Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Setteke: Haha, nou ik heb al m'n fam hier, anders hadden we in de buurt komen wonen hoor haha!

@ Rebbel: Ik snap je helemaal meis. Het lijkt wel of ze blijven zoeken naar iets, terwijl Milan het hartstikke goed doet! Geniet maar van jullie mooie mannetje hoor en laat al die zorgen maar van je afglijden en richt je lekker op je volgende wondertje in aantocht!

Bah ik word maar somber van dit saaie weer en er komt ook echt niks uit m'n handen! Het 3e wasje zit in de wasmachine en er liggen er nog meer. Ik had het in m'n hoofd gehaald om ook de gordijnen van de slaapkamers te wassen, dus voorlopig draait ie nog wel even... Gelukkig had mijn schoonmoeder even opgepast en van m'n vorige wasjes alles al opgevouwen en gestreken YEAH!

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @petra erg he. al die troep. en dan is dit bij ons nog een test. of het wel allemaal in de auto past voor als we naar italie gaan. wil namelijk geen karetje of dakkofer vindt ik helemaal niks. dus ligt de tent en de stoelen ook in de auto.

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Zonnige dag, heb ik dat gezegd, neej hoor, hahaha!

Ja 2 uur rijden Setteke...jammer.

Loop van de dag wordt idd droog straks.... vanmiddag BBQ bij de buren.

4. UPDATE DEEL 1

Mik leidt ons met het eerste bericht het nieuwe forum in op pagina 2974 en gestopt bij 3025

Foto's/ video/s op pagina's:2997,2998, 2999, 3000, 3018, 3020, 3025, 3060, 3063, 3078, 3085, 3086

Overzicht zwangere mama's en de uitrekendatum:
    - Daisy uitgerekend op 31 juli 2009
    - Esprit uitgerekend op 10 augustus 2009 (wordt een geplande keizersnee)
    - Sjorsje uitgerekend op 18 augustus 2009
    - Petra uitgerekend op 25 augustus 2009
    - Rebbel uitgerekend op
    - Schatje uitgerekend op 15 februari 2010
    - Duster uitgerekend op 17 februari 2010

ER IS EEN INTERESSEGROEP AANGEMAAKT VOOR DE AUGUSTUS MAMA'S 2008 EN HIER STAAN OOK ALLERLEI DISCUSSIEONDERWERPEN OP, ERG LEUK, MOEITE WAARD OM JE AAN
    TE MELDEN EN TE CHECKEN!!!

UPDATE:
    Iedereen moet weer ff wennen aan het nieuwe forum, maar daar zijn we dan weer!

Update van 2 weken geleden van Binna staat op pagina 2983

Rebbel:
    Is 6 juni nog voor een echo geweest, ze voelde zich onzeker en had bloedverlies, maar ze heeft het hartje zien kloppen en alles is goed!
    Ook is er besloten dat ze waarschijnlijk geen echo laten doen in juli als op 15 juni de bloeduitslagen allemaal goed blijken te zijn...

Setteke:
    Heeft het top gehad bij Guus!
    Silke krijgt 4 tandjes tegelijk!
    Silke heeft 2 dgn aan 1 kant van het bed geslapen, moeders had het bedje op de laagste stand gezet, maar niet helemaal zoals het hoort ;)
    Silke is tien maanden geworden van de week!
    Ook is ze van de week op handjes en voetjes gaan staan

Sjorsje:
    Yosyp glijd en kruipt sinds vorige week de kamer rond...
    Beebje in de buik is aan de kleine kant, maar er worden genoeg controles gedaan om het in de gaten te houden.

Debbie:
    Ukkie heeft gesmikkeld van een bromvlieg :)
    Paspoort is eind van de week ook eindelijk binnen!

Duster:
    Laat zondag weten dat Matthijs kan KRUIPEN!! JOehoeee!!!
    En ook Duster is zwanger!!! GEFELICITEERD!!!
    Vrijdag meld ze nog dat ze een hotelovernachting heeft gewonnen...
    Matthijs is zaterdag 10 mnd!

Happy:
    Dar gaat alles goed. Janna krijgt de laatste fles niet meer. En nu slaapt ze zelfs langer of speelt ze...???
    Verder gaat ze overal aan staan. En probeert ze steeds te kruipen, maar ze glijd steeds weg op het laminaat.
    Happy vraagt advies over het slapen omdat Janna heel onrustig is in bed, iemand tips?

