ahum.... werd er net gewoon uitgegooid volgens mij... En ik moest ook een nieuw wachtwoord aanvragen om er op te kunnen, daarnaast kon ik er vandaag pas op.... Gister kreeg ik nog steeds een systeembericht dat ze er nog niet waren... Opstartprobleempjes he! @ setteke; ik had trouwens de update. Die had ik vrijdag dus willen maken, omdat ik geen tijd had, maar aangezien ZP over ging, had ik een probleem... Dus maar afgesproken dat het voor deze keer over zou gaan en ik doe het nu vanaf 6 juni...
Heej meiden! Net ff bij schoonmams gegeten! En ik ga alles weer uitpakken en opnieuw doen we hebben veel te veel! Nu eerst Giuliaatje in bad en dan onszelf in bad hahaha! Liefs!!
Hey meiden, ik kom even zwaaien,heb verder niks teruggelezen.. Wel weer even wennen zeg,ik kon ook niet meer inloggen onder mn eigen gegevens?????? Fijne avond! En Juud,heel veel plezier!!!!(en Angelo en Giulia)
hey, weer terug van ons weekendje friesland. teruglezen is niet echt gemakkelijk. weet iemand op welke blz de berichten van het nieuwe forum beginnen? het is dat het hier zo gezellig is, anders was ik afgehaakt... vannacht dramatische nacht. dochter begon rond 00:15 te huilen en omdat ik de rest niet wakker wilde maken dacht ik haar even snel te voeden. daarna weigerde ze te slapen... tot 4:00!! nichtje die licht slaapt in de kamer daarnaast werd na een half uurtje wakker en heeft ook de halve nacht heel zielig gehuild. het goeie nieuws is dat ze vandaag voor het eerst bijna een heel potje gegeten heeft! voorheen weigerde ze gepureerd eten. setteke, hoeveel streepjescodes heb je nog nodig? doen we niet meer aan smilies
over het testen.. uhm ik durf niet goed te testen, zoiezo moet ik er eerst nog ene halen. maar heb tegen mezelf gezegt : " niet eerder testen dan 6 dagen overtijd" dus moet van mezelf nog even wachten. hihi werk: KLOTE KLOTE KLOTE ( sorry moest even) maar echt ik heb me daar alles tegen me baas gezegt wat ik wilde want ben hem echt ZAT niet normaal ! ik moest de tent regelen en vervolgens loopt hij steeds tegen me te schreeuwen, en schelden en zeggen dat ik dom ben en niet snel genoeg en blind ben terwijl ik hartstikke me best doet en echt hard ren bijna om alles van buffet bij te houden. enigste wat hij doet is afrekenen ( omdat wij niet aan de kassa mogen komen). dus heb me spullen gepakt heb me geld gevraagt en ben weg gegaan. spuug zat die vent !!! nieuwe huis: morgen weer heeeeeeeeel druk. tegelzetter,behanger en dakdekker voor het dak. ouwe huis: alles inpakken van de keuken. emy : ben helemaal trots op der nieuwe tandje ! hihi zooooooooooo schattig. ze is nogsteeds neit aan het slapen. is een dondersteen. we hebben een dressoir met 3 grote lades. met zo grote langwerpige knoppen eraan. nu pakt emy de bovenste la vast en gaat vervolgens zichzelf aan die knop optrekken en gaat aan de onderste knop van de onderste la op staan en als een aapje op springen ! en maargillen en lachen dat ze het leuk vind. met mezelf : ben net bij me moeder ff helemaal ingestort spanning thuis door verhuizing en regelen van dingen, emy die niet slaapt snachts en soms echt tegen de draad is met eten en drinken, spanningen op het werk. over tijd lopen. pfff echt helemaal ingestort. luchte op. maar heb nog het idee t zit niet helemaal lekker, denk straks nog maar een onder de douche proberen te ontspannen .. ( van morgen ook al geweest en vanmiddag ook voor het werk nog) ik zweet me al kapot als ik alleen al de wasmachine leeg haal. of emy heb proberen eten te geven of het eten kookt. weet niet wat t is misschien word ik wel ziek.. pfff. bah bah. nou ik ga maar eens douchen en dan me bedje in. en misschien dat ik dan morgen tijd heb om even hier beter te reageren op iedereen afgelopen week is het me niet gelukt schaam me eigen kapot. en nu de nieuwe site. dat werkt hier voor geen kante. heb me nu 3 keer aangemeld. voor ik EINDELIJK zag dat me naam in beeld stond. Ook ik heb een nieuw wachtwoord aan moeten vragen omdat ik niet kon inloggen terwijl ik dit zelfde wachtwoord al vanaf 2007 gebruik en dus niet fout intyp. jammer dat er nog geen of nooit meer geen foto's mogen gezet worden. hoop dat ze dat snel gaan oplossen dat het wel weer kan.
