Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Queen, thx!

Setteke, lekker he die ijsje, haha, vond tymen dat wel he, hihi!

Net gemaakt:

Bekijk bijlage 118

2. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    eindelijk een banner.....nog niet echt mooi, maar dat komt wel!

@setteke: ik geef de melk al aangedikt met Nutriton, maar dan toch spuugt ze het uit. Ze moet waarschijnlijk wennen aan de melk. Maar de ene keer spuugt ze wel en de andere keer niet.
    Ik geef nu pap op aanrdagen van de kinderdietiste, aangezien dat makkelijker lepelt omdat het dikker is. Van Friso is de comfort voeding al dik?? Ik heb zaterdag staan kijken, naar al die voedingen, erg jammer dat je gelijk een heel groot pak moet kopen. Ik zou ook wel over willen op soja melk, omdat we mss denken aan een kma??? alleen de standaard voeding heb je in kleine verpakkingen, gebruiksklaar.
    Woendag naar de KA, daar maar vragen wat de beste voeding is voor haar

@puck: Britt komt de afgelopen dagen aan een vochtintake van gemiddeld 450cc/24 uur. Maar toen ze nog lekker was, komt ze op zo'n 600cc. Niet veel maar genoeg. het is gewoon geen "natnek". Dan reken ik de fruithap ook mee!

@tesske: tip voor als je vrijdag in het ZH bent voor het lab/bloedprikken. Let er op dat op de aanvraag CITO staat, en het anders vragen. Moet je nog bij de arts zijn dan? Anders vraag je het ana de arts of het CITO kan met het telefoonnummer van de arts erbij. Dan bellen ze hem/haar wanneer de uitslag bekend is!!!!succes!!

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Schatje,wowie meid!!!
    Van harte gefeliciteerd!!Hoe ga je je mannetje verassen vanavond?

@Tesske,ah wat ontzettend sneu voor Tess.
    Dikke knuff voor jullie en een extra grote voor Tess.

@Linka,ach valt reuze mee,je ziet er hartstikke goed uit!
    En alles opgelost nu voor vaderdag?

@Puck,ow lekker vooruitzicht zeg,enig idee waar jullie naartoe willen?

@Delilah,bij jullie ook al zo,sosms erg vermoeiend heh.
    Hier gaan ze steeds weer naar het wijnrek toe en halen de flessen eruit,wij leggen ze steeds weer weg maar ze blijven terugkomen,dan kijken ze achterom met een big smile en pakken dan nog een fles,ik weet ook zeker dat ze weten wat NEE betekent hoor.
    Dus ook blijven volhouden!
    ----------------------------------
    Hier alles zn gangetje,het slapen gaat gelukkig weer wat beter,ze zijn nu weer bij opa en oma,Linne heeft heel de nacht liggen spoken(arme opa en oma).
    Morgen naar het bureau en dan krijgen ze prikjes,zie er erg tegenop,schijnt dat ze van deze veel last gaan krijgen,iemand ervaring?

4. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    hallo dames even snel een berichtje van mij is alweer te lang geleden dat ik wat stuurde. binnenkort heb ik vakantie en dan ben ik actiever...

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Linka; Ook leuk die foto van jou en Jeslyn samen zeg!

@FF; Ik vind je avatar ook leuk, hihi!

@Daisy; Wow, jouw avatar! Mooi buikje hoor! Is die van nu? Qua prikjes wat ik me van Jamie nog kan herinneren, was dat hij er niet veel last van had. Hij was alleen wat moe, dus hij sliep toen wat langer en was een beetje hangerig. Maar niet vervelend ofzo. Suc6 alvast voor morgen!

@Kimm; Heej! Hoe issie?

--

Broodjetijd hier! Tot later!

Xx

6. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ FF: Gewoon je verhaal eruit gooien hoor, je moet het toch ook allemaal kwijt! Wat een getob met dat spugen he... Meestal is dat na een maand of 6 over, maar bij jullie dus niet... Het kan heel goed KMA zijn, maar ja...

@ Linka: Jammer dat het dan weer zo moet he, je doet zo je best altijd! Waarom was de foto schrikken? Je staat er hartstikke leuk op!

Ik heb eventjes 2 peuters en een baby, dus ga er gauw weer vandoor. Ze zaten netjes te eten dus kon ik ff snel lezen haha. Jasper gaat nu naar bed en die 2 peuters de boel overhoop halen denk ik WWWHHHAA!!!

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    FF , bedankt voor de tip! We moeten voor die tijd nog eerst naar de kinderarts dus dan kan ik het wel aangeven. Deden ze in de zwangerschap idd ook altijd met bloedprikken, cito erop zetten en dan was de uitslag zo binnen.