Denice:
    Druk bezig met de verhuizing en laat ellenlange verhalen achter over de voortgang ;)
    Emy's derde tandje is door! en dr vierde komt er ook achteraan...
    En ze geeft aan 2 dgn over tijd te zijn....
    Kenny's werk is een beetje onzker en ze hebben er nog steeds niets over gehoord
    Denice is wel een beetje aan het eind van dr latijn, maar gaat stug door... Midden in de verhuizing....
    Einde van de week wordt ze ziek en heeft waarschijnlijk buikgriep..

Noura:
    Anissa zat op dr knietjes...
    En er komt een voortandje door!

Juud:
    GAAT OP VAKANTIE!!!
    Vrijdag krijgen we de groetjes via Binna...

Binna:
    LEUKE TIP
    nog een leuke tip voor all ik ben een klein foto boekje aan het maken (digtaal) met op elke blz 3 a 5 foto's per maand,
    en dat dan tot 12 maanden dus 12 blz super leuk.
    Ook heeft ze vd week een nw buggy gekocht voor op de fiets, moest ze met een extra spin vastmaken, maar wil prima!
    Voor vaderdag heeft 3 hele gafe poster besteld!
    Binna heeft bijeenkomst voor de pleegzorg gehad, erg indrukwekkend. Ze zou willen dat ze rijk was, zodat ze alle kindjes in huis kon nemen.
    Er is nu een zomerstop maar daarna, moet er een cursus gevolgd worden voor de weekendopvang.
    Binna is officieel ontzwangerd op 10 juni!

Marleen:
    Jasper zegt al meerdere woordjes echt bewust nl, mama, papa, boe (=boem) als er iets valt en hammm als er eten aan komt.
    Aan het eind van de week heeft Marleen veel last van hoofdpijn door de hooikoorts...
    Thomas is van de week van de commode gevallen... Wil altijd in mama's armen springen, ook als mama even niet kijkt en sprong dus mis...!
    Marleen was erg overstuur, maar alles viel gelukkig mee... Thomas heeft even geslapen en de volgende dag ook een beetje hangerig, maar verder is
    alles goed gegaan. Ook heeft hij een kadotje voor vaderdag gemaakt en hij wil zelfs mama niet vertellen wat! ;)

Vogeltje:
    Toby heeft erg last van eczeem en vogeltje vermoed een doorkomend kiesje. Ook zijn ze erachter dat Toby niet kan kruipen door de vloerbedekking
    dus ze gaan laminaat leggen.

Alieke:
    Heeft zondag de sleutel van het nieuwe huis gekregen en is druk aan het klussen!
    Vrijdag meld ze nog even dat het erg druk is en Danique is erg onrustig...

Toetie:
    Bart is meegeweest uit eten voor opa's verjaardag!
    Hij heeft zich echt geweldig gedragen en heeft lekker van toetie's ijsje meegesnoept hij werd er gewoon wild van. Bart sjansde met alle meisjes
    van de bediening en trok aan hun schortjes O o o dat gaat nog wat worden later.

Schatje:
    Toont op 8 juni een positieve zwangerschapstest!!!
    Het heeft even geduurd voor ze het zelf echt durfde te geloven....

Puck:
    Iemand nog ideeën voor vakantie oorden met de kleine?

Delilah:
    Wesley is erg ondeugend, delilah haalt hem steeds bij de tv weg en zegt nee, maar vraagt zich af of hij het wel begrijpt, hoe pakken de andere mama's
    dit aan?

