Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Setteke: Ik hoop niet dat je de kattenkrabziekte hebt, ben benieuwd!

Rebbel: Geniet maar lekker meis!

Vanmorgen een tijdje met Juud ge-smst, hoop zo dat ze zwanger is! Ik denk het wel...

Heb weer bijgelezen en ga gauw verder Thomas is op de psz en Jasper is met Jeroen mee!

*** zwaai ***

2. @ miran; oh wat schattig en wat goed ook dat ze dat soort dingetjes al kan.... Hier is het nog bababa en papapa en eeeehhhhh
    Tygo gromt heel veel....!

Weekend, lekker geniet ervan!!!

Hier begint het schoolfeest vanmiddag, is tot zondag....

3. @ set; aaahhh, ohke.... Nou blaasjes lijkt me idd neit goed, dus neem maar lekker die ab kuur, dan ben je het voor!

@ marleen; ja, ik hoop het ook voor dr, echt heel leuk!!!

En ik zit tegen mn ongi aan, gister laatste pil gehad dus ik mag de komende dagen weer genieten... :(

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden, goedemorgen!

@ Marleen, zo... Jij was er vroeg bij vandaag :( irritant is dat he als je dan klaarwakker bent zo vroeg, dat zal je vanmiddag misschien wel opbreken.

@ Setteke, ik zou toch maar even langs de ha gaan met je tiet, je weet maar nooit!

@ Rebbel, SUPER! Fijn dat jullie nu zorgeloos Milan's eerste verjaardag kunnen gaan vieren! Geniet er lekker van!

@ Tesske, ik zwaai terug! Ik heb ook weinig tijd gehad voor zp... :(

@ Petra, heeeeeeeeeeeeeerlijk klinkt dat zeg jou vakantie verhalen. Krijg er een heel lekker vakantie gevoel bij hahaaha...

@ Arri, veel plezier op schoolreisje ;)

@ Lique, wat jammer dat je niks bent afgevallen :( bij mij blijft het nu ook een beetje schommelen. Heel vervelend. Maar moet ook ongie worden, misschien ligt het daaraan, voel me ook wel meer opgezwollen.

@ Miranda, wat leuk dat ze dat allemaal zegt! Wesley zegt "liiiilliiilulllullllullliiiii" en "papa"

@ All, sorry maar meer is er niet blijven hangen... Ik ga ook snel weer wat doen in huis want Wesley hangt de laatste dagen weer behoorlijk aan mama! Ik ben de rest van de week vrij omdat we nog steeds geen andere auto hebben, echt lastig maar wel lekker! Morgen gaat Wesley naar het kdv en dan gaan hubbie en ik naar een auto kijken, als ie echt zo goed in orde is als men zegt zou het toch moeten lukken om voor het weekend weer een auto te hebben maar ja, afg. dinsdag ging hubbie ook naar een auto die prima zou zijn en daar mankeerde voor 1000 euro aan, tja... Oh en vanaf vandaag staat ons appartement te koop dus dat is ook weer spannend. Hopelijk is ie snel weg.

Nou dames, tot later maar weer...

5. @ delilah; zit het in de lucht? Tygo hangt ook al steeds aan mn broek... Hele tijd bij mama zijn...
    Gister ging ik naar de wc, René was ook gewoon thuis en ik moest naar de wc, is ie naar de deur gekropen en zat ie aan de deur te krabben....:(

6. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Grrr voor de 3e keer kan ik opnieuw beginnen....

@ Setteke: klinkt niet fijn die kattenkrabziekte...

@ Marleen: Even het rijk alleen, heerlijk! Kun je lekker gaan inpakken!

@ Miranda: Lief is dat als ze wat gaan zeggen he? Olivier zegt tegen iedereen (ook de honden...) "Hi!", zo leuk!

@ Arri: Veel plezier bij de aapjes!

@ Delilah: Ik hoop dat deze auto wat is voor jullie!

Wij zijn net terug van het CB. Olivier heeft weer 2 prikjes gehad, hij hield zich zo goed! Zijn lengte is nu 75 cm en gewicht is 10.585 gram. Hij is dus iets afgevallen t.o.v. de vorige keer maar dat komt omdat hij zo is gaan tijgeren.Alles verder prima in orde!

