lique, ja dat doe ik nu ook. maar het is wel frusterend. vooral om dat het in het begin echt goed ging! toen at ze alles! en de fles geef ik niet direct na het eten, omdat ik niet wil dat ze de link legt met niet eten en de fles
trouwens arri, zijn danoontje wilde hij altijd wel hebben. Is van danone 1ste toetjes, is gemaakt van OPVOLGMELK... Weet niet of je dit wel is hebt gegeven, misschien is dat nog een optie om er in ieder geval wat voedingstoffen in te krijgen?
ha meiden Heb gewerkt Pfff nog niet opnieuw getest! Durf het niet aan @ Arri, hier al bijna een jaar het probleem van niet eten kan je ook niet helpen...tsja niet gefrustreerd raken....
Chantal, is altijd erg..... mag ik vragen hoe het komt? Durf ik eigenlijk niet zo te vragen, want het is zo groot verlies voor alle moeders en vader die kind hebben verloren. En wat is enchiladas? Weet niet wat precies is, ik ben dom, hoezo blond, haha! (nou ja word al grijs moet maar gauw blonderen hihi) Arri, rustig blijven en gewoon blijven proberen. Danootje zit toch veel suiker in, bij 1e stap dat wel ja als ik goedf heb. Ik hoop dat je oplossing vindt en vooral rustig blijven, wat Lique zegt is goed idee, Jeslyn krijgt elke avond fles met rijstebloem. Nou ga nu potje opwarmen en oven voorwarmen. (pasta salade ligt al klaar en zalm/spinazie met bladerdeeg in oven doen, lekker makkelijk)
Als je (nog) niet wilt testen, kan je hem ook nog maar beter niet kopen. Zodra jij er een in je handen hebt, doe jij hem ook
@Ff,wowie goed joh!!! Zie je altijd je eigen gevoel blijven volgen! @Arri,pff moeilijk heh? Wij geven s'avonds voor het slapen nog een laatste fles maar tijdens het avondeten en ze wilden niet dan niet,wel gewoon het toetje. Had het ook met het bureau over gehad en hun zeiden ook,als ze niet willen dan niet,ze gaan zich niet uithongeren en hier is het toch goedgekomen! Succes ! @Juud,hoe moeilijk ook,ik zou toch ff wachten met testen,maar volgens mij ben je hartstikke zwanger joh! @Setteke,en hoe was het bij de huisarts?
Zoo vanavond lekker vrij, de hele week late dienst gehad dus wel lekker om weer een avondje thuis te zijn. Pff ik vind die late diensten toch ook nog maar niks hoor.. ben rond middernacht thuis en lig dan tegen half 1 in bed en om half 6 is Tess klaar wakker en ligt dan te teuten in bed tot ze er om 7 uur uitgehaald word. Maargoed moeders ligt dan wel al mooi vanaf half 6 wakker :x @ Chantal, roep maar een datum, tijd en locatie hoor. Veel plezier in de tent ga je de rest van de dagen ook nog? @ Setteke, ben wel benieuwd wat de dokter gezegd heeft? @ FF, super goed dat ze zo aangekomen is joh! Wanneer moet ze nou weer naar de KA? @ Arri, ik heb geen tips voor je sorry. Tess at een tijdje weer heel goed maar de laatste dagen krijg ik er bij haar ook bijna niets meer in. @ de rest, sorry als ik je vergeten ben!
hey meiden heb weer eens heerlijk gewerkt. werkte met een nieuw colega maar nu al zo'n goei klik erg fijn. fietsen was heen prima maar terug erg veel wind. en zo heet. pfff was knal rood toen ik thuis kwam.