FF:
    Gaat niet zo lekker in het begin van de week Britt is uit haar hum en ff weet het ff niet meer.... ;)

Tesske:
    Tess is het begin van de week meteen alweer goed ziek, erg benauwd, veel stomen en pufjes en weinig nachtrust!
    Update van de onderzoeken bij Tess:
    Hoi Meiden, ben erg druk maar even snel voorzichtig positief nieuws melden.
    De KA vind dat het weefsel qua vorm positief veranderd is, het is niet echt afgenomen maar de vorm is zoals het nu is in ieder geval minder
    verontrustend. Wel blijft het raar dat het weefsel maar aan 1 kant zit en ze weet ook niet goed wat daar de reden van is.
    We hebben afgesproken om het 'even' 6 weken aan te kijken als het blijft zoals het nu is. (als het groeit of ze krijgt er meer last van dan
    kunnen we eerder terecht) . In augustus moeten we terug komen.
    Er is vandaag ook nog even geen bloed afgenomen ( iets wat ik zelf liever toch wel had gehad).
    Ik vind het zelf een beetje dubbel..vanmorgen had ik zo iets van nou dat is wel heel positief maar aan de andere kant zit er nog steeds iets
    waarvan niet zeker is wat het is en waarom het er zit.
    Carmen begint maandag met dr nieuwe baan!!!

Linka:
    Heeft even een dipje met het lijnen, maar ze is hardstikke goed bezig!!
    Ze vraag ook wie een nubybeker heeft met een rietje en hoe deze bevalt?

Daisy; vraagt zich af of er nog meer zijn met dwingaapjes?
    En heeft iemand een kraamfeest gegeven?
    Update van de VK: Weer goedgegekeurd bij de VK,alleen we hebben een dwarsligger maar dat wist ik zelf al,hopelijk draait ze nog anders kan het weer
    een KS worden.
    Mocht er eerder iets gebeuren dan moest ik gelijk plat gaan liggen omdat er nog niets is ingedaald en dan kan de navelstreng voor problemen gaan zorgen..
    Over 2 weken terug en die week erop naar het ziekenhuis.

Kimm:
    Is geslaagd voor dr stage!!! Gefeliciteerd!

Jenny:
    Is terug van vakantie, maar erg druk...
    Mylan heeft van alles bijgeleerd, staan, van buik naar zitten, beetje lopen

Petra:
    Roos kruipt nu regelmatig naar petra toe en strekt dan haar handjes uit, zo vreselijk lief, maar........
    als ze niet word opgepakt wordt ze toch een partij boos (voor 10 seconde)
    het Roos oppakbeleid is dan nu ook dat ze haar niet telkens oppakken (ook al is het nog zo lief)
    herkenbaar???
    Eind van de week heeft ook Petra vakantie!!!

Lauwie:
    Ook hier heerst vermoeidheid. Otje is niet lekker en lauwie erg moe.

5. UPDATE DEEL 2

Miranda:
    Laat weten dat ze in augustus toch nog lekker op vakantie gaan!
    En laureen corrigeert zichzelf als ze ergens aan zit, waar ze niet aan mag komen ;)
    LAUREEN ZET OP 11 JUNI HAAR EERSTE STAPJES ALLEEN!!!
    ** VRAAG: zijn er hier nog meer meiden met uitharende honden????
    Ik vind het op het moment erg vervelend omdat Laureen veel op de grond kruipt.
    Hoe doen jullie dat? (kan de hond toch niet de deur uitgooien).

