Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh ja, je hebt elektrische kindertandenborstels

kindjes kunnen zeker gaatjes krijgen, of van die zwarte stompjes, maar dat komt ook vaak door het teveel aanbieden van zoetigheid enzo, of heel de dag laten lopen (en slapen) met een flesje
    (al kan het ook een ziekte zijn)

2. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Noura; Ik heb vorige week een broekpak gekocht voor de bruiloft :(, had niet verwacht zwanger te zijn...... Succes bij de HA!

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Delilah,

4. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Goede morgen dames.

@Petra leuk filmpje van Roos.
    @Delilah, hele dikke knuffel van mij, dit moet zeker niet makkelijk zijn. Is het geen idee om er eens met je moeder over te praten?
    @Marleen, dat moet schikken geweest zijn zeg. Gelukkig gaat het nu weer beter met Thomas. Hoe ging het op de PSZ?
    @Duster Gefeliciteerd. Super hoor.
    @Daisy, leuk weer naar de VK. Gaat al echt opschieten bij jou he!
    @Lique, lekker druk voor jullie dan. En dan nog die spanning van je schoonvader. Jij ook sterkte.
    Wat leuk dat je kleine meid al weer 2 wordt.

Gisteren naar de efteling geweest. Was erg leuk. Janna heeft haar ogen uit gekeken. Zo mooi om te zien dat ze alles al echt gaat volgen. Het was gelukkig lekker rustig en hebben nergens langer als 10 min moeten wachten. Super hoor.

Vannacht echt een rot nacht gehad. Dus kan je de hand schudden Denice. Ben nu ook echt moe, maar ja je moet er wat voor over hebben.
    Heb geloof ik elk uur gezien. Alleen tussen 2 en 5 heb ik door kunnen slapen. Om 1 uur Janna uiteindelijk maar bij ons in bed genomen. Denk dat er een tandje dwars zit.

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Delilah, ik doe wat ik kan. Misschien even minder werken deze week enz..

@Duster, DAAR BEN IK WEER, haha!! En groot feest. Ik vier het gewoon zondag, hopelijk in de tuin. Van 10-13 en vanaf 15 uur. Ik denk dat er wel kleine 50 man komt, dus wat dat betreft groot feest. Verder weinig activiteiten naast de taart!!

6. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    volgensmij ben ik als enigste hier :(
    *zucht*

7. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    huh nou zie ik wel weer dat er getypt is !!!!!!!!!!

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Denice; Ben jij nog ongi geworden?

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    aha dan ga ik kijken naar zo'n tandenborstel. want ik heb zo speciale baby tandenborstel gehad stap1 nou echt een hell om dat ding in der mond te krijgen. staan allemaal tandjes in die tandborstel van het bijten erin.

happy jij ook al gezellig op . als t vandaag nu weer is word ik waarschijnlijk gek. heb nu hallelujahhhhhhh de afwas gedaan ! jeeej ohja en de wc weer schoon. verders de 2 wasmanden met was staan er nogsteeds.
    ik heb er geen eens meer zin in als emy constant loopt te bleren in me oor.

moet nog melk halen en even naar het kruidvat. maar het komt echt met bakken uit de lucht. en me auto staat helemaal aan het einde van de straat. ( gister druk hier niet normaal volgens mij feestje) dus eerdas ik bij de de auto ben met luiertas en emy. ben ik zeiknat. vanmiddag MOET ik wel weg naar buiten want dan moet ik in het andere huis zijn om de deur open te maken voor de gene die de muren structuur spuit. die komt alles afplakken dan ook.

nu wilde ik vanavond lasagna maken. kijk ik op t pak wat kenny mee heeft genomen zaterdag.. ist alleen de saus voor lasagna....
    en de gehakt in de vriezer vanmorgen nog nou maar hopen dat t optijd ontdooit is.

kenny weet nogsteeds niets meer over het werk of hij nu wel of niet door mag gaan bij het nieuwe bedrijf dat hun heeft overgenomen.. maar in ieder geval t bedrijf is overgenomen dus niet alle 56 mensen staan op straat. waarschijnlijk 36 mensen wel. maar wie weten ze nog niet precies. hopen dat ze dat vandaag toch wel te horen krijgen dan weten wij hier ook waar we aan toe zijn. kenny was al als een gek op zoek naar ander werk. maar ja hier in de buurt nergens mensen nodig voor t werk wat hij zoekt. t is een beetje moeilijk om werk te zoeke voor hem omdat hij stotterd als hij zenuwachtig is voor een gesprek voor solliciteren of gewoon zenuwachtig is. en t is niet zo'n prater. dus ja daar ziet hij wel als een berg tegen op. meestal valt hij daar voor een baan af. dus die moet werk zien te vinden war jeniet zoveel voor hoeft te praten. dus iets wat je kan doen in industrie of vrachtwagen.moeilijk omdat t hier in de buurt bijna alle bedrijven in transport failiet zijn of moeten bezuinigen en mensen aan het ontslaan zijn.
    wegaan in ieder geval duimen hier.. dat hij gewoon bij t bedrijf mag werken.

10. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    duster ja dinsdag avond voelde niks aan komen normaal ist echt zo krampen en dan voel ik dat al een dag van tevoren soms wel 2 dagen van te voren nou helemaal niets. maar nu niks meer niks ongesteld of wat dan ook...

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Hier gelukkig weer doorslapende kindjes, alleen was Silke al om 6.15 uur wakker! Jah, doei, dat is me te vroeg en gelukkig ging ze weer slapen. Tot 8.15 uur, lekker dus. Hilbrand heeft vanmorgen Shiva alleen de medicijnen gegeven. Hij zei al, dat gaat niet echt makkelijk. We hebben haar in een handdoek, anders krabt ze je helemaal open. Gisteravond heb ik haar vastgehouden en Hilbrand de pillen erin gegooid. Ja letterlijk gegooid, anders bijt ze je ook nog. En het gekke is, zo gauw het klaar is is ze weer hartstikke lief, en kun je haar weer gewoon oppakken enzo! raar beest!

@ Queenbee, oh wat heerlijk! Alvast veel plezier!

@ Delilah, ja idd, ik herken veel in jouw verhaal. Bij mijn schoonmoeder ging het dus wel veel sneller, gelukkig is de vorm van jouw moeder minder progressief! Hier ook een druildag. En ik moet er vanmiddag wel uit, Tymen moet naar de PSZ

@ binna, ik vind het echt heel bijzonder dat jullie je huis en hart openstellen voor een kindje dat liefde nodig heeft! Het zal niet altijd makkelijk zijn, maar dat kindje gaat bij jullie in ieder geval een geweldig plekje krijgen! Belachelijk zeg, van jouw werk!

@ Toetie, ik zou die loopauto ook nog niet verkopen hoor! Tymen kan er nog maar iets van een half jaar zelf op rijden. Voor die tijd wilde hij wel door ons rondgeduwd worden, maar verder deed hij er ook niks mee.

@ Marleen, gelukkig lijkt het beter te gaan met Thomas. Ze kunnen best veel hebben dus!

@ Denice, he bah zeg, weer zo'n nacht! hopelijk is jullie huisje gauw klaar en komen jullie weer wat meer aan jullie rust toe! Silke is ook geen fan van tandenpoetsen, ik heb haar ook altijd stevig in de houdgreep!

@ Lique, pfoeh, jij hebt je handen ook wel weer vol zeg! Succes met alles! Hoe is het met mijn schoonzoon to be?

@ Daisy, ze houden je gewoon voor de gek hoor, die meiden van jou.....;)

@ Linka, waarom heeft Jeroen jou wakker gemaakt?

Oh jakkie, Silke heeft ontdekt dat ze kan knarstentanden.... Brr!

12. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    setteke ik heb nu wel door dat ik t ene tandje wat bovenin zit t beste kan poetsen als ze op der rug leg op mijn benen met der benen omhoog bij mij. en dat ik dan beetje me benen naar beneden doet. dan gaat automatisch der mond open. dus is der hoofd ook wat naar beneden richting vloer.
    ja ik moet toch een beetje die tandjes poetsen he. probeer alles uit. heb zonder tandpasta geprobeert eerst en toen met verschilllende ..

me ogen zitten onderhand in me kont en de koffie automaat ( die ik nu eigenlijk heeeeeeeeeeeeeel hard nodig heb ) die staat in het andere huis.

13. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Duster: Haha, nou ik snap dat je slecht geslapen hebt! Gewoon van de opwinding!

@ Daisy: Leuk naar de vk! En lekker tutten in het kamertje is ook altijd leuk!

@ Denice: Ik wil je niet voor het hoofd stoten, maar een kindje van 10 mnd hoort ook niet de hele dag in een verbouwing te zitten. Het is eigenlijk heel logisch dat ze 's nachts zo uit haar doen is. Heb je echt niet iemand waar ze heen kan zo af en toe, en dan voornamelijk overdag? Anders moet je denk ik zelf wat minder daar gaan klussen en de rust er weer bij Emy in brengen want ik denk dat het zo alleen maar gekker wordt. Het is geen kritiek hoor meis, maar gewoon even zoals ik het zie.

@ All: ik was aan het bijlezen en ineens zit ik op de laatste pagina en heb ik 2 pagina's gemist, dus heb alles door elkaar gelezen!

