Ah, hier is het bewokt en hoorde net van m'n schoonzus dat er kans was op regen vanmiddag. Ik ging even m'n electrische pomp langsbrengen zodat ze het zwembad niet zelf hoefde op te blazen hopelijk kunnen de kids nog wel lekker zwemmen vandaag dan. Ik vind het niet zo erg als het wat minder heet is hoor....
@ Channie. goed gedaan meis! Klaar=klaar! Ik hoor de wekker van hubbie ga maar even bij 'm kijken........ (lees; 'm uit bed schoppen)
Hier werden we vannacht om iets over half drie wakker van twee piepende babyfoons. Stroom uitgevallen. De hele buurt was uitgevallen, ik zag overal mensen met zaklampen in de huizen. Vast ook mensen waarvan de babyfoon begon te piepen. Om 4 uur was de stroom er weer op. Maar man, wat is het dan opeens donker! Gisteravond nog even wezen shoppen aangezine het boven 27 graden was. Veel te warm voor de kids om te slapen. We hebben schoenen gekocht (ja ook voor mij. Scapino had de actie tweede artikel voor 1 euro. Hilbrand had schoenen uitgezocht en voor Tymen was er niks leuks, dus moest ik maar! vervelend!) Voor Tymen bij Van haren nog Nikes gekocht in de opruiming. Hij is er helemaal blij mee, de schat. verder nog wat kleertjes gekocht voor de kids. Toen we thuiskwamen was het nog 27 graden boven. Toen ik later bij Tymen ging kijken was zijn kussen nat van het zweet. Arm kind. maar ja, net zijn vader, tot zijn oren onder het dekbed..... ik ga zo de wasmachine maar eens aanzetten en dan douchen. Kids zijn bij de oppas, maar ik moet ze vandaag al voor de lunch ophalen. Oppas haar zoon heeft vanmiddag zijn diploma-uitreiking!
Chantal, klaar is klaar idd..... Delilah, ach boeiend, ik vind al vreemde mensen hoor hoef ik geen contact, haha!
Ik krijg net een sms van Juud. de test vanmorgen was nega..... @ Juud, *dikke knuffel* voor jou, meis!
@Juud, Ah, dat meen je niet.. voel me helemaal beetje vervelend dat ik je al gefeliciteerd heb... Heb je een digitale test gedaan ofzo?
@ setteke; zo jij hebt een aardige nacht gehad dan of niet... Ik was echt bewusteloos.... Ik ben heel even wakker geworden, toen René de kamer op strompelde, aangezien ik niet wilde dat hij viel en me plette, hahaha, maar verder... Tygo heeft ook lekker doorgeslapen... Maar het was idd erg warm zeg... Dus jullie zijn lekker gaan shoppen, leuk hoor! Ik wilde je vragen, die tip voor schoentjes, van aapie... blijven die goed zitten? Want Tygo probeert altijd zn schoentjes uit te trekken nl. Maar vind ze wel leuk... Ik smste Juud ook al... Vind het toch apart, ik bedoel, ik vond echt dat je licht een streepje ziet, dus vraag me af of het niet gewoon nog vroeg is en of ze nog te weinig hormoon aanmaakt, waardoor de tests nu zo twijfelachtig zijn. Ik zou de ongi afwachten voor def. conclusies te trekken... ------------------------------------------------------- Ik heb gister ook in de groep gegooid dat ik ergens een keer voor Tygo's tweede verjaardag wel zou willen beginnen... Vriendlief ziet nu alleen nog maar beren op de weg... Financieel is het natuurlijk nog niet rustig en ja... Gaat ie zeggen dat we dan een grotere auto nodig hebben, ja wees even realistisch, die gaat er nooit komen, want dat kunnen we niet betalen... En dat voor dat weekend dat zijn kids er ook zijn, ik heb gezegd nee echt niet... Begon toen wel weer te denken en voelde me verdrietig over dat veel dingen die ik graag zou willen, niet kunnen of moeillijker gaan omdat hij al eerder getrouwd is geweest en al kinderen heeft... Want we hebben bijv. een normaal huis met 4 slaapkamers... Maar ik heb maar 1 kindje en we weten niet waar we een tweede zouden moeten laten... Daar moet gewoon echt over nagedacht worden... Werd ik wel een beetje verdrietig van... Ik weet wel ik heb er voor gekozen, maar goed... Wanneer je die keuze maakt, weet je nog niet precies wat het inhoudt...