Moniki:
    Valt binnen en vraagt om tips voor vaderdag!
    Arri:
    WKZ-verhaal.
    De arts vond onze meid er prima uit zien, hij zag geen bijzonderheden. Toch vond hij het vreemd dat er telkens afwijkingen waren.
    Dit komt eigenlijk bijna nooit voor dat deze afwijkingen die zij heeft er nog zijn. Dus daarom was hij een beetje bezorgd, misschien overbezorgd.
    Maar hij wil liever zekerheid. Uiteidenlijk noemden wij nog een familiekwaal en toen wilde hij daar mee over weten. Het zou nu kunnen zijn dat
    Hanne een afwijking heeft in de bloedstolling. Hiervoor zou een pilletje foliumzuur uitkomst kunnen bieden. Deze diagnose is nog niet zeker, want
    er moest hiervoor eerst bloed geprikt worden. Wat is dat sneu zeg!! Zo'n klein meidje en dan zo'n groot verdriet!! Maar over 2 maand horen we weer
    meer en ook over de andere afwijkingen. Moet je nagaan, dan is ze inmiddels alweer een jaar geweest... En dan nog in de medische mallemolen. daar waren
    we al bang voor! En hopelijk hoeven we daarna nog maar 1 keer terug te komen en is het dan over!
    We wachten het allemaal maar af en ik blijf positief. Aan haar kan je gewoon niets zien. Aan de ene kant zijn we blij dat er nu misschien toch iets
    gevonden is, zodat we het kunnen gaan afsluiten, aan de andere kant vind ik het wel heel naar dat er dit gevonden is omdat ze dan nu al aan de medicijnen
    moet en het toch ook gevolgen kan hebben voor evt operaties enzo (zakken bloed, bloedpropjes e.d.) maar daar moeten we gewoon nog niet aan denken en
    hopen (bidden) dat het allemaal mee zal vallen!!
    Chantico:
    2 vraagjes:
    Weet iemand hier vanaf welke leeftijd je electrisch kan gaan poetsen? Dat lijkt me veel handiger. Een collega zei dat het nu al kon, met een speciaal
    baby-opzetborsteltje?
    Ben ik trouwens de enige die niet zo bang is voor een lakentje/dekentje in bed? Moet ik daar wel bang voor zijn? Dat moet toch gewoon kunnen? Ze slaapt
    ook met een knuffeldoekje en ik heb het gevoel dat ze inmiddels genoeg in staat is om haar gezichtje ademvrij te houden. Of denk ik daar te licht over?
    Verder heeft ze fotos meegekregen van het KDV, maar ze zijn niet mooi, Ise lijkt er moe op en ze voelt zich schuldig dat ze de fotos niet wil kopen...
    Delilah:
    Zit met het regelen van een nieuwe oppas... Moeder pastte altijd op, maar vind dit toch wat zwaar en vaders wil wel graag de taak overnemen...
    Even kijken hoe het gaat, maar Delilah wil graag dat Wesley een goede band met opa krijgt.
    Queenbee;
    Is lekker een weekend weg, schoonouders zitten op een park en daar gaan ze op bezoek...
    Toetie:
    Koopt nogal veel ;)
    Heeft een Quinny zapp wave op MP gekocht..
    Ook lijkt Bart ziek te worden...
    Nog iemand geintreseerd in een loopauto? Marktplaats.nl > Fisher Price Corn Popper Loopauto - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Fisher-Price km stand 20 meter.
    Bart kijkt er niet naar om
    Lique:
    Updatetje van lique:
    Hier gaat het ook lekker, mijn zusje heeft haar middenvoetsbeentje gescheurd, dus tot knie in het gips. Daar helpen we nu allemaal om de kindjes
    naar bed-uit bed en huishouden te doen. En er is een kwaadaardig gezwel bij mijn schoonvader op zijn alvleesklier gevonden (had ik al gemeld denk ik),
    op zich zijn de artsen positief en moet hij binnen 2 weken onder het mes! Ben ook druk met klussen bij schoonouders. Lekker schilderen enz. En zondag
    vieren we de verjaardag van mijn dochter, die alweer 2 jaar wordt!!! Druk druk druk allemaal, maar wel gezellig hoor!
    Noura:
    Moet met saf naar de KNO arts, heeft alweer een oorontsteking.... Arme kerel!
    Bemy:
    is binnen komen waaien deze week... Vraagt zich af hoe iedereen het van plan is te doen met de vakantie en een beweeglijk kindje...?
    Esprit:
    Ook esprit komt weer ffies langs. Ze laat even weten hoe het is en hoe het was op pagina 3048!