@Setteke, wat goed dat het zo leuk was bij Guus. Jammer van dat fossiel 4 tandjes tegelijk, arme silke. Hier zaten er ook 4 tegelijk aan te komen er zijn er nu 2 door en die andere 2 bijna. Gelukkig heeft Bart er geen last van. @Petra, groot gelijk dat je je niet druk maak over de bevaldatum van je zus. Je kan er toch niks aan veranderen. @Duster, lekker uitgeslapen! Wat knap dat Matthijs kan kruipen!!!! @Sjorsje, hoe gaat het nu met je? Wat goed dat Yosyp kruipt @Schatje, jammer van je test. Maar nog geen ongi! Ik blijf duimen! Mooie tattoo, ik wil er ook 1 maar mijn man vind tattoo's afschuwelijk Leuke foto's! @Debbie, iiieeehhhhh een vlieg bij je ukkie in haar mond..... Gelukkig geen muis Vervelend dat jou man niet door heeft dat je ook wel eens rust wil. Praat met hem en hou je vroeger naar bed therapie vol! Nu is het even vervelend, maar straks pluk je er de vruchten van. En niet schuldig voelen hoor, iedereen zit er ook wel eens doorheen. (bart is al tientallen keren achter het behang geplakt) @Chantal, hoe was de brandweerfamiliedag? @Binna, wat goed dat je de update nog had! Wat een dondersteen die Silver! @Happy, wat lief dat Janna 's ochtends op je zit te wachten. Bart laat heel duidelijk weten dat hij wakker is en dat mama MOET komen. Wat goed dat ze probeerd te kruipen, jammer van het wegglijden. Nog even door oefenen. @Miranda, bedankt voor je krabbel. Is je laptop alweer uit de knoop? @Rebbel, fijn dat je geen bruinverlies meer hebt gehad. @Denice, gefeliciteerd met Emy haar 3e tandje. Werkse! 2 dagen overtijd @Queenbee, wat knap van Britt, voor je het weet loopt ze los! @Noura, je hebt toch ook een internetslot ofzo? Kan je bepaalde site's op bepaalde tijdstippen op slot doen. ENUFF PC (Free Trial) Computer Timer, Internet Timer. kan je 30 dagen gratis proberen. @Marleen, gatsie dat is schrikken van die man. Hopelijk is het goed met hem afgelopen. Raar dat niemand actie ondernam (ehbo) Bart zegt ook boe(m) als hij weer eens wat omdonderd. Zo schattig. @Judith, ik denk dat je wel meer dan genoeg kleding bij je hebt. Moeilijk hoor. Anders kan je daar toch nog wat kopen? Hele fijne vakantie! @Carmen, wat jammer dat je schoonfam zo weinig interesse toont. Zeker nu je wel wat steun kan gebruiken. Hele dikke knuffel voor jou en Tess @Vogeltje, wat een leuke zwemrompers. Had ik nog nooit gezien. Hopelijk gaat toby goed kruipen op het nieuwe laminaat. Bart kruipt wel op vloerbedekking, maar op laminaat tijgerd hij @Alieke, klusze! @Petra, nog maar een paar keer werken, heerlijk. Gek he hoe snel het nu gaat in vergelijking