Mogguh allemaal! Linka, van harte met Jeslyn haar 10 maandjes! Nog maar 2 maandjes, dan wordt ze al 1 jaar... Juudje, das balen zeg. Misschien toch maar over een paar daagjes nog een testje doen? In elk geval een knuff voor jou! Jee, die Michael Jackson idd... ik grapte heel vaak over hem, maar nu hij echt dood is, vind ik het toch wel raar hoor. Het was toch de King of Pop, en hij heeft wel ik weet niet hoeveel knijters van hits gehad natuurlijk. --- Zo, en nu hopen dat de zon vandaag doorkomt hier.. ziet er wat grauwig uit, hoewel het geen steek koud is. Wil later vandaag ff fietsen met de koters, gezellie! Xx!
goedemorgen! @linka: gefeliciteerd met de 10 maanden van jeslyn! @chantal: jeetje wat erg van de zoon van je vriend!! een een knuffel voor jou, jullie komen er vast wel uit wbt een 2e kindje! @juud: aaah dikke knuffel meid! @marleen: wat goed van je mannetje!! ik heb vanmorgen beneden al alles gepoetst, nu ben ik nog met de was bezig want milan ligt net in zn bedje. hij heeft de laatste tijd echt zoveel plezier met onze hond!! echt zooo leuk! hij zit dan echt te schaterlachen, die 2 kunnen heerlijk stoeien! en... hij zei vanmorgen eindelijk MAMA!! ik is trots! vanmiddag nog booschappen halen en gister is de kapper geweest, dus wij zijn er klaar voor!
@ rebbel; spannend hoorrrr!!! Krijgen we nog verjaardagsfotos te zien??? En hij zegt mama, heeeejjjj, dat is zijn kadootje voor jou Wat voor kadootjes krijgt Milan? Mocht ik je niet meer spreken of het vergeten, have fun morgen!!!
maandag het laatste onderzoek.... de hart echo... wish me luck! Ik denk dat het enigste wat ze vinden is dat ik een heel mooi groot rood hart heb net als van die reclame met dat meisje die met zo'n groot hart rondloopt, hahaha!
Ik zie dat er onder weer gebruikers in staan die onze berichten lezen, terwijl ze zelf niet mee schrijven... Vind ik toch wel apart... Lijkt me toch niet echt interresant, hahahaha!!!
@Chantal, wij zijn toch heeeeeeel interessant!! En veel geluk voor maandag. Wat betreft de keuze met je man en kinderen. Tja je mag er toch ook wel eens van balen. Mijn vriendin heeft ook een vriend met een zoon. Zelf hebben ze geen kinderen. Toch is het vaak lastig geweest hoor. De jongen wordt nu ouder en ruimte in het huis is geen probleem, maar dan zijn er weer andere dingen waar je tegenaanloopt. Ik zou zeggen uit het, zodat je het kwijt bent en probeer het daarna weer te relativeren. Wat de auto betreft, groot gelijk. Maar is dat niet voor latere zorg? Je kunt toch nu ook niet met 4 kinderen achterin?
@ lique: dat is ook waar... wij zijn net een online soapserie: desperate housewifes, moms and women pfff... ja... Ik bedoel vind het soms al vervelend genoeg dat ik alles voor het eerst doe en daar natuurlijk een bepaald gevoel bij heb, terwijl hij het natuurlijk al is meegemaakt heeft... Ja en wat de auto betreft, dan zou het zo'n auto met dubbele achterbank moeten zijn weet jewel... Nou vind ik onzin. Zo vaak gaan we niet met zn allen weg en dan rijden we maar een keer met 2 autos als we wel weggaan.... Ga ik me echt niet druk om maken...
Goedemorgen, Ik heb al snel wat boodschappen gedaan, dan hoeven we morgen alleen nog even naar de AH, maar zal wel weer druk zijn, het toeristenseizoen begint weer... @ Linka: Hoera voor Jeslyn! @ Judith: Ah meis! Dikke knuffel! @ Chantal: Pff wat erg van de zoon van je vriendEn ik begrijp dat het voor jou heel lastig is omdat hij al meer kinderen heeft. Misschien draait hij nog bij? Goed...ik ga maar eens de was opvouwen en straks strijken, lekker met dit weer pfffff!!!