nou lekker linka we zijn weer terug het is inmiddels droog en zelfs een waterig zonnetje, maar weer een oorontsteking aan 1 kant. we moeten nu volgende week naar de kno met saf hij heeft laatste 3 maanden alleen maar oorontsteking
@Setteke ,met Djim gaat het geweldig hoor!! Het wordt al een hele stoere knul, die het geweldig vind om in de loopwagen door de kamer te scheuren en overal tegenaan te rijden, haha! Verder is ie super trouw hoor, geen kapers op de kust hier, haha!! Houdt Silke zich ook netjes aan de regels? @Noura, ik heb ook een verwijzing voor KNO arts gevraagd, maar de dokter had in zijn oren gekeken en zegt, ziet er goed uit. Ik vertellen dat hij de afgelopen 3 maanden wel 6x doorgebroken oorontsteking heeft gehad. Nou hij ging even overleggen met KNOarts en dan zou ik het horen. Moet er wel bijzeggen dat Djim alleen een paar dagen koorts heeft en verder niet supervervelend er van wordt. Hoe is dat bij Saf geweest, ook doorbreken aldoor?
@ Noura, he bah... Weer een oorontsteking hopelijk doet de KNO arts iets zodat hij er niet zo vaak last meer van heeft? Buisjes ofzo?
saf is laatste maanden echt constant bezig, en dan ook goed ziek geweest, antibiotica die niet aansloeg, en dat hij niet at en dronk, hij moest zelfs bijna opgenomen als het toen niet binnen 24 uur beter ging. nu laatste dagen is die weer af en toe hangerig, driftig, geen koorts maar dat oor gaat maar niet over. ben benieuwd wat ze zeggen gaan dit is ook niets.
ja delilah, maar weet je buisjes hebben ook bij veel kinderen geen effect, bij mijn oudste wel. maar het zegt niet alles.
@ Noura, ik heb er helemaal geen verstand van... Ik weet wel dat het kindje van mijn schoonzus ook steeds ziek was en toen kwamen ze bij de KNO arts en werden z'n amandelen geknipt en was hij overal van af. Bij het ene kind zal iets wel werken en bij het andere weer niet?! Je weet het niet, hoe dan ook hoop ik dat hij snel van dat ziek zijn steeds af is!
Ahhhhhhhhhhhhhh ik heb nieuws. Laureen heeft vanmorgen haar eerste stapjes ALLEEN gezet!! Ze is van de bank naar de tafel gelopen (3 stapjes maar toch) Ik heb al weer keurig bijgelezen maar even geen tijd om te reageren. Moet zo mijn meiden alweer van school halen. Ben druk bezig in huis, stofzuigen, afstoffen en natuurlijk DE WAS (waar nooit een eind aan lijkt te komen)
Hoera voor Laureen! Miranda, ja de was is nooit klaar, tjeetje, ik word nu machteloos van.... heb zo hekel aan...... maar tsja moet toch gebeuren
miranda, de eerste augustusbaby die zelf loopt! knap hoor! duster, gefeliciteerd! setteke & toetie, dank! ook van otje! de koorts is over, maar ze heeft nog wel oorpijn. en ik ook lekker een dagje samen in de pyama!
Sorrie dames, heb het druk gehad en geen tijd gehad om bij te lezen... @duster/schatje en rebbel GEFELICITEEEEERD! Geweldig zeg! We hebben eht paspoort van de kleine eindelijk binnen, dus ons eerste bezoekje aan mn fam met de uk zit er aan te komen!!!! OVerdag is het drukdrukdruk. kBen al even bezig met het slaapschema (dus niet meer middernacht naar bed, maar wat eerder.... ik heb het over de kleine ) Wat denk je... nu slaapt ze overdag een half uurtje, en is verder de hele dag wakker. Slaapt dan van half negen savonds tot half acht volgende morgen. sAvonds slaapt ze niet vast, en alleen heel luxe op schoot, of op de bank, anders is ze zo wakker. Tja, dat betekent dat ik overdag echt geen tijd heb voor mezelf, laat staan voor een baan zoeken... Dat is nou ook weer niet te bedoeling... hahaha, een mens blijft klagen he...
@Debbie, jippie en nu een reis boeken?? En wat goed dat ze nu zo lang slaapt. Eerst nog op je schoot, steeds iets eerder in bed leggen en voor je het weet....
@ Setteke: dat is heel luxe ja.... Maar..morgen hebben wij een bruiloft en gaan de kids logeren en kunnen we hopelijk uitslapen!!! Oh balen van die druipers, bah! @ Linka: Soms kan jou Jeroen volgens mij best weleens een beetje bot tegen jou zijn, heb ik het idee! Mijn Jeroen P) gaat ook weleens tv kijken als ik al lig te slapen en dan word ik daar wakker van :x. Dan reageer ik ook niet zo leuk hoor! Gisteren toen hij thuis kwam liet hij een aansteker vallen op het laminaat en Jasper en ik schrokken wakker. Ik geirriteerd en Jasper brullen en Thomas sliep gewoon lekker door! @ Debbie: Haha, je moet wat te klagen houden @ Noura: Het lijkt me wel een goed plan ja naar de KNO-arts, zeker als hij er zoveel last van heeft. Thomas was ook erg dwars toen hij oorontsteking had, Jasper helemaal niet! Ik vind het wel sneu voor Saf hoor! @ Miranda: GO LAUREEN!!! Heel goed gedaan meissie!!! Op de psz hebben ze een vaderdag cadeautje gemaakt (of ze zijn nog bezig), maar Thomas wil niet zeggen wat het is haha! Ik vroeg net of hij al wat voor papa gemaakt had en hij zei ja, maar wilde echt niet zeggen wat het is. Hoe krijgt de juf dat in vredesnaam voor elkaar?!
@ marleen; wat goed van thomas dat hij een geheimpje kan bewaren! Hoe is het gister nog afgelopen met thomas?
@ Chantal: Hij doet het weer zoals het hoort haha! Hij is nog wel snel moe, maar verder komt er weer aardig wijze praat uit...
Gister Tygo opgehaald bij mn ma, hij begint steeds harder te piepen en de eczeem trekt weg, mn moeder denkt echt dat het bronchitis is. Ik en mn broertje hebben het ook gehad, dus ze herkende het. Ook ivm het eczeem. Had het vermoeden zelf ook al, maar hij had er al zo lang weer geen last meer van gehad... Gister heel veel huilen in de slaap savonds, zo zielig... Vanochtend piepte hij nog duidelijker.. Heb maar ventolin gegeven... Volgens mij was ie net alweer wat vrolijker en minder benauwd. Moest net in allerijl naar huis, stroom was erachter weg en mn schoonmoeder kreeg het niet goed... Moet erg wennen aan de nw medicijnen, voel ik me niet bepaald geweldig nog mee... Maar goed, zal wel een weekje wennen zijn..!
ik ben blij dat ik aan mijn laatste werkdag voor de vakantie bezig ben, want ik ben zo gaar als een klontje. heb stiekem even meegelezen en ga nu weer verder doeidoei