Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

#29921 ToetieL8, 7 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2009
    @Chantal, jeetje wat kinderachtig van de vriendin van die ex. We zijn toch geen 8 meer? Jammer dat het zo gelopen is op de bbq :( mannen en drank...... Geeft niks hoor dat je hier komt spuien, gooi het er maar uit! Dar zijn we toch voor :) Hele dikke knuffel

Succes moregn met de onderzoeken.

2. Ik word er de hele tijd afgegooid...

Sorry, heb nog niet kunnen reageren...

PFf, morgen nieuwe kansen nieuwe rondes???

3. Dankjewel toetie...
    ja idd, we zijn geen 8 meer...
    Maar ja dorp he...
    Toen ik hier kwam wonen, hoorde ik dat ik:
    minirokjes, laag decolleté droeg en altijd hoge pumps.
    Ik droeg veel goud en ik kwam van het kamp (woonwagenpark)....

Had mevrouw de ex ff aan iedereen verteld...
    Nou ja, dat was echt een kloppende omschrijving van mij he...
    hahahaha....!

4. Nou ik duik ook mn bed in zo... Wilde nog ff mn scrapbook creaties op de hyves zetten, vind ik wel leuk....

5. ToetieL8

Haha chantal, we lachen er maar om he? Wat een dommie! En een minirok, pumps en een laag decoladinges kunnen erug mooi en handig zijn! Maar dan ben je dus gelijk een kamper? (Zo zie je er totaal niet uit!!!) Misschien een beetje jaloers?

6. ;) Dat denk ik ook ja, hihihi... Ben toch stukkie jonger he, dus dan moet ik maar meteen een sloerie zijn natuurlijk, kan niet zijn gewoon omdat ik een mooi innerlijk heb ofzo...

Ach ja... Maar goed, dat is 2 jr geleden... Dus kan je voorstellen!
    Dorp...

Nou ik ga mn bedje zoeken... Ik ben op
    En heb hoofdpijn...
    Meiden, slaap lekker en hopenlijk tot morgen...!

7. ToetieL8

Mooi innerlijk en uiterlijk zal je bedoelen!!! Ja wie is daar nou niet jaloers op? En nog jonger ook? Auw dat doet pijn bij haar.

Tja ik woon ook in een dorp, dus weet er alles van :D
    Slaap lekker

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    probeer alles te onthouden, dan maar per blz reageren ben net een vergiet

denice spannend zeg, en doe je een beetje rustig aan.... je baas klinkt als gordon ramsey....

80s feest, ehm nee niet als tatjana van flodder gaan haha, maar eh wat was er toen, leggings, fluoriserende kleren, roze oogschaduw en lippenstift, blauwe mascara, getoupeerd haar met een strik erin (madonna)
    panterprintjes. dolly dots, madonna enzo

ik weet van een slot op de pc, maar bijna 16.... lastig, en msn gebruiken ze om met mekaar te overleggen, ze moeten vaak projecten samen doen. electronische leerweg hebben ze ook waar van alles op staat.

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    chantal ik vind het geen ego bericht, vind je man eerder ego als ik zo vrij mag zijn.
    hoe vind zijn ex het als hij de kinders zo thuis komt brengen?
    en wat kan je er aan doen? ik denk dat het moeilijk is, hij zal het zelf moeten inzien en er wat aan willen doen, anders denk ik niet dat je het voor mekaar krijgt.

ik zou morgen naar de dierentuin in amersfoort gaan, had kaartjes van mijn moeder, maar dan moet het wel een beetje normaal weer zijn..

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen Dames,

Chantal, wat een verhaal, ik vind idd ego van je vriend, hij moet maar oppassen..... knuff van mij meis.

Ga ik maar weer verder snuffelen op inet en Noura, leuke profielfoto en als toch goed is veel plezier in Amersfoort.

11. schatje1

schatje1 Niet meer actief

willen jullie alsjeblieft naar deze foto kijken?
    hij is een beetje wazig

12. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Schatje dat is een hele lichte streep, maar hij staat er!!! JJJAAAAA!!!

13. schatje1

Whaaaaaaaaaaaaaa ECHT ZIEN JULLIE HEM OOK? OF WORD IK GEK?

14. Marleen2109

Ik zie toch echt een 2e streep, heel licht, maar hij staat er toch echt. En meestal zie je het op een foto slechter als in het echt...

15. schatje1

pff moet echt even bijkomen.. ben momenteel alleen thuis en had dit toch echt niet meer verwacht op dag 31..
    Ik ga er straks nog 1 kopen..

16. Marleen2109

Ik wilde reageren, maar door schatje ben ik alles kwijt haha!

@ Schatje: Ik denk dat ik je toch wel voorzichtig mag feliciteren. Misschien over 2 dgn nog een keertje testen?

@ Chantal: Sorry, maar wat werd ik boos tijdens het lezen! Eerst op die leuke vriendin van je ex en toen op je vent, echt onverantwoord hoor. Je zou toch denken dat hij na dat incidentje met zijn dochter wel beter op zou letten :x!

verder....????

Ik moet Jasper nog aankleden en zelf wat eten en Thomas straks weer naar de psz brengen, dus ben ff wat doen! Ik zal straks nog even proberen op de rest te reageren hoor!

Juudje, Angelo & Giulia; alvast een hele fijne vakantie!!!

17. Marleen2109

@ Schatje: Als je vandaag nog gaat testen zou ik die van clearblue halen dan staat het er super duidelijk haha! Succes meissie!

18. schatje1

sorry dat ik je door de war help :)
    In het echt is de streep echt wel duidelijker.. en toch twijfel ik.. misschien omdat we er iets meer moeite voor hebben moeten doen? ik weet het niet.. ik ga straks naar me moeder dus dan neem ik een nieuwe test mee en de oude ook en dan kan zij ook ff kijken..

maar clearbleu heeft meer hcg nodig toch? dit was KV 2 voor 5 euro

kusjes

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@chantal jeetje wat een Pie dag heb je gehad. ik snap wel dat je kwaat was/bent ik heb ook zo'n hekel aan mensen die te veel drinken

@schatje jaaa ik zie ook een tweede streep

@noura veel plezier vandaag

@juud angelo en Giulia veel plezier op vakantie

@lauwie welkom terug van vakantie

@toetie. ik ken het met de buggies. ik ben op het moment aan het bieden op een tianium breeze of snooze omdat als we op vaktnie gaan ik die beter vindt. heb de queeny zapp voor op de fiets. maar die kan niet ligen en voor de vakantie wil ik dat wel graag. maar wil gaan proberen om de titaium op de fiets te krijgen via de zapp drager. je hoor wel of het lukt. heb hem nog niet dus moet nog even af wachten.

@linka Dankje voor het compliment.

nou meidne ik gaat lekker zwemmen met Silver

liefs sabrina

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Sabrina; Zwemze!

@Schatje; Ook ik zie lichtjes een 2e streep... spannend!

@Juudje; Heel veel plezier op jullie vakantie!

---

En nu ff wakker worden hoor... kom straks weer spieken!

Xx

Deel Deze Pagina