolijker hoor vandaag. Ukkie ligt een 2e tukkie te doen! Wat een luxe!
btw, ik word echt zoooo treurig van die brand in een kinderdagverblijf in mexico.... de grootste angst van een ouder... verschrikkelijk. het aantal slachtoffertje loopt nu al dik in de 30...
Hoi, Ik kwam alleen even kijken of ik weer online kan komen...ja dus Nu nog even vechten met mijn banner, maar dat doe ik morgen. Erg druk maar wel leuk gehad het weekend, maar ga nu nog even van mijn mannen genieten... Doeg!8)
@ Debbie: Oh bah ook al van dat nare nieuws! Ik las op teletekst dat er in Belgie een babylijkje in een sloot gevonden is van een paar dagen oud... Waarom moet dat nou weer zo?! Breng het dan naar het leger des heils ofzo... @ Setteke: In Rotterdam, maar ik weet niet of hij nog leeft of niet. Zijn kleur was wel erg grauw... Er riep ook iemand dat ze niet zo moesten kijken maar ergens een debrifillator moesten gaan halen, toen dacht ja als jij dan weet waar ie is haal m dan... Zo ik heb alle foto's van Thomas ingeplakt, de kaartjes die we ontvangen hebben na de geboorte van Jasper heb ik ook eindelijk in een plakboek geplakt, nu de laatste foto's van Jasper nog inplakken en dan ben ik weer bij! Ik moet alleen nog een klein album maken van dat halve weekje Ardennen van een jaar geleden... Toch nog hartstikke veel foto's gemaakt daar. Straks komen er weer vakantiefoto's aan en ze zijn in juli en aug jarig, dus dan heb ik weer wat te doen. Je blijft bezig met al die foto's! En het nadeel is dat ik de foto's waar beide mannetjes op staan nog dubbel moet hebben ook, want ze hebben allebei eigen albums, wat een werk. Maar het is zo leuk om het allemaal weer terug te kunnen kijken... Nou ja lekker slap verhaal gelult haha! @ Juud: Volgens mij heb je genoeg hoor. Als het warm is dan hebben ze bijna niks aan... En je kan ook nog wassen mocht het nodig zijn! (maar ja het is natuurlijk vakantie, dus liever niet haha)!!! Oja nog ff ego... Ik weet nu wel zeker dat het waterpokken zijn/ waren bij Jasper. Het waren rode plekjes, het werden een soort pukkeltjes/blaasjes en nu drogen ze op en worden het korstjes. Alleen totaal waren het dus minder dan 10 waterpokken... dus ben bang dat hij het nog wel een keertje krijgt. Nu is het dus afwachten of Thomas door Jasper wel besmet is, want van zijn vriendje heeft hij ze dus niet gekregen, maar Jasper wel! Snappen jullie m nog??