Ook een foldertje gekregen over voeding vanaf 1 jaar. Dat gaat toch wel weer wat veranderen en hij mag gewoon halfvolle melk gaan drinken ipv opvolgmelk. Ga het straks maar eens goed doorlezen.

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja zo ging het bij ons ook Chantal, Rik was gisteravond ook thuis en ik liep uit beeld en het was mis. Maar snap het niet want hij wil ook niet bij mij op schoot ofzo, ik moet gewoon leuk met 'm bezig zijn het liefst maar ja... Moet ook nog wat voor mezelf kunnen doen natuurlijk.

Straks ging ik naar de wc en omdat ik een keer opgesloten heb gezeten in de badkamer doe ik dus de deur niet meer dicht als ik alleen thuis ben en meneer wilde meteen bij me op de wc kruipen. Zat ik daar hem weg te duwen en m'n boodschap te doen. Niet handig!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Puck, zielig he die prikjes :( ik ben ook wel benieuwd hoe dat straks zal zijn als ze 1 zijn.

Ik ga nog maar eens wat doen, bleh... Morgen gaan we naar die auto kijken en we maken er maar een gezellig dagje vrij en uit van heb ik besloten.

9. @ puck; ja babyvet gaat er allemaal af he als ze actiever worden!
    Hardstikke mooie cijfers voor olivier b bommel!
    Ennuh, ik moet pas in aug. weer naar CB!!
    Dan is al bijna 1....
    Laatste keer was 14 april, zit dus zo'n 3,5 mnd tussen...!

@ delilah, Tygo wel hoor, die wil gewoon op de arm terwijl ik aan het opruimen ben, stofzuigen, whatever

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ach gos al weer prikjes..

rebbel ik ben zo verschrikkelijk super de super super blij voor jullie, heerlijk dit nieuws, en nu goed vieren vanavond en op naar de verjaardag

judith, ik zie een streepje, en feit dat je het op de camera hebt gekregen is dat die dan toch wel er is en nou ja, je weet wat ze zeggen.....
    anders morgen of overmorgen er nog een test tegenaan gooien....

zo kwam evennaar nieuws kijken
    ga hier weer even aan de slag..

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    :)Goedemorgen!!

@Setteke,oei dat klinkt niet prettig!
    Ik heb het ook een keer gehad die blaasjes maar bij mij kwam het door de zon,hopelijk valt het mee,succes vanmiddag!

@Marleen,zo wat was jij vroeg zeg!!
    Echt vakantiekriebels???

@Juud,ow meid wat spannend,ik zie ook een licht streepje..
    alvast een voorzichtige proficiat!!!!!

@Puck,grote jongen zeg!!
    Ja hier zijn wij ook al mee begonnen,s'morgens een beker halfvolle melk,heerlijk vinden ze het en s'middags geef ik ook een halve beker omdat ze s'morgens niet alles opdrinken.
    Ook ben ik met verschillende soorten beleg begonnen en met peperkoek,gister aardappelen,erwtjes en kipfilet,joh die meiden eten ineens alles hier:)

@Delilah,spannend jullie app te koop!!
    Hopelijk is het snel weg!
    Succes met de aanschaf van een nieuwe auto!
    En heerlijk een paar daagjes vrij,je treft het wel met het weer!

@Petra,ik dacht vanmorgen nog aan je,ik dacht waar is Petra toch gebleven maar jullie zijn og op vakantie,heerlijk klinkt het!
    Geniet ervan!

@Arri,veel plezier!
    ----------------
    Dit was het weer even dames..
    Iedereen een fijne dag!!

@Linka,heb je filmpje gezien van Jes,knap hoor!!!

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Bleh... Wilde nog evan alles afsoppen maar heb geen zin. Zit aan de koffie met mijn tussendoortje. Volkoren koekje, of 2, of 3..... Grr... Moet ongesteld worden...

@ Chantal, soms zou ik willen dat Wesley zo was. Als hij dan zo'n mamabui heeft kan ik 'm tenminste troosten soms huilt hij en wil op schoot en als hij op schoot zit kruipt hij er weer af maar wil toch bij me, heel vermoeiend!

Meneer klimt graag trouwens, vanmorgen klom hij zo in z'n loopstoel!!!

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, nou dan maar even een AB-kuur ja!

