Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    volgens mij zijn hier een aantal personen al weer helemaal gewend!! ;)

gezellig dat er hier ook weer gekletst wordt.

hier is een flinke strijk weggestreken... en er ligt nog steeds wat te wachten... :(
    2 wassen hangen inmiddels weer lekker buiten te drogen. En ik zit hier suffig achter de laptop!

O ja, moet het weer even kwijt: het was vanmorgen weer genieten van Hanne. Ze heeft tijden lekker zitten rommelen bij de boxla, kruipt lekker de kamer door en gaat even staan waar ze het interessant vind. Vandaag heb ik haar nog niet horen huilen!! wat is het toch heerlijk om zo te kunnen genieten van zo;n prachtig lief meisje! :D:D

O ja, morgen moeten wij weer naar het WKZ. De arts wil Hanne weer graag zien. Dus ik ben heel benieuwd wat hij gaat zetten. Ik verwacht er niet heel bijzonders meer van.

ff, lastig hoor. moeilijk! maar ik moet je eerlijk zeggen dat Hanne hier ook niet aan de 600-700 ml komt hoor. zij krijgt smiddags 1 fles van 160 ml, 150 gr fruit, 150 gr groente, en twee keer borstvoeding (dit is niet heel bijzonder veel meer, verwacht ik) en haar tuitbeker bied ik 2 keer per dag aan, maar daar drinkt ze niet meer dan 40 ml van op denk ik.
    hoe ben je trouwens gestopt met bv? in een keer of afgebouwd per voeding?

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jasper is gewoon scheetje, Giulia boft het met hem!

Maar goed, ik ben nu erg verdrietig, had me klerenkast opgeruimd maar ben nog niet klaar en zie ik dat ik veel topjes niet aankan door stomme borsten en buik, zit helemaal doorheen hoe lang zou duren en ik word nu echt moe van mezelf en ik ben niet gelukkig merk ik, ben mezelf niet zo meer.... maar goed, probeer ook postief aankijken, snap sommige mensen niet die zichzelf niet kon schelen denk ik? Of vergist me dan?

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou, ik weet niet of Tymen wel gaat slapen.... Dacht dat hij zo moe was.....:( Ik ben nu ff broodje aan het eten en dan zo maar even een mand met was vouwen.... bah, maar ja, het moet toch!

Dames, vanavond weer Mcleods Daughters!:D

Ik dacht net toen ik Silke naar bed bracht "goh, het lijkt wel of haar matrasje scheef ligt" ik kijken, ja hoor! ik heb zaterdag de bodem van haar bedje op de laagste stand gezet, en daarbij de lattenbodem niet goed in die dingen laten zakken. Ik dacht al, waarom ligt ze toch steeds tegen deze kant van het bed aan? Tja....:)

@ Binna, hoe bedoel je? We hebben wel verder gekletst in die tijd hoor! Ja, ik weet dat Silver ook zo vlot is met alles, maar dacht dat een uitzondering was, maar er zijn dus meer kindjes zo lekker pittig!

@ Linka, leuke foto's! wat dacht je! hahaha1 Maar het leuke is, hij zit daar Hilbrand zijn ijsje te eten. Hilbrand had een raket en Tymen een bekertje softijs, maar toen hij heitie zijn ijsje zag wilde hij die!:D Ah joh, dat komt wel weer goed! Je bent zo goed met je gezondheid bezig!

@ Queenbee, hier een lekker zonnetje hoor, en het is ook niet echt koud!

@ FF, idd, de Friso is dik van zichzelf. Maar ik denk ook dat je het beste met de KA kunt overleggen over wat verstandig is. Groeit ze wel goed?

@ Daisy, volgens mij krijgen ze nu dezelfde prikjes als die ze eerder ook kregen. Met 14 maanden krijgen ze de BMR en daar kunnen ze wel even goed last van hebben. De BMR is berucht.

@ Kimm, supermooi spul heb je!

@ Marleen, ik zie ook geen pokjes. jammer dat we de foto's niet zoals voorhee kunnen plaatsen!

@ tesske, dat hebben mijn kinderen nog nooit gedaan, maar ik heb wel eens gehoord dat er kindjes zijn die letterlijk omvallen. Zo met hun bekkie in hun bordje eten ofzo, hihihi!:D

@ Arri, wat fijn dat je zo lekker van je meisje geniet!

Hmmm, nou is Tymen stil en ligt Silke te mopperen.....;)

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @teske nee de tijd klopt weer eens niet. het was 1,5 uur later toen ik me berichtje plaatste.

