Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ook een goede morgen vanuit het noorden van het land.

3. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    En goejemorgen vanuit bezuiden de Sahara!

Ik heb vandaag een "echte" bh aan, en niet zo'n supercomfortabele, maar o zo on-elegante voedings-bh.
    kVoel me gelijk een stuk minder figuurloze zorg/vlieg/zoog/functioneel-geklede moeder!

4. goeiemorgen van ons twee (grijpgraag ventje op schoot)

5. Ok.... Ik ga ff snel aankleden met ons twee... Vanmiddag met een vriendin mee, is zwanger en gaat in juli trouwen dus ze wil een jurk zoeken die ze ook daarna nog aankan, dus geen trouwjurk...
    Voor die tijd, moet ik nog ff het centrum in wat dingetjes halen en naar de supermarkt vrees ik...

Meiden fijne dag!!!

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Tessek, merk Prenatal, kost 110 euro maar op internet hebben ze ook bijna hetzelfde maar in roze en bruin en kost 99 euro, dat is oud model vertelde Prenatal. Totaal geen spijt, veel getwijfelt en gekeken op internet maar toen ik bij Prenatal kwam zag ik die weer, nou ik ben nog steeds verliefd op die wagen, haha! Jeroen ook, gelukkig maar.

Jeroen is al om 5 uur begonnen met zijn werk, zal wel saaie dag worden...

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Miranda @Toetie; Hardstikke bedankt voor jullie uitleg.
    Het is gelukt :):):)

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Matthijs is 10 maanden oud, gefeliciteerd!

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Hier een groet uit het zonnige noorden van het land!

Vandaag een leuke dag in de planning. In het dorp waar mijn oom en tante wonen is dorpsfeest met vanmorgen een optocht van versierde wagens. vanmiddag spelletjes voor de kinderen en als het goed is een draaimolen, hoewel daar nu twijfels over bestonden. Uiteraard terwijl wij Tymen al een draaimolen beloofd hebben.....

Vanmiddag komen mijn ouders terug van vakantie uit Duitsland, daar gaan we ook nog even heen, vooral Tymen heeft ze vreselijk gemist en wil ze graag zijn.

Jullie nog leuke plannen?

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hey duster, goed man! Gefeliciteerd met Matthijs zijn 10 maanden!

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Matthijs is vandaag 10 maanden

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hé Setteke en Linka, bedankt. Ik had m'n berichtje van zijn 10 maanden meteen achter m'n andere bericht getypt, maar ben ondertussen Matthijs op bed gaan leggen en was vergeten het te versturen :) Maar het was jullie dus al opgevallen. Ik ben nog niet helemaal wakker ......

Ik blijf m'n bericht maar aanpassen

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mij ook opgevallen hoor....

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hé Linka,

Sorry :), ik had m'n berichtje al gewijzigd ;) Dat krijg je van al die slapeloze nachten hè

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hihihihi :D

Maakt niks uit hoor ;)

Ik ben zo blij mee met strech skinny broek van Jeslyn, gisteren gekocht bij H&M, lekker stoer netals mamma! Haha! Ja ze heeft die aan en staat goed!

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Chantico; Ik zou ze niet nemen hoor. Gewoon lekker zelf mooie foto's blijven maken

@Alieke; Beterschap voor je moeder

@Chantal; Veel plezier vandaag

@Dames die meeten; Veel plezier.

@Linka; Foto??????

17. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!

Jeetje wat moest ik veel lezen! Maar dat werd voornamelijk veroorzaakt door Chantal, kletskous haha! Gezllig hoor!

@ Delilah: Ik denk dat wij failliet zouden zijn als ik op jou plekje zou wonen haha!

@ Sjorsje: Meestal is het vrij onschuldig bij die kleintjes en als je zelf al zegt dat je niks aan m merkt. Ik heb met 29 weken een groeiecho gehad en toen liep Jasper 2 weken achter en dat was precies de marge die hij mocht hebben. Al met al werd het toch een flinke vent van 3930gr en 54cm!

@ Setteke: Nou het viel me gewoon op, d'r lekker bolle wangen verdwijnen gewoon! Hazelnootschuimtaart, mmm, maak me gek, echt heerlijk!!!

