Goeiemorgen, Om 5u was Jasper zijn speen kwijt... Ik z'n speen gegeven en hij slaapt weer lekker, maar ik ben klaar wakker! Heb de was al opgevouwen haha! @ Juud: Ik heb je op dit achterlijke tijdstip ge-smst, hopelijk ligt ie niet naast je bed hihi!!! @ Alieke: Nog ff doorbijten en dan zitten jullie in je mooie paleis! @ Rebbel: Ik denk dat je allang besloten hebt of je doorgaat in Nijmegen... Deze uitslag ook weer goed, volgens mij ben je er wel klaar mee denk ik! @ Binna: AJAX??!!! Doe toch niet meis haha!!!
hey marleen ken het even zo vroeg en dan nog beledigingen ook he goeimorgen meiden @all fijne dag wie kan genieten van de zon doe dat. wie moet werkze werk ze. en voor iedere een fijne zonige dag. ik gaat werken en jaa ben weer goed ga op de fiets. dus me eerst 30 minuten beweging zitten er straks als op en dan nog terug
goedemorgen lieve meiden! de tranen springen echt in mijn ogen bij het lezen van jullie lieve reacties!! ik vind het zo fijn dat ik hier vaak mijn verhaal en gevoel kwijt kon! jullie zijn echt toppers en een grote steun geweest! thanks meiden! liefs rebbel
@juud: ik zie ook wat hoor! ik ga voor je duimen! @marleen: dat hebben we zeker al besloten! we zijn er lekker klaar mee! milan is bij opa en oma, hij heeft daar geslapen omdat wij gister uit eten gingen. ik vond het sneu om hem nog wakker te maken en vandaag is toch de oppasdag van oma! ik heb een lange werkdag vandaag en vanaaf komt de kapper, dus tot morgen! ow en ik heb het shirtje voor milan binnen met de tekst erop! hij is echt leuk! liefs rebbel
Tess en ik komen even snel zwaaien en zeggen dat we nog leven hoor maar erg weinig tijd hebben voor zp. Heb ook niet alles terug gelezen maar heb begrepen dat Rebbel super goed nieuws heeft gehad en dat Juud een streepje ziet. Beide meiden, harstikke toppie! Gefeliciteerd! Ik ga er snel weer vandoor, fijne dag allemaal he. Werke of geniet ze
Juudje, volgens mij ben je zwanger ik had ook vage streep, had 3 dagen voor NOD getest Nou genieten van de prachtige weer! Ga ik ook doen DaaaaaG!
@Rebbel; Supernieuws, nu kunnen jullie eindelijk optimaal genieten van jullie lekker mannetje en zijn brusje. @Sjudith; Je weet mijn reactie al @All; Ik heb het erg druk. Hoop vanmiddag of vanavond nog even langs te komen. Moet zo gaan werken :x Liefs Silvia
@Juud, jaaaaaahh, ik zie een streepje!!! Whoehoe gefeliciteerfd!!! Ok, ik zal me ook even inhouden! Ga je morgen een test doen, of vandaag al eentje, haha!! @Kimm, gefeliciteerd!!! @Schatje, wat een verhaal zeg. Veel beterschap en sterkte voor je oom en de rest van de familie natuurlijk. Leuk kaartje en wat wordt het al een knul joh @Kind in auto, gelukkig ben ik geen warhoofd en breng ik mijn kinderen altijd lopend naar het KDV. Maar ik kan me best voorstellen dat je je kind vergeet weg te brengen, hoe dom ook, maar zodra je op je werk uitstapt kijk je toch altijd nog even naar achteren??!?!? Of ligt dat aan mijĀ @Zand, wordt de ontlasting lekker stevig van, haha!! @Daisy, succes met de draaipoging en als je het echt niet wilt, moet je toch niet, of wel? @Puck, wat leuk een auto van de zaak, toe maar, haha! En wat nobel om je op te willen geven als Pleegouder, (Net als Binna als ik me niet vergis), ik vind het heel knap. Ik kan niet zo goed tegen verandering