@Queenbee veel plezier. @Chantal, een ruisje komt ook vaker voor bij baby's en ze groeien er ook heel vaak gewoon overheen. Maar er is een kans dat er dan een gaatje of gat in het hartje zit. En het verschil tussen een gat en een gaatje kunnen ze zo niet horen, dus vandaar toch maar even de controle.
Sjorsje, ik heb vanaf mijn halfjarige leeftijd tot met 14e hartruis gehad, elke naar naar het ziekenhuis en GGGD enz. en ook AMC. Poeh, dat was niks hoor...maar ben alweer vergeten en is overheen gegroeid. Ze wisten niet zeker gaatje in hart of longen, maar is dicht gegroeid en hoefde niet meer terug komen.
Ben benieuwd hoe het met carmen is... ging ze bloedprikken en moet ze dan weer een week op de uitslag wachten, weet iemand dat?
@ Sjorsje, mijn schoonzus moest ook prikken voor zwangerschapssuiker maar zij mocht niet het apparaat gebruiken van mijn vader, die heeft nl. suikerziekte. Of het was een smoes van haar, kan ook hahahah.... @ Setteke, neeeeeeeeee zonder kids natuurlijk. We moeten wel kunnen bijkomen @ Chantal, hahahaha ben je zo'n big spender? Ikke niet. Ik kan overdekt lopen naar de appie heijn, supercoop, zeeman, gall & gall, hubo, blokker, kijkshop, bakker bart, C&A, xenos, bart smit, hans anders, pearl, hema, bristol, We, open32, pfffffff... Noem maar op!
@ Chantal, hahahaha... Ik ben nog heel veel winkels vergeten. Weet de namen niet eens, zo'n winkelaarster (is dat een woord) ben ik! Het is wel handig om zo dichtbij te wonen, zeker toen we nog beide fulltime werkte en 'savonds laat thuis waren altijd maar geef mij maar een dorp hoor!
@Delilah, bij mij vond de vk het geen probleem dat ik dat apparaatje van m'n moeder gebruikte. Het werkt hetzelfde en is stukken handiger dan je dat je iedere keer op en neer moet naar de prikpost. Dadelijk naar het winkelcentrum, woon er ook maar 5 minuten vanaf. Nog wat spulletjes halen voor de vakantie volgende week vrijdag.
Oh ik zag trouwens dat de etos hele schattige vakantie/badspulletjes had voor de kleintjes zeg! Jammer dat het ff niet kan, anders was ik er morgen zo heen gegaan... Echt schattige dingen!
Ok ik ga nu echt ff zondigen... Ik ga naar de winkel lopen en een zak M&M's ophalen... Ff een verwendagje (vanavond toch patat!) en dan morgen er weer met frisse moed tegen aan!
@ sjorsje dat is wel fijn voor je! Anders gaat er nog meer tijd in zitten inderdaad! @ Chantal, je kunt ook patat eten en toch afvallen hoor dus hoeft geen excuus te zijn! Maar geniet er maar van
@ Chantal, nog steeds Tymen zijn nieuwe bed. Was nl houtkleur en ik wil het hoogglans wit hebben. Kost wat lagen verf, maar dan heb je wat! Als ik ga winkelen vaak naar Heerenveen of Leeuwarden. Als ik niet zoveel nodig heb ook wel naar Gorredijk, mijn geboortedorp en mijn ouders wonen daar. daar heb je o.a. Blokker, hema, zeeman, trekpleister, Kruidvat, Etos, Appie, Poiesz, Super de Boer, Action, 2 sportwinkels, ter stal, Takko en uiteraard wijd en zijd (ook buiten friesland) bekend: Rinsma Mode. daar kom ik niet hoor, kan ik niet betalen.... Verder nog wat kleine winkels (bakkers, slagers, bloemisten, juweliers etc), maar het is keurig centrum, je kunt er alles krijgen. Owh, lekkere taart! @ Sjorsje, bij een BMi boven de 30 is het standaard op suiker prikken, bij een lagere BMI alleen als ze vermoeden dat je diabetes hebt. @ Queenbee, veel plezier! @ Delilah, oh heerlijk! En nog goed voor mannetje ook, weet hij ook eens hoe het is om 2 kids te hebben! Ben ook benieuwd hoe het met Carmen is. Om 10.30 bij de kinderarts toch?
@ delilah, nou heb ook 2 collegatjes in de verleiding gebracht, hahaha, die wilden meteen ook wat... 1 stond er bijna van te springen, hahaha! HEb ook olijfjes meegenomen en ben daar eerst aan begonnen... @ setteke; oh nog met Tymens bed, aha.... Ja daar ben je wat laagjes mee kwijt als ie goed wit moet... schwarzwalder is mn favoriet, als ik ooit ga trouwen wil ik dat als trouwtaart, hahaha! Ik dacht dat carmen om 0945 uur heen moest... Dus ga er vanuit dat ze al lang klaar is, misschien geniet ze nog lekker met Tess even van haar vrije middagje...
@ Chantal, dat is ook een goeie, olijfjes. Kan ik ook wel weer eens doen. Wij hadden vd week ook friet op toen ik laat thuis was maar was toch nog afgevallen, soms snap ik niks van dat gebeuren hoor! Als je collega's nu al springen zullen ze zo wel stuiteren van de chocolade Hier gaat iedereen eerder naar huis, het is heel rustig maar de receptioniste is weg en mijn teamleider vroeg of ik haar wilde vervangen, dan moest ik wel blijven want de rest ging eerder, incl. hij lekker verhaal! Maar hij vergiste zich, iedereen werkt tot 16.30 dus hij zei dat ik dan tot 16.30 moest blijven maar ik werk normaal tot 17.00 dus ik ga mooi 16.30 weg Ik ben ook beniuewd hoe het met Carmen is joh!
Ja ach als je verder niet aan het bunkeren bent, kan friet ook best... Das waar... Oh bah, hier loop iedereen ook de deur uit, sommige hebben nog ergens een afspraak, maar ik zit hier nu met 4 man, waar normaal (ff tellen) 15 man zit, er zitten nog 5 voor in een andere ruimte... Dus aardig rustig hiero... En lekker wat aardig weg, heerlijk toch, begint je weekend net even wat sneller
@ Chantal, ik ben verslaafd aan hazelnootschuimtaart! Jum! Krijg het alleen bijna nooit, want zooooooo duur! @ Delialh, tuurlijk ga ik dan mijn kindjes missen, maar het is ook best eens lekker, geen kindjes. Ik ben nu op het moment 24/7 moeder en ben nu zover dat ik ze best een paar daagjes kan missen! Maar niet te lang hoor, twee nachtjes is zat! We zijn hier vanmiddag maar met ons drietjes! wat een rust!