Tsjonje, ik hield rekening meehouden met vader van Myrna: Wij zouden weekedn 20 en 21 juni (wist niet welke dag) naar Avifauna met mijn vriendin en haar vriend, al gepland en 21ste is vaderdag, heb ik hem aangegeven dat hij haar op 20 juni bij Avifauna kan ophalen (van Maasdijk naar Alphen valt wel mee) en kreeg ik boze email dat het vaderdag is en dat ik al van de voren wist en noem maar op, ik keek zo wat met mijn grote ogen, wat is dat nou weer, neej ik legde hem uit dat hij haar op ZATERDAG kan halen ipv zondag............ Tsjonje! En op maandag heeft Myrna schoolreisje, wil ik dolgraag dat ze zondagavond thuis komt en dat gaf ze ook aan weet je wat hij zei dat ik zelf mag komen halen, kan niet, want Jeroen moet werken, hij heeft weekenddienst..... Zo grote mond tegen me terwijl ik probeerde uit te leggen......
Heej Sjorsje, hoe is nu met jou? En je zwangerschap? Juudje, lieve foto! Leuke buggy! Ja, hij heeft verkeerd gelezen, tsjonje........... Hij voelt zich sukkel en heeft excuus aangeboden.... pff!
@Juud; Leuke foto hoor! En ga gauw verder inpakken en van je vakantie genieten! Hihi! @Linka; Lekker zeg... probeer je je best te doen krijg je de wind van voren.. Knuff voor jou! @FF; Heb geen tips voor je helaas, maar kan me idd voorstellen dat je je onzeker voelt. Maar dat is niet nodig hoor! Ook voor jou een knuff! Xx
Zo, we zijn weer terug... allemaal reisgidsen gehaald en een leuk zwembroekje bij Etos---> zijn nu in de aanbieding en nog veel meer leuke babyspulletjes! @ Arri: Succes met strijken! Leuke avatar! @ Delilah: Ik blijf het herhalen als iets niet mag. Olivier kruipt bijvoorbeeld steeds naar de keuken naar de waterbakken van de honden. Ik blijf het herhalen en haal hem er ook wel weg. Maar hij begint "Nee!" nu aardig te snappen. @ FF: Geen sorry voor je ego verhaal! Je maakt je zorgen om je meisje, dat mag toch! Ik vind het ook lastig als hij niet wil eten. Drinkt ze nog wel genoeg? @ Linka: Bah wat een nare reactie van je ex...Probeer jij het goed te doen, krijg je dit! @ Sjorsje: Fijn dat je er weer bent! Hoe gaat het met je? Ik ga in de reisgidsen snuffelen!
Schatje, verras het maar, is altijd leuk! Puck, ja lullig he, hij voelt zich sukkel, is maar goed hoor! Hier foto's van ons drieen, my best friends (let maar niet op mij met dik kop, was ik geschrokken terwijl ik best ben afgevallen misschien door brede lach of zo weet ik veel: http://i41.tinypic.com/acftyc.jpg Bekijk bijlage 116
@Schatje; Wat zal je mannetje blij verrast zijn zeg, super! Heb je al uitgerekend hoe lang je nu zwanger zou moeten zijn dan? Hyves? Wasda? @Linka; Leuke foto hoor!
Ik kwam ook weer even spieken. Schatje, ik zie echt een streep hoor! van harte gefeliciteerd meis! Verder heb ik wel netjes gelezen maar tis me nie zo bij gebleven, zal vanavond als mark thuis is ff wat netter reageren. Nou hier een heerlijk begin van mijn weekje vakantie :x Vertelde gister al dat Tessepes zo kortademig was, nou om half 10 gisteravond kreeg ze een kroep aanval. Dus dat was extra medicijnen geven en tot uurtje of 11 stomen, luuf smeren, koorts opmeten ( 39.2) en daarna toch maar naar bed. Ze heeft de hele tijd nog liggen hoesten en om 02.00 opnieuw een flinke aanval incl. benauwdheid.. dus weer eruit, medicijnen geven, drinken, en weer een uur stomen. Temp. was toen wel netjes ( 37.5) Weer naar bed om te slapen en mama doet natuurlijk geen oog dicht omdat ze zo aan het blaffen is. Om half 5 was het weer raak dus huppaa daar gingen we weer hoor.. na het stomen ook maar even extra de verwarming op haar kamer aan en natte handdoeken erop voor de luchtvochtigheid. ( bakje met water en luuf stond er al, bedje staat altijd al iets omhoog) temp. daalde weer naar 35.6. Weer naar bed en om 07.00 ging de wekker voor papa, heb Tess er uitgehaald, de fles gedaan en maar weer gaan stomen. Temp. blijft laag en ze is de hele ochtend constant aan het huilen en hoesten. Ze wil ook niets, niet spelen/tv kijken/slapen/eten. Heb haar net toch maar even laten huilen ( krijsen ) in bed maar nu slaapt ze toch wel eventjes.
Oh ja Puck, vrijdagochtend moeten we naar het ziekenhuis voor het bloedonderzoek.. maar neem aan dat we dan wel weer een paar dagen op de uitslag moeten wachten.
Zo, Tymen weer opgehaald van de PSZ, die is lekker buiten aan het spelen. Silke speelt op de vloer. @ Linka, jammer dat je ex niet eerst even goed leest en dan pas wat zegt. Maar ach, daar zijn het mannen voor.... @ Juud, oeioei, het schiet nou mooi op he? Zin in? @ Puck, oh leuk, vakantieplannen maken! Het is hier best rustig vanmorgen! ik wil ook even testen met foto's.
@Carmen; Ach wat sneu voor Tess.. @Setteke; Jamie kan nu niet buiten spelen, het regent hier de hele ochtend al, vies miezerweer.. Leuke foto ook! En idd, tis rustig nu. Voor de verandering kan ik het nu eens bijhouden, haha! Xx