en ben daarin ook niet flexibel. Dus voor ons is het geen optie ben ik bang. Wat zijn de eisen eigenlijk? OhĀ zie een link, haha! @Chantal, wat is het toch een lekker knulletje!! En ook al staan, stoer hoor! @Rebbel, wat een heerlijk nieuws!! En nu genieten van de komst van het volgende wondertje en je heerlijke mannetje!! @Miepie, wilde eerst even bijlezen, ga je later nog even pb-en hoor!! Komt eraan, haha! @Afvallers, helaas voor mij deze week niets eraf. Heb dan ook niet gesport en dat merk ik gelijk. Ga dus snel weer wat doen! Anders wordt het niks! Hier is Djim een inhaalslag aan het doen. Hij stond eergisteren ineens in bed, die dag ervoor kroop hij voor het eerst echt een stukje. En zondags zat meneer opeens lekker mee te klappen. Vorige week had hij eindelijk onder de knie hoe hij zelf moest gaan zitten, echt geweldig allemaal!! En maar brabbelen. Hij wil heel graag, dus zal mij benieuwen wanneer hij zijn eerste stapjes (langs tafel/bed) zelf zal gaan maken. Gisteren bij mijn schoonvader op verjaardag geweest. Laatste keer dat ik hem zag, vond ik hem er maar slecht uitzien. Nu viel dat heel erg mee. Hij had gisteren weer een CT-scan voor check, de arts wil alles zeker weten voor hij gaat opereren. Vandaag moet hij bij de longarts zijn en maandag bij de anesthesist. Als iedereen het ermee eens is gaat hij 6 juli onder het mes. Nog 2 daagjes werken en dan weer lekker weekend. Helaas hele weekend alleen met de kids, want vriend gaat weekend weg met de handbaldames (hij is coach). Dus jullie zullen overdag weinig horen vanwege de drukte en 's avonds destemeer denk ik, haha! Nog even mijn lekkere mannetje bijvoegen Bekijk bijlage 1437
Goedemorgen meiden! @ Marleen: He vroege vogel! @ Binna: Goed zo op je fiets naar je werk, super! @ Rebbel: Wat moet jij je heerlijk voelen, geen zorgen meer om Milan, zaterdag zijn 1e verjaardag en weer zwanger van een brusje! Lekker genieten hoor meis! En is het t shirt goed gelukt? @ Tessek: * Zwaai!* @ Linka: lekker genieten van de zon!8) @ Duster: Werkse vandaag... @ Lique: Ja Binna heeft een link over pleegzorg doorgegeven. Wij weten ook helemaal nog niet wat het inhoudt hoor, we gaan eerst naar een info avond... Wat is Djim goed bezig zeg en wat een schattige foto! Ik ga wat eten en daarna gaan we naar het CB, Olivier krijgt z'n 4e vaccinatie...
Goeiemorgen!!!! Rebbel; Wat fantastisch nieuws meis, das nou toch nog is een mooi kadotje voor Milan's verjaardag!!! Dat jullie die zorgeloos kunnen vieren!!! Hoe smaakte de tapas? Ik ben hardstikke blij voor jullie en voor Milan, dat dit eindelijk achter de rug is, super!!! Geniet lekker van zaterdag, maak er een mooi feest van! Dikke knuffel van ons! @ lique; aaaahhhh, wat een qutie is djim toch! Die kleertjes staan hem super stoer en hij heeft van die mooie felle blauwe ogen... Dat word een ladiesmen strakjes..... Watch out, watch out.... En wat goed dat ie ineens zo'n inhaalsprong heeft, ineens allerlei truukjes tevoorschijn gehaald! @ binna; je hebt dus weer mooi geshopt... Ben je een voetbal liefhebber???? @ marleen; da was mooi vroeg meid.... Hier ook... Alleen dan komt moeders niet uit bed hoor.... Nou ja om half 7 stond ik onder de douche, dat dan weer wel... @ juud; hoe is het, hoe voel je je? Heb je goed kunnen slapen?
