Goh, zie onderin dat er maar 1 actief lid is... Oh zie dat het ook al half 12 is... Was rond tien over half 11 terug van de tent... Nog even met schoonmoeder gepraat over van alles... Nu ff de pc aan. Tesske; morgenavond ga ik nog naar de tent, past schoonma ook nog even op, de andere avonden niet... Naast dat ik niet voor elke avond oppas wil vragen, ga ik meer mee voor René omdat hij dat leuk vindt, dan omdat ik het leuk vind... Ik snap dat hele schoolfeest, 4 dgn zuipen gedoe niet... Het was ook bloedheet in de tent, moet ik zeggen....! Maar ja, zal wel tot 2 uur niet kunnen slapen, want dan gaat de tent pas dicht en ik woon er 1 straat achter.... Ik zal je ff een datum en tijd en locatie sms-en, ja niet nu, beetje laat, maar van ut weekend. Leuk!!! @marleen; wat goed van die kerel!!! Joepieee!! Stoer hoor! En nog heel heel even en dan ga je op vakantie!!! lekker zeg.... Volgens mij als jij terugkomt ga ik weg... -------------------------------------------------------- Toen ik thuis kwam, was Tygo vervelend zei mn vriend, maar toen ie mij zag, begon ie breed te lachen en handjes uit strekken naar me... Ah, hij was vrij snel daarna ook vervelend, hahaha, hij was erg moe... Wilde niet eens eten... Heb hem naar bed gebracht zonder eten, heb om 8 uur weer wakker gemaakt, fles gedaan, nog even geravot en toen was het goed... Hij probeert zich ook continue zo op te trekken aan de bank, maar het lukt hem nog niet, dus terwijl hij het probeert komen er van die oerkreten uit, hahahaha!!! Morgen nog een dagje werken mensen.... Dan eindelijk weeeeekeeeenndddd..... -------------------------------------------------- @ setteke; toch raar dat ze er niets aan doen, bij een hondebeet krijg je bijv. toch ook een prik.... Dus zou me zo kunnen voorstellen dat ze bij zo;n kattekrab ook iets geven tegen infectie of wat dan ook, een creme voor mijn part... Nou ben je maar mooi klaar mee. Goed schoonhouden dan maar! @ all; je merkt wel dat het mooi weer is, we zijn hier steeds minder... nou ja ik niet, maar sommige Het zijn ineens geen ruim tien paginas meer op een dag die je bij moet lezen... Nou ik zal vast morgen nog wel even komen spieken.... Kijken of jullie nog intellectuele conversaties voeren of mooie fotos spammen... Meiden, see ya latersssssss
Ohwja nog vergeten: @ LINKA: Enchiladas is hetzelfde als een wrap, zijn tortillapannekoeken met gehakt (of kip), alleen elke keer als er een andere kruidenmix bij zit dan heeft het ook een andere naam, zoals burrito, fajita of enchiladas! Het was heerlijk, heb me ook echt overeten, had buikpijn en het zat me boven in de keel, dacht dat ik ging spugen... En de hele avond komt het al omhoog... Bleh.... Mijn vriend's zoon heeft op 5 jarige leeftijd een hersenvliesontsteking gekregen, 's middags werd hij ziek en 's avonds was hij al overleden. Dit heeft hem compleet veranderd, ook zijn levensinstellingen... Als ik ook kijk naar zijn drie kinderen ( met zijn ex), is zijn oudste ook het kindje wat het meest op hem lijkt. De andere 2 lijken op zijn ex. Ok, het is laat, ook al kan ik neit slapen, ik ga wel met mn reet in bed liggen!!!
Goedemorgen! eerst: JESLYN 10 MAANDEN!!!!!!!! Chantal, dat is wel erg, erg plotseling! Snap het heel goed dat groot verandering was..... Gisteravond is ons gelukt om Jeslyn rustig te houden toen ze 2 keer ging huilen, aaien over haar bolletje hoofd, niet uit bed halen, want laatste avonden huilde ze zoveel en uit bed gehaald maar wilde niet meer slapen enzovoort dat werd krijsen, nou gewoon late gaan en haar hoofd ff aaien en speen geven dan val ze weer in slaap, poeh!
Ik zie Jenny hier niet meer, ze had kaartje voor conceert van Michael Jackson, hij is gisteren overleden....... Wow!