Had jij zelf een koemelkvrij dieet toen je nog bv gaf?

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Pssst Setteke Silver deed dat ook al met 7 maanden

lekker gezwomen maar mevrouw heeft even in de auto geslapen en nu geen zin dus ga maar bootschapen doen.

en schatje van harteeeeeee

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    huhhhh geloof me ogen niet. ben gewoon bootschapen wezen doen
    van af 10,45 tot nu gewoon niks geschreven. ha ha ha

10. Marleen2109

@ Daisy: Volgens mij is dat de prik pas met 15mnd waar ze zoveel last van hebben. Deze valt nog wel mee als ik het me goed herinner!
    Enne opa en oma kunnen wel wat hebben hoor ;)

11. Marleen2109

Goh je kunt ze ook niet echt veel groter maken zeg... Nou ja dit is m'n mannetje met een waterpokjes haha!
    De 2 peuters zitten op de bank in te storten, lekker rustig hoor!

12. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @ queen bee

hoi hoi,

ja alles gaat goed. Ben erg druk met werken 40 uur ind e week. Maar ben bijna klaar en dan nog 1 toets doen en dan hopen dat ik slaag. En dan heb ik 2 maand vakantie en ben ik hopelijk weer wat regelmatiger op het forum. mis het geklets wel joh

Verder druk bezig met opstarten eigen bedrijf ed. (Kimm, Overview - Hyves.net - Always in touch with your friends) daat staan wel foto's op...

en hoe gaat het daar?

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Huh binna, je hebt je berichtje over het boodschappen doen toch net pas geplaatst?

Zijn jullie kindjes wel eens zo omgevallen in slaap?:(
    Tess heeft net even een half boterhammetje gegeten en ik zet haar daarna even naast me op de bank en ze kukelt me zo om, dus ik pak haar op is ze aan het slapen?!
    Heb haar maar in bed gelegd.. met oppakken en neerleggen gingen haar oogjes heel ietsje open maar ze slaapt zo verder. :(

14. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heb de test in een heel ander doosje gedaan en ingepakt.. ga mijn vriend straks zeggen dat ik alvast een cadeautje voor vaderdag heb ofzo haha

ik weet het anders echt niet

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Marleen, waar moet het waterpokje zitten? ;)

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Das leuk toch? je vriend is vast allang heel erg blij met het nieuws, de manier waarop maakt dan niet zo veel uit denk ik :D

17. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    ja heel erg getob, ik word er niet zo vrolijk van.:$
    maar ja, over een maand gaat het hopelijk weer goed. Haar maagje moet er denk ik gewoon aan wennen dat ze geen borst meer krijgt. het zal toch zwaarder vallen. En ze kreeg nog altijd 3-4 keer bij me, maar ja hoeveel dronk ze toen??? Dat weet ik natuurlijk niet. Dus ja, zodra het haar nu te veel is, gooit ze alles eruit. De ene keer sochtends na een uurtje na haar pap, dan weer smiddags een half uur na de boterham en van de week ging het mis, een half uur na de yogurt. Toch maar langer wachten denk ik, na iedere maaltijd......maar dan ben ik helemaal de hele dag bezig met haat eten geven. Maar ja, als dat de manier is, doe ik dat met alle liefde hoor!!!!:p Ik ben zo bang dat ze te weinig krijgt, maar vlgs de dietsite ging het wel. Nu ze ziekjes is komt ze niet aan de 600-700, maar anders moet dat wel lukken;)

Fijn dat spuien hier!!!!!!!:)

18. Marleen2109

#29998 Marleen2109, 8 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2009
    @ Tesske: Haha, er zitten er 6 in z'n gezichtje, op de foto zijn ze al slecht te zien en met zo'n miniatuurformaat helemaal haha. Hij heeft er in totaal ook nog geen 10... Heel anders als Silvan van Moniki, dat arme mannetje zat er helemaal onder en gewoon hartstikke vrolijk en lachen, vond ik zo'n lief gezicht!

19. Marleen2109

@ FF: Gewoon telkens kleine beetjes aanbieden, dan kan ze er even aan wennen en kun je hoeveelheid toch langzaamaan opvoeren. 600-700cc is veel hoor voor zijn klein maagje, dat haalt Jasper denk ik ook niet en die groeit als kool, echt bizar.

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ FF, hoeveel en hoe vaak bied je nu aan dan?

@ Marleen, ooh ja ik vond die foto van silvan ook zo zielig..en dan nog een big smile trekken ja.
    Heb de foto iets vergroot en nu zie ik idd wel plekjes ja, ik hoop dat hij het niet nog een keer krijgt joh.

Deel Deze Pagina