FF:
    Updatetje van foreverfriend:
    zo ik kan ff reageren want mn moppie ligt op bedje. Was moe en tevreden door de warme melk in haar buikje.
    Ze is al 2 weken niet lekkr, eerst spruw, toen verkouden en toen kreeg ze ook nog 2 tanden!! Alles tegelijk.....arm kind.
    Gisteren bij de KA geweest. Ik had daar een afspraak gemaakt om hem te laten zien dat alles goed gaat. Maar die afspraak had ik 3 weken geleden gemaakt, zonder te weten natuurlijk dat ze ziekjes zou worden.
    Waar ik dus al bang voor was is gebeurd. Want ze is afgevallen. En dat kan ze niet gebruiken. Het is zoals jullie weten een lichtgewichtje......
    Ik heb er alle dagen goed op gelet dat ze genoeg dronk en dat heeft ze gedaan. Maar toch is ze wat gewicht kwijt......
    Volgende week woensdag terugkomen in de hoop dat het gewicht weer de goede kant op gaat! Maar dat zal wel want haar oude eetlust is weer terug.
    Ze heeft op aanraden van de KA nu soyamelk....en ze smult ervan..Ik ben zo blij!!!!!!!!!!
    Vanmorgen 160cc en net 140cc en dat is voor haar doen veel!
    Clautje:
    Claudia en Vera zijn op vakantie!!!
    Aykietje:
    Komt binnenwaaien op 11 juni om te groeten en laat een foto achter van Stan! (3060)
    Mik:
    laptop heeft t begegeven, dus zal even niet aanwezig zijn...
    Chantal:
    Begin van de week toch weer stress door de ziekenhuisonderzoeken, maar dinsdag blijkt alles dik in orde te zijn!
    Alle bloedwaarders n urinewaardes blijken zo goed te zijn, dat er ook geen aanpassingen in de voeding nodig zijn. Er zijn andere medicijnen voorgeschreven,
    dit ivm een toekomstige kinderwens, want de huidige medicijnen mogen dan niet geslikt worden.
    Al met al, valt het enorm mee. Alleen een hoge bloeddruk waar medicatie voor geslikt moet worden.
    Tygo is voor het eerst helemaal alleen gaan staan in bed. Hij zat op zn billen en het was alsof je een lichtje zag aangaan en hup op de knietjes, armpje
    op de bedrand en daar stond ie!
    Verder is hij al de hele week verkouden, erg benauwd en heeft last van eczeem op zn wangetje. Trekt nu inmiddels weg, maar hij heeft er ook flink aangekrabt,
    dus de oorlogswonden zijn nog zichtbaar.
    ----------------------------------------------
    Nieuwe update vanaf pagina 3086
    Kan iemand mijn buurt nemen eind juli?? Ben ik nl. net terug van vakantie, wordt me ietsje teveel van het goeie!
    Setteke 13 juni tot 20 juni
    Linka 27 juni tot 4 juli
    Deliha 4 juni tot 11 juli
    Mieppie 11 juli tot 18 juli
    Binna 18 juli tot 25 juli
    Chantal 25 juli tot 1 aug

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Help, ik zie dat ik update heb op 4 juli, maar dan gaan wij naar Frankrijk.......... Onee dat is op vrijdag toch? Ohh, komt goed, dan zijn we nog niet weg naar Frankrijk (zondag pas, 6 juli)

7. @ tesske; meid je hebt leuke dingen gekocht als ik dat zo lees... En kan je de lamp halen of nog niet gekeken?

@ miran: mooie fotos zeg!

@ all: Ik hou graag een zwangere mama's lijst bij voor de updates, lijkt me leuk.
    Volgens mij heb ik nog niet iedereen er opstaan nl...
    Dus mocht je zwanger zijn, pb me met je uitgetelde datum...!

Hier ook erg bewolkt... Vanmiddag BBQ bij mn ouders met zn allen, dus hoop dat het zonnetje nog komt want zo heb ik er geen zin aan!!!

Hier al een was aan het draaien, 1 opgevouwd en wonder boven wonder heb ik zelfs wat gestreken...!
    Ik heb beide wc's al helemaal schoongeschrobt, vaatwasser uitgepakt...
    Bleh...

--------------------------
    Gister hebben we een jurk voor mn vriendin gevonden...
    Was zo'n irritante verkoopts bij de SPS, kindje van bijna een jaar en die zat allerlei dingen te verkondigen tegen mijn vriendin (die dus gaat trouwen en zwanger is) over dat (.)(.) zo groeien en dat je zou denken dat het na de bevalling weggaat en dat ze haar uit die droom moest helpen... Dus in gedacht keek achter m'n eigen shirt en dacht, hmm, dan is er bij mij zekers iets misgegaan... :(
    En ze had dus een jurkje aan waar een onderjurk onder moest, dus ik zo, oh die heb je wel, das geen probleem. Die verkoopster zo, ja maar die zijn moeillijk te vinden, dus ik zo, nou ik weet dat ze er zijn, heb ze vaker gezien. Ja maar dan moet je ze nog vinden... :x
    Kon het wijf wel een knal op dr bek geven...
    Anyways, wel een onderjurkje gevonden :p
    En dus helemaal geslaagd...