@schatje ik vindt hem leuk bedacht hoe je het gaat doen

@ff meis ik snap dat het heel moeilijk is je niet zorgen te maken. maar de ene groeit meer als de ander. ik zou gewoon proberen op een soort schema eten te geven. dus bv smorgens fles ronr 10 uur fruithap. rond half 12 broodje+ fles Fles kan ook half uur a uur later rond 15 koekje +sap en dan savonds eten en voor het naar bed gaan een fles. zo doe ik het.

@linka ach meis dikke knuf. en snap je heel goed tis zo frustrerend dat je je kleding niet meer past.

@marleen goh leuke foto heeft ie water poken :p ha ha . wel stom he dat die foto's zij klein zijn.

@arri wat heerlijk he dat we zo kunnen genieten van al die kleine dingen die onze kindjes doen

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou meiden, van lezen komt even niks. Wesley heeft echt een *&^*$ pest-humeur... Niks is goed... Alleen maar huilen, huilen, huilen, dingen doen die hij niet mag dus weer huilen :( en inmiddels kan ik zelf ook wel huilen.... Zo jammer zulke dagen maar ja... Ik heb 'm in bed gelegd want ik was 'm helemaal zat, niks was goed. Ik ga maar weer wat doen...

@ Linka, maak je niet druk joh. Jij hebt het over een bolle toet op je foto maar dat zie ik echt niet zo hoor! Je bent gewoon een mooie vrouw, je zit alleen niet zo lekker in je vel en dat komt vanzelf wel weer goed! Je doet het hartstikke goed! Maak je aub niet druk om topjes die niet meer passen, echt dat komt vanzelf wel weer!

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @setteke niet na dat ik had geschreven ik ga even bootschapen doen. want de tijd dat ik me tweede berichtje typ klopt niet. want ik heb tussen door bootschapen gedaan (of mijn pc doet raar ;))

7. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Schatje, gefeliciteerd. Super goed nieuws zeg.

FF, wat vervelend dat het allemaal niet helemaal lekker loopt. Is het misschien een idee om de fles iets dikker te maken met nutriton? Dat wil nog wel eens helpen tegen het spugen.
    Verder heb ik helaas geen tips.

Carmen, wat vervelend dat Tess weer zo ziek ik. Dat was dus echt een ramp nacht. Hoe gaat het nu met haar? Iets minder benauwd?

Even een vraagje, Janna is erg onrustig in bed, draait alle kanten op en kruipt steeds omhoog in bed. Waardoor ze steeds buiten de dekens komt en zich helemaal klem legt en dus begint te huilen.
    We moeten er nu z'n 2 keer per nacht uit. Nu heb ik het bedje al hoog opgemaakt maar dit helpt niks.
    Heeft iemand misschien een tip hoe we dit kunnen oplossen?

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ Binna, het lijkt net of je bij je 1e berichtje niet op verzenden had gedrukt en toen je thuis kwam je 2e hebt getypt en dat ze toen beide zijn geplaatst?:(

@ Linka, die topjes komen vanzelf wel meis.. probeer het positief om te buigen! Je hebt nu in ieder geval weer een reden om es heerlijk nieuwe kleding te gaan shoppen ;)

9. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Queen,hahahah,ik had m alweer veranderd mn avater..
    Maar deze s idd van vorige week,huge ha?

@Tess,weet je wat ze hier doen,als ik ze op bed leg dan klimmen ze echt altijd weer overeind om te gaan staan of zitten,nu is Fenne al 2x zittend in slaap gevallen en Linne 1x,das toch raar heh,wel errug lachen,heb er uiteraard een foto van gemaakt.
    Ik kon ze ook gewoon weer recht leggen zonder dat ze wakker werden.

@FF,moeilijk hoor.
    Ik zou het gewoon even navragen op het bureau of bij de ka??

@Arri,wat ben je toch heerlijk aant genieten van je meissie.
    Alvast succes morgen!

@Linka,ik kan het me heel goed voorstellen dat je je nu zo voelt,had ik tussen de zwangerschappen door ook en straks ook weer als ik bevallen ben,maar het komt allemaal goed hoor.
    En idd er zijn mensen die het helemaal niet boeit(petje af hoor).
    Ik vind dat jij er goed uit ziet!

@Setteke/Marleen,ow oke dus nu nog weinig aan de hand dan met die prikjes,ik was al helemaal nerveus...

@Marleen,ik zie ook geen vlekjes,wel een knap jochie zeg!

@Setteke,hoe ws het eigenlijk bij Guus?
    En wat heb ik gemist,uitzondering??

@Schatje,leuk plan!