met vorig jaar. @Chantal, het is niet eerlijk :x hup hup ff doortype! @Chantico, hoe is het nu met jou? Je reageerd op iedereen maar vergeet jezelf. @Daisy, hoe is het met jou? Slapen je kids nog een beetje (door)? @Lauwie, hoe gaat het met Otje? Is ze alweer opgeknapt? Hopelijk slaapt ze nu ook weer lekker Oh lees net dat vanacht niet zo best ging. Hopelijk 1-malig. Wat goed dat ze een potje opheeft! @Delilah, hoe is het met jullie? Geen stribbelingen meer met je man? @Al, die ik vergeten ben, solly Vanavond met de hele familie (11 man) uit eten geweest. Mijn opa was jarig (87jr) en dan gaan we altijd lekker eten. Nu mocht Bart ook mee! Hij heeft zich echt geweldig gedragen en heeft lekker van mijn ijsje meegesnoept hij werd er gewoon wild van. Bart sjansde met alle meisjes van de bediening en trok aan hun schortjes O o o dat gaat nog wat worden later. Oh ik ben echt verschrikkelijk Had op mp een mutsy spider buggy gekocht (vond hem zo mooi) maar die kan weer niet op de fiets. Nu heb ik vanmiddag ook nog een quinny zapp gekocht Ik leg de mutsy maar bij mijn ouders das handig voor als ik op de fiets kom. Ik moet echt een mp verbod krijgen
ik word echt gestoord van pc en zp! niet gelukt iets bij te lezen. grrrrrr morgenavond kan ik pas weer een poging doen. ga nu maar ff in bad en slaap inhalen! truste!
@Tesske; Dikke knuffel! @Setteke @Chantico; Hij gaat sinds gisteren op handjes en knietjes vooruit @Alieke; Gefeliciteerd met de sleutel @Marleen; Krijg jij wel elke keer 'n mailtje als er 'n reactie geplaatst is? Hoe heb jij dat aangepast? Ik heb 't volgens mij ook aangepast, maar krijg nog steeds geen mail :x @Petra; Allemaal leuke vooruitzichten @Queenbee; Go Britt, go Britt @Lauwie; Wat goed dat ze een potje heeft gegeten. Slaapt ze vannacht vast goed. Slaap lekker! @Denice; Hopelijk lig je al lekker te slapen en kan je er morgen weer tegenaan. Knuf! @Toetie; Gefelliciteerd met je opa.
Terug van Raalte, 1e verjaardag van Ziva, het was geslaagd en gezellig. Heb wel gelezen, maar reageren ho maar, ik moet nogal hier aanwennen, vind niet zo leuk meer, maar tsja ik moet gewoon geduld hebben. Denice, Emy kan voelen als je in spanningen zit, doe even rustig aan meis...... knuff. Daisy, wat gaat snel he al 32 weken zwanger, poeh! Setteke, ik zie niet om aanklikken of ik op deze onderwerp wil abbonneren? Vaag....
@Duster, als je naar plaats reactie gaat, staat er onder het blok waarin je je reactie kan typen een tabje met: Abonnement op onderwerp Notificatietype: Die zet je dan op: Directe e-mailnotificatie Snap je het nog?
