@ Daisy: ik was om 17:00 thuis. Ben nog even gebleven om Laureen een droge luier te geven en ze heeft nog wat fruit gehad. Daarna zoals voorspeld nog weer verkeerd gereden maarrrrrrrrr toch de juiste weg weer gevonden. ha ha @ Esprit: ach jammer dat je toch niet naar het optreden bent geweest. Je slaap vast al, maar toch SLAAP LEKKER MEID!! @ Marleen: foto's komen eraan hoor
@Miranda,zo hey das laat zeg!! Ik zag je nog lopen toen ik wegreed,had de meiden nog een schone luier aangegeven in de auto,ik toeterde nog maar je zag me niet. De meiden sliepen gelijk weer in de auto,hahah.. @Esprit,slaap lekker meis!! @Binna,das veel geld zeg,pfff!!!Maar dan kan je voorlopig vooruit! Wat leuk dat jij en Juud het zo goed met elkaar kunnen vinden.. @Marleen,slaap lekker! Was het leuk gister btw? --------------- Ik ga ook lekker mn bedje in,net buiten zitten Yathzee'n met zn 2,gezellie... Slaap lekker allemaal!!!!
Ahum8) Nee wel leuk hoor,heb je er nog meer??? Ik kijk morgen wel even oke,ga nu echt slapen... Doeiiiii!!!
Donique. Bekijk bijlage 499 Mik deze moet je zien hoor!! (als je pc het tenminste weer doet) ha ha Ik bewaar hem wel voor je.
Ik ga er ook vandoor (niet dat iemand nog door heeft dat ik hier ben). ha ha Nou ben ik vast benoemd tot paginavuller.8)
Hey meiden! dat ziet er gezellig uit. waar zijn jullie geweest? Jammer dat ik zo way up north woon, hier helemaal geen meiden in de buurt om mee te minimeeten..... Hier een prima dag gehad, lekker buiten met de kinderen en we hebben genoten! Tot morgen allemaal! Welterusten!