Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Vind zelfs ook jammer, maar heel leuke foto's meiden!

2. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen :),

Ik heb heeeerlijk geslapen. Het was weer vroeg vanochtend, maar ik lag er al om 20u30 in, dus dan is dat niet zo erg. Gelukkig is er niet zo veel geklets ;), dus ik ga even lezen.

Iedereen een fijne, zonnige zondag 8)

3. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

Wast een leuke foto's en wat een knappe meiden allemaal! Ik zou toch bijna de kriebels krijgen... hihi!

@ Setteke & Linka: Jullie wonen allebei echt helemaal niet in de buurt, erg jammer!

@ Duster: Heerlijk om half 9 naar bed! Ik lag om 21u ook hoor. Vanmorgen half 7 waren er weer 2 mannetjes wakker, dus was blij dat ik zo op tijd gegaan was.

-------------------------------------------------------------

Ik heb een ziek mannetje thuis... Zijn de waterpokken bijna weg is ie weer stront verkouden. Het snot druipt uit z'n neus, hele rode ogen en rode wangen want er komt links onderin weer wat door...! Het blijft maar doorgaan, ik denk een kiesje, want hij zit zo te kauwen en te kwijlen en die wang die gloeit!

Thomas is wat hangerig maar ik kan niet ontdekken wat die onder de leden heeft... Misschien nu toch wel waterpokken want Jasper heeft ze ook gehad en hij zal nu toch wel een keer besmet zijn?! Dan moeten ze wel nu doorbreken dan zijn we er voor de vakantie vanaf!

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Marleen, ja is ook erg jammer en beterschap met je mannetjes, vervelend op mooie dag!

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Esprit; Jullie hadden toch een voorkeursdatum voor de KS. Gaat het op die datum ook gebeuren?

@Binna; Ik had het van Juud gehoord van de vakantie. Klinkt wel erg gezellig! Hopelijk gaat het toch nog lukken

@Mini-Meeting: Zag er erg gezellig uit, dames!

@Marleen; Ook lekker geslapen dus?Hè bah, 2 zieke mannetjes thuis. Hopelijk knappen ze snel op

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

heb ik weer.op me uitslaap ochtend. poept Silver echt alles onder. dus zit ik al weer benden en daait de wasmaschiene nog even voor we op vakantie gaan grrrrrrr

@linka (ik woon redelijk in de buurt )

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, yep, ik wil wel een keertje langskomen ;)

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Binna; Een hele fijne vakantie!

@Settek; Was de beloofde draaimolen er?

Het regent hier gewoon :x In een dorp hier vlakbij is het braderie en daar wilde we vanmiddag eigenlijk naar toe, maar dan moet toch echt het zonnetje weer gaan schijnen.......

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Oja Binna, voordat ik niet vergeet, hele fijne vakantie!

10. schatje1

schatje1 Niet meer actief

goeiemorgen meiden,

pff voel me zo ellendig :( ben heel erg onzeker over de zwangerschap en maak mezelf helemaal gek :( voel me namelijk helemaal niet anders en voel ook nog niks in mijn buik en dat maakt het allemaal heel onwerkelijk en word ik heel onzeker van.. want stel dat het niet goed gaat..

zo vervelend :( en weet niet wat ik eraan moet of kan doen..

sorry voor mijn ego..

kusjes

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @linka gezellig

@schatje dikke knuf. en probeer positief te blijven

@duster hmmm dat is minder dat het regend

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Zekers Binna, eerst ga je genieten van de vakantie he! Daarna ik (begin juli) dan spreken we wel af ;)

En schatje, probeer positief te blijven en is Jeroen wel blij met jullie zwnagerschap?

13. schatje1

schatje1 Niet meer actief

jah! we zijn alletwee hartstikke blij.. maar ik ben gewoon heel onzeker en dan moet ik ook nog zo lang wachten tot de eerste echo.. want die krijg ik pas op 23 juli.. :(

14. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hoi,

Gisteren druk maar gezellig dagje gehad en 's avonds lekker een bbq, was erg lekker!

Gisteren gewogen en ik ben nu in totaal 5 kilo kwijt!:) Ikke =trots op mezelf!8)

Zag leuke foto's van de mini meeting!

@ Tesske: Las dat er voorzichtig goed nieuws was...fijn!

@ Schatje: Snap dat je onzeker bent maar niet doen hoor! Daar heb je alleen jezelf mee, de tests waren toch overduidelijk?!

Vandaag een rustig dagje, heerlijk! Ik ga mijn kleine mannetje aankleden...

Fijne dag meiden!