@ Lauwie, waar ben je geweest in Friesland? Je had bij mij om een bakkie kunnen komen..... Ik moet nog 52 streepjescodes voor het kleed. Alhoewel ik nog steeds wel twijfel of ik het nog wel moet doen, aangezien Silke ook alweer 10 maanden is. Misschien dat het wat is voor buiten. @ Toetie, ja het amre kind. Ze heeft met 6 maanden de onderste twee gekregen, en toen heel lang niks. Die zijtanden zitten al heel lang aan de oppervlakte, maar nu dis ineens de voortanden ook! Jah, jij bent echt erg met je buggy's hahaha! Leuk dat Bart zo'n modelkind was! @ Juud, alvast een hele fijne vakantie meid! Geniet ervan! @ Denice, meisje toch! Ik zei het vanmiddag al, maar pas op jezelf he? @ Binna, hahaha, die Silver! Nog bedankt voor je krabbel! Zo'n fotoboekje heb ik ook van Tymen! @ Marleen, heb je nog iets op tv erover gezien! Ik blijf het raar vinden dat niemand actief iets doet. Ik heb ook geen geldig EHBO diploma meer, maar ik zou wel beginnen met het verlenen van eerste hulp met hartmassage en reanimatie. Maar goed, misschien is de situatie wel heel anders geweest, hij kan net zo goed een hypo hebben gehad en dan heeft reanimatie ook niet zoveel zin! Nou, maar hopen dat Jasper genoeg antistoffen heeft nu tegen de waterpokken! lekker he, dat ze nu zo ondernemend worden. Zo had ik vandaag het bijna drie maanden oude babietje van een vriendin in mijn armen. Dat is toch wel weer heel wat anders hoor! Mijn meisje zat heel jaloers in de box te gillen! Net zo'n speenvarken! @ FF, bedankt voor je krabbel, lief van je! @ Duster, jij ook nog bedankt voor je krabbel! @ Noura, hier ook pizza op! Hmm! @ tesske, ze heeft alleen de twee ondertandjes. Nu komen die boven allevier tegelijk. Oh meis, ik snap helemaal dat je je daardoor gewoon kut voelt! Of het nou uit desinteresse is of omdat ze er domweg niet bij stilstaan, het doet pijn als je broertjes niet wat meer belangstelling tonen! En ook erg jammer van je schoonma, ik snap zulke mensen niet! Bij de Eighties denk ik aan Bon Jovi, AC/DC enzo, en dus aan leren jasjes, strakke spijkerbroeken, van die zwarte t-shirts met je favo band erop en lang gepermanent haar. Oh en cowboylaarzen! @ Vogeltje, wat een grappige rompertjes. Wel balen dat Toby ze nodig heeft, het arme mannetje! Alvast veel plezier in de Huttenheugte! @ Alieke, hey buddy! Fijn dat het zo goed verlopen is allemaal! Succes met klussen! @ Petra, ja jeetje meid, wat gaat het allemaal snel! Maar eerst maar lekker met vakantie! Heb jij je speelkleed al trouwens? Ik ga zo mijn bedje in, heb nog wat slaap in te halen van gisteren. Lag pas tegen 2 uur in bed en daar kan mama niet meer tegen....
Oja, voordat ik niet vergeet, boefje he Binna die Silver, blijft mijn scheetje, hihihi! Nou ik ga nu lekker naar me bedje toe! Have fun! Kus
@ toetie; Hmm, ja... Familie brandweerdag... Ben toch maar niet meegegaan met fietsen omdat het zou kunnen gaan regenen en dat wilde ik niet met Tygo, dus zou later komen. Tegen 1-en heb ik gebeld of ze al klaar waren met de puzzeltocht want Tygo was inmiddels al verschrikkelijk vervelend, wilde niets, niets eten en alleen maar jengelen... Nou waren ze er bijna, maar gingen pas om half 3 BBQ-en, dus heb ik de man weer eerst in bed gegooid en ben ook rond half 3 richting de camping gegaan, waar het was. Toen ik daar aankwam, waren alle stokbroodjes al op, Het vlees was erg vet, dus mn maag draaide meteen op zn kop, ik denk omdat ik natuurlijk al een tijd natuurlijk vrij mager aan het eten ben. Tygo heeft wel heel veel plezier gehad van alle aandacht, heel erg lachen en kraaien en doen... Tegen 5 uur maar weer naar huis gegaan, ik had megahonger en snakte naar een kop koffie. Verder is het een beetje hommeles