@Delilah, inderdaad ook deze week ongesteld. Dus misschien valt het mee volgende week. Als er maar niks bijkomt!

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dank jullie wel over complimenten, er zijn 2 filmpjes, ik denk dat vele 1 filmpje had gezien? Of heb ik me vergist?

Babygebaren kan sneller dan praten..... Jeslyn begon het al toen ze 8 maanden oud was, zoals die gebaartaal bij weg. Dat is ook een feit, heel leuk om te zien.

Setteke, hopelijk niks ernstig, het is vervelend.

Jeslyn ging pas om 10 uur slapen maar om half 2 werd ze weer wakker en weer troosten enzovoort zoals gisteravond, tjeetje! Wat dacht je, Jeroen ging tandenpoetsen en deodorant op doen en aankleden, om half 2, hahaha! Hij voelde zich moe hoe kan het nou, ja hoor het was half 2, haha!

15. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Linka: Wat goed zeg van Jeslyn, erg leuk!

@ Miranda: Leuk he dat ze bewuste woorden gaan gebruiken!

@ Delilah: Hopelijk krijgen jullie snel kijkers en een koper!

@ Puck: Ach weer die prikjes... Zielig blijft dat hoor!

@ Delilah/ Chantal: Ik heb ook zo'n beenplakker, verschrikkelijk. Van de week lag Jasper op de grond te spelen en ik ging naar de keuken en deed de deur achter me dicht want anders gaat hij weer naar de kattenbrokken en de katten zaten net te eten. Hoor ik Jasper naar de deur toe komen en roept ie mama! En hij ging huilen. Thomas was ook nog in de huiskamer en die loopt naar Jasper: Ach Jasper wat is er? Kom maar even aan de kant anders zitten je handjes straks onder de deur... Nou ik smolt echt weg, vond het zo lief! (hoorde wel keihard mezelf in Thomas haha).

Het is in Zuid- Frankrijk 29-32 graden! Oh wat heeeeeeeeeeeerlijk!

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    zo daisy knap hoor van de meiden, wat gaat het hard he

setteke dat is toch ook wat.... wij hebben op mijn oude werkplek een kat die er altijd binnen zit.
    maar die beet me laatst in mijn been omdat die eten wou.... heb nu nog 2 gaatjes er zitten

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, goede temperaturen, moet nog een maandje wachten, maar dan...op naar Z-Frankrijk

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wesley slaapt nog steeds!!! Al vanaf 10 uur... Zal ook wel weer een fase zijn...

@ Noura, moest je geen tetanus prik hebben na die kattenbeet?

@ Marleen, ahhhhhh wat lief! Ik was gister even bij m'n schoonzus en Wesley kroop met haar mijn neefje naar buiten, hij is 2.5 en ineens kwam mijn neefje terug naar binnen en pakt een grote hamer (grote mensen hamer) dus mijn schoonzusje zegt "hoe kom je daar dan weer aan, wat moet je daar mee" zegt meneer: "mij even hamertje tik met baby Wesley" hahahahaha.... Ik zag 'm al rammen op Wes, het zou je toch geberuen zeg..... :(

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ohhhhhhh, vakantie.... Wat klinkt dat toch heerlijk zeg :( zit er dit jaar niet in hier. Zal nog even Balkonia zijn :D

@ Linka, ik heb je filmpjes ook gezien, super leuk!

20. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Delilah: Lekker toch een gezellig dagje vrij en dan ook nog naar een auto kijken..Wat voor auto is het?

@ Chantal: Olivier is nu 11 maanden en kreeg zijn 4e prik. Tygo zal die dan ook krijgen in augustus denk ik? Ja hij wordt steeds meer een Ollie ipv Olliebollie hahaha...Ik zie het ook in zijn gezichtje dat de appelwangetjes minder worden...

@ Daisy: Krijgen de meiden geen pap 's morgens? Gewoon een boterham? En leuk he als ze mee gaan eten, Olivier eet sinds vorige week ook mee als het kan. Hij zit dan helemaal te glunderen aan tafel, net alsof hij trots is!:)

@ Marleen: Aaahh bah wat een nare temperatuur, blijf maar thuis! :DHahahaha... Wanneer gaan jullie precies?

@ Linka: Hahaha ie Jeroen! Hij was even de weg kwijt?:D

Ik ga even wat eten...

Deel Deze Pagina