Goede avond dames! @ Juud ik zou ook nog even wachten hoor! Overmorgen weer? @ Binna, oh dat is fijn! Als je zo'n klik hebt krijg je vaak meteen weer energie voor je werk he?! Poeh, fietsen met dit weer, dan zou ik ook een rode kop hebben hoor! @ Tesske, ooooh dat is ook vermoeiend! Geniet maar van je lekkere avondje vrij! @ all, Ik ben op! Ik denk dat Wes last heeft van doorkomende tanden ofzo?! Hij zit steeds met z'n vinger in de mond en niks is goed. Hij hangt dan aan m'n broek en als ik 'm oppak wil hij meteen weer weg dus dan zet ik 'm weer op de grond en dan wordt hij helemaal wild van boosheid. Je kunt gewoon niks goed doen en dan ben ik het zat en mopper tegen 'm en daar voel ik me dan ook weer rot om bleh... Maar ja, ik weet het soms ook niet en zo'n huilend kind aan je broek waar niks goed bij is is ook wel iets om gek van te worden.... Ach ja, hoort er bij. Hij ligt nu in bed, manlief komt zo thuis uit z'n werk en neemt frietjes mee. Morgen even een relax dagje ervan maken als Wesley naar het kdv is en wij voor de auto op pad gaan. Vanavond ga ik ECHT vroeg naar bed... Dames, fijne avond allemaal! Fijne avond allemaal!
nou, vanavond kreeg Hanne een potje macaroni. Dit heeft ze voor de helft op. Volgens mij heeft ze echt een voorkeur!! Brood en pasta's.... mmmm Verder heeft ze vanavond nog lekker een beker diksap op en daarna nog wat yoghurt, dus nu proberen we haar zonder fles/borst naar bed te doen. kijken of ze dat wil. en dan geven we haar alleen een fles als ze weinig heeft gegeten. Ik geef dan nu nog maar 1 borstvoeding!! Hanne is net hard gevallen. Ze schoot uit de handen van mijn man toen ze in bad zat ze heeft nu een flinke buil op haar hoofd. Maar Binna, bedankt voor je tip!! Ik heb er boter op gesmeerd. Hopelijk valt het mee. Maar tis was nu al wel een flinke en al wat blauw. Ach... zo klein!! De eerst bult. en er zullen er vast nog meer volgen... Ik hoop dat madam nu lekker gaat slapen. Gister was het weer helemaal prut. Groetjes, Arri
Delilah, Weet hoe onwijs irritant het kan zijn meis.. Tess huilt/jengelt niet maar zij is van het gillen/schreeuwen ( een echt grietje) en doet dit ook de godganse dag en word er zelf af en toe toch wel aardig kriebelig van :x Ben moe en heb knallende koppijn en heb vanmiddag ook wel even mijn stem verheft en gemopperd, maar ga maar proberen of ik sssst aan kan leren
*** Zwaai *** Alles gelezen, maar ik ben doodop, maar ja het was dan ook 5u vanmorgen! Morgen gaan we met alle kindjes van de psz fietsen naar de kinderboerderij. Daarna de laatste dingen inpakken en opruimen en dan de volgende morgen om 4u rijden we naar Frankrijk whoeha!!! Nog even snel: Binna, super hoor dat je gefietst hebt! Arri, als ze tandjes krijgen eten ze slechter, maar het zijn ook fases en ze gaan weer over. Raak niet gefrustreerd, maar blijf gevarieerde voeding aanbieden en volhouden uiteraard. Succes! FF, goed zo Britt!!! Juudje, geduld is een schone zaak.... hahah! Ik denk dat je zwanger bent schat, echt waar! Setteke, hoe was het bij de HA? Sorry voor de rest, maar ik ben echt doodop!!! *** Lekker naar bed, welterusten ***
Ff snel hoor, tis hier veel te heet, wil gauw weer naar buiten. Volgens de huisarts was het niet de kattenkrabziekte, maar als het dat wel was geweest dan hadden ze er ook niks aan gedaan omdat het vanzelf weer over moet geen. Advies was droog houden en er evt. zinkzalf op smeren.
Ik wil nog wel even een ego stukje plaatsen over Jasper: Hij trekt zich nu ook aan de bank enzo op EN...>>>> hij heeft 2 stapjes langs de box gezet!!! Hij schrok er zelf van haha!!!
Setteke fijn dat het geen kattekrabziekte is, hoop dat het snel over gaat. Marleen, knap hoor van je kereltje!
Jeetje zit dubbeltje op zijn kant te kijken.. die kerel heeft een vrouw en kind ( 2 ) wat op de grond slaapt en een heleboel computers en nou wil hij de playstation niet verkopen.. wat een ego zak zeg