Ooh Linka ik vind die buggy wel erg leuk hoor! Van welk merk is ie?en mag ik vragen wat je er voor hebt betaald?
Bedankt Linka. Zal morgen nog wel foto's showen denk ik. @ Duster:wat lukt er niet met die banner dan??
@Miranda@toetie; Ik wil of 2 banners of Matthijs en de zwangerschap in 1 banner vermelden, maar dat lukt me dus niet. Ben ook kapot, dus ga maar slapen. Misschien heb ik er meer zicht op als ik wat meer fut heb . Tips zijn zeker welkom
Duster, gefeliciteerd!!! Ik krijg er bijna ook babykriebels van Bijna! Maar die kriebels worden wel sterker, merk ik En over je schoonzusje: als die straks een bruidsjurk aan heeft en straalt van geluk, is alle aandacht echt wel voor haar. Zo gaat dat met bruiden. Jouw buikje ziet nog niemand, misschien weten veel mensen het dan nog niet eens. Marleen, één voordeel wou ik nog even zeggen: Thomas zal in de toekomst waarschijnlijk niet meer zomaar ergens vanaf springen Petra, wat een superschattig filmpje inderdaad! Delilah, wat een verhaal over je moeder. Heel veel sterkte er mee meid! Noura, wat zielig dat Saf zo vaak last heeft van oorontsteking! Hoop dat ze er iets aan kunnen doen. Miranda, wat knap van Laureen! Tjee, wat worden ze al groot hè, de augustusbabies. Denk jij er wel eens aan dat dit misschien de laatste keer is dat je alles meemaakt met een baby? Chantal, ik hoop dat jij je snel beter gaat voelen en je arme mannetje ook! Daisy, thanx voor je uitleg over Dubbeltje op zn kant . Ik snap helemaal waar je je over opwond! Ise gaat nog steeds lekker. Het is zo leuk dat ze op ontdekkingstocht gaat door de kamer, ze kan weer veel langer zichzelf vermaken nu ze mobiel is. Ze vindt altijd wel iéts waar ze eigenlijk beter niet mee kan spelen (snoeren, planten, schoenen, haren ) Setteke, wat leuk zon bruggetje in huis. Knap hoor, van Silke! En dat boekje van Dribbel hebben wij ook gekregen. Ik had het in de kast gezet voor als ze groter is, maar zal het nu ook eens met haar bekijken. Esprit, wat een rare tijd inderdaad. Heel veel sterkte met het verdriet om je nichtje, maar ook heel veel plezier gewenst met Melanie en de kleine in je buik. Toetie, anders zeg je tegen je ouders dat je de mc wil verkopen en dat zij van het geld dat ie oplevert iets leuks voor Bart mogen uitzoeken. Tesske, ik kan me voorstellen dat het dubbel is dat ze het nog 6 weken willen aankijken. Maar ze nemen altijd het zekere voor het onzekere bij twijfel, dus blijkbaar zijn ze echt niet meer zo ongerust, toch? ------------------------------------------------------------------------------------------- Hier verder weinig nieuws. Ik kreeg foto's mee van Ise, gemaakt door een fotograaf op het kdv. Ik vind ze niet zo mooi als de foto's die ik zelf maak , ze ziet er namelijk heel moe uit. Volgens mij had de leidster die dag ook gezegd dat de fotograaf tijdens slaap-tijd was gekomen... Ik voel me echt een hele slechte mama dat ik die foto's eigenlijk niet wil kopen...
Meiden, neeeeeeeeee niet ook weer zo'n gezellige club met allemaal topics die ik moet/wil lezen! Ik hou het hier echt niet meer bij zo! (Ik ben natuurlijk wel meteen lid geworden, dat begrijp je... )
ach het is veel bannerchecks, geklaag over 'ik weet niet hoe het werk', hahaha en dom gelul van mezelf Nou dat kan ik allemaal zo overslaan!
Haha als je het niet red laat het dan ff weten, dan probeer ik je te helpen. Maar dat word dan wel morgen want mn man wil graag naar bed en vind het gezellig dat ik mee ga Tot morgen!
@ Chantico: ik denk er zeker vaak aan dat we alles nu voor de laatste keer meemaken met een baby en dat is soms best moeilijk hoor. Maar ja je kan niet door blijven gaan met kindertjes krijgen.ha ha Daarom genieten we ook allemaal heel erg van Laureen (niet alleen daarom hoor). @ Duster: als je op bv de banner van Linka klikt kom je opde juiste site. Als je je hier aanmeld krijg je demogelijkheid om meerdere regels in te vullen. Kies voor de zwangerschapsbanner met 2 regels dan kan je ook de leeftijd van Matthijs invullen. Probeer het morgen nog maar eens!! @Chantal: succes met de update. Nou ik ga naar bed. Morgen een lange auto rit voor de boeg.
@Duster, bij mijn banner kan je en een zwangerschap en een verjaardag vermelden. Ik heb net ff voor je gekeken. Je moet dan de Birthday ticker kiezen, en dan bij: enter number of dates to be added 2 invullen. Dan een achtergrondje en een plaatje kiezen. Daarna kan je bij: Enter type 1, kiezen voor pregnancy en bij Enter type 2, kiezen voor birthday. Succes!
Ok, misschien heel oubollig maar... is een onderwerp recepten misschien een tip voor discussiegroep? we wisselen wel vaak recepten uit nl... nou ja ik niet, ik krijg ze alleen, daar niet van, hahaha!
hallo, heb even snel gelezen. Niet allse hoor. Hier en daar een klein stukje! Maar las wel dat Schatje en Duster zwanger waren. Supergaaf zeg! Van harte gefeliciteerd! Hier gaat het verder redelijk. Erg druk met de verhuizing, maar het schiet wel op gelukkig. Mijn meoder is helaas gisteren raar gevallen en kan dus niet meer helpen. Ze heeft erg veel last van haar been. Zo zielig!!! Verder is Danique erg onrustig al een paar nachten. Huilen, huilen, huilen en niet stil te krijgen. Pfff wordt er zo moe van! Zitten we weer in een sprongetje soms?????? Welterusten allemaal!!!
goedemorgen, morgen gaan we pas op vakantie maar ik merk dat de vakantiekriebels echt heben toegeslagen. Voor het eerst in mijn leven hebben ik een inpaklijst gemaakt en liggen er overal stapeltjes met spullen die mee MOETEN. Andy heeft te horen gekregen dat hij alleen zwembroek en slippers mee mag nemen anders past het allemaal niet Vanmiddag gaan we nog even zomerjassen kopen voor ons allbei want die we nu hebben weiger ik mee te nemen