Vind wel erg vroeg voor slaapzak ! Gewoon truitje en dan slaapzak, als koud is dan lakentje erover heen.
Puck: Toen ik een slaapzakje voor mijn kinderen ging gebruiken, deed ik daaronder wel een gewoon een boxpakje aan ofzo. Het slaapzakje verving in principe de deken. Dus gewoon hetzelfde kleden, maar dan incl. slaapzak. Hopelijk gaat het vanacht weer wat beter. Ik kan me herinneren dat we ook van dat soort nachten hadden. Soms 2 á 3 nachten achtereen, maar daarna ging het weer veel beter....
Ja dat vind ik ook, maar hij kruipt dus steeds onder zijn dekentje uit en ligt dan dwars in bed. En nadat hij vannacht met zijn beentjes door de spijltjes lag... Het maakt niet uit hoe goed we hem instoppen, hij kruipt eronder uit. De kraamverzorgster en de wijkverpleegkundige wilden hem ook al in een slaapzakje hebben omdat hij zo beweeglijk is, dat hebben we tot nu toe nog even uit kunnen stellen. Bedankt voor de tip, en Nair ook, we gaan het proberen!
Ja als ik jou was zou ik ook doen om in slaapzak te doen als je niet vertrouwd idd, maar ben nogal verbaasd over, Myrna pas toen ze ging draaien dan zijn we begonnen met slaapzak. Alle baby's zijn niet hetzelfde dat moet ik beseffen, hihi Ik hoop dat Olivier wel bevalt in slaapzak, zeker wel die is lekker warm!
@ Aykietje, tsja ik heb geen idee wat ik er aan moet doen Ik heb vandaag wel geteld 2 boterhammen op En echt met moeite! Drinken doe ik wel goed! @ Nair, sporten hahaha ik ben blij dat ik net weer loop @ Linka, wandelen gaat nog niet zo jofel @ Puck, jeetje wat is jouw uk dan beweeglijk! idd een slaapzak lijkt me het beste? En inbakeren? Is dat een optie? @ Mik, super dat ze zo goed slaapt! Nou de kleine slaapt nu aardig en ze eet wel erg veel....ook fv....vrijdag naar het cb dus even kijken of ze wel genoeg eet
nou hier ook een huilerige dame vandaag. we zijn vanmorgen maar met zijn allen gaan wandelen, daar werd ze wel rustig van. maar eenmaal thuis was het weer zover. best lastig hoor, zeker als je ook een peuter hebt die ook zijn broodje moet. nair ik vind 20 min. of langer laten huilen ook te veel hoor. een paar minuten lijken al eeuwen te duren. bij mijn zoontje heb ik ook wel eens een draagzak gebruikt, hij werd er wel rustig in maar ik kreeg giga pijn in mijn rug. voor mij geen oplossing, maar als je geen last van je rug hebt is het wellicht wat? heb een armbandje laten maken voor anissa. dit was het voorbeeldje, gister heb ik hem gekregen en in het echt is die nog mooier, ben er zo blij mee
even een kort berichtje van de jarige Petra die geen zin heeft in visite en de status: "feestvarken". We hebben echt wel pauzedagen ingelast maar ben het even helemaal zat en wil gewoon lekker met zn drieën zijn. Roos slaapt zoals gewoonlijk overal doorheen dus die ga ik zo maar wakker maken voor de voeding. later lees ik even terug en zal ik reageren
gefeliciteerd petra! zit ook nog te denken over een easybase, dat gedoe met die gordels nu steeds. mooi he linka, is van zilver met parels, en swarovski. www.sassiedesign.nl ik had het binnen 2 dagen in huis, en ze liet me eerst deze foto als voorbeeld zien of ik tevreden was, super service. mijn dochter vind het zo mooi dat ze er ook eentje voor haar wil
Noura: Wat een onwijs mooi armbandje! Ik heb een draagzak van babyborn en een slen hier, maar nog niet geprobeerd. Wil het eigenlijk wel gaan proberen. Lijk me wel handig om je handen dan vrij te hebben. Een easybase, super handig zeg.... Moet zeggen dat ik het autostoeltje toch wel makkelijk vast maak, maar het scheelt ook dat deze auto ook hoger is. In mijn fiat moest je toch meer bukken, wat weer vermoeiender is. Straks even met Nash naar de bibliotheek...Spannend, vind het helemaal geweldig om de deur uit te gaan, maar tegelijkertijd ook spannend. Nog even en dan vliegen we weer heel de dag van hot naar her, hihihihi. Nash was dus heerlijk in slaap gevallen op mijn arm, daarna is zijn wieg gelegd (van de kinderwagen) en daar ligt hij nu nog in te slapen. Vanavond weer baddertijd en straks gaat manlief met beide kinderen naar een verjaardag, dus kan ik lekker keutelen met Nash, hihihi...