@Marleen; Wat goed van Jasper! Ik heb al de hele week zo'n hoofdpijn en nou heb ik morgen toch een vrijgezellenfeest. Van 9u30 ('s ochtends dus) tot zondagmorgen Ik ben bang dat ik het echt niet ga trekken, want ik ben zooooooooo moe 's Avonds ga ik iig niet mee stappen, maar blijf ik (met nog 2 zwangere) op de locatie. Eigenlijk wil ik liever helemaal niet gaan, maar het is van mijn schoonzusje, dus ik vind dat ik het niet kan maken Liefs Silvia
@Linka; Gefeliciteerd met Jeslyn haar 10 maanden. En Michael Jackson overleden? Ik had het nog niet gehoord...... X
Ik kwam op nu.nl en ineens micheal jackson overleden... Maar goed, wat goed van Jasper! Gaat veel te snel allemaal he!
@Duster, misschien valt het wel mee. Is het heel ver weg? Of zou je tussentijds naar huis kunnen gaan? Weten ze al dat je zwanger bent? @Jeslyn, gefeliciteerd!! @Micheal, ja hoorde het gisteren al bij Shownieuws en vanmorgen op de radio dat hij overleden is. Misschien maar goed ook, was toch weinig over van hem. Vond het maar een hoopje ellende. Neemt niet weg dat hij in het verleden echt goede muziek heeft gemaakt natuurlijk.. En natuurlijk heel erg voor familie en kids.
@Lique; Ik weet niet waar het is, want de organisatie wil niks loslaten. Maar ik denk dat het ver weg is. De mannen gaan naar Drenthe en 's avonds komen we samen..... Ze weten gelukkig wel dat ik zwanger ben.
Goeeeeedeeeeeeee morgen dames! Allemaal lekker geslapen? Ikke wel! Werd wel een paar keer wakker maar dat heb ik al een paar dagen. Zal wel van de zenuwen zijn ofzo. Ik heb Wesley net al naar het kdv gebracht, op de fiets heerlijk! Nu een klein beetje opruimen en dan heb ik weekend hoor! Vanmiddag kijken voor een ander auto'tje voor mij en ik hoop dat het wat is want ik zou morgen naar de dierentuin gaan met forum-mama's uit een ander topic en wil wel graag mee... @ Linka, gefeliciteerd met Jeslyn's 10 maanden!!!! @ Duster, hopelijk is de vermoeidheid snel voorbij! @ Chantal, nog last gehad van de enchilada's? lekker zeg, krijg spontaan zin in Mexicaanse Wraps ala m'n eigen stijl Wat erg zeg voor je vriend om zo je kind te verliezen, snap dat dat veel met je doet! @ All: ZWAAIIIIII
Goedemorgen, @Linka,gefeliciteerd met Jeslyn dr 10 maanden,hiep hiep hoera voor Jeslyn! @Duster,balen als je geen zin hebt maar misschien valt het mee en is het reuze gezellie!! ------------------- Ik ben in shock,die Michael zeg!! Niet te geloven,echt erg voor zn naasten allemaal.. Weer een stukje jeugd als herinnering... Ga zo mn meiden naar Oma brengen en dan ff stad in en dan naar huis poetsen en strijken(zijn iig mn plannen,zegt niets over dat het ook echt gebeurt) Fijne dag!
Meiden goeiemorgen! @ linka; gefeliciteerd met jeslyn!!!! @ duster; pfff meid, lange dag... sterkte daar mee..!! @ delilah, nee inmiddels geen last meer van de enchiladas... Wonder boven wonder ook gewoon in slaap gevallen gisteravond...
bleh. Ga helemaal niet opruimen. Manlief ligt nog even in bed dus ik zit met een heerlijk ontbijt gewoon nog even hier! @ Daisy, veel plezier vandaag! @ Chantal, hahahaha. Fijn he als je zoveel hebt gegeten! Als we bij mijn favo restaurant gaan eten kom ik ook vaak zo volgevreten thuis. @ Weer, ziet er vandaag minder mooi uit dan gister he...
Oja volgens mij is chinese buurvrouw bevallen van een meisje, geen slingers of noem maar op maar zag wel kraamzorg.... vaag, ze zijn altijd binnen, pfff! Leuke buren heb ik, whaha!