Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jeslyn krijgt ook geen pap, maar fles opvolgmelk en brood.

Ja he, hij was idd weg kwijt... haha

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @meeeten, Djim krijgt alleen voor het naar bed gaan nog een fles opvolgmelk. 's Morgens eet hij met ons mee aan het ontbijt met een bekertje karnemelk of thee. 's Middags zelfde verhaal en tussen door fruit. Avond gewoon meeeten en dan de fles. Lekker makkelijk hoor! Kan ook weer eens ergens blijven eten tussen de middag als ik poeder vergeten ben.

3. @ delilah... wat een verhaal, je zal het maar niet gezien hebben... :(

ernstig toch wat kinderen zich soms wel niet bedenken zeg, oh oh oh!!! Hahahaha!!!

Nou ik weet eigenlijk verder niet meer wat er geschreven is, er is al lang niet meer geschreven zie ik...

@ all; die denice blijft ook wel lang weg, zal we geen internet aansluiting in dr nieuwe huis nog hebben, heeft ze daar toen nog iets over gezegd, want dan heb ik het gemist denk ik?

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ meeeten, Wesley krijgt soms 2 soms 3 flessen opvolgmelk nog. Vanmiddag had hij 2 boterhammen op en dan geef ik 'm diksap erbij maar soms eet hij heel slecht en drinkt dan nog zo 210cc weg! Verder krijgt hij gewoon potjes groente, met onze pot meeeten lukt nog niet echt. Vanmorgen heeft hij een banaan op, zo uit m'n hand steeds zelf een stuk eraf gebeten, dat gaat dan weer wel super.

@ Puck; Opel Vectra Station

Wat een weertje he... We hebben straks een hele tijd buiten gezeten. De makelaar zou vandaag ergens langs komen om het bord op te hangen en de sleutels op te halen dus ben een beetje aan huis gebonden, niet handig met dit lekkere weer! Maar ja...

Wesley is aardig rommel aan het maken hier. Net trok hij de onderste 2 planken van de boekenkast leeg dus er ligt een hele berg boeken en nu haalt hij de lades van het bureau weer leeg... Ach ja, hij is er wel zoet bij :D

5. @ delilah; hahaha, wat schattig dat ie zo aan het rommelen is in huis... Tygo niet hoor, die gooit alleen maar alles om en slaat tegen alles aan wat op de grond staat....

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Chantal, hahahaha.... Wesley trekt echt alles uit de kast. Zojuist toen ik wederom op het toilet zat heeft ie nog even de administratie uit een andere kast getrokken... Als hij zo gaat slapen dan ga ik wel opruimen.

7. #32087 ChantalChannie, 25 jun 2009
    Laatst bewerkt: 25 jun 2009
    Tygo die banjert door de kamer alsvolgt:
    Onder de trap, het schilderij omgooien van Renés overleden zoon, daarna spelen met de werkjes die in een houten kistje geplakt zijn van zijn zoon, als dat niet mag, gaat hij naar de plint bij de keuken, die onlangs is dichtgeplakt omdat hij die eraf trok en ermee ging slaan op de grond, vervolgens gaat hij naar de radio van Renés opa om 2 knoppen er af te trekken en op de grond te gooien, daarna gaat hij naar de keuken om het roostertje onder de inbouwkoelkast eruit te trekken, als hij ook daar weg wordt gestuurd, heeft hij nu iets nieuws ontdekt...
    Het washok!
    Aansluitend aan de keuken een deuropening, iets naar beneden, waar hij nu overheen durft kruipen, dus dan wil hij daar de boel overhoop gaan trekken, kon laatst nog net het pak waspoeder redden, wat hij bijna om had gegooid....

Hij gaat echt systematisch te werk, hahaha!!!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Chantal, whahahaha... Dan weet je in ieder geval wel waar je 'm moet waarschuwen ;)

Wesley gaat altijd lief spelen en wordt dan ineens ondeugend en gaat dingen doen die niet mogen maar in principe mag hij alle boeken uit de kast trekken en uit lades mag hij ook halen wat hij wil alleen in de buffetkast mag hij niet. Daar moet ik vaak wat stoelen voorzetten en voor de planten staan stoelen en voor de keuken ligt een stoel en voor de tv kast moet ik vaak wat neerzetten anders drukt hij continu de tv aan en uit!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh ja, probleem is ook dat Wesley nergens bang voor is! Hij duikt overal op, overheen of vanaf. Hij is echt nergens bang voor. Hij duikt zo van een stoepje of drempel bij de deur naar buiten, maakt 'm allemaal niks uit. Hij laat zich zo van de bank af glijden of van bed.

10. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    hey meiden
    ben aan het werk, maar wilde effe zeggen dat ik met Britt ben gaan wegen op het CB
    en tadadadadad..............
    210 gram aangekomen in 1 week!!!! :)
    IK ben zo blij
    Moet verder hier helaas, tot snel
    doei

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ ff, jeetje wat fijn zeg! Heerlijk gevoel moet dat zijn! Werkse verder!

Ik ga ook weer wat doen, bleh... Geen energie!

12. FF: Wat super zeg!! NOu kijk, meissie kan het wel alleen, of niet dan!!!
    Super meid!

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Chantal, overleden zoon van Rene, wat erg :( Tygo is boefje, Jeslyn ook hoor, pfff! Haha!

14. @ linka; ja, ik sta er zelf niet zo bij stil, is ook voor mijn tijd en denk ook dat dat beter is, want ik ben zelf erg gevoelig. Maar het is nu 7 jr gelden volgens mij en ik zie aan mijn vriend dat het gevoel van verlies, de manier waarop hij feestdagen en verjaardagen te pas is, de geboortedag en sterfdag van zijn zoon, dit is nog elke dag onderdeel van zijn dag en zijn leven.
    Het heeft voor hem alles voorgoed verandert.
    Echt een groot verlies.

15. BLEEHHHHH, ff uiten!!!

HEle dag met klant bezig geweest, nieuw systeem om mee te werken en kwamen wat kinderfoutjes tegen... hmm...
    Dus ben ik net pas mee klaar en er loopt nog 1 ding, wat nog neit goed gaat...

16. :(:(:(:(

Waarom hebben we geen huilende smiley meer?
    Ik wil een huilende smiley....
    Zo moe ben ik nu....

Nog een uurtje, dan naar huis, mijn kereltje knuffelen, enchiladas maken, kindje naar bed, mij klaarmaken voor de tent en dan een uurtje feesten boerstyle, hahahaha!!!

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, klinkt gezellig, lekker eropuit. niet huilen kom op. Ik ken die klanten en opdrachten. grrrr en de tijd vliegt voorbij, terwijl je het gevoel hebt niet op te schieten met je werk...

18. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    zo ben weer terug... het was leuk!! :) En warm!! pfff

Even een vraagje (ik ben namelijk zo moe... te moe om te reageren! Sorry!!)

Wat moet je doen als je kindje echt niet wil eten?? Het warme eten gaat er de laatste tijd gewoon niet in. We hebben van alles geprobeerd: stukjes, groot of klein, prakje, koud of warm... zelf pakken of op de vork/lepel. Maar ze wil het niet! Ze wil er alleen maar mij spelen. Ik stop haar een prak in dr mond, ze haalt het eruit, kijkt er na, en stopt dan weer een stukje terug (als het er dan wel in blijft...) En stukjes? heel leuk!! vooral om er van af te bijten en dat vervolgens weer terug te zien op het tafelblad. Ik weet het niet meer!!
    Gisteravond hebben we madam daarom maar gewoon een fles voor het slapen gaan gegeven (ipv slokje borstvoeding), zodat ze in ieder geval haar buikje vol zou hebben...

Wie heeft raad?? Help!!

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Arri, oef lastig. Maar ik geef hier voor het slapen dus altijd nog een lekkere flesvoeding. Djim eet prima van zijn avondeten. Maar in jouw geval zou ik blijven proberen, ieder hapje is meegenomen tijdens het avondeten (neem aan dat jullie gezellig tegelijk eten). Daarna een fles om evt het buikje te vullen of gewoon voor de lekker!!

20. @ arri; weet niet hoe lang ze het al doet, maar Tygo heeft ook zo'n fase gehad.
    Hij heeft toen bijna 2 weken niet willen eten... Echt het minimale ging naar binnen (bijv. 2 stkjs brood, 1 hapje fruithap, 50cc fles, etc) Dus van alles of niets of 1 of 2 stkjs/hapjes/slokjes
    Zo erg dat ik ook regelmatig met het CB aan de telefoon hing, wat ik kon proberen. Hij was niet ziek nl.
    Ze hebben toen wel geadviseerd om in de gaten te houden of hij kon slikken, ivm keelpijn ofzo, dan kunnen ze stoppen met eten.
    Tandjes/kiesjes kunnen de oorzaak zijn.
    Dus das misschien iets om even in de gaten te houden.

Verder kun je op het moment niets anders dan blijven aanbieden en als ze het wel wil, geef dan idd een extra fles, zodat ze in ieder geval wat binnen krijgt.

Ik ben ook gewoon blijven aanbieden en uiteindelijk kwam het vanzelf weer langzaam op gang...

Zolang ze niet sloom/ moe/ slecht te pas zijn...

Kijk als ze honger heeft en ze wil eten, maar ze kan niet om welke reden dan ook, gaat ze op een gegeven moment wel huilen, omdat ze honger heeft...
    Doet ze het niet, wil ze het blijkbaar gewoon even niet.

Deel Deze Pagina