@ tesske; dat ik je toch niet tegenkom zeg! Ik zat ook van iets voor 5 tot half 6 op het terras, voorraan bij Paddy's... (bij de ingang)
    Maar ja, ik heb mn bril ook niet op, dus dan mis ik nog wel is wat, hahaha!

Ik heb gister nog hele gafe doeken met foto's van Tygo op een frame gespannen, moeten straks aan de muur... Als het klaar is, maak ik foto, is echt supergaaf geworden...!!!

8. Ok dames, ik hoop dat die zon hier nog komt, ik ben weg...
    Kijken bij Tygo en die andere 2 moeten zo douchen... Was moet nog weggelegd worden, maar kan pas als de kleine man wakker is...

Meiden, fijne dag en geniet van de ellenlange update! ;)
    Sorry trouwens als ik iets of iemand vergeten ben!

9. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Chantal; Tot zover ik het heb gezien is het een top-update (ik moet hem nog wel goed lezen) Wat een irritante verkoopster. Heeft je vriendin daar toch haar jurk gekocht? Ik zou hem al meteen minder leuk vinden :)

Ik zie dat er een paar dames gaan BBQ-en. Hopelijk klaart het weer nog op

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wow wat een update weer zeg! respect!!!

en zag super leuke fotos langskomen, wil ook eens meeten haha, maar ben zo druk

schatje, wat vervelend dat je je zo onzeker voelt, maar je bent nog heel pril zwanger en veel mensen krijgen pas met 8 weken kwaaltjes, en soms ook niet.
    bij de 1e was ik wat weeig soms, verder niets. de 2e had ik niet ergens last van
    bij saf moest ik snachts 5x naar de wc en was zo moe, na anderhalve week ging een lichtje branden, van wanneer was ik ongesteld geweest, en ja zwanger dus. toen dus wel vroeg symptomen.
    maar bij anissa begon het met 8 weken ongeveer.
    je kan er zo weinig van zeggen. ik hoop dat je je zelf wat rust kan geven, want dat is gezonder voor jou en je kleintje.

het is hier budweer zeg
    begon met zon, maar die lijkt wel een day off te hebben genomen

argh gister heel de ochtend gewacht, en vroeg in de middag nog geen auto.... was wat tussen gekomen, en nu even een nieuwe afspraak maken. ben toen gaan kijken naar mijn dochter die had een turn demonstratie in de stad.

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ooh wat een leuke foto's van een echte meiden meeting :D
    Daisy (nogmaals) ik vind het echt heel erg leuk dat je meiden niet precies dezelfde kleding dragen, echt top!

@ Schatje, het blijft toch spannend meis maar probeer er van te genieten hoor. Al kan ik me voorstellen dat je dat pas na het bezoek aan de vk lukt. Waarom kun je pas zo laat terecht dan? Of is dat normaal? ( ik moest dezelfde dag nog een echo toen ik positief teste dus ik weet niet hoe het op de normale manier gaat)

@ Rebbel, ik duim heel hard voor je meis!

@ Chantal, haha wij zaten helemaal een het begin van het terras bij poort van Kleef.
    Heb nog niet naar de lamp gekeken, we hadden geen zin meer

@ Marleen, het houd ook niet op met de ziekenboeg bij jou thuis he?

@ Setteke, ik hoop maar dat je pietje gelijk heeft...maar vooralsnog ziet het er hier niet al te best uit.

@ Binna en Petra,fijne vakantie!

Wij gaan vanmiddag gezellig met mijn ouders en broers naar het pannenkoekenhuis, en voor Tess word er een koemelkvrije pannenkoek gemaakt. Er is een leuke speeltuin bij dus als het nou nog een beetje droog word kan tante tut daar nog even spelen.

Verder had ik vanmorgen het bos in gewild met de honden maar Tess is na de fles nog heerlijk gaan slapen tot half 11 dus wij hebben de kans ook maar eens genomen op wat extra uurtjes slaap ;)

12. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Chantal wat een update zeg!
    En veel plezier met bbq-en

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @chantal wat een supper update. topieee

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja toppie de update, super! Ondanks alles doe je zo goed Chantal! Mijn complimenten!

Zon schijnt het heerlijk, nu droog!

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Chantal, top update!

Nou meiden, hier al de hele ochtend mooi weer! Wij zijn al de hele dag buiten! Jullie kunnen beter allemaal naar het noorden komen!