hoi meiden, het is echt vreselijk maar zelfs op vakantie kan ik het niet nalaten om even te kijken hoe het met jullie is. Ik heb alleen de laatste drie blz gelezen maar wil rebbel feliciteren met de goede uitslag, het werd wel een keertje tijd zeg @ Sjudith, wat zou het geweldig zijn als je weer zwanger bent, ik zie een streepje en die zie je echt niet als er ook niks is Met ons gaat het prima hier, heb helemaal geen last van mijn dikke buik of dikke enkels. De baby in de buik is vrij rustig, dat was Roos ook altijd. Roos vind het heerlijk om een paar keer per dag te zwemmen en ze blijft redelijk lief op 2 bedjes onder een parasol zitten spelen. Ik vind het alles meevallen. We hebben de afgelopen dagen erg lekker weer gehad van een graad of 28 maar vandaag is het weer een stuk warmer. tot snel allemaal!
Hallo meiden! Hmm, ik heb ineens allemaal met vocht gevulde blaasjes op mijn tiet, precies daar waar ik gekrabt ben door onze jonge poes.... Het zal toch niet? Tymen heeft vanmiddag feest op de PSZ, thema vakantie. De kids mogen verkleed komen, en ik had een boevenpakje voor hem, maar die is zwart en heeft lange mouwen en pijpen. veel te warm als je het mij vraagt, dus die heb ik maar weer opgeruimd. Dan maar niet verkleed, het zou mij niet verbazen als Tymen het uberhaupt niet leuk vindt... @ Lique, mooie foto van mijn schoonzoon to be! Wat kanp dat hij ineens zoveel kan, zeg! @ tesske, *zwaai!* @ Alieke, nog even volhouden en dan genieten! @ Arri, veel plezier! @ Binna, werkze! @ petra, oei wat lekker! geniet ervan meid!
@ setteke; ohw.... dat klinkt niet goed...! jammer voor tymen, maar ja, hij zal het vast niet zo erg vinden idd... @ alieke; meid, bijna klaar, laatste loodjes en dan zit je in je droomhuisje!! @ petra; wat leuk dat je ff komt kijken, nog veel plezier en fijn dat het zo goed gaat!!! @ tesske; ZWAAAAAIIII zullen we binnenkort de kindjes een keer laten daten?
Goeeeeeeeeeeeeeie morgen allemaal. Ik ben er ook weer hoor. Moest eerst even weer bijlezen hoor. Als eerste: REBBEL GEFELICITEERD MET DE GOEDE UITSLAG!! Nu lekker gaan genieten van jullie mannetje. Een mooier verjaardagscadeau is er toch niet! Juud: ik zal de enige wel zijn maar ik zie dus echt GEEN streep (misschien heb ik wel slechte ogen hoor). Verder weet ik het niet meer dus ga ik het gewoon vanaf nu verder bijhouden. Oja hier alles prima. Gerard is gewoon aan het werk en heeft volgens mij geen last meer van zijn hoofd. Ook heeft hij zijn pleister er al afgehaald en loopt nu met een zichtbaar hechtwerkje op zijn hoofd. ha ha Ik mag de hechtingen er dit weekend al wel uithalen zei hij!! (tuurlijk joh!!) Laureen zegt iedere keer: hammmm hammmmm als ik met eten of drinken aan kom lopen. Zooooooo schattig!! Ook zegt ze bah bah bah (of had ik dat al verteld?) Ik heb al WEEKEND! joepie. Op donderdagaltijd al vrij maar morgen hebben mijn collega en ik onzelf vrij gegeven. Bazin is er op het moment niet dus zijn wij eigen baas!!
@Chantal en Setteke, ja en hij is ook zoooo trots op zijn nieuwe trucjes, haha!! @Setteke, klinkt niet lekker, zou niet weten wat het kan zijn. Even bellen met de assitente...
Tesske had het hier laatst over de kattenkrabziekte, heb even gegoogled en daar lijkt het wel op. Moet vanmiddag om 15 uur bij de huisartsenpraktijk zijn.
Nou, dan ontstaan op de plek van de krab met vocht gevulde blaasjes die algauw opdrogen tot korstjes. daar heb je weinig last van hooguit wat koorts. maar na een week of twee kunnen er ontstekingen in de lymfeklieren ontstaan, en dat schijnt niet zo leuk te zijn. Met een ab-kuur kun je veel van die ellende voor zijn.