@Puck,pff dat was een zware nacht vor jou/jullie! Hopelijk aankomende nacht beter! @Sjudith,nee hier de spruw ook nog niet weg,ik dacht van de week dat het weg was maar nu zie ik weer witte puntjes,hoe lang kan zoiets duren? Enne over eten,ik eet gewoon,heb alleen geen zin in avondeten dan heb ik liever brood eigenlijk maarja.. Goed eten hoor! Ps en de easybase is echt mega fijn,1 klik en ready to go! @Mik,fijn dat jullie meissie het zo goed doet oh! Lekker van genieten! @Noura,wat een prachtig armbandje zeg!WOW! Wij laten onze meissies wel voortaan huilen,een half uur,als ze dan nog huilen dan haal ik ze uit bedje om te troosten... En de easybase een echte aanrader! @Petra,van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van met zn drietjes! @Nair,wat schattig als ze op je arm in slaap vallen heh.. Is dit de eerste keer dat je samen weggaat? Have Fun! Wij gaan vanavond alvast kijken om foto's te maken,heb 2 bonnen gekregen en vond het wel leuk om nu te doen als ze nog zo klein zijn Dus gaan ze eventjes naar Opa en Oma,morgen gaan ze ook even naar de andere Opa en Oma,die wonen midden in de stad en kan ik ff gaan shoppen,we hebben allemaal iets nieuws nodig Ps we hebben al een datum voor de doop,28-09-08,kan ik misschien 1 van de foto's gaan gebruiken voor het kaartje De meiden hebben om 14.45u d efles gehad en Linne ligt heerlijk te slapen en Fenne kijkt rustig rond,gek he,de 1 slaapt veel en de ander wil op 1 of andere manier niet gaan slapen Maar ze is wel stil dus laat haar maar lekker alhoewel ik het wel sneu vind om te zien... Ik ga me ff opfrissen,ga ik zo boodschappen doen,vinden jullie het ook zo fijn om er ff tussenuit te zijn?
nee daisy ik heb er juist moeite mee. om zonder mijn meissie weg te gaan! zal zometeen ook wel ff huilen worden als ze voor het eerst naar de oppas moet. hihihihih en mijn oppassen zijn nog wel onze mama's . hier weer een triest meissie! ik laat ook niet huilen . ze zeggen ook dat baby's nooit voor niets huilen en als ze huilen dat je gewoon moet troosten kus
laat ons mannetje eigenlijk ook nooit huilen.. Wil het liefst wel de hele dag met hem knuffelen en hij heeft daar ook geen moeite mee haha Maar dat doe ik niet hoor Groetjes
echt apart hoor. allemaal verhalen over huilen, maar hier huilt ons meisje eigenlijk nooit. behalve als ze echt mega honger heeft en ik te lang heb gewacht. Echt wel prettig hoor! gister ben ik voor het eerst weggeeweest zonder ons kleintje. oma als oppas. maar dat was ook niet echt prettig. maar het moest wel: moest naar het z.huis. Ik had toch zo'n enorm bloedverlies? ik heb nu iets heel aparts: de arts had het nog nooit zo gezien: een enorm bloedstolsel in mn baarmoeder. moet het nu een week aanzien, dinsdag dan terug en als het er dan nog zit moet het onder narcose worden verwijderd... het zit nog niet echt mee! ik zag een vraag langskomen over 10 minuten drinken: Hanne doet dat ook en ik maakte me ook zorgen. maar Hanne was genoeg aangekomen en de arts op cb zei dat het geen probleem was als ze maar genoeg groeide. Hanne zuigt ook behoorlijk door, dus ze krijgt dan genoeg binnen. Vandaag trouwens niet het geval. ze wil de hele dag drinken en als ze dan bij mij ligt, blijft ze drinken. echt ongelooflijk. benik niet van dr gewend. ze is dus al bijna de hele dag wakker. nu ligt ze wel in dr bedje, maar is wel wakker. mooi armbandje, noura. echt meisje-meisje! echt mooi! ik zat op de zw.gym. daar zijn inmiddels 8 van de 11 babys geboren. 5 jongens en 3 meisjes. en precies de 3 meisjes zijn met de keizersnee geboren. grappig he? en 2 meisjes waren de 2 stuiters van de gym. ik vond het wel grappig om zien.