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hihi zag het al op buienradar, in het noorden geen wolken te zien.
    Hier regent het nog steeds :x

17. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Chantal: Super update meissie!

@ Setteke: Hier is het echt alleen maar regen, regen en nog eens regen... Jij schreef toch dat het in de loop van de dag overal droog zou worden???

@ Petra: Het lijkt me verschrikkelijk moeilijk om spullen in te pakken want jullie gaan natuurlijk vliegen. Mag je nog extra bagage meenemen voor Roos of moet dat echt bij jullie erin?

@ Binna: Ik ben heel benieuwd of alles wat ik mee wil nemen in de auto past... ! Ik wilde juist wel graag zo'n skibox op dak, maar we hebben geinformeerd, maar dat kost zo'n 400,- en als je we m willen huren dat is dat 16,- per dag! Beetje veek geld hoor! Hoe is het met Silver?

Jeroen zou met zijn vader een of andere kast en nog wat spullen op gaan halen bij een oom van hem. Die gaan verhuizen en mijn schoonmoeder en schoonzus wilde een aantal dingen hebben. Jeroen is rond half 10 weggegaan, maar stond om 10u alweer voor de deur. Die kast moest met een liftje naar buiten gehaald worden en dat hadden ze niet geregeld, lekker dom! Maar Thomas zijn nichtje was daar ook en die zei tegen Jeroen ik wil met jou mee naar huis haha! Dus hij komt thuis en vertelt dat... ja waarom heb je d'r dan niet meegenomen? Kunnen Thomas en Caat mooi samen spelen. Nou als nog is Caat gekomen en heeft ze lekker ff hier gespeeld. Alleen had ik weer iets lomps gedaan... ze zaten met een dekentje op de bank en wilde een tent. Dus ik mijn eettafel met dekens omgebouwd tot een tent. Ik heb...eh nee had een zware glazen pot op tafel staan en ik dacht slim te zijn door die als extra verzwaring op 1 van de dekens te zetten. Gingen ze zo vreselijk tekeer dat die pot op de grond is gevallen... net niet op Thomas zijn voetjes, maar 1 van zijn voetjes zit helemaal vol met sneetjes. Er zat maar 1 scherfje in zijn voetje en dat heb ik eruit kunnen krijgen, maar het bloedde als een rund! Het gaat deze week echt fantastisch, maar niet heus!!! Ik ben ook zo moe en heb zo'n hoofdpijn!!! En arme Thomas is er wel een beetje de dupe van...

Jasper lag om kwart over 8 weer in bed en heeft tot 1u geslapen en ligt nu weer te slapen! Die is echt niet fit! Hij ging wel net op handen en voeten staan omdat hij achter Thomas en Caat aan wilde, zo grappig! Vanmorgen was hij al aan het kruipen geslagen met zijn slaapzak nog aan, ook zo'n grappig gezicht!

18. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goede middag meiden.
    Wij hebben even heerlijk gezwommen.
    Laureen is in de box in slaap gevallen en als ze weer wakker is gaan we op verjaardag bij mijn broer.

@ Chantal: super up-date meid!!

@ Setteke: we hadden geen buurt-meeting hoor.
    Gewoon een extra meeting.
    We zijn weer naar Lunteren geweest, was ook nu weer het meest centraal (maar nu konden we lekker buiten op het terras zitten)
    Ik heb even gekeken maar ik woon helemaal niet zo heel erg ver bij jou uit de buurt hoor.

@ Marleen:beterschap voor je mannen

@ Schatje: ik kan me je onzekerheid wel voorstellen hoor.
    Had ik ook iedere keer totdat ik de 1e echo had.
    Probeer er toch maar van te genieten.

@ Puck: joepie 5 kilo kwijt!

@ Binna en Petra: alvast een hele fijne vakantie meiden!

@ Rebbel: ik begin alvast weer met duimen hoor
    Veel succes

Nou meer weet ik eigenlijk niet.

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Oja

Laureen is vandaag 11 MAANDEN :$ :$

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ff tussendoor gespiekt. ik ga morgen naar de computermen om hem te laten maken. (wel afkicken hoor.) ik zei nooit zoveel maar lees wel altijd mee!:p

Deel Deze Pagina