@ Linka: Dikke knuffel voor jou meis, volgens mij heb je weer ff een dipje? Kop op meis!

@ Delilah: Ik vind het knap dat je aan je vader en Wesley denkt en je eigen gevoelens opzij zet. Mijn vader heeft al zoveel geflikt dat ik niet meer aan hem denk hoor. Ik heb steeds de knop omgezet, maar genoeg is genoeg. Ik ga langs voor m'n moeder en voor de mannetjes, want daar doet hij super leuk tegen en fleurt ie helemaal van op. En daar heeft mijn moeder weer profijt van. Tuurlijk doet het me wel iets dat hij zo gek is van m'n ventjes, maar tegen mijn nichtjes doet hij niet zo leuk en dat vind ik best pijnlijk.

Sorry dat ik misschien iets of iemand vergeten ben, maar ben een beetje chaotisch. Jasper lag om 8.15u al weer te slapen. Ik was m al een half ur wakker aan het houden, maar hij zat zichzelf zo in de weg... Maar ja Thomas moest naar de psz, dus daar heen geracet. Ik wilde zo snel mogelijk weer naar huis, maar Thomas wilde me niet loslaten en mee naar huis, zul je altijd zien. Thomas is gelukkig gaan spelen en ze weten dat ze op m moeten letten en ik heb gezegd dat als hij erg moe wordt dat ze moeten bellen. Jaspertje lag heerlijk te slapen toen ik thuis kwam, maar ik voel me nog steeds gejaagd. Ik moet het eigenlijk ook niet zo doen, maar ja... Normaal gesproken leg ik Jasper dan alvast in de kinderwagen, maar met die regen ga ik met de auto en om m nu al een uur vantevoren inde auto te leggen... Toch voel ik me een ontaarde moeder als ik m'n kind alleen thuis laat! Bah!

@ Setteke: Wat heerlijk dat Silke dan weer gaat slapen! Thomas en Jasper echt niet hoor! Jasper was kwart voor 6 wakker en Thomas half 7. Het maakt ook niet uit hoe laat ik Jasper naar bed doe, het is stipt kwart voor 6! Vandaar dat ik 's avonds tussen 21 en 21.30u als een blok in slaap val! Katten kunnen echt felle krengen zijn haha!

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Setteke, ja 2 keer, door tv en laptop kon ik niet meer slapen en snachts maakte hij me wakker of ik speen aan Jes had gegeven, hoe kwam hij nou bij, hij vertelde me dat hij eerst had gezien dat ze geen speen in dr mond had en daarna wel, ik zei denk dat ze zelf had gedaan! Toen werd ik pissig.....

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Marleen, idd dipje, komt door de weer denk ik, huishouden gaat nu moeilijk.....

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Waar zitten jullie nou allemaal?

@ Denice, tja je moet toch wat. Ik heb bij Tymen ook altijd volgehouden, hij moest toch leren dat tandenpoetsen erbij hoort, of hij het nou leuk vindt of niet!

@ marleen, luxe he? Tymen deed dat ook niet hoor. wakker is wakker vond hij. maar doordat hij nu wel eens moet wachten tot Silke de fles heeft gehad en ik klaar ben vermaakt hij zich prima een poosje in bed. maar dat zal wel veranderen als hij straks een ander bed heeft, denk ik.

@ Linka, dat met die speen, het lijkt wel dat hij dat zo half slapend heeft gevraagd. Hilbrand kan ook van die domme dingen zeggen of doen als hij half slaapt! Maar wel dom dat hij je wakker maakt!

He bah, ik zag dat er allemaal van die druipers in de verf op het bedje zaten. En ze gaan niet weg door op te schuren en opnieuw te doen. Denk je bijna klaar te zijn.....;)

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik zit hieeeeeeeeeeeeeer, op m'n werk... Zat even naar het gezeur van m'n collega te luisteren ;)

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Neej hoor, hij weet het nog.......... Ja stom, gebeurt vaker als hij niet kan slapen, tsjonje!

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Stil hier hoor!

@ Delilah, nou weer komen kletsen hoor! Je collega heeft genoeg aandacht gehad!

@ Linka, dan is het nog erger! Heb jel een passende straf bedacht!

Word gek van mijn dochter, ze zit constant aan de snoeren. Nu maar weer even in de box gezet!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Linka, lekker is dat! Geef 'm maar op z'n kop!

@ Setteke, handig van die kindjes die gek zijn op snoeren. Wesley houdt er ook van! Ach ik vond het wel even lekker om andermans problemen aan te horen (is dat slecht) houdt de gedachte even van je eigen af ;)

Deel Deze Pagina