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Schatje; Ik voel me ook niet echt anders. Ik heb wat last van mijn darmen (maar ik heb een darmziekte, dus dat is niet zo vreemd) Ik ben wel erg moe, maar dat ben jij toch ook?

Met Matthijs merkte ik ook vrij weinig en dat is toch echt allemaal goed gekomen ;) Toen had ik ook pas een echo met de 12weken :(

Een hele dikke knuffel!

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen meiden,
    wij zijn druk aan het inpakken en ik denk alleen maar....jeetjemina moet dat allemaal mee???

leuke foto's van de kleine meisjes

misschien kom ik straks nog even kijken

17. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Linka: Mooie dag? Het regent hier pijpestelen! Bah!

@ Binna: Oh lekker. Hier draait het wasmachine al z'n 2e rondje hoor haha! Lekker op vakantie, heerlijk! Ik ben aan het aftellen, nog 2 weken! Het is in op dit moment rond de 30 graden!

@ Schatje: Ik zei nog dat je het waarschijnlijk pas gaat geloven als je je kindje vast hebt... Waarom ben je zo onzeker dan? Alleen omdat je niks voelt? Het is nog hartstikke pril, dus dat zegt nog helemaal niks meis! Je bent er zoveel mee bezig dat je jezelf helemaal onzeker maakt en dat is helemaal nergens voor nodig meis!

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Puck; Goed bezig!

@Marleen; Hier begon het zo mooi, maar ondertussen regent 't ook al 'n hele tijd.

@Petra; Fijne vakantie!

@Schatje; Ik weet niet of je bij febr. 2010 actief meeleest, maar anders is het misschien verstandig daar niet te veel mee te lezen. Kan me voorstellen dat je daar (nog) onzekerder van wordt :(

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Hier een waterig zonnetje! Volgens ons aller Piet Paulusma wordt het in de loop van de morgen overal droog en zonnig!

@ Duster, er was dus geen draaimolen, maar een minizweef. Ik twijfelde of Tymen er wel in zou kunnen, maar hij wilde zo graag. Uiteindelijk een groot succes en hefet hij wel 6 keer in dat ding gezeten. Mijn oom en tante hadden nog een megatrampoline in de tuin staan, vond Tymen ook erg leuk!

@ Linka, jij woont in Hoofddorp toch? dat is ook al zo'n 2 uur rijden voor ons... Jammer!

@ Marleen, het is mij niet duidelijk wat jij nou in Puttershoek doet.....;) Kom lekker naar friesland, hihihi! Jemig, die waterpokken houdt jullie wel in zijn greep, zeg!

@ Binna, oh bah, kon Steve dat poepgevalletje niet regelen? Fijne vakantie meid!

@ Schatje, jammer dat je je zo onzeker voelt. Natuurlijk is er een kans dat het misgaat, maar die is heel kleine he? Er zijn zoveel meiden zonder symptomen in het begin. Bij mij kwamen die pas tussen de 6e en de 9e week. Toen werd ik misselijk, kreeg ik erg last van mijn borsten enzo. En weet je, het blijft spannend tot de 12 weken grens. En daarna is het spannend omdat je moet wachten tot de 20-wekenecho om te kijken of het kindje gezond is. En daarna is het weer spannend omdat je kindje te vroeg geboren kan worden. En dan is er na de geboorte nog de vraag is hij nou echt gezond. Garanties zul je niet krijgen helaas, hoe fijn dat ook zou zijn. Probeer je angsten van je af te zetten en te genieten. Stress is ook helemaal niet goed voor het kleintje in je buik, he? Meid, wees trots op je lichaam dat je het gered hebt om zwanger te worden! En over een maand of 8 hou je weer een prachtig wondertje in je armen!

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

sorry niet bijgelezen, heb het druk druk en ben erg moe weer deze zwangerschap!

alles gaat goed, woensdag weer een echo!
    morgen naar nijmegen, hopelijk voor de laatste keer!
    als deze uitslagen goed zijn hebben we besloten er een punt achter te zetten, de arts heeft duidelijk aangegeven dat het hartfilmpje gewoon goed was, maar dat de cardioloog puur voor de zekerheid nog een echo wilde doen. wij zijn een beetje klaar met dat maar blijven zoeken... met milan gaat het goed, dus als de uitslagen morgen goed zijn moet het maar eens afgelopen zijn en niet weer tot 20 juli moeten wachten voor de echo. er moet maar weer eens rust komen hier! ;)

duimen jullie voor ons mee? we kunnen alle duimen gebruiken!

ik moet zo weg, dus iedereen een fijne dag vandaag! :)

liefs rebbel

Deel Deze Pagina