@Delilah,knuff...
    ----------------------
    Ik heb btw ook het idee dat Fenne aan het dwingen is,als ze iets niet mag begint ze echt vreselijk te huilen,als ik het terug geef is het over,nog meer dwingaapjes hier??

Ik ga nu echt wat doen,heb alleen beneden alles opgeruimd,gezogen en gedweild en verder alleen mar achter de pc
    Ik ga zo even voor een matrasje kijken voor ........,hihi..
    En ff boodschappen doen!
    Ow en het kaartje zijn we ook al uit,heeft er iemand hier een kraamfeest gegeven?????????????

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Daisy, haha heb je die foto zo bij de hand? Leuk joh!
    Hier trouwens ook zo' n dwingaapje.. de laatste tijd zet tante tut het op een huilen als ik iets afpak.
    Ik laat haar dan of huilen of geef haar iets van zichzelf wat ze wel mag hebben.

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ Setteke, vanavond MCloud ja vind het wel jammer dat Kate weg is.
    Volg jij het al vanaf seizoen 1?

@ Happy, De benauwdheid is zo goed als weg ze is nu alleen nog erg kortademig en veel aan het rochelen. Ze is nu telkens aan het huilen en jengelen en daar kan ik zooo slecht tegen.. slechte mam he.
    Kan me er dan nog wel in verplaatsen dat ze zich niet lekker voelt en daarom zo doet maar dan nog vind ik het wel erg irritant.

Ik heb geen tips voor je om het onrustige gedrag van janna tegen te gaan. Tess ligt met de slaapzak onder het matras in een kort opgemaakt bedje en haar dekentje is altijd heel strak ingestopt aan de zijkanten.. ik weet dat veel mensen dat niet doen omdat het niet veilig zou zijn maar Tess slaapt er goed mee dus ik laat het maar zo.

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Linka; Een hele dikke knuffel voor jou. Je doet het hardstikke goed! Ik vind het ook erg dat ik m'n oude kleren niet meer aan kan, maar omdat bij mij m'n heupen 'n stuk breder zijn geworden zal lijnen helaas niet helpen

@Daisy; Matthijs dwingt al heel lang. Je maakt me wel nieuwsgierig naar de naam......

Voor alle Brabo-mama's onder ons (die nog tijd hebben voor nog 'n forum ;)) http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/143153-noord-brabant-mamas-8.html#post4873198

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik heb trouwens het idee dat er minder berichten op een pagina kunnen vergeleken met het oude forum?

14. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant

Dist is Fenne,van Linne heb ik helaas geen foto....

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Aah wat schattig!

16. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Duster,thanks voor de tip,leuk!!!
    Ach en nog ff wachten en weet jullie ook de naam.

@Tesske,ja het is niet zo dat ik gelijk weer terug geef hoor,maar hetzelfde met drinken,als ze gaan spelen met hun beker pak ik m af,en de laatste tijd is het dan drama,een echte dramaqueen,hahaha..
    Dat idee had ik ook,als je nu naar beneden scrolt dan kom je niet ver,balen want zo reageerde ik altijd.

@Happy,dat doen ze hier ook,als je ze dan goed legt blijft ze dan wakker?
    Hier kan ik ze gewoon goed leggen en dan slapen ze rustig verder.
    ---------------
    Sta ik op het punt om weg te gaan,kom ik erachter dat mn pinpas bij Lars in zn portomonee zit,zit ik dan..Gelukkig had ik al eten in huis..
    Ik ga maar ns verder met het Ikkeboek(en) en tussendoor lees ik gewoon mee..

17. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Daisy; Schattige foto!

@Daisy@Sjorsje; Leuk dat jullie je ook aangemeld hebben bij de brabanders :)

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Hoe krijg ik de tijd eigenlijk aangepast? Het is nu 14.25, maar bij m'n berichten staat 12.25.

19. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    dank je wel setteke er komt nog veel meer bij als ik wat meer tijd heb om er mee bezig te zijn heb geloof ik tig verschillende stoffen ed dus kan even vooruit... het is echt mijn hobby kan er zo mijn rust in vinden echt heerlijk:D

Zal vanavond reageren op de reacties op hyves kan op het werk niet op hyves...

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Daisy, geinig...

Ja dank jullie wel hoor, probeer ook om lekker in vel zitten, sommige dagen lukt aardig goed soms heel goed alleen vandaag niet....stom komt door dat ik kleren ging opruimen (want ik maak altijd zooitje in kast ) en dat ik paar dingen ging uitproberen, vind ik vervelend, had niet moeten doen...

Nu gaat het wat beter met me, na smsjes met Jeroen, mailtjes met mijn vriendinnen en jullie!

Deel Deze Pagina