@ Linka: Wat een leuke buggy! Jeslyn zit er super in!

@ Tesske: Nou dat is nou echt iets waar je eigenlijk niks mee kan... Nu weten jullie eigenlijk nog niks. Het lijkt er op dat het redelijk onschuldig is, maar garantie hebben jullie niet!

@ Chantico: Niet meer springen??? Dezelfde avond wilde hij weer springen, maar deinsde toch terug toen ik zei moet je weer zo hard vallen?! Nee, hier heefrt hij echt niet van geleerd hoor, helaas.....

Dit heb ik onthouden, meer niet...oops!

Ik heb echt een super leuke dag gehad. De plechtigheid was echt mooi, ik heb echt even m'n tranen weg moeten slikken. De bruid heeft al een dochtertje en zij kreeg een medaillon en is "meegetrouwd" zo lief! Daarna een heerlijk buffet, wat vreselijk uitliep omdat er 5 gasten niet op kwamen dagen en daarop gewacht werd in eerste instantie, erg lullig. Daarna is de band van Jeroen gaan spelen en het was waanzinnig. Vanaf half 12 stond echt iedereen op de dansvloer, zo gezellig! Ik lag om 2u in bed en was kapot, ik was al vanaf 5u op... Niet geslapen alleen een uurtje in bad liggen weken gisterenmiddag. Vanmorgen om 9u klaarwakker! Ik ga nu een ontbijtje maken en daarna douchen en m'n kids ophalen!

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Marleen, valt wel op, Jeslyn zit beter in buggy dan Quinny Buzz (waardeloos ding), ben ik blij dat ik die gekocht heb. En fijn dat het mooie dag was! En lekker gedanst, goed voor je lijn ;)

19. Chantico

Chantico Niet meer actief

Miranda, ik kan me voorstellen dat het met het besef dat het de laatste keer is extra genieten is van je prachtige Laureen. Af en toe denk ik ook: we hópen wel op nog een broertje of zusje voor Ise in de toekomst, maar je kan er nooit van uit gaan dat het weer wil lukken. Dus ik probeer ook heel erg te genieten van Ise. Da’s gelukkig niet zo moeilijk!

Duster, fijn dat jij ook vindt dat ik de foto’s niet hoef te nemen :). Ik voelde me echt slecht dat ik die terug zou gaan geven om te laten versnipperen… Suf hè. Maar ik kan er ook niets aan doen dat ze op mijn foto’s leuker staat ;). Ik maak er natuurlijk ook veels te veel en wis alle mislukte :D

Marleen, wilde hij wéér springen :$ Wat een lefgozer! Jij bent er mooi klaar mee…

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben dit weekend alleen met m’n kleine meid en ik had haar gisteravond ingestopt met de woorden ‘tot morgenochtend, half acht alsjeblieft’ . En zowaar heeft ze me tot 7.15 uur laten slapen, de lieverd. En als ze toen geen hoestbui had gekregen, had ze me dat laatste kwartiertje ook gegund, denk ik. Ik heb erg zin in ons moeder-dochter-weekend. Heb de boodschappen in huis, bijna het huis aan kant en dan lekker de rest van het weekend samen spelen, wandelen en heel veel lachen (ze is in zo’n vrolijke bui de afgelopen week, ze schaterlacht weer heerlijk vaak). Vanmiddag met een vriendin afgesproken in de speeltuin en morgen komen mijn ouders langs. En dan komt papa al weer bijna thuis. Ik hoop (en hij ook) dat hij thuis is voor ze naar bed gaat, want hij mist haar heel erg, smste hij. Wat een schatje hè?!

20. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Jeemienee...
    Ukkie ging een dutje doen.
    Jippie! Snel snel, was in de machine, even de afwas doen, kamer snel aan de kant, water opzetten voor een lekker bakkie koffie.
    Ik plof neer met mn koffie.
    WAKKER!

Nou, dat was het weer voor vandaag, want na dit ochtenddutje is ze de hele dag wakker.

Ze zit wel heel schattig met een grote beer te kletsen. ;)

Deel Deze Pagina