in huis... Mijn lieve vriend was natuurlijk lekker weer aan het bier. Op zich niet erg. Zijn kids mochten ook mee, hij was met hun met de fiets gegaan. Toen ik daar kwam bleek een vrouw zich ontfermt te hebben over zijn dochter, ze speelde met haar dochter, echter is dit een vriendin van zijn ex-vrouw die mij dus gewoon dood negeert, zelfs als de kinderen met mij zijn. Vind ik gewoon onbeschoft en er zijn kinderen bij, dus vind ik dat je gewoon normaal moet doen. Dus dat beviel me al niet. Bovendien liep zijn dochter met een ijsje, toen ik later zijn zoon had gevonden, had hij niets, vond ik sneu. Ik wist niet of ze die voor hadden gekocht, dus ik zocht mijn vriend, zodat hij straks anders zijn zoon ook even een ijsje kon kopen. Bleek een uur later, dat je ze gewoon kon ophalen op hun kosten, zijn zoon was inmiddels ook bij me komen zitten, dus meteen maar het ijsje gehaald. Later vroeg ik aan mijn vriend of hij wist waar zijn dochter was, ik had nl. gezien dat het meisje wat bij haar was iets aan haar moeder had gevraagd en toen waren ze een andere kant uitgelopen. Dus hij zo nee, ga je kijken, ja ga ik doen. Vervolgens drinkt ie zn biertje op en loopt naar binnen... ???? Dus ik alweer geirriteerd en ben haar zelf maar gaan zoeken. Alles was goed. Kom ik terug, is mijn vriend aan het voetballen met zijn zoon aan de overkant! Ik er naar toe k zeg, heb je isa al gezocht, nee ga ik zo doen, nou hoeft niet meer, want ik heb het al gedaan! Oh, oh, das goed. Dus toen zei ik, 2 dingen: ik vind niet dat een ander zich over jouw kinderen moet ontfermen (doelend op die meoder van dat andere meisje) en moet kijken wat ze aan het doen zijn en daarnaast vind ik dat je met mate moet drinken, want je moet ze straks ook nog naar huis brengen en je kan het niet maken om die kids daar ladderzat af te zetten...! Hij was het met me eens, hij zou beter opletten en ging niet veel drinken... Ondertussen nam die het ene biertje na het andere, vertelde me aan het eind nog iets, waarbij ik merkte dat hij al niet meer zo goed uit zijn woorden kwam.... Dus redelijk dronken! En hij kreeg zo weer een nieuw biertje in zijn hand geschoven, hij hield het zelfs scheef, dus ik knikte naar het biertje en keek hem een keer aan. Hij hield het recht en gaf me een kus en knuffel. Waardoor ik het gevoel had dat ie zei; kan me geen ruk interesseren wat je vind, ik drink lekker mn biertje... Nou toen was ik alweer klaar! Ben meteen ook naar huis gegaan, zonder wat te zeggen, hij is me achterna gelopen tot aan de auto, toen ik instapte vroeg hij of ik zo weg ging, heb ik het hem uitgelegd, hoe ik erover dacht, nou zo had ie het niet bedoeld. Maar ondertussen maar lurken aan dat biertje... Kort na mij, kwamen ze dan ook thuis, maar goed ook. En hij is ze wel op de fiets naar huis gaan brengen, zo snugger was ie dan nog wel... Toen hij thuis kwam heeft hij een hele tijd in een stoel gezeten en uiteindelijk tegen kwart over 7 naar boven gegaan onder het mom van dat hij boven tv ging kijken, want dat wat ik erop had, was niks aan. Ik zo ja is goed. Whatever, dacht ik. Nou hij ligt te snurken boven hoor... Sorry mega ego en ik meost het echt even spuien...! Ik vind het zo onverantwoordelijk om zoveel te drinken, terwijl je de verantwoordelijkheid van je kinderen hebt... Maar ik krijg het maar niet in dat dikke hoofd van hem. Weet niet wat ik ermee moet... --------------------------------------- Tygo is vanavond al 2 keer huilend wakker geworden... Misschien komt er nog wel een tandje achteraan, want hij had ook weer erg natte luier vandaag... Zo naar bed... Morgen onderzoeken, bah... Ik ben in een BAD MOOD en ik ben ook nog is geen VIP member meer... It sucks! ZO!